De Heiko Westermann van Feyenoord.quote:Op zondag 22 september 2019 15:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Senesi, de Magellan van Feyenoord BWHAHAHAHHAHAHAHAHA
We hebben geen spits.quote:Op zondag 22 september 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
Als je gewoon met een spits was begonnen had het na een 20 minuten 0-4 gestaan.
Die jongen mag voor het eerst in zijn leven op kunstgras debuteren terwijl je vlak daarvoor een 0-2 weggeeft.quote:
Denk niet dat het probleem daar ligt vanmiddag.quote:Op zondag 22 september 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
Als je gewoon met een spits was begonnen had het na een 20 minuten 0-4 gestaan.
Als ik Kuijt was zou ik liever bij Quick Boys aan de slag gaan.quote:Op zondag 22 september 2019 15:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Kuyt staat al klaar om Stam z'n positie over te nemen. Ik voorspel dat echt.
Middenveld lijkt inderdaad nergens op maar voorin hebben ze ook geen idee. Berghuis loopt weer overal.quote:Op zondag 22 september 2019 15:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk niet dat het probleem daar ligt vanmiddag.
Wij houden zeg maar vertrouwen in Stam want uh ja uh sfnyssfj.quote:Op zondag 22 september 2019 15:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als ik Kuijt was zou ik liever bij Quick Boys aan de slag gaan.
quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef Durmada het volgende:
Twee keer scoren en je staat al weer voor. Maar hier is er paniek en moord en brand.
quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Benieuwd naar de meningen van mensen die mij 5 weken terug niet serieus namen omdat ik Feyenoord de 4e tot 6e selectie van de Eredivisie noemde?
Leuk voor je!quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Benieuwd naar de meningen van mensen die mij 5 weken terug niet serieus namen omdat ik Feyenoord de 4e tot 6e selectie van de Eredivisie noemde?
Visonair.quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Hij doet niets anders dan slecht spelen. Hoe lang duurt het voor ze inzien dat het een enorme miskoop is geweest?quote:Op zondag 22 september 2019 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tjonge wat speelt Larsson slecht zeg
Flikker op man.quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Redelijk hoog ingezet nog.quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
moet jij wetenquote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Sterk! Dit Feyenoord is niet zoveel beter dan het Feyenoord van Mario Been. Donderdag krijgen we ook weer pak van AZ.quote:
Wil je een veer in je reet?quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Die wachten nog 4 wedstrijden om er een paar miljoen vanaf te kunnen halen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Amerikaanse investeerders van 'Make Feyenoord great again'?
Dit boeit niemand echt wat op dit moment.quote:Op zondag 22 september 2019 15:58 schreef satecl het volgende:
Volgens mij is de laatste keer dat we van dat zooitje verloren ook ongeveer onder Mario Been.quote:Op zondag 22 september 2019 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Sterk! Dit Feyenoord is niet zoveel beter dan het Feyenoord van Mario Been. Donderdag krijgen we ook weer pak van AZ.
Ga jij nou maar lekker kerst vieren en tellenquote:Op zondag 22 september 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tjonge jonge wat kunnen die havenslaven weinig hebben.
Het is maar een spelletje.
Optiefen, sneu ventje.quote:Op zondag 22 september 2019 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Sterk! Dit Feyenoord is niet zoveel beter dan het Feyenoord van Mario Been. Donderdag krijgen we ook weer pak van AZ.
Haha bijnaquote:Op zondag 22 september 2019 16:03 schreef onlogisch het volgende:
HET WONDERKIND VAN 17 GAAT DIT MISERABELE FEYENOORD REDDEN.
quote:Op zondag 22 september 2019 16:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker kerst vieren en tellen
Sorry. Ik vind het ook kut. Maar even serieus: vind je nog steeds dat AZ een minder elftal heeft?quote:Op zondag 22 september 2019 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Optiefen, sneu ventje.
Zonder madheid. Gewoon optiefen.
Ga lekker ergens anders je kinderachtige gelijk halen joh, salonjood.quote:Op zondag 22 september 2019 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het ook kut. Maar even serieus: vind je nog steeds dat AZ een minder elftal heeft?
Die zullen zich nu wel teruggetrokken hebben.quote:Op zondag 22 september 2019 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die Amerikaanse investeerders van 'Make Feyenoord great again'?
In en intriest dat je dit Emmen niet finaal van de mat speelt.quote:Op zondag 22 september 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hier staan we 3-2 tegen achter he
Hooguit gelijkwaardig. Zij spelen met minder druk he.. alles mag en niets moet. Dat is toch makkelijk voetballen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Sorry. Ik vind het ook kut. Maar even serieus: vind je nog steeds dat AZ een minder elftal heeft?
Mwah ze hebben heus wel slechtere wedstrijden gespeeld. Organisatorisch is het vandaag wel echt een ongekende ramp. Daar is Stam toch wel schuldig aan.quote:Op zondag 22 september 2019 16:07 schreef Maastoren het volgende:
Dit Feyenoord heeft geen ondergrens. Ongekend.
Slechtere wedstrijden onder Stam dit seizoen? Dit op de mat leggen tegen Emmen is echt schrikbarend hoor. Je moet nu al afscheid nemen van Stam. Dit wordt 'm gewoon niet meer. Rommelt al sinds het begin.quote:Op zondag 22 september 2019 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ze hebben heus wel slechtere wedstrijden gespeeld. Organisatorisch is het vandaag wel echt een ongekende ramp. Daar is Stam toch wel schuldig aan.
Ik denk dat er gewoon debielen op het veld lopen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze zeggen wel eens dat als het boven in de organisatie niet goed zit, dat doorwerkt naar beneden. Zou dat een rol spelen?
Ik snap dat hier ook een stuk emotie spreekt, maar als je het objectief bekijkt; wat is het alternatief?quote:Op zondag 22 september 2019 16:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Slechtere wedstrijden onder Stam dit seizoen? Dit op de mat leggen tegen Emmen is echt schrikbarend hoor. Je moet nu al afscheid nemen van Stam. Dit wordt 'm gewoon niet meer. Rommelt al sinds het begin.
Die staan er met dank aan de heren in het pluchequote:Op zondag 22 september 2019 16:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon debielen op het veld lopen.
Dat klopt. Maar ik dacht dat je meer het mentale aspect bedoelde.quote:Op zondag 22 september 2019 16:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die staan er met dank aan de heren in het pluche
Een trainer laten zitten bij een elftal dat geen enkele progressie laat zien en gênante vertoningen op de mat legt heeft niks met topsportklimaat te maken. Dat er geen alternatief is is geen reden om iemand te laten zitten die niks laat zien.quote:Op zondag 22 september 2019 16:13 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik snap dat hier ook een stuk emotie spreekt, maar als je het objectief bekijkt; wat is het alternatief?
Toptrainers staan echt niet te springen bij je in te stappen, dat zien jullie zelf ook hoop ik. Dus dan krijgt je dekselse Dirk als interim ofzo. Het is ook niet dat de vrije trainers in deze fase van het seizoen voor het oprapen liggen.
Of willen jullie weer zo'n overjarige tussenpaus als Dickie? Schiet je toch ook niks mee op?
Ook.. maar ik denk dat je wat dat betreft gelijk hebt. Gewoon een zooitje ongeregeld wat wij hebbenquote:Op zondag 22 september 2019 16:15 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik dacht dat je meer het mentale aspect bedoelde.
Ja maar er komt wel echt iemand binnen, of zo.quote:Op zondag 22 september 2019 16:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Stam out. Aanstelling sloeg nergens op, door grindtegel geregeld.
Nee, bij de een heb je een welverdiend punt gepakt, bij de ander sta je met lege handen.quote:
Vooral daar ben ik nog steeds niet over uit hoe dit mogelijk is. Labiel gedoe.quote:Op zondag 22 september 2019 16:19 schreef alopio het volgende:
0-2 voorstaan na 13 minuten tegen fucking Emmen, dan moet het allang klaar zijn en dit met 0-4 winnen ofzo.
Schandalig weer
Precies dat, ook al speel je de rest van de wedstrijd kut, dan moet het 0-2 blijven. Dit kan echt nietquote:Op zondag 22 september 2019 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral daar ben ik nog steeds niet over uit hoe dit mogelijk is. Labiel gedoe.
quote:Op zondag 22 september 2019 13:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kom op man. We spelen tegen Emmen. Vorig seizoen ging ook wel aardig zonder Jorgensen toch?
Lekker potje was het hèquote:
@klaasweetalles is het roerend met je eensquote:Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Maastoren het volgende:
Toornstra staat symbool voor alles wat er mis is bij Feyenoord. Laat al jaren zien dat hij eigenlijk niet goed genoeg is en zijn contract wordt doodleuk verlengd.
Klopt. Rare wissel ook, want je snijdt in je creativiteit met die wissel. Had hem dan voor Tapia gewisseld.quote:Op zondag 22 september 2019 16:21 schreef Maastoren het volgende:
Toornstra staat symbool voor alles wat er mis is bij Feyenoord. Laat al jaren zien dat hij eigenlijk niet goed genoeg is en zijn contract wordt doodleuk verlengd.
Mjah ik snap je punt, maar aan de andere kant wil je toch wel het uitzicht hebben op een betere kandidaat dan lijkt me...quote:Op zondag 22 september 2019 16:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Een trainer laten zitten bij een elftal dat geen enkele progressie laat zien en gênante vertoningen op de mat legt heeft niks met topsportklimaat te maken. Dat er geen alternatief is is geen reden om iemand te laten zitten die niks laat zien.
Ik heb stiekem gejuichtquote:Op zondag 22 september 2019 16:25 schreef Caland het volgende:
De spelers die juichen zou je 5 wedstrijden schorsing moeten geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dat telt nietquote:Op zondag 22 september 2019 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik donderdag toch op een andere plek geweest
Was wel een mooi schot.quote:Op zondag 22 september 2019 16:26 schreef H.FR het volgende:
Toornstra notabenedankzij z'n eigen dramatische vrije trap.
Buiten dat, is er niet echt een bestuur om überhaupt een beslissing te nemen over de toekomst van de trainer, laat staan een opvolger...quote:Op zondag 22 september 2019 16:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mjah ik snap je punt, maar aan de andere kant wil je toch wel het uitzicht hebben op een betere kandidaat dan lijkt me...
Emmen was dan ook echt mokerslecht.quote:Op zondag 22 september 2019 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Typerend wel dat uit een slechte vrije trap nog de 3-3 valt. Ach ja
Ach, we doen al maanden zonder Algemeen directeur.quote:Op zondag 22 september 2019 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buiten dat, is er niet echt een bestuur om überhaupt een beslissing te nemen over de toekomst van de trainer, laat staan een opvolger...
Hij viel vandaag best goed in inderdaad. Dat mag gezegd worden.quote:Op zondag 22 september 2019 16:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Bannis vind ik ondanks zijn matige fysiek wel een slimme spits.
Toornstra speler manager. Klaar ben je voor de komende 20 jaar.quote:Op zondag 22 september 2019 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, we doen al maanden zonder Algemeen directeur.
We doen al maanden zonder Technisch directeur.
Misschien kunnen we ook wel zonder trainer?
Kuyt TD.quote:Op zondag 22 september 2019 16:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Toornstra speler manager. Klaar ben je voor de komende 20 jaar.
Wel lekker makkelijk invallen in dit team ook...quote:Op zondag 22 september 2019 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, de invalbeurt van Senesi was zorgwekkend. Dom geel en hoofdschuldige aan de 3-2. Hij leek enorm last te hebben van het veld maar enkele van zijn domme fouten kan je niet daaraan toeschrijven. Naar dit.
Erg simplistisch dit.quote:Op zondag 22 september 2019 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, de invalbeurt van Senesi was zorgwekkend. Dom geel en hoofdschuldige aan de 3-2. Hij leek enorm last te hebben van het veld maar enkele van zijn domme fouten kan je niet daaraan toeschrijven. Naar dit.
Denk dat ik best mag zeggen dat ik geschrokken ben. Jij niet?quote:
Godverdommequote:Op zondag 22 september 2019 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit. Echt kansloos.quote:Op zondag 22 september 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik wist van te voren. Reed naar huis, ik dacht "Wedden dat die imbicielen in het Feyenoord topic Senesi alweer aan het afschrijven zijn?". En ja hoor, natuurlijk is dat zo.
quote:Op zondag 22 september 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik wist het van te voren. Reed naar huis, ik dacht "Wedden dat die imbicielen in het Feyenoord topic Senesi alweer aan het afschrijven zijn?". En ja hoor, natuurlijk is dat zo.
Ik had wel beter verwacht van je. Niemand schrijft hem af, maar ik wilde gewoon nog even uitspreken dat ik wel geschrokken ben. Beetje raar dat mijn post zo erg wordt verdraaid.quote:Op zondag 22 september 2019 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik schrijf hem natuurlijk niet af.
Tja. Als je spelers hebt die zo gaan voetballen na een 0-2 waarbij er echt niets aan de hand is..quote:Op zondag 22 september 2019 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. Echt kansloos.
Verder wel weer de zoveelste kutwedstrijd. Zoveel vertrouwen heb ik niet meer in Stam hoor. Tuurlijk, we geven ‘m nog ff. Maar tot nu toe is het niet best. Er moet wel meer in zitten met deze selectie.
Sowieso, dit middenveld
Afschrijven en kritisch zijn, zijn twee verschillende dingenquote:Op zondag 22 september 2019 16:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik wist het van te voren. Reed naar huis, ik dacht "Wedden dat die imbicielen in het Feyenoord topic Senesi alweer aan het afschrijven zijn?". En ja hoor, natuurlijk is dat zo.
Ja sorry, ik mis nog wel eens een post van de grote GurneyIsBestOke.quote:Op zondag 22 september 2019 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Ik had wel beter verwacht van je. Niemand schrijft hem af, maar ik wilde gewoon nog even uitspreken dat ik wel geschrokken ben. Beetje raar dat mijn post zo erg wordt verdraaid.
Inderdaad, maar blijkbaar hoor ik gelijk tot de debielen die na één wedstrijd spelers afschrijft...quote:Op zondag 22 september 2019 16:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Afschrijven en kritisch zijn, zijn twee verschillende dingen
Jij hebt het niet zo op Stam he.quote:Op zondag 22 september 2019 16:52 schreef Caland het volgende:
AZ is een goede ploeg en krijgt veel lof. Uiteindelijk is het aan ons dat wij moeten laten zien dat we die wedstrijd kunnen winnen
Dat zijn teksten
Ik heb dat hele aanstellen van Stam nooit zo begrepen inderdaadquote:Op zondag 22 september 2019 16:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op Stam he.
Als je er zo’n punt van maakt dat mensen gelijk een speler afschrijven hoef je ook niet als een gek in te vliegen op een normale kritische post om mij een imbeciel te noemen.quote:Op zondag 22 september 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik mis nog wel eens een post van de grote GurneyIsBestOke.
Dat denkt iedereen, maar Botteghin is heilig.quote:Op zondag 22 september 2019 16:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Senesi viel dramatisch in, dat is geen afschrijven. Benieuwd of hij tegen AZ gaat spelen. Ik denk trouwens dat Ie en Senesi het beste centrum is.
Rini, dankjewel.quote:Op zondag 22 september 2019 16:52 schreef Caland het volgende:
AZ is een goede ploeg en krijgt veel lof. Uiteindelijk is het aan ons dat wij moeten laten zien dat we die wedstrijd kunnen winnen
Dat zijn teksten
De cirkel weer rond.quote:Op zondag 22 september 2019 17:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Julio Ricardo Cruz was in het begin ook dramatisch en leefde op toen Beenhakker kwam. Misschien Leo maar eens achter de geraniums vandaan plukken dan.
Niet op ingaan joh. Denkt dat hij onze lieve heer isquote:Op zondag 22 september 2019 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar blijkbaar hoor ik gelijk tot de debielen die na één wedstrijd spelers afschrijft...
quote:Op zondag 22 september 2019 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet op ingaan joh. Denkt dat hij onze lieve heer is
Dit is echt fake news, heb dat niemand horen zeggen. Alleen die post over de beste verdediging van de Eredivisie van kapiteintje.quote:Op zondag 22 september 2019 17:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je met zijn allen al een maand aan het brallen bent dat Senesi de veel betere versie van Martinez is dan lijkt het me logisch dat de verwachtingen hoger zijn dan de realiteit is.
Klopt. En terecht. Zit 0,0 vooruitgang in.quote:Op zondag 22 september 2019 17:35 schreef PIETR het volgende:
Twee maanden bezig en het vertrouwen in Stam is alweer gezakt tot het 0-punt.
Dat was dan ook een lachwekkende post.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt fake news, heb dat niemand horen zeggen. Alleen die post over de beste verdediging van de Eredivisie van kapiteintje.
Met zijn allen nog wel. Ben benieuwd wie dat allemaal zijn dan.quote:Op zondag 22 september 2019 17:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je met zijn allen al een maand aan het brallen bent dat Senesi de veel betere versie van Martinez is dan lijkt het me logisch dat de verwachtingen hoger zijn dan de realiteit is.
Het middenveld is echt bi-zar slecht. Tapia én Fer werkt niet.quote:Op zondag 22 september 2019 17:10 schreef Elan het volgende:
Individueel valt het allemaal niet eens zo heel erg tegen. Het is meer het positiespel en collectief dat steeds door de ondergrens valt.
Waarom na die 0 -2 zo enorm veel ruimtes laten ontstaan en de lange bal gaan spelen? Bizar.
Senesi *kuche* Bottegod *kuche* Haps *kuche*quote:Op zondag 22 september 2019 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het middenveld is echt bi-zar slecht. Tapia én Fer werkt niet.
Figuren als @kapiteintjequote:Op zondag 22 september 2019 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met zijn allen nog wel. Ben benieuwd wie dat allemaal zijn dan.
Eigenlijk alleen Hans Kraaij junior. Geen idee waarom iemand die man nog serieus neemt.quote:Op zondag 22 september 2019 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Met zijn allen nog wel. Ben benieuwd wie dat allemaal zijn dan.
Senesi moet invallen op kunstgras en was ongelukkig, maar die gaan we toch niet nu al afschrijven? Kom op zeg. Geef die man even.quote:Op zondag 22 september 2019 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Senesi *kuche* Bottegod *kuche* Haps *kuche*
Het is niet alleen @kapiteintje die dat soort domme dingen roept. Er zijn meer van dat soort figuren.quote:Op zondag 22 september 2019 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt fake news, heb dat niemand horen zeggen. Alleen die post over de beste verdediging van de Eredivisie van kapiteintje.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Indien die Senesi echt zo goed is als alles en iedereen roept heb je na Ajax misschien wel de beste verdediging. Het kan verkeren.
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef Boussaadia het volgende:
Laten we hopen dat Senesi snel Botteghin vervangt. Dan hebben we misschien wel de beste verdediging van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo ver ik kan inschatten heb je dan zomaar ineens de beste verdediging van de Eredivisie (of misschien samen met Ajax).
Je quote hier een Ajax trol.quote:Op zondag 22 september 2019 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alleen @:kapiteintje die dat soort domme dingen roept. Er zijn meer van dat soort figuren.
[..]
[..]
[..]
Wow. 1 trol. Eigenlijk vind ik de mensen die dit echt vinden juist de echte trollen. Maar als je daar iets van vindt, word je weggezet als nepsupporterquote:Op zondag 22 september 2019 18:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je quote hier een Ajax trol.
Ken je users eens als mod.
Zo is er eigenlijk elke wedstrijd wel wat aan te merken op individuele posities. Uiteindelijk faal je als collectief.quote:Op zondag 22 september 2019 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Het middenveld is echt bi-zar slecht. Tapia én Fer werkt niet.
Beetje hetzelfde soort opmerkingen als Clasie de nieuwe Xavi noemen toch?quote:Op zondag 22 september 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. 1 trol. Eigenlijk vind ik de mensen die dit echt vinden juist de echte trollen. Maar als je daar iets van vindt, word je weggezet als nepsupporter
Een genuanceerde post die zegt ‘als alles goed valt en als Senesi zo goed is als gezegd wordt, na Ajax’, een troll en een inderdaad misschien wat voorbarige inschatting. Nee, je maakt wel echt je punt nu.quote:Op zondag 22 september 2019 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet alleen @:kapiteintje die dat soort domme dingen roept. Er zijn meer van dat soort figuren.
[..]
[..]
[..]
Op het moment dat je linies allemaal het tegenovergestelde van elkaar doen lijkt het inderdaad net alsof iedereen er met de pet naar gooit maar feitelijk is het gewoon organisatorische wanorde. Daar heeft een trainer toch wel enige invloed lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is er eigenlijk elke wedstrijd wel wat aan te merken op individuele posities. Uiteindelijk faal je als collectief.
Het lijkt wel alsof ze met zo min mogelijk inspanning een maximaal resultaat willen boeken. De bereidwilligheid om de beuk er in te gooien of de tegenstander af te jagen is minimaal.
Zeg maar zo'n wedstrijd als de 6-2 zie je bij ons toch amper.
Ja zou je denken, alleen speelt dit probleem al minstens onder 5 trainers.quote:Op zondag 22 september 2019 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het moment dat je linies allemaal het tegenovergestelde van elkaar doen lijkt het inderdaad net alsof iedereen er met de pet naar gooit maar feitelijk is het gewoon organisatorische wanorde. Daar heeft een trainer toch wel enige invloed lijkt me.
Kwaliteit. Kijk nou eens naar Ihhataren en Kokcu. Beiden zelfde positie, vlaggenschip van de opleiding. Die Ihhataren is werkelijk in elk opzicht beter dan Kokcu en nog iets jonger ook.quote:Op zondag 22 september 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zou je denken, alleen speelt dit probleem al minstens onder 5 trainers.
Van die wedstrijden waarin je werkelijk geen idee hebt waarnaar je zit te kijken. Denk je dat het zou helpen als men Stam er uit tieft?
Huh, onder Koeman en Rutten was dat zeker niet het probleem.quote:Op zondag 22 september 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zou je denken, alleen speelt dit probleem al minstens onder 5 trainers.
Van die wedstrijden waarin je werkelijk geen idee hebt waarnaar je zit te kijken. Denk je dat het zou helpen als men Stam er uit tieft?
Jij hebt blijkbaar moeite met lezen. Er staat hier toch ‘indien’ en ‘het kan’ en ‘misschien’.quote:Op zondag 22 september 2019 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar bijna élke wedstrijd functioneert het duo Tapia en Fer niet. En Botteghin ook niet.quote:Op zondag 22 september 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo is er eigenlijk elke wedstrijd wel wat aan te merken op individuele posities. Uiteindelijk faal je als collectief.
Gezien onlogisch zijn cognitieve vermogen lijkt het mij waarschijnlijk dat hij één van die woorden niet kent.quote:Op zondag 22 september 2019 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar moeite met lezen. Er staat hier toch ‘indien’ en ‘het kan’ en ‘misschien’.
Botteghin blijft nog minimaal tot de winterstop staan helaas.quote:Op zondag 22 september 2019 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar bijna élke wedstrijd functioneert het duo Tapia en Fer niet. En Botteghin ook niet.
Toornstra gaat vermoedelijk snel de ploeg inkomen. Echter, het probleem is vooral dat het middenveld organisatorisch ook voor geen ene meter staat.Het lijkt nog steeds alsof ze voor de eerste keer met elkaar samen spelen. Dat is niet best, ik weet niet of Toornstra dan het verschil gaat maken.quote:Op zondag 22 september 2019 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar bijna élke wedstrijd functioneert het duo Tapia en Fer niet. En Botteghin ook niet.
Klopt. De veldbezetting is niet goed. Tapia loopt naast Botteghin en Fer daar 2 meter voor. Mede daardoor zijn we aanvallend onmachtig.quote:Op zondag 22 september 2019 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra gaat vermoedelijk snel de ploeg inkomen. Echter, het probleem is vooral dat het middenveld organisatorisch ook voor geen ene meter staat.Het lijkt nog steeds alsof ze voor de eerste keer met elkaar samen spelen. Dat is niet best, ik weet niet of Toornstra dan het verschil gaat maken.
Fer of Tapia moet er gewoon uit, die 2 gaan niet samenquote:Op zondag 22 september 2019 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra gaat vermoedelijk snel de ploeg inkomen. Echter, het probleem is vooral dat het middenveld organisatorisch ook voor geen ene meter staat.Het lijkt nog steeds alsof ze voor de eerste keer met elkaar samen spelen. Dat is niet best, ik weet niet of Toornstra dan het verschil gaat maken.
Boussaadia is een troll, die is voor Ajax.quote:Op zondag 22 september 2019 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja het is gewoon gebrek aan kwaliteit. We hebben er ook teveel lopen die niet thuisgeven bij balverlies. Daar kwam je misschien in de jaren '70 mee weg maar tegenwoordig wordt er iets meer gevraagd.quote:Op zondag 22 september 2019 18:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kwaliteit. Kijk nou eens naar Ihhataren en Kokcu. Beiden zelfde positie, vlaggenschip van de opleiding. Die Ihhataren is werkelijk in elk opzicht beter dan Kokcu en nog iets jonger ook.
Het is wel raar dat kwaliteit periodiek, vaak binnen een wedstrijd zo extreem wisselt bij ons. Het ene moment spelen ze (serieus) het niveau van een degradatie kandidaat en daarna ziet het er best aardig uit.quote:Op zondag 22 september 2019 18:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kwaliteit. Kijk nou eens naar Ihhataren en Kokcu. Beiden zelfde positie, vlaggenschip van de opleiding. Die Ihhataren is werkelijk in elk opzicht beter dan Kokcu en nog iets jonger ook.
Ook onder Koeman zaten er uitwedstrijden tussen zoals deze. Waarbij ook Koeman geen idee had wat de ploeg bezielde en waarom ze zo slecht speelden na afloop.quote:Op zondag 22 september 2019 18:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, onder Koeman en Rutten was dat zeker niet het probleem.
Ik heb het idee dat dit bij onze club wel echt extreem is qua verschillen. We kunnen 20 minuten een ploeg helemaal wegtikken en dan de rest van de tijd zelf weggespeeld worden.quote:Op zondag 22 september 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook onder Koeman zaten er uitwedstrijden tussen zoals deze. Waarbij ook Koeman geen idee had wat de ploeg bezielde en waarom ze zo slecht speelden na afloop.
Als ze na afloop slecht spelen is dat niet zo erg, toch?quote:Op zondag 22 september 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook onder Koeman zaten er uitwedstrijden tussen zoals deze. Waarbij ook Koeman geen idee had wat de ploeg bezielde en waarom ze zo slecht speelden na afloop.
Ja precies, niveau van de tegenstander lijkt er dan ook totaal niet meer toe te doen. Wat redelijk in strijd is met het idee dat het puur een gebrek aan individuele kwaliteiten zou zijn.quote:Op zondag 22 september 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit bij onze club wel echt extreem is qua verschillen. We kunnen 20 minuten een ploeg helemaal wegtikken en dan de rest van de tijd zelf weggespeeld worden.
Het mentale is ook een kwaliteit he.quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja precies, niveau van de tegenstander lijkt er dan ook totaal niet meer toe te doen. Wat redelijk in strijd is met het idee dat het puur een gebrek aan individuele kwaliteiten zou zijn.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het mentale is ook een kwaliteit he.
Volgens mij riep jij twee weken geleden ook al dat het echt een genotsverdediding is.quote:Op zondag 22 september 2019 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een genuanceerde post die zegt ‘als alles goed valt en als Senesi zo goed is als gezegd wordt, na Ajax’, een troll en een inderdaad misschien wat voorbarige inschatting. Nee, je maakt wel echt je punt nu.
Ja ik vraag me ook af of het de voetballende kwaliteiten zijn. Het is echt meer mentaal lijkt mij.quote:Op zondag 22 september 2019 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja precies, niveau van de tegenstander lijkt er dan ook totaal niet meer toe te doen. Wat redelijk in strijd is met het idee dat het puur een gebrek aan individuele kwaliteiten zou zijn.
Ik heb de bijzonder sterke indruk dat Feyenoord totaal geen oog heeft voor het mentale aspect wanneer spelers worden gescout. Tuurlijk is het belangrijk dat je een beetje kan voetballen, maar er komt meer bij kijken. Ik vind Larsson wel een goed voorbeeld. Kan zo af en toe best aardig voetballen, maar mentaal is hij niet geschikt voor een club als Feyenoord. En zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 22 september 2019 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar intern lijkt men op dat aspect amper vat op te hebben. Komt ook bij elke trainer gewoon weer terug.
Wij? Wij spelen toch niet.quote:Op zondag 22 september 2019 19:26 schreef SaferSephy het volgende:
tjonge, jullie moeten je echt schamen hoor. Dit kan écht niet
Ja ja, lul er maar overheen. Feyenoord is dieper dan ooit gezonken, en dit lijkt toch een redelijk structureel probleem te zijn. AZ en misschien ook wel Vitesse gaan vrijwel zeker hoger eindigen, en dit zie ik ook niet meer goed komen. Er zijn immers ook geen topspelers als Kuyt of Persie meer die terug kunnen komen en de boel op sleeptouw kunnen nemen. De jeugd is compleet geïmplodeerd en er is geen geld. Nu ook de generatie die Feyenoord nog als topclub heeft meegemaakt aan het uitdunnen is, is het slechts een kwestie van tijd.quote:
Niet gelezen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja ja, lul er maar overheen. Feyenoord is dieper dan ooit gezonken, en dit lijkt toch een redelijk structureel probleem te zijn. AZ en misschien ook wel Vitesse gaan vrijwel zeker hoger eindigen, en dit zie ik ook niet meer goed komen. Er zijn immers ook geen topspelers als Kuyt of Persie meer die terug kunnen komen en de boel op sleeptouw kunnen nemen. De jeugd is compleet geïmplodeerd en er is geen geld. Nu ook de generatie die Feyenoord nog als topclub heeft meegemaakt aan het uitdunnen is, is het slechts een kwestie van tijd.
Feyenoord is slechts een schaduw van wat het ooit was.
Dat kan toch ook nog steeds?quote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij riep jij twee weken geleden ook al dat het echt een genotsverdediding is.
Dat was de algemene strekking van deze reeks de afgelopen tijd
Lul toch niet zo raar. En nogmaals waarom moeten wij supporters op fok forum ons schamen?quote:Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja ja, lul er maar overheen. Feyenoord is dieper dan ooit gezonken, en dit lijkt toch een redelijk structureel probleem te zijn. AZ en misschien ook wel Vitesse gaan vrijwel zeker hoger eindigen, en dit zie ik ook niet meer goed komen. Er zijn immers ook geen topspelers als Kuyt of Persie meer die terug kunnen komen en de boel op sleeptouw kunnen nemen. De jeugd is compleet geïmplodeerd en er is geen geld. Nu ook de generatie die Feyenoord nog als topclub heeft meegemaakt aan het uitdunnen is, is het slechts een kwestie van tijd.
Je kunt ook doorslaan.quote:Op zondag 22 september 2019 19:41 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem. We hebben een compleet achterlijk middenveld. Verder is het lachwekkend dat een speler aanvoerder is die het zelf helemaal niet meer kan belopen. Hoe kan hij nu nog de boel op scherp zetten en coachen als daarom gevraagd wordt.quote:Op zondag 22 september 2019 18:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Fer of Tapia moet er gewoon uit, die 2 gaan niet samen
Ja leuk, het is minstens even triest om je gelijk te halen op basis van één wedstrijd (van Senesi).quote:Op zondag 22 september 2019 19:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij riep jij twee weken geleden ook al dat het echt een genotsverdediding is.
Dat was de algemene strekking van deze reeks de afgelopen tijd
Wachten op een reeks van dat duo en je zit halverwege de competitie. Een halve comp verder en de helft van dat duo is weer weg.quote:Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja leuk, het is minstens even triest om je gelijk te halen op basis van één wedstrijd (van Senesi).
Laten we eerst eens wachten totdat het ideale centrale duo een paar wedstrijden achter de rug heeft (Ié en Senesi samen).
Daarnaast kan vertrouwen een groot verschil maken, dat hebben we allemaal kunnen zien in de minstens even schandalige reeks van 9 wedstrijden zonder overwinning (en 7 nederlagen op rij) onder giovanni van Bronckhorst, waarna hetzelfde team ineens onverslaanbaar werd en notabene een jaar later kampioen werd.
Sinisterra in plaats van Narsingh (mits fit), verder eens.quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef PIETR het volgende:
Vermeer
Karsdorp - Ie - Senesi - Haps
Fer - Toornstra
Kokcu
Berghuis - Jorgensen - Narsingh
Zou zo beginnen donderdag. Kan iemand dit even doorsturen naar Jaap?
Dat ligt aan Jaap Stam, hoe snel hij Botteghin durft te slachtofferen.quote:Op zondag 22 september 2019 19:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Wachten op een reeks van dat duo en je zit halverwege de competitie. Een halve comp verder en de helft van dat duo is weer weg.
Klopt. Ik denk ook wel dat Senesi een goede aankoop is hoor,als iedereen zo lovend is kan ie vast wel verdedigen.quote:
Is t huur met een optie tot koop?quote:Op zondag 22 september 2019 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ligt aan Jaap Stam, hoe snel hij Botteghin durft te slachtofferen.
Ié zou ook overgenomen kunnen worden van Trabzonspor als hij goed functioneert (maar zal wel een prijskaartje van 4 a 5 miljoen aanhangen dan, weet niet of hij dat waard is).
Nee, niet zo ver ik weet. Maar dat kun je natuurlijk altijd proberen als die speler bevalt.quote:
Zal wel kansloos zijn aangezien die Turken hem transfervrij hebben overgenomen ..quote:Op zondag 22 september 2019 20:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, niet zo ver ik weet. Maar dat kun je natuurlijk altijd proberen als die speler bevalt.
Ja, in dat geval slecht staaltje scoutingwerk (dat is het eigenlijk nu al, Feyenoord had hem ook transfervrij kunnen overnemen dus).quote:Op zondag 22 september 2019 20:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal wel kansloos zijn aangezien die Turken hem transfervrij hebben overgenomen ..
Terwijl hij ook nogeens uit de koker komt van Rob Jansen ..quote:Op zondag 22 september 2019 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, in dat geval slecht staaltje scoutingwerk (dat is het eigenlijk nu al, Feyenoord had hem ook transfervrij kunnen overnemen dus).
Maar goed, scouting en Feyenoord hé.
Kan ook nog dat ze het dan zien als makkelijke winstquote:Op zondag 22 september 2019 20:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal wel kansloos zijn aangezien die Turken hem transfervrij hebben overgenomen ..
Daarom kan je nu ook al gaan overwegen om met Senesi en Geertruida te gaan spelen.quote:Op zondag 22 september 2019 20:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, Geertruida een paar keer gezien, maar die maakte ook niet heel veel indruk. Wel beter dan Botteghin uiteraard, maar dat is niet heel moeilijk.quote:Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom kan je nu ook al gaan overwegen om met Senesi en Geertruida te gaan spelen.
Ik vond hem de minuten die hij speelde het juist wel aardig doen, maar dat was als rechtsback. En ook nog niet getest.quote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, Geertruida een paar keer gezien, maar die maakte ook niet heel veel indruk. Wel beter dan Botteghin uiteraard, maar dat is niet heel moeilijk.
Laat die gast een keer 5 potjes staan.quote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, Geertruida een paar keer gezien, maar die maakte ook niet heel veel indruk. Wel beter dan Botteghin uiteraard, maar dat is niet heel moeilijk.
Hopelijk gaat Stam dit ook zien. Leuk dat Tapia het aardig doet bij het nationale elftal, maar bij ons heeft ‘ie echt amper een goede wedstrijd gespeeld. En inderdaad, hij was zéker niet de enige vandaag.quote:Jan Everse is niet te spreken over Feyenoord. De Rotterdammers leken zondag een gemakkelijke middag tegemoet te gaan in Emmen, waar het snel op een 0-2 voorsprong. De ploeg gaf de voorsprong daarna alleen uit handen en knokte zich met hangen en wurgen naar een gelijkspel.
"Het was heel slecht", oordeelt Everse bij RTV Rijnmond. "Als je Feyenoord volgt, dan schrik je niet meer. Wat ik vanmiddag heb gezien, sloeg werkelijk alles. Ze komen op 0-2, dan denk je dat de wedstrijd is gespeeld. Dan zie je al verslapping en spelers die slordig worden.
"Vanaf dat moment zie je Renato Tapia alleen nog maar wandelen. Verleden week schreef Willem van Hanegem in zijn column (in het AD, red.) over walking football. Nou, dat was het ook. Walking football is vergeleken met dit zelfs sneller. Als je Tapia in slow motion afspeelt, dan staat hij stil. Het is echt vreselijk. (...) Met Tapia kan je eigenlijk niet verder. Zet lekker Leroy Fer daar neer, aan één zo'n speler heb je genoeg."
"Het heeft allemaal met mentaliteit te maken, maar er lopen een aantal enorme slapjanussen rond. Iemand als Sam Larsson, daar heb je niets aan in zo'n wedstrijd. Hij heeft dan een of twee acties, verder zie je hem helemaal niet. Je ziet ook van achteruit alleen maar balverlies van Rick Karsdorp en Ridgeciano Haps. Ik hoop voor Jaap Stam dat dit incidenteel is, maar ik ben bang van niet."
Jonge spelers moet je ook de kans geven om te groeien. Maar die keuze moet je dan ook bewust maken en hem de niet meteen opofferen na een foutje.quote:Op zondag 22 september 2019 20:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is helaas niet alleen Tapia. Ik zie eigenlijk 0 'sterkhouders' bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 22 september 2019 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Stam dit ook zien. Leuk dat Tapia het aardig doet bij het nationale elftal, maar bij ons heeft ‘ie echt amper een goede wedstrijd gespeeld. En inderdaad, hij was zéker niet de enige vandaag.
Eens hoor. Hij is niet de enige. Maar Fer & Tapia werkt niet. En dan kies ik toch eerder voor Fer.quote:Op zondag 22 september 2019 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is helaas niet alleen Tapia. Ik zie eigenlijk 0 'sterkhouders' bij dit Feyenoord.
Ja, eens wel. Ben er ook wel voor om Bannis in de basis te laten starten wanneer Jorgensen niet beschikbaar is. Prima spelertje.quote:Op zondag 22 september 2019 20:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Jonge spelers moet je ook de kans geven om te groeien. Maar die keuze moet je dan ook bewust maken en hem de niet meteen opofferen na een foutje.
Ik zou ook alleen Fer kiezen, hoewel die tot nu toe eigenlijk vrij weinig toevoegt. Tapia..tsja.quote:Op zondag 22 september 2019 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor. Hij is niet de enige. Maar Fer & Tapia werkt niet. En dan kies ik toch eerder voor Fer.
Ik ben bang dat alleen Fer niet gaat werken, is over het algemeen vrij log en wil de bal vaak te lang bij zich houden. Dat is al niet ideaal als ie 1 van de 2 controlerende middenvelders is, maar ronduit desastreus als ie de enige is op die plek. Bovendien lijkt ie af en toe te slapen en z'n man kwijt te raken (wat ie altijd al heeft gehad).quote:Op zondag 22 september 2019 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor. Hij is niet de enige. Maar Fer & Tapia werkt niet. En dan kies ik toch eerder voor Fer.
Toornstra of Burger naast Fer is prima denk ik.quote:Op zondag 22 september 2019 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alleen Fer niet gaat werken, is over het algemeen vrij log en wil de bal vaak te lang bij zich houden. Dat is al niet ideaal als ie 1 van de 2 controlerende middenvelders is, maar ronduit desastreus als ie de enige is op die plek. Bovendien lijkt ie af en toe te slapen en z'n man kwijt te raken (wat ie altijd al heeft gehad).
20 nog wel.quote:Op zondag 22 september 2019 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat die gast een keer 5 potjes staan.
Karsdorp werd na 3 potjes onder Rutten ook helemaal afgebrand. Is vervolgens misschien wel je belangrijkste speler in het kampioensjaar en levert je 20 miljoen op.
Botteghin en Ie gaan je geen eurocent opleveren.
Spelers ontwikkelen zich bij Feyenoord niet.quote:Op zondag 22 september 2019 21:08 schreef Eendenkooi het volgende:
Er kunnen 15.000 mensen meer in de Kuip dan in het PSV stadion, hoe kan het dan toch dat jullie een financiële achterstand hebben op PSV?
Dus je verdient niet aan verkopen bedoel je?quote:Op zondag 22 september 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Spelers ontwikkelen zich bij Feyenoord niet.
arbeidersmentaliteit.quote:Op zondag 22 september 2019 21:08 schreef Eendenkooi het volgende:
Er kunnen 15.000 mensen meer in de Kuip dan in het PSV stadion, hoe kan het dan toch dat jullie een financiële achterstand hebben op PSV?
Ja. En ook niet aan Europees.quote:Op zondag 22 september 2019 21:11 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Dus je verdient niet aan verkopen bedoel je?
Omdat PSV meer commerciële inkomsten uit het stadion haalt, en omdat niet alleen het stadion leidend is wat betreft inkomsten.quote:Op zondag 22 september 2019 21:08 schreef Eendenkooi het volgende:
Gek want de Kuip heeft 15k meer zitplaatsen. Ok niet altijd uitverkocht geef ik toe.quote:Op zondag 22 september 2019 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat PSV meer commerciële inkomsten uit het stadion haalt, en omdat niet alleen het stadion leidend is wat betreft inkomsten.
Dat is niet gek, want commerciële inkomsten worden behaald uit de businessunits en seats en de faciliteiten daaromheen. Niet persé uit 'gewone' zitplaatsen voor supporters, die tellen natuurlijk ook mee, maar die zakelijke commerciële inkomsten tikken harder aan.quote:Op zondag 22 september 2019 21:12 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Gek want de Kuip heeft 15k meer zitplaatsen. Ok niet altijd uitverkocht geef ik toe.
Jup. Kijk je hebt een comfortabele 2-0 voorsprong in de eerste helft weggeven door oa niet met je man mee te rennen, maar er rustig achteraan te sjokken. Haal je het dan in je hoofd om net voor rust een debiel hakje te maken waardoor de bal over de zijlijn rolt?quote:Op zondag 22 september 2019 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
De hele wedstrijd niet gezien, maar ik lees dat primadonna Tapia zijn concurrent Toornstra in de basis heeft gespeeld?
PSV haalt meer inkomsten uit het stadion en is verder een stuk professioneler geleid dan Feyenoord. Dat is al lang zo maar de vinger erachter krijgen hoe dat kan is wat lastig. PSV en Ajax leiden toekomstige toppers op. Wij de Clasies en de Burgers.quote:Op zondag 22 september 2019 21:08 schreef Eendenkooi het volgende:
Nou, zo ontzettend veel komt er nu ook weer niet uit de PSV jeugd voort hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PSV haalt meer inkomsten uit het stadion en is verder een stuk professioneler geleid dan Feyenoord. Dat is al lang zo maar de vinger erachter krijgen hoe dat kan is wat lastig. PSV en Ajax leiden toekomstige toppers op. Wij de Clasies en de Burgers.
PSV heeft haar sponsorinkomsten ook echt op orde. Voornamelijk natuurlijk door de vrij constante betere prestaties, maar daar valt bij ons nog een hoop te winnen voor mijn gevoel.quote:Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PSV haalt meer inkomsten uit het stadion en is verder een stuk professioneler geleid dan Feyenoord. Dat is al lang zo maar de vinger erachter krijgen hoe dat kan is wat lastig. PSV en Ajax leiden toekomstige toppers op. Wij de Clasies en de Burgers.
En nu Ihattaren en Malen (of komt die oorspronkelijk uit de Ajax jeugd?). Vroeger was de jeugdopleiding van Feyenoord helemaal ruk, er kwam bijna nooit iets nuttigs door. Sinds een jaar of 10 gaat het wel beter maar het is meestal toch niet heel erg bijzonder allemaal.quote:Op zondag 22 september 2019 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, zo ontzettend veel komt er nu ook weer niet uit de PSV jeugd voort hoor.
Met Depay wel gelijk een hele goeie, maar daar staat een Wijnaldum van onze kant tegenover bijvoorbeeld.
Feyenoord heeft al 30 jaar een technisch beleid gebaseerd op nostalgie, (oude spelers zonder restwaarde terughalen) slechte timing (spelers op het verkeerde moment verkopen) en gewoon heel veel slechte aankopen.quote:Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Malen heeft het langste bij de Ajax jeugd gezeten, maar reken ik wel als PSV jeugd hoor (anders komt Wijnaldum eigenlijk van de Sparta jeugdopleiding en van Persie van de jeugdopleiding van Excelsior).quote:Op zondag 22 september 2019 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En nu Ihattaren en Malen (of komt die oorspronkelijk uit de Ajax jeugd?). Vroeger was de jeugdopleiding van Feyenoord helemaal ruk, er kwam bijna nooit iets nuttigs door. Sinds een jaar of 10 gaat het wel beter maar het is meestal toch niet heel erg bijzonder allemaal.
Kokcu zwemt echt door die twee. Dat past niet. Middenveld moet dan echt anders staan als je met Kokcu wil spelen.quote:Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Maastoren het volgende:
We hebben nog steeds te weinig creativiteit op het middenveld. Eigenlijk nog best knap dat Kokcu het ondanks Fer en Tapia nog redelijk doet. Ook dit probleem speelt al seizoenen.
Ik vind dat je van Fer veel meer mag verwachten. Gelukkig heeft hij maar een 1-jarig contract. Afscheid van nemen als het op korte termijn niet beter gaat. Hij is zo traag geworden. Voegt verdedigend ook niks toe.quote:Op zondag 22 september 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu zwemt echt door die twee. Dat past niet. Middenveld moet dan echt anders staan als je met Kokcu wil spelen.
Wat een onzin. Leg eens tegen elkaar hoeveel spelers feyenoord heeft gekocht met een verleden bij de club tov Ajax/PSVquote:Op zondag 22 september 2019 21:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al 30 jaar een technisch beleid gebaseerd op nostalgie, (oude spelers zonder restwaarde terughalen) slechte timing (spelers op het verkeerde moment verkopen) en gewoon heel veel slechte aankopen.
Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..quote:Op zondag 22 september 2019 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat PSV meer commerciële inkomsten uit het stadion haalt, en omdat niet alleen het stadion leidend is wat betreft inkomsten.
Wel mee eens hoor, maar dan wacht Feyenoord komende zomer wel wéér een hele grootscheepse reorganisatie.quote:Op zondag 22 september 2019 21:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind dat je van Fer veel meer mag verwachten. Gelukkig heeft hij maar een 1-jarig contract. Afscheid van nemen als het op korte termijn niet beter gaat. Hij is zo traag geworden. Voegt verdedigend ook niks toe.
Nee, dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 22 september 2019 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat ik best mag zeggen dat ik geschrokken ben. Jij niet?
Ik schrijf hem natuurlijk niet af.
Gullit moest toen ook al via een constructie (via de vader van Paul de Leeuw) naar Feyenoord gehaald worden, anders kon Feyenoord hem niet betalen (kwam van Haarlem).quote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..
Het is echt beleid wat daar het verschil heeft gemaakt.
Het is puur transferbeleid inderdaad. Dat is bij Feyenoord al decennialang armoedig.quote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..
Het is echt beleid wat daar het verschil heeft gemaakt.
Tsja, het wordt al een hels karwei om een AD en TD te vinden.quote:Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor, maar dan wacht Feyenoord komende zomer wel wéér een hele grootscheepse reorganisatie.
Dan kun je komende zomer op zoek naar (waarschijnlijk):
- 3 nieuwe aanvallers (ipv Jorgensen en Berghuis + een extra spits)
- 2 nieuwe middenvelders (ipv Fer en Tapia)
- 2 nieuwe verdedigers (ipv Ié en Karsdorp)
Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.quote:Op zondag 22 september 2019 21:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tsja, het wordt al een hels karwei om een AD en TD te vinden.
Als je die in huis hebt dan kan je anticiperen en loop je misschien een transferperiode niet achter de feiten aan. Gaan een hoop spelers vertrekken. Zal ook wel het laatste seizoen van Vermeer zijn denk ik.
Heeft allemaal niks met beleid te maken. Van seizoen naar seizoen overleven.
Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord?quote:Ik zie het wel somber in. Op deze manier hoef je dat nieuwe stadion niet te bouwen want men is het spuugzat. Gaat al een groot deel afhaken als we niet meer in de Kuip spelen.
Ze zijn vooral tegen verandering.quote:Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.
[..]
Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord?
Mja. Vooral dat hij invalt op kunstgras. Bij die tackle kan ik me voorstellen dat hij dat totaal verkeerd inschat op zo’n zaadveld. Hoe dan ook moet hij de tijd en kans krijgen. Komt wel goed.quote:Op zondag 22 september 2019 21:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet.
Jij zegt dat zijn invalbeurt zorgwekkend was. Ondanks dat het verdedigend soms wat onwennig was, ben ik dat echt totaal oneens met die zorgen. Ik heb vanmiddag genoeg positieve eigenschappen gezien bij Senesi, waardoor ik niet twijfel dat hij uit gaat groeien tot een heel belangrijke speler.
Dat roepen ze nu ja. Dezelfde types die riepen dat er dit jaar al massaal mensen afhaakten (wat uiteindelijk ook niet zo was)quote:Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.
[..]
Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord?
Die wordt rustig gebracht natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Luppie0110 het volgende:
6 gespeeld, 2 gewonnen. Het lek zou toch boven moeten zijn? En hoezo speelde die ene topaankoop (die verdediger die alle topclubs voor het uitkiezen had, maar toch voor Feyenoord koos) alleen de tweede helft?
Eerste helft had hij het te druk met je moederquote:Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Luppie0110 het volgende:
6 gespeeld, 2 gewonnen. Het lek zou toch boven moeten zijn? En hoezo speelde die ene topaankoop (die verdediger die alle topclubs voor het uitkiezen had, maar toch voor Feyenoord koos) alleen de tweede helft?
Wat is daar het voordeel van?quote:Op zondag 22 september 2019 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt rustig gebracht natuurlijk.
quote:Op zondag 22 september 2019 22:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eerste helft had hij het te druk met je moeder
Hij is blank hoor.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het niet met een kleurtje.
Zo te merken was neuken met haar broer ook niet echt een juiste keuze wat dat betreft.quote:Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het niet met een kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |