abonnement Unibet Coolblue
pi_189078507
Wij hebben een incapabele commercieel directeur die wat betreft hoofdsponsor van Boudewijn Poelman afhankelijk is. Ongekend dat ze er zo weinig uit halen. Het is echt op elk vlak een teringzooi bij ons.
pi_189078523
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

PSV haalt meer inkomsten uit het stadion en is verder een stuk professioneler geleid dan Feyenoord. Dat is al lang zo maar de vinger erachter krijgen hoe dat kan is wat lastig. PSV en Ajax leiden toekomstige toppers op. Wij de Clasies en de Burgers.
Feyenoord heeft al 30 jaar een technisch beleid gebaseerd op nostalgie, (oude spelers zonder restwaarde terughalen) slechte timing (spelers op het verkeerde moment verkopen) en gewoon heel veel slechte aankopen.
pi_189078539
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En nu Ihattaren en Malen (of komt die oorspronkelijk uit de Ajax jeugd?). Vroeger was de jeugdopleiding van Feyenoord helemaal ruk, er kwam bijna nooit iets nuttigs door. Sinds een jaar of 10 gaat het wel beter maar het is meestal toch niet heel erg bijzonder allemaal.
Malen heeft het langste bij de Ajax jeugd gezeten, maar reken ik wel als PSV jeugd hoor (anders komt Wijnaldum eigenlijk van de Sparta jeugdopleiding en van Persie van de jeugdopleiding van Excelsior). :)

Maar het is bij Ihattaren en Malen nog even afwachten hoe ver zij daadwerkelijk gaan komen natuurlijk. Maar ze lijken toekomstige toppers te kunnen gaan worden inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 22 september 2019 @ 21:25:11 #279
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189078540
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:18 schreef Maastoren het volgende:
We hebben nog steeds te weinig creativiteit op het middenveld. Eigenlijk nog best knap dat Kokcu het ondanks Fer en Tapia nog redelijk doet. Ook dit probleem speelt al seizoenen.
Kokcu zwemt echt door die twee. Dat past niet. Middenveld moet dan echt anders staan als je met Kokcu wil spelen.
pi_189078562
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu zwemt echt door die twee. Dat past niet. Middenveld moet dan echt anders staan als je met Kokcu wil spelen.
Ik vind dat je van Fer veel meer mag verwachten. Gelukkig heeft hij maar een 1-jarig contract. Afscheid van nemen als het op korte termijn niet beter gaat. Hij is zo traag geworden. Voegt verdedigend ook niks toe.
  zondag 22 september 2019 @ 21:26:38 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189078570
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al 30 jaar een technisch beleid gebaseerd op nostalgie, (oude spelers zonder restwaarde terughalen) slechte timing (spelers op het verkeerde moment verkopen) en gewoon heel veel slechte aankopen.
Wat een onzin. Leg eens tegen elkaar hoeveel spelers feyenoord heeft gekocht met een verleden bij de club tov Ajax/PSV

Dat schheelt in 30 echt geen 10 spelers. Max een stuk of 5
Laffe huichelaar
pi_189078625
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat PSV meer commerciële inkomsten uit het stadion haalt, en omdat niet alleen het stadion leidend is wat betreft inkomsten.
Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..

Het is echt beleid wat daar het verschil heeft gemaakt.
#12 is not for sale!
pi_189078629
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:26 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik vind dat je van Fer veel meer mag verwachten. Gelukkig heeft hij maar een 1-jarig contract. Afscheid van nemen als het op korte termijn niet beter gaat. Hij is zo traag geworden. Voegt verdedigend ook niks toe.
Wel mee eens hoor, maar dan wacht Feyenoord komende zomer wel wéér een hele grootscheepse reorganisatie. :D

Dan kun je komende zomer op zoek naar (waarschijnlijk):

- 3 nieuwe aanvallers (ipv Jorgensen en Berghuis + een extra spits)
- 2 nieuwe middenvelders (ipv Fer en Tapia)
- 2 nieuwe verdedigers (ipv Ié en Karsdorp)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189078689
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk dat ik best mag zeggen dat ik geschrokken ben. Jij niet?

Ik schrijf hem natuurlijk niet af.
Nee, dat zeg ik ook niet.

Jij zegt dat zijn invalbeurt zorgwekkend was. Ondanks dat het verdedigend soms wat onwennig was, ben ik dat echt totaal oneens met die zorgen. Ik heb vanmiddag genoeg positieve eigenschappen gezien bij Senesi, waardoor ik niet twijfel dat hij uit gaat groeien tot een heel belangrijke speler.
Van alles is weer waardeloos.
pi_189078720
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..

Het is echt beleid wat daar het verschil heeft gemaakt.
Gullit moest toen ook al via een constructie (via de vader van Paul de Leeuw) naar Feyenoord gehaald worden, anders kon Feyenoord hem niet betalen (kwam van Haarlem).

Maar als je ook hoort in welke spelers Feyenoord interesse heeft gehad, en dat ook bijna rond is gekomen, maar dat betrokken speler desondanks toch voor een andere club koos, dan is dat toch ook pech hoor (en een kwestie van de reputatie / uitstraling tegen hebben).

Zo heeft van Nistelrooij ook eens vertelt dat Feyenoord na zijn Heerenveen periode ook interesse had, maar dat hij voor PSV heeft gekozen. Jaap Stam idem, Timmy Simons ook. Kenneth Perez koos voor FC Twente ipv Feyenoord, evenals Hakim Ziyech, en als ik het goed heb had Klaas Jan Huntelaar ook voor Feyenoord kunnen spelen ipv Ajax na zijn Heerenveen periode (maar dat weet ik niet zeker).

Dus af en toe wordt er wel degelijk goed gescout maar hebben andere clubs een betere naam, meer successen, meer financiële middelen enz. wat dan de doorslag geeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189078910
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Mwah, PSV heeft met Philips altijd een prima sponsor gehad. Eind jaren 80 moesten wij al Gullit voor een fooi verkopen en leverde hij bij hun het maximale op. PSV heeft altijd goed weten te scouten en verkopen: Romario, Ronaldo, Robben, Van Nistelrooij, Strootman, Mertens, Wijnaldum, Lozano ga maar even door..

Het is echt beleid wat daar het verschil heeft gemaakt.
Het is puur transferbeleid inderdaad. Dat is bij Feyenoord al decennialang armoedig.
pi_189078938
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel mee eens hoor, maar dan wacht Feyenoord komende zomer wel wéér een hele grootscheepse reorganisatie. :D

Dan kun je komende zomer op zoek naar (waarschijnlijk):

- 3 nieuwe aanvallers (ipv Jorgensen en Berghuis + een extra spits)
- 2 nieuwe middenvelders (ipv Fer en Tapia)
- 2 nieuwe verdedigers (ipv Ié en Karsdorp)
Tsja, het wordt al een hels karwei om een AD en TD te vinden.
Als je die in huis hebt dan kan je anticiperen en loop je misschien een transferperiode niet achter de feiten aan. Gaan een hoop spelers vertrekken. Zal ook wel het laatste seizoen van Vermeer zijn denk ik.
Heeft allemaal niks met beleid te maken. Van seizoen naar seizoen overleven.
Ik zie het wel somber in. Op deze manier hoef je dat nieuwe stadion niet te bouwen want men is het spuugzat. Gaat al een groot deel afhaken als we niet meer in de Kuip spelen.
pi_189079026
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:44 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tsja, het wordt al een hels karwei om een AD en TD te vinden.
Als je die in huis hebt dan kan je anticiperen en loop je misschien een transferperiode niet achter de feiten aan. Gaan een hoop spelers vertrekken. Zal ook wel het laatste seizoen van Vermeer zijn denk ik.
Heeft allemaal niks met beleid te maken. Van seizoen naar seizoen overleven.
Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.

quote:
Ik zie het wel somber in. Op deze manier hoef je dat nieuwe stadion niet te bouwen want men is het spuugzat. Gaat al een groot deel afhaken als we niet meer in de Kuip spelen.
Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_189079085
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.
[..]

Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord? :')
Ze zijn vooral tegen verandering.
pi_189079162
Maar ondertussen;

Nog altijd ongeslagen. _O_
  zondag 22 september 2019 @ 21:56:31 #291
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189079167
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 21:31 schreef Oldground het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik ook niet.

Jij zegt dat zijn invalbeurt zorgwekkend was. Ondanks dat het verdedigend soms wat onwennig was, ben ik dat echt totaal oneens met die zorgen. Ik heb vanmiddag genoeg positieve eigenschappen gezien bij Senesi, waardoor ik niet twijfel dat hij uit gaat groeien tot een heel belangrijke speler.
Mja. Vooral dat hij invalt op kunstgras. Bij die tackle kan ik me voorstellen dat hij dat totaal verkeerd inschat op zo’n zaadveld. Hoe dan ook moet hij de tijd en kans krijgen. Komt wel goed.
  zondag 22 september 2019 @ 21:59:44 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189079226
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is inderdaad puur van seizoen naar seizoen overleven, en continu kun je opnieuw gaan 'bouwen' aan een nieuw elftal.
[..]

Want ze zijn fan van De Kuip ipv van Feyenoord? :')
Dat roepen ze nu ja. Dezelfde types die riepen dat er dit jaar al massaal mensen afhaakten (wat uiteindelijk ook niet zo was)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189079289
6 gespeeld, 2 gewonnen. Het lek zou toch boven moeten zijn? En hoezo speelde die ene topaankoop (die verdediger die alle topclubs voor het uitkiezen had, maar toch voor Feyenoord koos) alleen de tweede helft?
  zondag 22 september 2019 @ 22:03:54 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189079309
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Luppie0110 het volgende:
6 gespeeld, 2 gewonnen. Het lek zou toch boven moeten zijn? En hoezo speelde die ene topaankoop (die verdediger die alle topclubs voor het uitkiezen had, maar toch voor Feyenoord koos) alleen de tweede helft?
Die wordt rustig gebracht natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189079313
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:02 schreef Luppie0110 het volgende:
6 gespeeld, 2 gewonnen. Het lek zou toch boven moeten zijn? En hoezo speelde die ene topaankoop (die verdediger die alle topclubs voor het uitkiezen had, maar toch voor Feyenoord koos) alleen de tweede helft?
Eerste helft had hij het te druk met je moeder
pi_189079325
quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2019 22:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Die wordt rustig gebracht natuurlijk.
Wat is daar het voordeel van?
pi_189079336
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eerste helft had hij het te druk met je moeder
:')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2019 22:06:49 ]
pi_189079358
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

:')

Mijn moeder doet het niet met een kleurtje.
Hij is blank hoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 22 september 2019 @ 22:07:07 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_189079364
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:05 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

:')

Mijn moeder doet het niet met een kleurtje.
Zo te merken was neuken met haar broer ook niet echt een juiste keuze wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189079373
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 22:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij is blank hoor.
Maar geen Hollander.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')