Rood wijntje nakken.quote:
Irritant is dat.quote:Op zondag 22 september 2019 16:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen heeft genoeg van COOKIES hier.
En jij bent Ajax-fan? Dan ken je de uitshirts wel.quote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
iemand een foto van die Ajax outfits? Ik moet via radio 1 luisteren
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-grote-kansen.htmlquote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
Ga zelf kijken?quote:Op zondag 22 september 2019 17:15 schreef SaferSephy het volgende:
thanks! Niet super lelijk eigenlijk!quote:Op zondag 22 september 2019 17:16 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)er-grote-kansen.html
Als je kanker aan je oogballen hebt niet neequote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
thanks! Niet super lelijk eigenlijk!
quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd als je net Emmen - Feyenoord hebt gezien
Doe even normaal.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kanker aan je oogballen hebt niet nee
Sowsowsowquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kanker aan je oogballen hebt niet nee
Ze willen meer niet verliezen dan dat ze willen winnen.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Witheetquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
Wat zijn die psvertjes origineel hè met hun haat tegen Ajax.
Zo aandoenlijk.
Die zijn kwa voetbalniveau ook flink aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef Caland het volgende:
Ook wel logisch. Staan gelijk in punten en bovenaan. Geen noodzaak vandaag eigenlijkquote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze willen meer niet verliezen dan dat ze willen winnen.
De meeste jongens bij ons uit de buurt waren vroeger dan ook voor PSV, vooral omdat ze een hekel aan Ajax hadden. Ik denk dat dit nog steeds bij velen het geval is.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef DonDruiper het volgende:
Wat zijn die psvertjes origineel hè met hun haat tegen Ajax.
Zo aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |