Dit gaat wel heel ver hoor. Kun je het wat concretiseren? Wat deden deze monsters bijvoorbeeld om doelgericht jouw leven te vergallen?quote:Op zondag 22 september 2019 10:28 schreef roos94 het volgende:
monsters die al te lang mijn leven probeerden te vergallen.
Ik ben niet van plan om het contact te verbreken. Ik wil best gezellig kletsen met m'n ouders op verjaardagen en kerst.quote:Op zondag 22 september 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
Volgens mij had @:Seven. daar onlangs een topic over toch?
Ik heb het er gewoon niet over met mensenquote:Op zondag 22 september 2019 10:28 schreef roos94 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of hier meer mensen zijn die het contact verbroken hebben met familie.
Zelf heb ik een paar jaar geleden het contact verbroken met mijn moeder, tante en oma omdat het in mijn ogen monsters zijn die al te lang mijn leven probeerden te vergallen.
Als ik het er wel eens over heb met mensen reageren ze vaak verbaasd. "Maar het blijft toch familie". Waarom zou je leugenachtige manipulatieve en schijnheilige mensen in je leven willen puur omdat ze toevallig in hetzelfde nest zijn geboren? Wat is de meerwaarde daarvan?
Cultuur heeft er geen ene moer mee te maken. Je kan gewoon de pech hebben dat je in een kutgezin geboren word.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
En dan maar zeuren dat het buitenlanders zijn die een moeilijke familieband hebben want neef nicht huwelijken
Dit soort dingen lees ik alleen van Nederlanders. Is dit cultuur? Ben zelf Nederlands maar merk dit absoluut niet in de familie.
Ik denk dat het binnen elke cultuur wel voorkomt. Ik ken buitenlanders die geen contact meer hebben met hun familie maar ook Nederlanders. Ik denk dat het voor Nederlanders alleen wat makkelijker is om met de familie te breken.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
En dan maar zeuren dat het buitenlanders zijn die een moeilijke familieband hebben want neef nicht huwelijken
Dit soort dingen lees ik alleen van Nederlanders. Is dit cultuur? Ben zelf Nederlands maar merk dit absoluut niet in de familie.
Nou enquote:Op zondag 22 september 2019 10:28 schreef roos94 het volgende:
Als ik het er wel eens over heb met mensen reageren ze vaak verbaasd. "Maar het blijft toch familie".
Wat een dom gelul. Alleen al als bv een moslimmeisje met een Nederlander aanpapt of uit het geloof stapt krijg je dat ze juist uit de familie gekikt worden.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Inderdaad! Wat nou contact verbreken?! Gewoon in je nicht schuiven die leuter en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Zo zie je maar weer, als je uit een moeizaam gezin komt dan blijft dat je hele leven van invloed op je sociale vaardigheden. Geloof me, daar moet je heel hard en altijd aan werken als het contact met je ouders wat moeizaam verliep. Het gaat nooit over.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
Tja. Ik moet zeggen, het verbaast me niet van welke users dit soort berichten komen. Die zijn nml. op dit forum ook vaak zo enorm moeilijk en lastig, dat ze dat in het echte leven ongetwijfeld ook zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |