SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben voor natuurlijke selectie....quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Amper 10 minuten nadat het officiële startsein van het Oktoberfest in München gegeven is, moesten verpleegkundigen al iemand met alcoholvergiftiging behandelen.
Sjeeses
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Amper 10 minuten nadat het officiële startsein van het Oktoberfest in München gegeven is, moesten verpleegkundigen al iemand met alcoholvergiftiging behandelen.
Sjeeses
Indrinkenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Sjeeses
Eens. Gewoon laten liggen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben voor natuurlijke selectie....
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik vroeg voor de zekerheid even aan mijn man of 3.000 x 300 echt wel 900.000 was![]()
Zijn wedervraag: ben je soms een nieuwe hypotheek aan het afsluiten
Ik vroeg voor de zekerheid even aan mijn man of 3.000 x 300 echt wel 900.000 was![]()
Je hebt toch wel ‘uiteraard’ gezegd he?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Euhm.. in elk topic zitten 301 posts.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Net als Figuren die ambulance personeel bedreigen enzo.... prima, dan geen hulp...quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens. Gewoon laten liggen.
Nummer 1 is de OP.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euhm.. in elk topic zitten 301 posts.
Gewoon in de sloot rollen en geen aandacht meer aan bestedenquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Net als Figuren die ambulance personeel bedreigen enzo.... prima, dan geen hulp...
En die telt niet mee ofzo?quote:
Grgr terugquote:
Grgr terug aan de autoquote:
Je mag het nauwelijks een 'post' noemen. De OP is vaak tijdenlang dezelfdequote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die telt niet mee ofzo?
De OP van R49 is vaak de post met de meeste kwaliteitquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag het nauwelijks een 'post' noemen. De OP is vaak tijdenlang dezelfde
Ik heb jouw 3.000 posts maar niet meegeteldquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die telt niet mee ofzo?
Draaide hem van de week op vinyl.... daar is het toch wel echt een geweldig nummer voorquote:
Gutenabendquote:
Monsieur Pétanquequote:
Nou segquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb jouw 3.000 posts maar niet meegeteld
Ik hoor dat verschil echt niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Draaide hem van de week op vinyl.... daar is het toch wel echt een geweldig nummer voor
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dat verschil echt niet eigenlijk.
postst opkrikkertquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
* CindieY gaat 27 juni naar Editors
Dat weet je nu al?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
Vorige week net kaartje gekochtquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?
Dat is goed op tijd.
* OscarMopperkont twijfelt nog....quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
I wish. Maar nee...quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt toch wel ‘uiteraard’ gezegd he?
Die zijn tofquote:Op zaterdag 21 september 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
en dit optreden is in een schuur ?quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont twijfelt nog....
* OscarMopperkont ziet ze liever in een zaal
Ga jij naar links, gaan wij wel naar rechtsquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Zullen we volgend jaar met z'n allen naar Snollebollekes gaan?![]()
Open luchtquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
en dit optreden is in een schuur ?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ga jij naar links, gaan wij wel naar rechts
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Ho, ho! Dit was een test he?quote:
Is dat iets dat je een keer meegemaakt moet hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat iets dat je een keer meegemaakt moet hebben?
"Amper 10 minuten nadat het officiële startsein van het concert van de Snollebollekes gegeven is, moesten verpleegkundigen al iemand met alcoholvergiftiging behandelen."quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben er nog nooit geweest.
Daar heb je geen alcohol voor nodig.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Amper 10 minuten nadat het officiële startsein van het concert van de Snollebollekes gegeven is, moesten verpleegkundigen al iemand met alcoholvergiftiging behandelen."
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben er nog nooit geweest.
Ze komen regelmatig hier in de buurt, nog nooit de behoefte gehad om er heen te gaanquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat iets dat je een keer meegemaakt moet hebben?
quote:
Dat hele publiek van links naar rechts en weer terugquote:
Jij hebt tenminste smaak.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hele publiek van links naar rechts en weer terug![]()
Ik was een maandje geleden in de stad met straatfestival, ik belandde ook bij zo'n podium met een dj die dit nummer draaide. Lekker van links naar rechts staan stuiteren
Ik heb noch van de band, noch van de titel, noch van het liedje gehoord.quote:
De vriendin met wie ik was wilde daar graag blijven, ik niet zoquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
De vriendin met wie ik was wilde daar graag blijven, ik niet zoWe hadden ons even daarvoor vermaakt in een kroeg met houseplaatjes, dat sprak me toch meer aan
Mag de baard in d'r keel wel eens scherenquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat je die naam nog op weet te lepelen...
Hallo allemaal...
quote:
Noem nog eens wat andere songs van Hildegard...?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Qua stemmen vind ik Amanda Lear en Hildegard Knef heel erg op elkaar lijken.
Ik geloof niet dat ik Hildegard ken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Qua stemmen vind ik Amanda Lear en Hildegard Knef heel erg op elkaar lijken.
Ja, die was extreem soepel zelfs...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De terugweg ging wat soepeler dan de heenweg vandaag?
Mijn ouders hebben een elpee van haar. Die heb ik heel veel geluisterd. Maar dat was allemaal Duitstalig. Ik weet niet of ze ook Engelstalig zingt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem nog eens wat andere songs van Hildegard...?
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een elpee van haar. Die heb ik heel veel geluisterd. Maar dat was allemaal Duitstalig. Ik weet niet of ze ook Engelstalig zingt.
Ich hab heimweh nach dem Kurfurstendam (hopelijk schrijf ik het goed) bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een elpee van haar. Die heb ik heel veel geluisterd. Maar dat was allemaal Duitstalig. Ik weet niet of ze ook Engelstalig zingt.
Ich hab heimweh nach dem Kurfurstendam (hopelijk schrijf ik het goed) bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Devil went down to Georgia... welke band, geen idee
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Devil Went Down To Georgia - Charlie Daniels
O ja, Duits heeft ze wel gedaan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen als zangeres. Maar ik zag net op wikipedia dat ze inderdaad actrice is.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, Duits heeft ze wel gedaan.
Maar het was toch van oorsprong een actrice?
quote:
Nou die duivel mag bij mij wel een beschuitje komen etenquote:
Hoi Diaan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
ik weet niet hoe lang ik het volhou maar ik luister mee.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Stumblin In - Chriss Norman & Suzi Quatro
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die seriequote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
Dan toch maar voor de zekerheid wat make-up opdoen, denk ik.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Nou die duivel mag bij mij wel een beschuitje komen eten
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Nou die duivel mag bij mij wel een beschuitje komen eten
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan toch maar voor de zekerheid wat make-up opdoen, denk ik.
Je wacht er op? Alle bestaande seizoenen staan toch op Netflix?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja geweldigIk wacht nu op het laatste seizoen.
Roaaarrrwwwhhhhhh....quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Die blik is wel heel erg 'oh hell yeah' om maar even in die sferen te blijvenquote:
Ik doe gewoon mijn ogen dichtquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die blik is wel heel erg 'oh hell yeah' om maar even in die sferen te blijven
Die hele serie zit vol met dat soort punsquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die blik is wel heel erg 'oh hell yeah' om maar even in die sferen te blijven
Dit is wel een aardig hitje geweest.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:19 schreef CindieY het volgende:
Dit klinkt wel heel erg als iets dat de bejaarde buuf van m'n ouders zou opzetten
Ja en dat is het laatste seizoen. Dat wacht iK op...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je wacht er op? Alle bestaande seizoenen staan toch op Netflix?
5e komt er nog aan...
Ja, ik ken 'm ook wel.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel een aardig hitje geweest.
Nog net niet bejaard, wel op leeftijd...
2020 pasquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en dat is het laatste seizoen. Dat wacht iK op...
quote:
Compleet aan mij voorbij gegaanquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel een aardig hitje geweest.
Nog net niet bejaard, wel op leeftijd...
Dat is al over 3 maanden. Ik ken de hele serie overigens niet.quote:
Die serie staat bij mij nog op mijn To Watch lijst. Ben nu Mindhunter S02 aan het kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is al over 3 maanden. Ik ken de hele serie overigens niet.
voordat we het weten staan de "feestdagen" weer voor de deurquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is al over ruim 3 maanden. #positivethinking
Van mij mag het nog even duren hoor.... anders is de serie straks voorbijquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is al over ruim 3 maanden. #positivethinking
Mindhunterquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die serie staat bij mij nog op mijn To Watch lijst. Ben nu Mindhunter S02 aan het kijken.
Mooi, mijn kerstdiner staat al sinds mei jl. gepland...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
voordat we het weten staan de "feestdagen" weer voor de deur
Nog 93 dagen ofzo geloof ikquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, mijn kerstdiner staat al sinds mei jl. gepland...
Rayraquote:
Dan was je er wel echt op tijd bij.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
lacist.quote:
Voor het geval dat iemand iets anders plant op die dag?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je het gewoon gezellig met z'n 2-en. Wat lekkere hapjes of zo.... kan ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat wij het kerstdiner dit jaar gewoon overslaan, vorig jaar was zo vreselijk dat ik eigenlijk nooit meer wil
Dan krijg je wel honger, hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat wij het kerstdiner dit jaar gewoon overslaan, vorig jaar was zo vreselijk dat ik eigenlijk nooit meer wil
Ik zit juist te overwegen om dat dit jaar wel eens te gaan bekijken. MadMaster heeft me jaloers gemaakt afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, sommige restaurants zijn met die dagen vroeg vol geboekt...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was je er wel echt op tijd bij.
quote:
Dan zou ik snel zijn, hier in de buurt zit alles al volgeboekt in septemberquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit juist te overwegen om dat dit jaar wel eens te gaan bekijken. MadMaster heeft me jaloers gemaakt afgelopen jaar.
Was dit toeval of heb je deze er snel even tussen gestopt Melting?quote:
Nee, dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor het geval dat iemand iets anders plant op die dag?
Even er tussen gestopt.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dit toeval of heb je deze er snel even tussen gestopt Melting?
Gewoon vet overboekt zelfsquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sommige restaurants zijn met die dagen vroeg vol geboekt...
Ohquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan zou ik snel zijn, hier in de buurt zit alles al volgeboekt in september
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Even er tussen gestopt.Je hebt me door.
Je kan het toch proberen lomende week of zo?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan houdt het denk ik wel op. 2020 weer een nieuwe kans.
Ja daar zijn we ook volop over in gesprek.. hoe gaan we het dit jaar doen?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik gooi het maar even in de groep dan.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het toch proberen lomende week of zo?
Nee heb je, ja kan je krijgen...
Ja dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Van mij mag het nog even duren hoor.... anders is de serie straks voorbij
Ze hadden afgelopen jaar bij het restaurant waar we waren een boel extra tafeltjes neergezet, echt absurd, je zat zowat bij onbekenden op schootquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Desnoods eet ik wel in de keuken zelf...
Ik denk dat ik bij seizoen 5 een drinking game ga doen. Elke keer als Lucifer drinkt, ook een drankjequote:
Dat lukt niet eens waar wij heen gaan, daar passen maar 8 tafels in...quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze hadden afgelopen jaar bij het restaurant waar we waren een boel extra tafeltjes neergezet, echt absurd, je zat zowat bij onbekenden op schoot
Dat gok ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Tower met iets wat het net niet heeft gehaald?
Het is Tower.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Tower met iets wat het net niet heeft gehaald?
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt op Tonight van Tower, vandaar
Hoi peaceman.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
Luistert ook mee op de achtergrond...
Ik zat hier ook al Tonight er doorheen te zingenquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk. Het deed mij een beetje aan Xanadu denken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
HALLOquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
Zoals je weet zit ik midden in mijn marvel idioterie... dus ik combineer dat vanavond even met jouw muziekjesquote:
Snap ik wel, hier zitten ook wat strijkers in, vrouwenstem en up tempo rock,,,quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk. Het deed mij een beetje aan Xanadu denken.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
Thee is altijd goed.quote:
Dat vind ik een beetje een ijs met augurken-combinatie.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet zit ik midden in mijn marvel idioterie... dus ik combineer dat vanavond even met jouw muziekjes
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij seizoen 5 een drinking game ga doen. Elke keer als Lucifer drinkt, ook een drankje
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een ijs met augurken-combinatie.
pinot grigioquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Thee is altijd goed.
Voor just me: Griekse wijn.
Ik denk dat dat best hard gaatquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vreemde associaties heb jij soms toch.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best hard gaat
Nou heb ik toch zin in wijn... Terwijl ik de alcohol zou laten staan vanavondquote:
Dan drink je gewoon een wijntje en geef je mij de schuldquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou heb ik toch zin in wijn... Terwijl ik de alcohol zou laten staan vanavond
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen eigenlijk de nodige biertjes te gaan drinken in de stadquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon een wijntje en geef je mij de schuld
Dan neem ik een kopje thee; mag jij mijn wijntje. Dat compenseertquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan neem ik een kopje thee; mag jij mijn wijntje. Dat compenseert
Ook gezelligquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen eigenlijk de nodige biertjes te gaan drinken in de stadOp stap met een oude vriend die ik in geen 3 jaar gezien heb, denk ik
Ik zondag al vanaf woensdag. Of dinsdag. Of weet ik veel, de hele weekquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gewoon doen. Moet ook een keer kunnen zondigen. Heb je zelf gezegd.
Je weet het niet eens meerquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zondag al vanaf woensdag. Of dinsdag. Of weet ik veel, de hele week
Een hele week aaneengesloten is ook 1 keer.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zondag al vanaf woensdag. Of dinsdag. Of weet ik veel, de hele week
Nog steeds een engerd. Je maakt geen reclame voor die serie wat mij betreft.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de fles Calvados leegdrinken.
Morgen (helaas alleen...) aan de Armagnac...
Jii bent sterk, jij kunt de wijn weerstaanquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijn, deze backupquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jii bent sterk, jij kunt de wijn weerstaan
Meer voor jouw.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de fles Calvados leegdrinken.
Morgen (helaas alleen...) aan de Armagnac...
Nee, dit is Unique.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moest denken aan Spargo maar twijfel toch.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is Unique.
En de titel is al een paar keer voorbij gekomen...
L.O.V.Equote:Op zaterdag 21 september 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is Unique.
Die naam zegt mij nietsquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is Unique.
Die is dan ook best uniek.quote:
Mij ook niet. En de titel ook al fout gegoktquote:
Ik ken ook alleen dezequote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is dan ook best uniek.
Altijd. What you got is what I needquote:
Een goede whisky?quote:
Wat zijn kaasflips?quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Getverdemme, Symph eet kaasflips
quote:
Ja, het is ons nu wel duidelijk dat je een alcoholist bent.quote:
Lekker toch? Alleen jammer dat je handen er zo van gaan stinken.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Getverdemme, Symph eet kaasflips
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Will Smith - getting jiggy with it
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pindaflips zijn inderdaad lekkerder...
Precies, die lust ik wel. Het is dat ik nu even probeer niet te snacken, anders had ik die genomen, lekker terugpestenquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Will Smith - getting jiggy with it
Gewoon combineren, dan heb je pindakaasflips.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, die lust ik wel. Het is dat ik nu even probeer niet te snacken, anders had ik die genomen, lekker terugpesten
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon combineren, dan heb je pindakaasflips.
Getver. Kaasflips zijn niet te hachelen en pindaflips ook al niet.quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon combineren, dan heb je pindakaasflips.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, die lust ik wel. Het is dat ik nu even probeer niet te snacken, anders had ik die genomen, lekker terugpesten
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Jullie lijken me een fantatstisch koppel voor een afstuderende psycholoog of zoiets...
Vout neemt het even overquote:
Eensquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Getver. Kaasflips zijn niet te hachelen en pindaflips ook al niet.
Marvel-ous toch?quote:
Die krijg,ik niet weg....quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt omdat DDM ze al heeft opgegeten voordat jij de kans krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt omdat DDM ze al heeft opgegeten voordat jij de kans krijgt.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Reflections Of My Live - Wayne Wade?
Die van Marmelade. Stuk mooier!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer volgens mij in een andere versie.
Ja, die inderdaad!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van Marmelade. Stuk mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |