Merel krijgt er zo weet van en neemt wraak door bij Wyatt in de tent te kruipen en zich door een micro-penis te laten doorborenquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Mijn enige vraag is ... Wat is de uitkomst van dit script .. Want laten we wel zijn 1 en 1 is 2 in deze ..
Kom op met de opties :
Hehequote:Op zaterdag 21 september 2019 01:11 schreef mario390 het volgende:
als ze normal camping komen gaan ze niet naar de boot,dus is het tonelstuk
De ander nog wel rukwindjes?quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:11 schreef sjampoeh het volgende:
die ene verwacht geen wentelteefjes meer
Yep.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
jesie is en respektlose kutvent
Em we hopen dat ze dan naar huis gaat ... ze heeft toch alles berijkt wat haar hartje begeerde...quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:10 schreef KeesAnders het volgende:
Uitkomst is vast dat Merel inderdaad bij Jessie in bed wil kruipen vannacht/morgenochtend en daar dan 2 vrouwen aantreft.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:13 schreef sjampoeh het volgende:
ene: die blazer lijkt wel een zonnebank, misschien komt daar die oranje hoofd van
andere: hou es op
dus is het nur van de kutvent jesie gespeltquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Em we hopen dat ze dan naar huis gaat ... ze heeft toch alles berijkt wat haar hartje begeerde...
wow ... anti Merel toppersquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:13 schreef sjampoeh het volgende:
ene: die blazer lijkt wel een zonnebank, misschien komt daar die oranje hoofd van
andere: hou es op
Ze hebben wel humorquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:13 schreef Flow3r het volgende:
Het is daar warm, lijkt wel een zonnenbank
Misschien komt daar wel dat oranje gezicht vandaan zegt er een
Nee dat moet een pyama voorstellen, althans ze pakte haar pyama zei ze en kleedde zich om in de douchequote:Op zaterdag 21 september 2019 01:18 schreef snetje het volgende:
Es ligt gewoon met haar kleren nog aan in bed? ..
Das stimmt, vooral aus Austriaquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
de quoten gaan zo geen stück beter werden, vannacht kijken bijna nur geile mannen
Nee dat is die andere ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:19 schreef pecla het volgende:
[..]
Nee dat moet een pyama voorstellen, althans ze pakte haar pyama zei ze en kleedde zich om in de douche
es? ik dacht is wyattquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:22 schreef snetje het volgende:
Es: Wat zijn dit? ..
Jessie: Dat zijn de bouwlampen ..
Es: Hoe laat gaan die aan? ...
Jessie: Morgen rond half 8 en daarna loopt Shelley al een half uur te zoeken ...
![]()
![]()
blafheet volblaffen, schuimpjes gaan hun dijen kapot slaanquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
de quoten gaan zo geen stück beter werden, vannacht kijken bijna nur geile mannen
jessie ligt alleinquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:24 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
blafheet volblaffen, schuimpjes gaan hun dijen kapot slaan
Nu 3quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:26 schreef mario390 het volgende:
achzo esmee, maar daar kenn ik wel 2 waar en esmee heet
Lijkt me best lastig ja ... quoten en cappen met 1 hand ...quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:21 schreef mario390 het volgende:
De andere heet Jessica, vandaar Jess.quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van die andere 2 meiden heet Esmee volgens mij.. vandaar Es
quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig ja ... quoten en cappen met 1 hand ...
en nu hier verder met je gezeik over allesquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen, omdat ik niet de persoon was die over Wyatt begon moraalridder
Zo'n twinkel oogjes heb ie meestal niet als ie naar Merel kijktquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:33 schreef snetje het volgende:
Jessie geniet van deze twee dames ...
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:45 schreef mario390 het volgende:
de is het niet?
https://en.wikipedia.org/wiki/Esm%C3%A9e_Denters
Whahaha zou ze willenquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:45 schreef mario390 het volgende:
de is het niet?
Anders had ze wel gezongen ..quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:45 schreef mario390 het volgende:
de is het niet?
nee die ligt heerlijk te duimen in de kastquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:43 schreef Poesjuh het volgende:
Weet Merel dat Jessie met die dames chillt?
Je hebt wel een heel arsenaal met blondjes opgeslagen he maar helaas weer geen prijs. Ben benieuwd naar de volgende pogingquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:48 schreef mario390 het volgende:
dat kann de blonde zijn
[ afbeelding ]
Volgens mij is die nog steeds gewoon maagd .. Beetje Jess pijpen is niet genoe om van dr status af te komen ..quote:Op zaterdag 21 september 2019 01:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee die ligt heerlijk te duimen in de kast
Die ken ik ook via viaquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar staat de blonde kennt wel johnny de mol
Nou idd, ik lig dubbelquote:Op zaterdag 21 september 2019 01:53 schreef Flow3r het volgende:
Hij kent deze dames al beter dan Merel, ze vertellen van alles![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |