abonnement Unibet Coolblue
pi_189137118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:26 schreef Isane het volgende:

[..]

Klopt maar wel gratis extra grond
3 hele centimeters.
  FOK!fotograaf donderdag 26 september 2019 @ 22:27:36 #102
842 Zorro
Z
pi_189137120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jup
Wat is dat dan met dat afbreken? Nou ja, had ik maar moeten kijken ook. Maar Feyenoord was ook lachen :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189137130
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

Wat is dat dan met dat afbreken? Nou ja, had ik maar moeten kijken ook. Maar Feyenoord was ook lachen :P
niks. de rechter HAD kunnen beslissen dat ze 3 cm muur moesten afbreken
  Eindredactie Games donderdag 26 september 2019 @ 22:28:11 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189137132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

3 hele centimeters.
4 CENTIMETER
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  FOK!fotograaf donderdag 26 september 2019 @ 22:28:48 #105
842 Zorro
Z
pi_189137144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

niks. de rechter HAD kunnen beslissen dat ze 3 cm muur moesten afbreken
Jamaar ik hoor net dat die muur nog gebouwd moet worden?
Maar nogmaals, ik had dan zelf maar moeten kijken ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_189137148
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:27 schreef Zorro het volgende:

[..]

Wat is dat dan met dat afbreken? Nou ja, had ik maar moeten kijken ook. Maar Feyenoord was ook lachen :P
Als je nog eens naar de grootste cabaretvoorstelling wil dan moet je in de kuip zijn.
pi_189137167
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:28 schreef Zorro het volgende:

[..]

Jamaar ik hoor net dat die muur nog gebouwd moet worden?
Maar nogmaals, ik had dan zelf maar moeten kijken ook.
Van de voorgevel.
pi_189137206
quote:
4s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:28 schreef Oscar. het volgende:

[..]

4 CENTIMETER
de wens is de vader van de gedachte
pi_189137212
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:28 schreef Zorro het volgende:

[..]

Jamaar ik hoor net dat die muur nog gebouwd moet worden?
Maar nogmaals, ik had dan zelf maar moeten kijken ook.
de muur staat er al, maar ze konden hem niet afmaken omdat de buurman een hekje had geplaatst waardoor ze niet meer bij de muur konden komen.
pi_189137240
Het verbaasde me dat er gewoon over de grond van de buurman gebouwd mocht worden. Ik kan me voorstellen dat afbraak eisen van een muur omwille van 3 cm overschrijding als misbruik van recht wordt gezien, maar het metselwerk stond er nog niet eens! En zelfs dan nog had het mij redelijker geleken als de nieuwe buren gewoon het strookje grond waar overheen was gebouwd hadden moeten kopen van de oude buurman. Het was maar 3 cm, maar wel over een lengte van meters. Ik weet niet hoe de grondprijzen daar liggen, maar je praat denk ik toch wel over 200 euro of meer. Als mijn buren 200 euro van mij zouden stelen zou ik het ook niet accepteren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_189137262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het verbaasde me dat er gewoon over de grond van de buurman gebouwd mocht worden. Ik kan me voorstellen dat afbraak eisen van een muur omwille van 3 cm overschrijding als misbruik van recht wordt gezien, maar het metselwerk stond er nog niet eens! En zelfs dan nog had het mij redelijker geleken als de nieuwe buren gewoon het strookje grond waar overheen was gebouwd hadden moeten kopen van de oude buurman. Het was maar 3 cm, maar wel over een lengte van meters. Ik weet niet hoe de grondprijzen daar liggen, maar je praat denk ik toch wel over 200 euro of meer. Als mijn buren 200 euro van mij zouden stelen zou ik het ook niet accepteren.
mja, zo had ik het niet eens bekeken. Ze hadden het inderdaad moeten kopen van hem.
pi_189137376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

mja, zo had ik het niet eens bekeken. Ze hadden het inderdaad moeten kopen van hem.
Schutting is gedeeld en daar gaat de 200 Euro heen.
pi_189137528
quote:
12s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:46 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Schutting is gedeeld en daar gaat de 200 Euro heen.
Ja, maar dan staat de muur nog steeds of zijn grond. Als ze echt voor 200 euro de grond hadden overgekocht was de perceelsgrens veranderd zodat de muur weer precies op de erfgrens stond. Lijkt mij ook beter ivm de verkoop van het huis van de buurman, want nu zou een toekomstige nieuwe bewoner op enig moment toch kunnen gaan sputteren dat het huis over de erfgrens staat.

Uiteraard hadden ze dan vervolgens nog bedrag x voor de grond kunnen wegstrepen tegen de helft van de prijs van de schutting, maar dan had op papier alles tenminste weer geklopt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_189137614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, maar dan staat de muur nog steeds of zijn grond. Als ze echt voor 200 euro de grond hadden overgekocht was de perceelsgrens veranderd zodat de muur weer precies op de erfgrens stond. Lijkt mij ook beter ivm de verkoop van het huis van de buurman, want nu zou een toekomstige nieuwe bewoner op enig moment toch kunnen gaan sputteren dat het huis over de erfgrens staat.

Uiteraard hadden ze dan vervolgens nog bedrag x voor de grond kunnen wegstrepen tegen de helft van de prijs van de schutting, maar dan had op papier alles tenminste weer geklopt.
De grond beweegt daar en er zit sowieso 2 cm speling.
Kan 2 kanten uit werken met die oude zooi en dat maakt totaal 4 cm

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 23:25:27 ]
pi_189141022
Heb gelachen om de aflevering :D
Dit is het huis, van die rare meneer
https://www.funda.nl/koop(...)5242-weverstraat-45/
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_189141545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb gelachen om de aflevering :D
Dit is het huis, van die rare meneer
https://www.funda.nl/koop(...)5242-weverstraat-45/
Toffe aflevering! Dat huis was in de show echt een grote teringzooi, op de foto’s is het nog wel netjes
Alius aliud dicit
pi_189141560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:18 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Toffe aflevering! Dat huis was in de show echt een grote teringzooi, op de foto’s is het nog wel netjes
Dat viel mij ook al op
Misschien de boel toch opgeruimd voor de foto's _O-
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_189141743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb gelachen om de aflevering :D
Dit is het huis, van die rare meneer
https://www.funda.nl/koop(...)5242-weverstraat-45/
Best goedkoop wonen, 20 minuutjes vanaf Amsterdam.
٩๏̯͡๏)۶
pi_189155580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb gelachen om de aflevering :D
Dit is het huis, van die rare meneer
https://www.funda.nl/koop(...)5242-weverstraat-45/
Nee dat is hem niet, het huis van Jacob was op nummer 34, was duidelijk in beeld!
Kan het niet vinden op Funda... hij staat te koop bij Bedrijfsmakelaars, telefoonnummer 06-26044341. Het bord lijkt raar bij inzoomen (zie op ca. 22 min.)
Dit was het klushuis https://www.funda.nl/koop(...)0036-weverstraat-30/

[ Bericht 8% gewijzigd door Snoopyfrl op 28-09-2019 08:37:31 ]
pi_189155914
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Nee dat is hem niet, het huis van Jacob was op nummer 34, was duidelijk in beeld!
Kan het niet vinden op Funda... hij staat te koop bij Bedrijfsmakelaars, telefoonnummer 06-26044341. Het bord lijkt raar bij inzoomen (zie op ca. 22 min.)
Dit was het klushuis https://www.funda.nl/koop(...)0036-weverstraat-30/
Oh dacht echt dat dat huis van die man wel was en dat stel, want ik zie dezelfde woning aan het einde van de straat als in de aflevering
Ah ik zie het al is aan de overkant dus
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_189200924
Net teruggekeken en ik kon de uitspraak goed volgen. Of je nou een huis met een steeg van 78 of 82cm koopt, je kunt er toch niks mee. Zou redelijk raar zijn om dan die buren (die een huis opknappen en dat stukje straat weer wat aanzien geven) duizenden euro's te laten betalen om het hele zooitje qua houtwerk en isolatie weer af te laten breken zodat de steeg 4cm breder wordt en niemand er iets aan heeft.

Wel was t logischer geweest inderdaad wat hierboven werd gezegd, had de buren de grond voor ¤xx laten overkopen en had vervolgens dat verrekend met de schutting.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189203286
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Net teruggekeken en ik kon de uitspraak goed volgen. Of je nou een huis met een steeg van 78 of 82cm koopt, je kunt er toch niks mee. Zou redelijk raar zijn om dan die buren (die een huis opknappen en dat stukje straat weer wat aanzien geven) duizenden euro's te laten betalen om het hele zooitje qua houtwerk en isolatie weer af te laten breken zodat de steeg 4cm breder wordt en niemand er iets aan heeft.

Wel was t logischer geweest inderdaad wat hierboven werd gezegd, had de buren de grond voor ¤xx laten overkopen en had vervolgens dat verrekend met de schutting.
Het is 5 procent. Tja belangrijk, als er een Suzuki Brugman (breedte 81 cm) door de steeg moet is het vrij belangrijk, maar dat leek niet het geval te zijn.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_189205023
Het rare is juist dat de muur omdanks dat hij nog niet gebouwd is toch over de grens gebouwd mag worden. Als hij er al stond dan snapte ik de uitspraak beter.
pi_189207508
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef Tegan het volgende:
Het rare is juist dat de muur omdanks dat hij nog niet gebouwd is toch over de grens gebouwd mag worden. Als hij er al stond dan snapte ik de uitspraak beter.
Maar het houten frame incl isolatie etc stonden er al. Hoe ik het begreep zou de muur daartegenaan worden gebouwd.
Dan zouden ze alles af moeten breken en 3 cm verplaatsen. Lijkt me hoop gedoe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_189207539
Zowel deze als die met de coniferen waren wel uitspraken waar ik het mee eens was, MrVisser is een man vh volk
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')