Zo is Pat. Die gunt anderen ook wat.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:00 schreef TheArt het volgende:
Laat Deceuninck het nu helemaal lopen?
Hij bepaalt wie wint.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo is Pat. Die gunt anderen ook wat.
Zoals die keer dat hij de Grote pijrs van Zottegem won of zoquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Komt Theuns nog keer weer in die absurde vormpiek?
Ik denk dat je in de war bent met Dielon.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Komt Theuns nog keer weer in die absurde vormpiek?
Deze kan wel pratenquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Dielon.
Ik ben bang van ook. Sterker nog. Ik weet wel zeker.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Dielon.
De Theuns/Teuns-gap eist een zoveelste slachtoffer.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben bang van ook. Sterker nog. Ik weet wel zeker.
Ik wil een Teuns versus Theuns rapquote:Op zaterdag 21 september 2019 17:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Theuns/Teuns-gap eist een zoveelste slachtoffer.
Hoe chanant is het? Of zijn figuren als Snobeend en Frankflop mij al voorgegaan?quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:10 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Theuns/Teuns-gap eist een zoveelste slachtoffer.
Whut?quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar in Katwijk snuiven jullie toch vooral?
Je bent een drinker.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twee keer op een dag de fout in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |