Oude vader welquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:05 schreef I. het volgende:
[..]
Laatbloeiert, ik heb het niet van een vreemde huehue.
Mijn pa is ook zo oud.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:05 schreef I. het volgende:
[..]
Laatbloeiert, ik heb het niet van een vreemde huehue.
Hij woonde tot z'n 34e bij z'n ma in huis.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:07 schreef I. het volgende:
[..]
Hij woonde tot z'n 34e bij z'n ma in huis.Genot.
Ging m'n oma naar bed, drukte ze de tv uit, de lampen uit, en zei ze; Ja, ik ga naar bed, dus jij ook. Trusten!
28.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa is ook zo oud.
Al ben ik wel iets ouder dan jij geloof ik.
Dat was haar manier van zeggen; Ja, leuk dat je hier nog woont enzo, maar zoek verdomme eens een eigen plekje joh.quote:
En je pa was zo ignorant dat hij dat niet begreep of had hij gewoon schijt?quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:09 schreef I. het volgende:
[..]
Dat was haar manier van zeggen; Ja, leuk dat je hier nog woont enzo, maar zoek verdomme eens een eigen plekje joh.
Baas.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:10 schreef I. het volgende:
En toen kwam ie uiteindelijk boven m'n ma te wonen. De held.
Hij was nogal gebrand op carrière maken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je pa was zo ignorant dat hij dat niet begreep of had hij gewoon schijt?
Boven mijn ma hè, niet boven zijn ma.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas.
Lekker zijn moeder wakker houden als zijn vriendin over de vloer was.
Nicequote:Op vrijdag 20 september 2019 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, heb een boemboe gemaakt voor de nasi straks.
Nu al trek in.
Ah, moeite met lezenquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:15 schreef I. het volgende:
[..]
Boven mijn ma hè, niet boven zijn ma.
Mooi zelf een pindasausje maken. Hmmm.quote:
Oh ja, gelukkig maar. Waar ligt de grens voor jou?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
raar en ascoiaal
hm ja is bij mij wel iets anders gelukkig
Hee kanjer, goed je weer te zienquote:
Ik dm je even mijn rek.nummerquote:Op vrijdag 20 september 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Zin om schijtveel geld uit te geven.
Ik wil je wel een paar bakstenen verkopen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Zin om schijtveel geld uit te geven.
Of een paar muilperen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een paar bakstenen verkopen?
Dan zou ik vooral niks kopenquote:
Dat zou je zeggen, he? En toch heb ik een kast voor vies dure boeken staanquote:
Mja dat is nog wel te begrijpen als het je hobby is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, he? En toch heb ik een kast voor vies dure boeken staan
Zo is dat, genoeg buiten geweest vandaag. Pffquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
Lekker binnen blijven
Gelukkig ja, jij hebt het immers al hoog genoeg in de bolquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
Zat naar watertorens te kijken als woonruimte maar er staat niets te koop in de buurt, gelukkig
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig ja, jij hebt het immers al hoog genoeg in de bol
Kijkt wat de Eiffeltoren moet kosten.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig ja, jij hebt het immers al hoog genoeg in de bol
Nou kom maar met een anekdote over een Franse kunstenaarsstudente die je op de top van Le Eifel een ongekende beurt hebt gegeven. Ik verwacht synoniemen voor je piem0l in de vorm van baguette uiteraard.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt wat de Eiffeltoren moet kosten.
Mijn eerste dinnetje was Française.quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou kom maar met een anekdote over een Franse kunstenaarsstudente die je op de top van Le Eifel een ongekende beurt heeft gegeten. Ik verwacht synoniemen voor je piem0l in de vorm van baguette uiteraard.
Ze is gewoon Amerikaanse hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Eva naar RTL, nooit veranderen mooie slimme Tsjechische vrouw dat je er bent.
there was*quote:Op vrijdag 20 september 2019 19:36 schreef Solotovski het volgende:
There is only one Fernando Ricksen
en tokkiequote:Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n strijder was het niet, ik denk dat dat mannetje nog wel verslaafd was aan Natrena zoetjes en chloor snuiven
Sikkelquote:Op vrijdag 20 september 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n strijder was het niet, ik denk dat dat mannetje nog wel verslaafd was aan Natrena zoetjes en chloor snuiven
quote:Op vrijdag 20 september 2019 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou kom maar met een anekdote over een Franse kunstenaarsstudente die je op de top van Le Eifel een ongekende beurt hebt gegeven. Ik verwacht synoniemen voor je piem0l in de vorm van baguette uiteraard.
Squirtgodinnenquote:Op vrijdag 20 september 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je dit melden zo van omg omg zij is echt lekker he wat kan die squirten
Straks docu van ricksen hequote:Op vrijdag 20 september 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je dit melden zo van omg omg zij is echt lekker he wat kan die squirten
Meestal wel, nu is het echter een saladequote:
Er loopt hier in de buurt een jong katje rond met een veel te grote halsband en daarop staat in hoofdletters FLIPPIEquote:
zo cuteeeeeequote:Op vrijdag 20 september 2019 22:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er loopt hier in de buurt een jong katje rond met een veel te grote halsband en daarop staat in hoofdletters FLIPPIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |