quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Domme TT, eff vol spammen met z'n alle
met z'n allequote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met z'n alle
met z'n alle
met z'n alle zingen wij: van harte gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
allequote:Op vrijdag 20 september 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met z'n alle
met z'n alle
met z'n alle zingen wij: van harte gefeliciteerd.
fonetisch helemaal correct.quote:
Oh, je typt alles fonetisch? Doe dat dan consequent. Dit kan ik niet aan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fonetisch helemaal correct.
eigenlijk is het: met zun alluh.
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je typt alles fonetisch? Doe dat dan consequent. Dit kan ik niet aan.
Was je niet vroeg op vandaag?quote:
Ah goed zoquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, heb meeting ook al gehad. Had niet ontbeten vanochtend
allenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z`n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z`n allen
Met z`n allen
Met z`n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z`n allen
Met z`n allen
Laat de limonade nu maar knallen
Met z`n allen
Met z`n allen
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Met z`n allen
Met z`n allen
Met z`n allen zingen wij van harte gefeliciteerd
Met z`n allen
Met z`n allen (okee, okee)
Laat de limonade nu maar knallen
Met z`n allen
Met z`n allen
Ze zeggen wel `s oud gedaan is jong geleerd
Want maandenlang hebben wij hier naar toe gewerkt (nu ben jij)
Nu ben jij degeen
Die het feestje geeft (die het feestje geeeeft)
En binnenkort nodigen wij je uit
En dan is het aan ons om te zeggen kom langs en dan zingen we weer tot besluit
Tot de volgende keeeeeeer!
Ik trek dat niet goed meer (vroeger wel).quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah goed zoik ontbijt ook nooit eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trek dat niet goed meer (vroeger wel).
Vandaag 2x ontbeten en nu eigenlijk alweer honger.
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, stofzuigje, afwasje gedaan, lampje vervangen.
Zo nog even wat boeken wegbrengen naar de Boekenzolder en wat kleding wegbrengen naar Leger des Heils. Dan nog oud papier.
En dan is het huis weer opgeruimd
Dat is ook wel weer zo, ja.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sport veel. Dan moet je ook weer eens wat aanvullen.
Moet ook nog muurtje overschilderen in de keuken, maar komt volgende week wel.quote:
Gewoon doen, is vaak sneller af dan je denkt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ook nog muurtje overschilderen in de keuken, maar komt volgende week wel.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Dat is ook wel weer zo, ja.
Ja, wie weet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon doen, is vaak sneller af dan je denkt.
Hallo.quote:
Dat is ook een mooie gelegenheid om dat te doen danquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
Dalijk even kijken of ik nog fut heb. Moet morgen dagje weg met de familie. Misschien zondag als vriendin naar de kerk is.
Kerk?quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wie weet.
Dalijk even kijken of ik nog fut heb. Moet morgen dagje weg met de familie. Misschien zondag als vriendin naar de kerk is.
Nergens voor nodig joh.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, moet fresh zijn for them ladies toch
1 keer per weg scheren??quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb me smoel vanmorgen geschoten, kan der weer een week tegenaan, begon te kriebbelen
Wauw, weinig testosteron heb je.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik scheer m'n bakkes 1x per week ja.
Vinden de chicks sexy jongen
Als et te lang wordt gaat het irriteren, 3 dagen baardje is fijn.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wauw, weinig testosteron heb je.
En ik heb een flinke baard, vinden chicks wel sexy ja
Wat is lang?quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als et te lang wordt gaat het irriteren, 3 dagen baardje is fijn.
Is mij te lang, als ik het trim is het max 3mmquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat is lang?
Ik heb het gisteren op 1,1 cm getrimd
ik ben overal behaard.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb ook geen baardhaar eigenlijk. Trim alleen af en toe bij. Heb wel heel veel bipshaar
3mmquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:55 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is mij te lang, als ik het trim is het max 3mm
Wij niet. Hele familie niet al hebben die wel baarden.quote:
Als ik mijn shirt uitdoen heb ik een vachtjequote:Op vrijdag 20 september 2019 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wij niet. Hele familie niet al hebben die wel baarden.
Veel mannen zien er niet uit en denken dat een baard dat allemaal kan compenserenquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wauw, weinig testosteron heb je.
En ik heb een flinke baard, vinden chicks wel sexy ja
Ik zie er niet uit zonder baard. Heb al een baard sinds ik 18/19 ben.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veel mannen zien er niet uit en denken dat een baard dat allemaal kan compenseren
Inderdaad, stoppelbaard is voldoende, een dikke baard vinden de chicks vaak viesquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veel mannen zien er niet uit en denken dat een baard dat allemaal kan compenseren
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:02 schreef Kiid het volgende:
Vanavond echt ziek hard Fifa 2k20 spelen. En dat dan twee weken lang
Ziek veel zin in
Moslima's diggen mijn baard hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, stoppelbaard is voldoende, een dikke baard vinden de chicks vaak vies
Je boy doet het gewoon met wat de natuur hem heeft gegeven. Ik verstop mij niet achter een baardquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit zonder baard. Heb al een baard sinds ik 18/19 ben.
En snor is kortgeschoren, ben moslim geen hipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy doet het gewoon met wat de natuur hem heeft gegeven. Ik verstop mij niet achter een baardIk wil graag wat buik/borsthaar doneren voor je baard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed?
Oke, maja dat is niet mijn doelgroep.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Moslima's diggen mijn baard hoor
naar voren?quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:18 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oke, maja dat is niet mijn doelgroep.
Ik heb ook genoeg borsthaar om te doneren
Op mijn hoofd is de haargrens aan het opschuiven![]()
iel gedverquote:Op vrijdag 20 september 2019 13:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoen heb ik een vachtje
Nasty man.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Als ik mijn shirt uitdoen heb ik een vachtje
oh veel plezierquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen naar de escape room.
Heb er zin in
Tof, moet ik ook nog eens doenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen naar de escape room.
Heb er zin in
Jeetje, en ik maar denken dat ik lui was.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Kut, heb dit jaar te veel geld verspild aan kleren die ik niet heb teruggestuurd
Sommige winkels kijken niet naar de datum (prenatal bvquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef Crack_ het volgende:
Kut, heb dit jaar te veel geld verspild aan kleren die ik niet heb teruggestuurd
is ook niet lui, ben bonnetje kwijt van een en de ander moest terug naar Amerikaquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:08 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje, en ik maar denken dat ik lui was.
lees bovenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sommige winkels kijken niet naar de datum (prenatal bvmaja zul er niets gekocht hebben denk ik
)
Oohquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook niet lui, ben bonnetje kwijt van een en de ander moest terug naar Amerika
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook niet lui, ben bonnetje kwijt van een en de ander moest terug naar Amerika
[..]
lees boven
Bij de zeeman doen ze niet moeilijk over bonnetjes, je moet dan wel wat nieuws kopen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
lees boven
Je hebt nooit weekend als FOK! mod.quote:
Vast wel idd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er vast ook een in Friesland.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt nooit weekend als FOK! mod.
Hahaquote:
quote:
Zet het op marktplaats.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
lees boven
Oei.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt een domme fout gemaakt. Garnalenbakje was infested met slakjes dus heb er 2 helena slakken ingegooid en die hebben samen 70% van de garnalenpopulatie uitgeroeid
Kan gebeuren. Heb ook nog een korte broek liggen die eigenlijk te groot was, en terug moest. Maar die was ik wel even een paar keer flink heet ofzo.quote:
u wot?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Echt een domme fout gemaakt. Garnalenbakje was infested met slakjes dus heb er 2 helena slakken ingegooid en die hebben samen 70% van de garnalenpopulatie uitgeroeid
kijk wel of iemand in omgeving t wil, op marktplaats krijg je toch amper wat voor terug en heb geen zin in mensen over de vloerquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, ik dacht dat jij ook met garnalen bezig was dus denk plaats het maar voor als je wel er over nadenkt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb ook last van veel slakken.
garnalen dood huuuuuuquote:
Bedankt, zware tijd voor mij zo.quote:
baggy weer terugbrengenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef I. het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Heb ook nog een korte broek liggen die eigenlijk te groot was, en terug moest. Maar die was ik wel even een paar keer flink heet ofzo.
Moet je het op zo'n fetisj site zetten.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk wel of iemand in omgeving t wil, op marktplaats krijg je toch amper wat voor terug en heb geen zin in mensen over de vloer
scheetjes in gelatenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je het op zo'n fetisj site zetten.
Kleding gedragen en in gezweet door vrouw (26).
En dan rollen in het geld.
Ik ook niet. Ik ben 28quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
scheetjes in gelatenen ben geen 26
Oh, fijn?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Wow mijn vader appte mij vandaag ineens (en het ging niet over oma).
nou oke, 27 kan ook nogquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meende me te herinneren dat je vorig jaar 25 werd. Is dat al langer geleden?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Net gedaan.quote:
Had hij iets boeiends te melden?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:42 schreef Amarantha het volgende:
Wow mijn vader appte mij vandaag ineens (en het ging niet over oma).
Gisteren vroeg hij ook al om mijn adres. Geen idee of het voor een verjaardagskaartje is of een rouwkaart? Maar dat laatste lijkt me wat laat want ze is maandag al overleden.quote:
Dat ik Disney+ moet checken want Star Wars.quote:
Hoeveel levert zoiets op? Anders ga ik eens een balletje opgooien thuis. Met een leuke foto erbij van haar moet dat vast wel wat opleverenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je het op zo'n fetisj site zetten.
Kleding gedragen en in gezweet door vrouw (26).
En dan rollen in het geld.
Dat moet dan wel jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meende me te herinneren dat je vorig jaar 25 werd. Is dat al langer geleden?
Hm, wel fijn als je meer contact zou hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren vroeg hij ook al om mijn adres. Geen idee of het voor een verjaardagskaartje is of een rouwkaart? Maar dat laatste lijkt me wat laat want ze is maandag al overleden.
Thanksquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wel fijn als je meer contact zou hebben
en rip trouwens
Geen flauw idee maat.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveel levert zoiets op? Anders ga ik eens een balletje opgooien thuis. Met een leuke foto erbij van haar moet dat vast wel wat opleveren
Oh, haha herkenbaar hoor. Mijn opa's en oma's zijn ook gewoon op mooie leeftijd gestorven en vonden het zelf prima dus ik vond het ook prima?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksMaar eerlijk gezegd doet het mij niet zoveel?
Ik voel me best lullig erom maar aan de andere kant.. Ik zag vandaag mijn tante in de stad lopen en die leek ook gewoon hartstikke vrolijk. Maar ja ze is bijna 94 geworden.. Kun je wel verdrietig zijn maar het is gewoon een mooie leeftijd.
dat is ook wel sad, zou ik ook moeten doen. Maakt niet uit om welke reden denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maandag wel huilen als mijn vader begint te huilen denk ik.
Was bij mijn moeder ook zo.. Maar andersom.. Mijn vader had het niet meer toen ik begon met huilen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is ook wel sad, zou ik ook moeten doen. Maakt niet uit om welke reden denk ik
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was bij mijn moeder ook zo.. Maar andersom.. Mijn vader had het niet meer toen ik begon met huilen.
Ik vond het ergens best schattig ofzo.quote:
is super lief want dat is gewoon liefde maar het is wel ultiem sad ookquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het ergens best schattig ofzo.Zie die man nooit huilen verder.
Ben wel benieuwd hoe de uitvaart gaat zijn maar ik vermoed in de kerk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is super lief want dat is gewoon liefde maar het is wel ultiem sad ook
haha truequote:Op vrijdag 20 september 2019 14:54 schreef I. het volgende:
[..]
Met lange broek kom ik daar nog wel mee weg. Baggy korte broek is echt awkward
alleen kerk?quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de uitvaart gaat zijn maar ik vermoed in de kerk.
Ja ik weet niet meer zo goed hoe dat gaat.quote:
Google Docsquote:Op vrijdag 20 september 2019 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Word is weer eens aan het kutten, evenals Magister.
Wat gaat alles toch weer vreselijk traag en kut met die programma's. Alsof ze willen dat ik geen werk doe.
oh, mja weet ook niet wat gebruikelijk is maar meestal nog wel even ergens anders heen na de kerk. Naar crematorium/begraafplaats meestal tochquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer zo goed hoe dat gaat.Enige uitvaart in de kerk die ik heb gehad is bijna 14 jaar geleden (mijn opa/haar man).
zo maar eens een lekker dutjequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:07 schreef I. het volgende:
Zo maar weer 'ns even een lekker wandelingetje maken.
gaat je begeleider wel mee?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:07 schreef I. het volgende:
Zo maar weer 'ns even een lekker wandelingetje maken.
Ja begraafplaats wel, dat weet ik nog wel ja. Komt ze naast opa te liggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, mja weet ook niet wat gebruikelijk is maar meestal nog wel even ergens anders heen na de kerk. Naar crematorium/begraafplaats meestal toch
Bij mijn oma gingen we 7/8 jaar geleden eerst naar de kerk, en na de dienst naar een restaurant-café, om na te praten met koffie en cake. Geen idee hoe dat uiteindelijk met het begraven is gedaan, maar dat volgde niet direct daarna iig.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, mja weet ook niet wat gebruikelijk is maar meestal nog wel even ergens anders heen na de kerk. Naar crematorium/begraafplaats meestal toch
Pff het koffie/cake momentje.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:12 schreef I. het volgende:
[..]
Bij mijn oma gingen we 7/8 jaar geleden eerst naar de kerk, en na de dienst naar een restaurant-café, om na te praten met koffie en cake. Geen idee hoe dat uiteindelijk met het begraven is gedaan, maar dat volgde niet direct daarna iig.
Chillquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo maar eens een lekker dutje
want dutje
Ik loop toch alleen maar rondjes.quote:
Pfff genot.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
eerst douchen en dan dutje
YESJIPPIEJA
Da's wel chill.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
1 uitvaart waar ik was was er frisdrank en broodjes. Dat had die vrouw wel goed geregeld.(Ze wist dat ze doodging dus ze had alles zelf geregeld)
Maar echt hoorquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ja.Bijbehorende ongemakkelijke stiltes ook altijd.
Ja en het was ook nog eens tijdens lunchtijd dus dat was wel chill ja.quote:
M'n ouders hadden ook een hele slechte band met de rest van de familie, dus dat was vrij pijnlijk allemaal. Blij dat ik daar nu niks meer mee te maken heb.quote:
Wifigenot.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:15 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik moet nog 11 dagen met maar 200 MB mobiele data doen
Ik vind sowieso maar awkward om mijn hele familie weer te zien.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef I. het volgende:
[..]
M'n ouders hadden ook een hele slechte band met de rest van de familie, dus dat was vrij pijnlijk allemaal. Blij dat ik daar nu niks meer mee te maken heb.
Oh dat helemaal dan idd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en het was ook nog eens tijdens lunchtijd dus dat was wel chill ja.
Had ik toen ook hoor, veel ooms die een beetje nors voor zich uit keken en er alleen als laatste eerbetoon aan die oma waren. Wilden ook niks te maken hebben met de rest van de familie. Heel kut allemaal.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind sowieso maar awkward om mijn hele familie weer te zien.
Toch wel gek ja, mensen waar je bijna niet meer van weet hoe ze er nu uitzien enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Wrs duiken er ineens ook familieleden op die ik al jaren niet heb gezien. Ik denk/hoop één oom.. Waar ik het bestaan van weet maar dat is het ook wel.
Ik weet van deze vent niet hoe hij eruit ziet, heb hem nooit gezien (mss als klein meisje maar weet ik dan niks meer van).quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef I. het volgende:
Toch wel gek ja, mensen waar je bijna niet meer van weet hoe ze er nu uitzien enzo.
hier beetje verdeeld, ene keer wel en andere keer niet. En soms alleen kerkdienst omdat het iemand is die niet super dichtbij staat oidquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:12 schreef I. het volgende:
[..]
Bij mijn oma gingen we 7/8 jaar geleden eerst naar de kerk, en na de dienst naar een restaurant-café, om na te praten met koffie en cake. Geen idee hoe dat uiteindelijk met het begraven is gedaan, maar dat volgde niet direct daarna iig.
Ik weet dat ik de meeste mensen na de uitvaart toch nooit meer levend weer ga zien denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef I. het volgende:
Had ik toen ook hoor, veel ooms die een beetje nors voor zich uit keken en er alleen als laatste eerbetoon aan die oma waren. Wilden ook niks te maken hebben met de rest van de familie. Heel kut allemaal.
Mja.
zou je dat wel willenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de meeste mensen na de uitvaart toch nooit meer levend weer ga zien denk ik.Oma hield het allemaal beetje bij elkaar.
Het is toch familie en ik ga in eerste instantie heen voor mijn oma he.quote:
Oh da's helemaal apart dan ja.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet van deze vent niet hoe hij eruit ziet, heb hem nooit gezien (mss als klein meisje maar weet ik dan niks meer van).
Hmm, ja dat is dan wel logisch idd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier beetje verdeeld, ene keer wel en andere keer niet. En soms alleen kerkdienst omdat het iemand is die niet super dichtbij staat oid
ik bedoel nu je oma dus is overleden, aangezien zij de persoon was die het bij elkaar hieldquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is toch familie en ik ga in eerste instantie heen voor mijn oma he.
Maar na de uitvaart zie ik hun ook niet weer hoor. Ik zag ze nu ook alleen maar als oma een feestje gaf ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoel nu je oma dus is overleden, aangezien zij de persoon was die het bij elkaar hield
Ahhja. Dat heb ik nu ook wel idd., ik woon nu ook helemaal niet meer in de buurt van familie, dus zou écht heel erg toevallig zijn als ik nog familie tegen zou komen van die kant. Achja. Ik mis het ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de meeste mensen na de uitvaart toch nooit meer levend weer ga zien denk ik.Oma hield het allemaal beetje bij elkaar.
dat is wel heel stom zegquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:22 schreef I. het volgende:
[..]
Oh da's helemaal apart dan ja.
[..]
Hmm, ja dat is dan wel logisch idd.
Pff bij die begrafenis lag m'n oma wel eerst nog opgebaard in een apart kamertje in de kerk, ik wou haar helemaal niet meer zien, want kan dat echt niet hebben, maar die deur stond gewoon wagenwijd open, dus als je langs dat kamertje liep zag je haar al liggen.
Zo kut.
Maar, zou je dat wel willen? Hun meer zien? Is de vraag van Crack, gok ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar na de uitvaart zie ik hun ook niet weer hoor. Ik zag ze nu ook alleen maar als oma een feestje gaf ofzo.
Jij zegt dat je ze wss nu laatste keer ziet, mijn vraag is vind je dat erg of zou je ze na uitvaart nog wel willen zienquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar na de uitvaart zie ik hun ook niet weer hoor. Ik zag ze nu ook alleen maar als oma een feestje gaf ofzo.
Nee, ik heb geen band met hun en hun niet met mij. Ik weet niet beter.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef I. het volgende:
[..]
Maar, zou je dat wel willen? Hun meer zien? Is de vraag van Crack, gok ik.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef I. het volgende:
[..]
Maar, zou je dat wel willen? Hun meer zien? Is de vraag van Crack, gok ik.
ah okay, gelukkig. Zou anders wel zonde zijnquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen band met hun en hun niet met mij. Ik weet niet beter.
Tsja, ligt er ook maar net aan wat voor band en wat voor gevoel je hebt/had bij die opa, en bij de hele dienst.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Ben alleen vroeger 1 keer naar crematie van mijn opa geweest. En toen kreeg ik van mijn ouders te horen dat ze het apart vonden dat ik niet huilde
Ik heb wel veel lieve vrienden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah okay, gelukkig. Zou anders wel zonde zijn
goedquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel veel lieve vrienden.Ben mijn familie niet nodig.
Mja, ik huil gewoon niet op de momenten dat het `hoort'' zeg maar. Toen ik mijn hond liet inslapen heb ik ook niet gehuild op het moment zelf terwijl het wel mijn beste maatje was. Misschien dat ik zelfsn iet zou huilen op de crematie van mijn ouders, maar dan later op een heel ander moment weer wel. Weet niet. Misschien is dat zelfbescherming ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:25 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja, ligt er ook maar net aan wat voor band en wat voor gevoel je hebt/had bij die opa, en bij de hele dienst.
Ja. Had haar daarvoor dus ook al gezien vlak na het overlijden in het huisje waar ze haar 'laatste zorg' kreeg, dat vond ik al veel te heftig.quote:
niks hoort, mensen die dat denken zijn al simpel (en daar is ook niks mis mee)quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik huil gewoon niet op de momenten dat het `hoort'' zeg maar. Toen ik mijn hond liet inslapen heb ik ook niet gehuild op het moment zelf terwijl het wel mijn beste maatje was. Misschien dat ik zelfsn iet zou huilen op de crematie van mijn ouders, maar dan later op een heel ander moment weer wel. Weet niet. Misschien is dat zelfbescherming ofzo
Ja of autismequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik huil gewoon niet op de momenten dat het `hoort'' zeg maar. Toen ik mijn hond liet inslapen heb ik ook niet gehuild op het moment zelf terwijl het wel mijn beste maatje was. Misschien dat ik zelfsn iet zou huilen op de crematie van mijn ouders, maar dan later op een heel ander moment weer wel. Weet niet. Misschien is dat zelfbescherming ofzo
Ik vind het ook erg mooi maar je moet gewoon niet iemand dwingen met dit soort dingen. Is zo persoonlijk, dus gewoon stom als daar geen rekening mee wordt gehouden.. Terwijl dat volgens mij best makkelijk isquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Had haar daarvoor dus ook al gezien vlak na het overlijden in het huisje waar ze haar 'laatste zorg' kreeg, dat vond ik al veel te heftig.
Ik vind dat zo raar, dat mensen dat als laatste beeld willen hebben ofzo, en dat juist als waardige afsluiting zien, iemand dood op bed / in de kist zien liggen.
M'n ma zei toen nog; Je kan gerust komen kijken hoor, ze ligt er heel mooi en vredig bij.
Ik ging bijna van m'n stokje joh. Doodeng.
mijn empathisch vermogen ligt dusdanig hoog om van autisme te sprekenquote:
Toen ik ging verhuizen (en dacht dat er haast bij was) toen heb ik ook bij familie laten weten dat ik nog dingen nodig was.. Ik kreeg alleen maar te horen dat ik zielig ben enz. Oke dan.. Vroeg me gewoon af of hun in de garages konden kijken enz wat ze nog hebben staan want ze hebben allemaal een kast van een huis.. Maar nope ik moest niet zo zielig doen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed
je eigen mensen uitkiezen en die helemaal bij je passen
Nee voor mij hoort het ook niet, maar dan kijk je om je heen en zie je iedereen met zakdoekjes en dan denk je wel van, ja het is misschien gewenst als er bij jou ook een traan begint te rollenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks hoort, mensen die dat denken zijn al simpel (en daar is ook niks mis mee)
MENSEN ZIJN ZO RAARquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toen ik ging verhuizen (en dacht dat er haast bij was) toen heb ik ook bij familie laten weten dat ik nog dingen nodig was.. Ik kreeg alleen maar te horen dat ik zielig ben enz. Oke dan.. Vroeg me gewoon af of hun in de garages konden kijken enz wat ze nog hebben staan want ze hebben allemaal een kast van een huis.. Maar nope ik moest niet zo zielig doen.Okeeeee.
Ah ja. Herkenbaar hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen band met hun en hun niet met mij. Ik weet niet beter.
Ik raad je wifikabels aan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Op het werk alleen beveiligd voor de bedrijfsapparatuur
heb dit nog nooit gedacht, janken omdat andere het doen pardon?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor mij hoort het ook niet, maar dan kijk je om je heen en zie je iedereen met zakdoekjes en dan denk je wel van, ja het is misschien gewenst als er bij jou ook een traan begint te rollen
Ach ik had eerlijk gezegd ook weinig hulp verwacht hoor verder van hun.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MENSEN ZIJN ZO RAAR
als ze daar geen zin in hebben (ook wel beetje stom maarja dat kan) dan konden ze dat echt wel anders zeggen
Oh daar ben ik wel echt gevoelig voor. Misschien juist wel iets té gevoelig.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha exactquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijn empathisch vermogen ligt dusdanig hoog om van autisme te spreken
mja, maar als ze dan gewoon hadden gezegd 'nee sorry doen we niet' dit is nog extra trapje geven en dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik had eerlijk gezegd ook weinig hulp verwacht hoor verder van hun.
Ja weet niet, voelde toen wel beetje alsof ik ongevoeligheid uitstraaldequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb dit nog nooit gedacht, janken omdat andere het doen pardon?
als klein kindje huilen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef I. het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel echt gevoelig voor. Misschien juist wel iets té gevoelig.
Is ook wel beetje raarquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
maar ik vind denken 'het hoort want de meerderheid doet het' ook echt zo raar
Maar je snapt nu wel denk ik waarom ik het allemaal niet zo erg vind dat ik na de uitvaart vrijwel niemand meer ga zien.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, maar als ze dan gewoon hadden gezegd 'nee sorry doen we niet' dit is nog extra trapje geven en dat slaat nergens op
Nee klopt. Zou het nu ook gewoon nooit meer aandurven. Dikke kans dat ik het straks gewoon ook niet aankan om m'n pa in z'n kist te zien liggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg mooi maar je moet gewoon niet iemand dwingen met dit soort dingen. Is zo persoonlijk, dus gewoon stom als daar geen rekening mee wordt gehouden.. Terwijl dat volgens mij best makkelijk is
Ik snap dit niet maar ja, volgende keer huilen dan maarquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, voelde toen wel beetje alsof ik ongevoeligheid uitstraalde
Droeg je die ongevoeligheid ook met trots? Zo van lol check ze dan janken, wat een waanzin dit.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, voelde toen wel beetje alsof ik ongevoeligheid uitstraalde
Dat je moet huilen als je andere mensen ziet huilen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef I. het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel echt gevoelig voor. Misschien juist wel iets té gevoelig.
Kuddegedragquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
maar ik vind denken 'het hoort want de meerderheid doet het' ook echt zo raar
ja, zijn geen mensen waar je je beter door gaat voelenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je snapt nu wel denk ik waarom ik het allemaal niet zo erg vind dat ik na de uitvaart vrijwel niemand meer ga zien.
dat is wel zondequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:33 schreef I. het volgende:
[..]
Nee klopt. Zou het nu ook gewoon nooit meer aandurven. Dikke kans dat ik het straks gewoon ook niet aankan om m'n pa in z'n kist te zien liggen.
Ja op een gegeven moment begon ik echt te gieren van het lachen tijdens een emotionele speech en begon door de zaal te schreeuwe; WA UN HOMMOS HIER JOHquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Droeg je die ongevoeligheid ook met trots? Zo van lol check ze dan janken, wat een waanzin dit.
gewoon bijna alles in dit leven wat wij belangrijk vinden is niet belangrijk en is verzonnen en ik word zo moe van de mensen die oprecht denken dat die shit belangrijk isquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment begon ik echt te gieren van het lachen tijdens een emotionele speech en begon door de zaal te schreeuwe; WA UN HOMMOS HIER JOH
Soms wel, niet altijdquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Bij condoleance is de kist ook nog open toch?
Beetje urineren tegen de kist en rouwende vrouwen bij de tieten pakken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment begon ik echt te gieren van het lachen tijdens een emotionele speech en begon door de zaal te schreeuwe; WA UN HOMMOS HIER JOH
Volgens Crack is dit totaal niet raar dus thumbs up voor jou kanjer!quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ik ben wel heel gevoelig voor andermans emoties, pijn, verdriet, ik leef daar nogal extreem in mee in gedachten zeg maar.quote:
Hoeft niet, is een keuze van mensenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Amarantha het volgende:
rtquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ik ben wel heel gevoelig voor andermans emoties, pijn, verdriet, ik leef daar nogal extreem in mee in gedachten zeg maar.
Hahahquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens Crack is dit totaal niet raar dus thumbs up voor jou kanjer!
is ook wel mooi ergensquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ik ben wel heel gevoelig voor andermans emoties, pijn, verdriet, ik leef daar nogal extreem in mee in gedachten zeg maar.
Dat ook, maar vooral dat je je ellendig voelt als je ziet/merkt dat een ander zich ellendig voelt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je moet huilen als je andere mensen ziet huilen?
Ja dat heb ik ook, maar dan meer 1 op 1 denk ik. Maar dan trek je het meer naar je toe ofzo
Naja dan zie ik het morgen vanzelf wel.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, is een keuze van mensen
En als ze kist open hebben dan is er vaak nog een moment met de kist dicht waarbij andere mensen afscheid kunnen nemen die geen dood wilden zien etc
maar is allemaal zo persoonlijk wat diegene die dood is en familie wil blabla
raar en ascoiaalquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
True, ik vind het lastig. Misschien denk ik er later anders over hoor, maar als zo'n beeld het laatste is dat mij bijstaat van m'n pa, blijft mij dat toch wel achtervolgen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is wel zonde
of nouja zonde, afscheid moet gewoon mooi zijn
Ja dat vind ik ook wel ja. En muziek is belangrijk. Zeker als je diegene goed hebt gekend en je weet dat de muziek ook echt passend isquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind een afscheid wel heel mooi als ze echt nog die persoon laten zien hoe diegene was. Met foto's of weet ik veel, zoiets
Valt mij ook wel op hoor. Veel kromme verwachtingen, overal.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon bijna alles in dit leven wat wij belangrijk vinden is niet belangrijk en is verzonnen en ik word zo moe van de mensen die oprecht denken dat die shit belangrijk is
leave mensen alone pls godsamme zeg
Ligt er aan of het geheel 'toonbaar' is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Vind je open kist erg/vervelend blabla?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja dan zie ik het morgen vanzelf wel.
dan moet je dat ook gewoon niet doen tochquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:38 schreef I. het volgende:
[..]
True, ik vind het lastig. Misschien denk ik er later anders over hoor, maar als zo'n beeld het laatste is dat mij bijstaat van m'n pa, blijft mij dat toch wel achtervolgen, ben ik bang.
Dit ook ja. Ik had een tante die zelfmoord had gepleegd en die was dusdanig verminkt dat de kist dicht bleefquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ligt er aan of het geheel 'toonbaar' is.
he tijgerquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed een houding aan te nemen ofzo. Ik ben niet iemand die tegen een lijk gaat praten.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Vind je open kist erg/vervelend blabla?
yesquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel ja. En muziek is belangrijk. Zeker als je diegene goed hebt gekend en je weet dat de muziek ook echt passend is
ik denk voornamelijk dat het je eigen geluk in de weg zit?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Valt mij ook wel op hoor. Veel kromme verwachtingen, overal.
Niet? ik zeg geen nee tegen een net overleden playboy modelquote:
Hm, mja alles is goed denk ik maar je bent je dan wel heel bewust van jezelfquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed een houding aan te nemen ofzo. Ik ben niet iemand die tegen een lijk gaat praten.En ik kan ook niet goed huilen in bijzijn van anderen.
Ja ik ga ook wel weer gewoon op de gang wachten, deed ik bij mijn moeder ook. Ik hoef daar niet de hele tijd bij te staan.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, mja alles is goed denk ik maar je bent je dan wel heel bewust van jezelf
gewoon kijken en weglopen is ook prima, doen volgens mij ook zat mensen?
Zijn niet heel veel mensen die echt praten tegen de overledenen hoor bij een condoleance. Misschien alleen een afscheid ofzo. Maar als je dat niet doet is het ook primaquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed een houding aan te nemen ofzo. Ik ben niet iemand die tegen een lijk gaat praten.En ik kan ook niet goed huilen in bijzijn van anderen.
moet niet doorschietenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar ook wel lastig om mee om te gaan soms.
ohja dat scheelt welquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel weer gewoon op de gang wachten, deed ik bij mijn moeder ook. Ik hoef daar niet de hele tijd bij te staan.
Mwa. Die zijn ook vrij lelijk als ze dood zijn hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ik zeg geen nee tegen een net overleden playboy model
quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:42 schreef Amarantha het volgende:
Gaat wel gruwelijk druk worden morgen en maandag denk ik. Half Emmen kent mijn oma volgens mij.
Da's waar. Ik vind het nu soms al lastig om m'n pa te zien. Hij houdt zich zo sterk maar je ziet z'n pijn soms door z'n "masker" heen. Vind het bewonderenswaardig, maar het steekt ook wel gigantisch.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan moet je dat ook gewoon niet doen toch
en tsja, je ziet het ook wel op het moment zelf waar je behoefte aan hebt
Dit kan je echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Wij maken meestal wel een mooi feestje van een begrafenis, met muziek, lekker eten, whisky, mits degene niet al te jong gestorven is, kom van een boom van levensgenieters die meestal wel een mooi en rijk leven hebben gehad, dat merk je tijdens de uitvaarten.
Niet als ze net dood zijn door verstikking bijvquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Die zijn ook vrij lelijk als ze dood zijn hoor.
mehquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:43 schreef I. het volgende:
[..]
Da's waar. Ik vind het nu soms al lastig om m'n pa te zien. Hij houdt zich zo sterk maar je ziet z'n pijn soms door z'n "masker" heen. Vind het bewonderenswaardig, maar het steekt ook wel gigantisch.
Lijkt me in dat geval zeer verstandig ja.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ik had een tante die zelfmoord had gepleegd en die was dusdanig verminkt dat de kist dicht bleef
Voetbalmaatje van mij had ook zelfmoord gepleegd en die kist was wel open. Dat was wel vervelend om te zien.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ook ja. Ik had een tante die zelfmoord had gepleegd en die was dusdanig verminkt dat de kist dicht bleef
Ik was daar niet bij maar wat ik van mijn ouders hoorde was dat sowieso een surrealistische vertoning daar. Haar moeder zat zwaar stijf van de pillen en ging dansen op Meat Loaf-Paradise by the dashboard light. Wat sowieso wel redelijk bizar nummer is voor een crematiequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:44 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me in dat geval zeer verstandig ja.Wat zou dat anders een traumatische ervaring zijn.
Lijkt me gewoon kut als je überhaupt kan zien dat het zelfmoord was, dat beeld blijft dan toch bij jequote:Op vrijdag 20 september 2019 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Maja, had zich ophangen dus het kon opzich wel, maar het zag er niet echt heel erg chill uit.
Wtfquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voetbalmaatje van mij had ook zelfmoord gepleegd en die kist was wel open. Dat was wel vervelend om te zien.
Dat sowieso. Je laat dan snel al zoveel dingen achterwege. Zonde.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk voornamelijk dat het je eigen geluk in de weg zit?denk ik
mja, en verwachtingen hebben van andere mensen en soms boos worden als ze niet worden voldaanquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:47 schreef I. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Je laat dan snel al zoveel dingen achterwege. Zonde.
Wtfquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was daar niet bij maar wat ik van mijn ouders hoorde was dat sowieso een surrealistische vertoning daar. Haar moeder zat zwaar stijf van de pillen en ging dansen op Meat Loaf-Paradise by the dashboard light. Wat sowieso wel redelijk bizar nummer is voor een crematie
Nee precies.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet niet doorschieten
ben je zo iemand die harder huilt dan de persoon die verdriet heeft
Is het ook wel, maar ook wel mooi, het is een vechter, altijd al geweest, en hij blijft positief. Denk dat ik er zelf heel anders in had gestaan, als ik in zijn schoenen stond.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mehlijkt me heel pijnlijk en moeilijk
Ik vind het mooi werk, maar wil er niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:45 schreef Crack_ het volgende:
ze kunnen verminkte mensen soms ook nog wel super mooi maken hoor, of mensen waarbij het halve achterhoofd weg is oid
nooit gezien tho, ook mooi werk trouwens
oh, ik was sarcastischquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat ik heel erg hard in een slappe lach zou schieten
echt knap, respectquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Nee precies.Zo erg is het gelukkig nog net niet.
[..]
Is het ook wel, maar ook wel mooi, het is een vechter, altijd al geweest, en hij blijft positief. Denk dat ik er zelf heel anders in had gestaan, als ik in zijn schoenen stond.
Wat is er met je pa dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Nee precies.Zo erg is het gelukkig nog net niet.
[..]
Is het ook wel, maar ook wel mooi, het is een vechter, altijd al geweest, en hij blijft positief. Denk dat ik er zelf heel anders in had gestaan, als ik in zijn schoenen stond.
wat dan?quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan mij een behoorlijk slechte houding geven op begrafenissen lol.
Sowieso bizar toch, hoe mensen andermans acties zo gigantisch naar zichzelf kunnen toetrekken. Dat ze last hebben van iets dat iemand die ze niet eens persoonlijk kennen, doet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, en verwachtingen hebben van andere mensen en soms boos worden als ze niet worden voldaan
dont get it, maar snap snel boos worden ook niet. Of beter gezegd ik snap boos worden niet als iemand iets doet/zegt wat niet bedoeld is om je te kwetsen en dat gebeurd ook zo vaaaaaaaaaaaaak
Ik voel daar weinig emoties bij. Mijn oma was overleden en mijn broertje maakte een goede grap en ik had de slappe lach. Tja, dat was best wel akward omdat ook iedereen op de familie gefocust is zeg maar.quote:
zo rijk zijn en zo weinig echte zorgen hebben dat je maar dingen gaat verzinnen om je ergens druk om te makenquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:52 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso bizar toch, hoe mensen andermans acties zo gigantisch naar zichzelf kunnen toetrekken. Dat ze last hebben van iets dat iemand die ze niet eens persoonlijk kennen, doet.
Waar maak je je druk om. Ga je lekker bezighouden met je eigen leven.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik voel daar weinig emoties bij. Mijn oma was overleden en mijn broertje maakte een goede grap en ik had de slappe lach. Tja, dat was best wel akward omdat ook iedereen op de familie gefocust is zeg maar.
Ik word echt ongemakkelijk van zoveel serieusheid.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha ja dat zal wel wat gekke bekken hebben opgeleverd
Heb ik ook echt voor hem. Geef hem altijd voordat ik wegga een dikke knuffel, en telkens merk ik dan dat er veel emoties loskomen. Maar dat wil hij stiekem niet laten merken, dus direct daarna volgt een glimlach en een grapje.quote:
is ook wel lastigquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van zoveel serieusheid.
liefquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:55 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik ook echt voor hem. Geef hem altijd voordat ik wegga een dikke knuffel, en telkens merk ik dan dat er veel emoties loskomen. Maar dat wil hij stiekem niet laten merken, dus direct daarna volgt een glimlach en een grapje.
Mijn ouders verschillen echt 180 graden van elkaar qua emotiesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[..]Oh wow, dat is wel heftig inderdaad. Hoe oud is hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik had dus echt al een dik half jaar geen koffie meer gedronken, maar was gisteren helemaal verneukt door een kutritme, dus moest wel koffie drinken omdat ik anders in slaap zou vallen terwijl ik bezoek had.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:53 schreef Crack_ het volgende:
heb echt al 2 a 3 maanden thuis geen koffie meer gedronken, wowowowow
Ja.quote:Op vrijdag 20 september 2019 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo rijk zijn en zo weinig echte zorgen hebben dat je maar dingen gaat verzinnen om je ergens druk om te maken
of ik weet het nietvind het ook gewoon arrogant? 'dit is mijn mening en die is oppermachtig' que
quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[..]sterkte aartsvijandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Bijna 68.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel heftig inderdaad. Hoe oud is hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |