Haar droom is uitgekomen, ik zou zeggen pak je biezen en gaquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Tranny over het aanbod van Nuno om bij hem te dansen ,maar ze moet wel kiezen
Of bij hem (internationaal) of bij niemand![]()
Ik ben voorrrrquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar droom is uitgekomen, ik zou zeggen pak je biezen en ga
Ze had ook aanbiedingen van 2 anderen en moest dan kiezen van die Nuno of hem of die anderenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende: Tranny over het aanbod van Nuno om bij hem te dansen ,maar ze moet wel kiezen Of bij hem (internationaal) of bij niemand
![]()
Prima sjel; goed gesprek, we hebben gelachenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:52 schreef Harrison het volgende:
Jessie: dat is niet echt een cupcakejurk die je wil, dat is gewoon een sexy jurkje met cupcakes erop.
Jens: er zit ook niet zo'n ring op
Sjellie: die moet ik zelf maken
Jens: dan zou ik een wat langere jurk bestellen, want nu valt hij tot boven de knie, als daar nog zo'n ring onder moet...
Sjellie: maar deze wult ik
Brandon is de nr, 1,quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:55 schreef DKUp het volgende:
Brandoff waggelt achter Wim aan, wat leuk en schattig en knap van de nummer 1.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:56 schreef DKUp het volgende:
Bedankt Brandoff voor je televisiemomentjes en nu oppleuren.
wat een merkwaardige wangen heeft zijquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Oranje boven, oranje boven weg met Merhulllllllllllllllll\
[ afbeelding ]
Image building hé een echte rapper uit een achterstandswijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:00 schreef DKUp het volgende:
Djezzie ziet eruit als een achterbuurt hangjongere
Botox en fillers maken meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:00 schreef goldback het volgende:
[..]
wat een merkwaardige wangen heeft zij
Ze heeft toch nog een fotoshoot vandaag?quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Oranje boven, oranje boven weg met Merhulllllllllllllllll\
[ afbeelding ]
of hij is gewoon een keer sjagrijningquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:59 schreef goldback het volgende:
Jens duidelijk met verkeerde been uit bed gestapt. Die gaat het op deze manier niet nog 3 maanden volhouden.
Dat valt mij tegen bij de hoog aangeschreven Jens dat uiteindelijk ook niet echt kan schakelen.
Met zijn vrouwtje?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:02 schreef DKUp het volgende:
Komt Ben met zijn losse handjes straks?
ja je ziet die plekken echt zitten echt lelijk ditquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Botox en fillers maken meer kapot dan je lief is.
En merol als verkapte vrouwenhandel, vindt dat er minderwaardig over gepraat wordtquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:02 schreef formule het volgende:
Mylene ziet de modellen als een zakelijke overeenkomst
Ja zoethoudertje van Jessie, hij zegt dat hij van niets wist, maar hij zag de bui al hangen, maar het werkt niet echtquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:02 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nog een fotoshoot vandaag?
fotoshoot afgepikt van Mylene....want die had het al druk, volgens Jessie, met iets van visagiequote:Op vrijdag 20 september 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja zoethoudertje van Jessie, hij zegt dat hij van niets wist, maar hij zag de bui al hangen, maar het werkt niet echt
Merol lijkt mij een vrouw die dezelfde droom als Beau zo kunnen hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
En merol als verkapte vrouwenhandel, vindt dat er minderwaardig over gepraat wordt
Hollandse zangertjes was het toch?
dan is hij het al een tijdje zatquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:03 schreef goldback het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 september 2019 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij is gewoon een keer sjagrijning
niets menselijks is hem vreemd
[/quote]
Hij is al een tijdje zo
ook datquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
fotoshoot afgepikt van Mylene....want die had het al druk, volgens Jessie, met iets van visagie
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de agenda gaat zijn “vrouwtje” koken.
Tieten trainen en geil zijn?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:05 schreef goldback het volgende:
[..]
Merol lijkt mij een vrouw die dezelfde droom als Beau zo kunnen hebben
hierdoor is hij zijn invloed kwijtgeraakt[/quote][quote]quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
dan is hij het al een tijdje zat
Kan me daar van alles bij voorstellen, ze hadden als eerste op die gong geslagen, zijn hun stemmen kwijt, (voor wat dat waard is, want volgens mij wordt er niet meer gestemd) en verder kabbelt het allemaal gewoon door.
ik volg het niet zo SBS6, maar dat is toch al lang zo? Dat Patty daar zit?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Die boodschap van Patty Brard ook trouwens. Patty wilde helemaal niks met Meertje te maken hebben en nu ze weer bij SBS6 zit kan er een boodschap eindelijk van af
Mylene heeft haar gemaildquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Die boodschap van Patty Brard ook trouwens. Patty wilde helemaal niks met Meertje te maken hebben en nu ze weer bij SBS6 zit kan er een boodschap eindelijk van af
Merel gaat vandaag voor 'n Mugshot?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:02 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ze heeft toch nog een fotoshoot vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo gaat dat daarquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik volg het niet zo SBS6, maar dat is toch al lang zo? Dat Patty daar zit?
Ja een hoerenhuis maar dan onder slechte omstandigheden en mevrouw geile hoeremadame Beaulus flink cashen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:09 schreef goldback het volgende:
[..]
Beau wilde een huis met dames runnen...
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel gaat vandaag voor 'n Mugshot?WTF wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
merel zie ik daar in helemaal passenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja een hoerenhuis maar dan onder slechte omstandigheden en mevrouw geile hoeremadame Beaulus flink cashen.
Niet neuken maar wel geil.
Patty werd uitgekotst door haar collega’s en moest weg bij SBS6. Toen viel ze enorm af en ging ze even aan de slag bij RTL, maar ze naaide RTL en ging weer terug naar SBS6.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik volg het niet zo SBS6, maar dat is toch al lang zo? Dat Patty daar zit?
ah ok tnxquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Patty werd uitgekotst door haar collega’s en moest weg bij SBS6. Toen viel ze enorm af en ging ze even aan de slag bij RTL, maar ze naaide RTL en ging weer terug naar SBS6.
Moetje of niet ,ik vond het wel grappig dat Merel 334 x Patty heeft gemaild maar niets ...en Mylene werd genoemd door Pattyquote:
Dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moetje of niet ,ik vond het wel grappig dat Merel 334 x Patty heeft gemaild maar niets ...en Mylene werd genoemd door Patty
zou ze het erom doenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moetje of niet ,ik vond het wel grappig dat Merel 334 x Patty heeft gemaild maar niets ...en Mylene werd genoemd door Patty
Even karakter tonen Jens! Beetje neuken, beetje slapen, drinken en afwassen de Talpa gevangenis is een paradijsquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:12 schreef formule het volgende:
Volgens Merel wil Jens naar huis, maar zijn borg houdt hem tegen
lopen genoeg ordinaire snollen binnen de poort rondquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:16 schreef Dotteke het volgende:
O, een modellen bureau heeft dus afgezegd omdat ze niet mee wilde doen in een ordinaire clip
Niet Jes?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:16 schreef formule het volgende:
Mylene en Jens hebben een menings verschil
Met Jens heb ik een uur geleden wel ff gezien maar net nietquote:
In opdracht van Merel?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:16 schreef puzziepie het volgende:
Opdracht voor modellen is ingetrokken
Febo loopt te kuttenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
lopen genoeg ordinaire snollen binnen de poort rond
Mariska wil dolgraag! Ze zei gisteren tegen Jessie dat ze thuis altijd kousen met jarretels draagt als ze uitgaat, en dat ze zo ook een keer met Jessie wil gaan stappen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
lopen genoeg ordinaire snollen binnen de poort rond
ja denk dat de opzet isquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef chufi het volgende:
Moeten ze nu de Uto tsjikkies mee laten doen...?
Meelopers gedragquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene loopt een beetje vast met haar ziekelijke gedweep met jan en alleman
Is verzet naar 12 uur half1quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:21 schreef chufi het volgende:
Tis al 10 uur geweest en nog geen filmcrew
Lijkt me komisch gezicht...met die kromme rugquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mariska wil dolgraag! Ze zei gisteren tegen Jessie dat ze thuis altijd kousen met jarretels draagt als ze uitgaat, en dat ze zo ook een keer met Jessie wil gaan stappen.
Wat een blamagequote:Op vrijdag 20 september 2019 10:21 schreef chufi het volgende:
Tis al 10 uur geweest en nog geen filmcrew
Serieus, met dat figuur? Waarom Merel niet in onderbroek in de clip?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef Harrison het volgende:
[..]
Mariska wil dolgraag! Ze zei gisteren tegen Jessie dat ze thuis altijd kousen met jarretels draagt als ze uitgaat, en dat ze zo ook een keer met Jessie wil gaan stappen.
Jammer dat ze zo bang is voor ruzie dat ze overal maar in konten kruipt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:19 schreef Bramenstruik het volgende:
Mylene loopt een beetje vast met haar ziekelijke gedweep met jan en alleman
Zo ongepast vulgair voor een kinderprogrammaquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan en bovendien is alles ook ordinair wat die 2 doen.
haha dankje je moest lachenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Serieus, met dat figuur? Waarom Merel niet in onderbroek in de clip?
Dus meiden van Utopia mogen wél meedoen en mooie modellen niet? Valt helemaal niet op hoor, die invloed van Merel. Jessie lamzak.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:22 schreef Harrison het volgende:
[..]
Benieuwd of Merel dan nog steeds zo principieel is en als enige weigert om mee te doen
Ik zou als ik haar was niet eens meer mijn energie in die lui stoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo bang is voor ruzie dat ze overal maar in konten kruipt.
Of net zoals de vriendin van zanger Rinus?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kan je opdrachten voor een goed merk kosten. Je hebt toch ook modellen speciaal voor clips?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:25 schreef goldback het volgende:
De meeste modellen die dansen in clips zijn dit soort dingen heus wel gewend.
Sexy en chique?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha in het slechte geval zijn jullie met zijn 2en zegt Merel tgen Franny
Jessie snapt het niet, de clip wordt juist seksy en chique
Ja Jessie zie je die wijven daar rond lopen, hoe ze zich gedragen en hoe ze praten over hoe Maris wil gaan doen in de clip
Is ook zo maar ze wil ook niet alleen komen te staan natuurlijk. Ze heeft eerlijk toegegeven dat ze bang is voor Merel en daarom normaal blijft doen tegen haar en een ruzie vermijdt voor deze laatste maanden. Mylene is niet van de problemen oplossen maar deze ontwijken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou als ik haar was niet eens meer mijn energie in die lui stoppen.
Het is alleen maar commentaar van iedereen
Geen idee, houd me niet bezig met die Nederlandse smartlappers.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:27 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Of net zoals de vriendin van zanger Rinus?
Dus dat!quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:31 schreef Harrison het volgende:
Gerrit heeft het heel goed uitgelegd zegt hij, dat het een stoere mannen videoclip wordt met sexy vrouwen in sexy jurkjes, maar niet ordinair
Euhhh... "terwijl ik het in je naad loos"
Kortom niet het goede bureau hiervoor benaderd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het kan je opdrachten voor een goed merk kosten. Je hebt toch ook modellen speciaal voor clips?
Precies dit!quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:31 schreef Harrison het volgende:
Gerrit heeft het heel goed uitgelegd zegt hij, dat het een stoere mannen videoclip wordt met sexy vrouwen in sexy jurkjes, maar niet ordinair
Euhhh... "terwijl ik het in je naad loos"
Mariska als Famke Louise, hahahaquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste teksten van die rappers zijn niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:34 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Precies dit!
Samen met "champagne shower on your bitch".
de muziek ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste teksten van die rappers zijn niet om aan te horen.
Of haar muziekvoorkeur maar niet gesproken...quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Harrison het volgende:
Merel vindt het gewoon ordinair, ze krijgt er herinneringen aan haar vader van
Er klopt meestal niks van!quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste teksten van die rappers zijn niet om aan te horen.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:35 schreef goldback het volgende:
[..]
Die tong ik krijg er een lach kick van
Vind het een ordinaire trut kan er niets aan doenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Merel is heel deftig dus dat past niet bij haar.....................
Hahahaha
Freskuquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
de muziek ook niet
not my cup of tits
Merel denkt echt dat ze classy is... ik vind haar meer trashyquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Harrison het volgende:
Pappa luister je mee? Je lieve meiske heeft het over jou.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Harrison het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Merel is heel deftig dus dat past niet bij haar.....................
Hahahaha
Ja, niks geks aan hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pappa luister je mee? Je lieve meiske heeft het over jou.
Dat ordinaire feest van gisteren kan dan wél allemaal?
Ze trapt weer lekker haar vader na, ach als hij maar zijn creditkaart trekt...quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:36 schreef Harrison het volgende:
Omdat het effect dan minder dramatisch is misschien?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Het sijn dingen waar ik geen controle over heb en die dan verkeerd aflopen
Jessie vraagt wederom dat Merel niet gewoon bij hem komt
Merel snapt het ook niet, ik snap ook niet waarom ik het gewoon niet kan zeggen
Ja of ze wil het niet op tv zeggen, of of of ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2019 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Omdat het effect dan minder dramatisch is misschien?
Slecht Nederlands en daarom hebben ze het maar straattaal genoemd.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Er klopt meestal niks van!
O, heb daar niets over gelezen gehoord, achter een SL dus, alles voor Merelquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:42 schreef juul. het volgende:
Merel een uurtje geleden: video van Patty Brard,[i]mijn vriendinnen aan het hek[/i]
HuhGeen contact met familie en vrienden, toch
Ik heb precies hetzelfde bij dit kind.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het een ordinaire trut kan er niets aan doen
In het begin dacht ik wel dat het een net en beschaafd meisje was
Maar hoe langer ze zich laat zien hoe minder beschaafd en deftig ik haar vind.
Denk dat er een paar uit hun dak gaan als dat waar is en terecht, voortrekgedoequote:Op vrijdag 20 september 2019 10:42 schreef juul. het volgende:
Merel een uurtje geleden: video van Patty Brard, mijn vriendinnen aan het hek
Het zal ook eens niet hè?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:42 schreef juul. het volgende:
Merel een uurtje geleden: video van Patty Brard, mijn vriendinnen aan het hek
Jens doet gewoon wat hij met Adje al deedquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:45 schreef formule het volgende:
Jens is een tikkende tijdbom, ik maak het even spannend
Maar wél zo over je vader praten voor camera's en microfoon? Zijn allemaal smoesjes, ze is gewoon niet open omdat ze daar op gepakt kan worden en nu blijft alles een mysterie.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of ze wil het niet op tv zeggen, of of of ik heb echt geen idee
Zou om 10 uur beginnen, nu 12 uurquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:45 schreef Sofia2019 het volgende:
Hoiiiiiii hoe laat is de clip vandaag. Weet iemand dat ?
datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Merel past in het rijtje Barbie nep chiquequote:Op vrijdag 20 september 2019 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze trapt weer lekker haar vader na, ach als hij maar zijn creditkaart trekt...
Mevrouwtje Hollandse artiesten...Alsof die zo smaakvol zijn...
Deze tekst had ze toch van haar vieze vent kunnen verwachten
Klopt,Adriaan stond ook op ontploffenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jens doet gewoon wat hij met Adje al deed
Schandalig om zo over je vader te praten, die ze naar eigen zeggen een poot uitdraaide, als dat zo uitkwamquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél zo over je vader praten voor camera's en microfoon? Zijn allemaal smoesjes, ze is gewoon niet open omdat ze daar op gepakt kan worden en nu blijft alles een mysterie.
Jens en Adje zijn niet met elkaar te vergelijkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:50 schreef formule het volgende:
[..]
Klopt,Adriaan stond ook op ontploffen
nee een panterquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:46 schreef cobain1994 het volgende:
Lex heeft een kater...
[ afbeelding ]
Dat is echt schandalig, dat praten over haar vader.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél zo over je vader praten voor camera's en microfoon? Zijn allemaal smoesjes, ze is gewoon niet open omdat ze daar op gepakt kan worden en nu blijft alles een mysterie.
Dikke lul + Audi = neukenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
2 mensen hebben zich aangemeld voor een les bij Lex
Het zijn ervaren sporters en vinden het leuk om een les bij haar te volgen
Lex gaat google en komt er achter dat een van de twee ook mee doet aan wedstrijden.
Er is nog een mailtje Lex is helemaal hotel de botel
Nee maar ongeveer een indicatie is okquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kan zo ook maar later worden..
Ze maakt haar vader nu eigenlijk voor hoerenloper uit. Dat kind kent geen grenzen en de hele wereld moet om háár draaien. Kippenvel van dat mokkel. Nu wil ze weer net zo slank worden als Patty. Wat een ziekelijk kind zeg!quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is echt schandalig, dat praten over haar vader.
Denk dat hij al dat hypocriete gedoe daar zat is.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:53 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat is er met Jens en zijn zure smoel aan de hand
Ik op mijn pc zelfs, iedere keer als ik opnieuw op fok kom op tel, ipd of pc moet ik akkoord gevenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:51 schreef juul. het volgende:
Ik moet op mijn telefoon nog steeds akkoord geven, op de tablet niet, hoe los je dit op?
Tja, aan de maagverkleining dusquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
En kijk zoals ik gisterren al voorspelde... Merel moet aan de lijn, want Patti zag er zo goed uit ...
Feest van Merel?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat hij al dat hypocriete gedoe daar zat is.
Merel zie ik nog wel een gastric bypass doen ooitquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
En kijk zoals ik gisterren al voorspelde... Merel moet aan de lijn, want Patti zag er zo goed uit ...
Maar wel profiteren van haar vader. Echt een schande, dat mens.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze maakt haar vader nu eigenlijk voor hoerenloper uit. Dat kind kent geen grenzen en de hele wereld moet om háár draaien. Kippenvel van dat mokkel. Nu wil ze weer net zo slank worden als Patty. Wat een ziekelijk kind zeg!
liefst maandag al, maar dan buiten de poortquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel zie ik nog wel een gastric bypass doen ooit
Gewoon die bek dicht naaien, dat scheelt al 80%quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk zelf betalen dan, ze is nog niet zo dik dat dit niet op eigen kracht kan, geen frituur geen drank meer bewegenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan moet je geen brood met gebakken ei vreten.... tenminste ik zou dat niet doenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon die bek dicht naaien, dat scheelt al 80%
gewoon opzetje van achter dit.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tuurlijk zijn er gewoon modellen, dit is lekker drama maken om tv te kunnen maken.
Ze was ook al aan t zoeken naar de sieraadjes die ze droeg, zieke zielquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
eitje is niet slechtquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dan moet je geen brood met gebakken ei vreten.... tenminste ik zou dat niet doen
Ja gister gelijk al janken dat ze die ketting van Patty ook wilde hebbuhhhhquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ze was ook al aan t zoeken naar de sieraadjes die ze droeg, zieke ziel
eitje is niet slechtquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dan moet je geen brood met gebakken ei vreten.... tenminste ik zou dat niet doen
Nog even en ze heeft indo bloedquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Ze was ook al aan t zoeken naar de sieraadjes die ze droeg, zieke ziel
Als ze Febo er achteraan zet, dan regelt Joost Staudt toch wel weer iets? Als Merel het wil, gebeurd het tochquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
liefst maandag al, maar dan buiten de poort
Dat kan je wel eens eten maar zij doet dat zowat elke dag, en ook overal saus bij etenquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
In die hoeveelheden dat daar de neukpatronen naar binnen worden gewerkt is het nou ook weer niet heel bevorderlijk voor de gezondheid.quote:
frituur en drank en niet ECHT SPORTENquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:00 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Dat kan je wel eens eten maar zij doet dat zowat elke dag, en ook overal saus bij eten
Doe die van Lexie dan ook even aan elke zijde 3 cmm graag.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon die bek dicht naaien, dat scheelt al 80%
quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja gister gelijk al janken dat ze die ketting van Patty ook wilde hebbuhhhh
En Jessie vetmesten zodat ie geen commentaar meer op haar kan hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef goldback het volgende:
[..]
frituur en drank en niet ECHT SPORTEN
die maakt zichzelf al belachelijk - heeftie sjeldel niet voor nodigquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef magnaal het volgende:
Jessie heeft zo de P in, dat Shelley niet meer maf lachen..want dan doet ze dat, om hem belachelijk te maken
dat rappen is toch kinderlijk en belachelijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef magnaal het volgende:
Jessie heeft zo de P in, dat Shelley niet meer mag lachen..want dan doet ze dat, om hem belachelijk te maken
Ook dat jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef goldback het volgende:
[..]
frituur en drank en niet ECHT SPORTEN
Daarom eerst zelf proberenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Witbrood en tosti's en al die tussendoortjes.
Jessie nerveus omdat hij weet dat hij niet kan rappen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zo druk in me hoofd jongens, zegt Jessie
Shelly, ik moet douchen, maar ik kom er aan toe
Shel geeft Jessie het advies om meiden van daar te gebruiken.....niet ik zegt ze.
Jessie denkt echt in zijn kinderlijke brein, dat zijn toekomst gewaarborgd is en de weg er naar toe met goud geplaveid....quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:03 schreef goldback het volgende:
[..]
dat rappen is toch kinderlijk en belachelijk
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
En Jessie vetmesten zodat ie geen commentaar meer op haar kan hebben
easy money dat is het enigste wat hij wult al zijn leven langquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jessie denkt echt in zijn kinderlijke brein, dat zijn toekomst gewaarborgd is en de weg er naar toe met goud geplaveid....
Nee, die hebben afgebeld.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:07 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zijn die modellen echt afgebeld?
Ja maar bitcoins groeien niet aan bomen , net als geld!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:07 schreef goldback het volgende:
[..]
easy money dat is het enigste wat hij wult al zijn leven lang
ff met ijzergaren 'n festonsteek in die lippenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Doe die van Lexie dan ook even aan elke zijde 3 cmm graag.
Ja ze kregen (jessie) 'n mail met de afzeggingquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Hebben de modellen dat zelf gedaan?
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is leuk!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff met ijzergaren 'n festonsteek in die lippen
Nu hij een golddigger aan de haak heeft geslagen kan dit nog wel wat langer gaan duren als het hem überhaupt gaat lukken met zijn 'projectjes' en bitcoins.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:07 schreef goldback het volgende:
[..]
easy money dat is het enigste wat hij wult al zijn leven lang
Dat laatste klopt inderdaad en waarom Merel zich vergelijkt met haar ontgaat mij volledig.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:08 schreef magnaal het volgende:
Maar even terug komen op Merel...Denkt zij dat ze Patty Brard kan evenaren? Dat ze op haar lijkt ofzo? Ik vind haar dwepen met Patty zo vreemd..Ik heb zelf niets met Patty, maar ik weet wel en met alle respect, dat zij altijd keihard heeft moeten werken voor brood op de plank
Mooi!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
De modellen vonden de lollie ordinair
En dat ze de jongens moeten adoreren en ze wilde niet op de bank op de glijden, zegt de man aan de telefoon
al zijn projecten zijn daar opgestoeld.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja maar bitcoins groeien niet aan bomen , net als geld!
Neeeeheeee.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:09 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik zou ook kiezen voor een stel mooie knapen en niet die dikbuikjes.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Dotteke het volgende:
De modellen vonden de lollie ordinair
En dat ze de jongens moeten adoreren en ze wilde niet op de bank op de glijden, zegt de man aan de telefoon
Haha merel nog jaloersquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Telefoon mijnheer vraagt of het geen ideetje is om Shel te vragen voor in de clip
Hij noemde Shelley's naam al. Hopelijk zegt Shelley nu tegen Jessie dat hij in de stront kan zakken en Merel maar op een bank in de clip neer moet leggen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Meneer zegt dat ze beter met meiden kunnen werken die er 100% achter staan dan meiden die er maar voor 405 achter staan, want ze kunnen niet opnieuw op nemen
Zowel ik als de camera man als jullie staan er helemaal achter
quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
In die hoeveelheden dat daar de neukpatronen naar binnen worden gewerkt is het nou ook weer niet heel bevorderlijk voor de gezondheid.
Heeft Shelley al bijna zo gezegd...Jessie ging net weer tegen haar tekeer...Lolly's is niet ordinair...quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij noemde Shelley's naam al. Hopelijk zegt Shelley nu tegen Jessie dat hij in de stront kan zakken en Merel maar op een bank in de clip neer moet leggen.
Franny past uitstekend bij de tekst en ze is er al helemaal klaar voor!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
Hahaha die man wil Shelley!!! die net zei: ikke niet!!
Precies!quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heerlijk, past goed bij al die andere loeders daar.
Omdat dat bij Jessie en Gerrit past.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:15 schreef magnaal het volgende:
Hoezo willen ze dan doorgaan? Als het ordinair is??
Ja jemig, wat is dat nou?quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Franny past uitstekend bij de tekst en ze is er al helemaal klaar voor!![]()
denk t wel ? modellen hebben al afgezegdquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze vindt rap sowieso ordinair want haar ex...……...
Merel zij ook: ik kan Patty opvolgen die gaat bijna met pensioenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt inderdaad en waarom Merel zich vergelijkt met haar ontgaat mij volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |