Haar droom is uitgekomen, ik zou zeggen pak je biezen en gaquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Tranny over het aanbod van Nuno om bij hem te dansen ,maar ze moet wel kiezen
Of bij hem (internationaal) of bij niemand![]()
Ik ben voorrrrquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar droom is uitgekomen, ik zou zeggen pak je biezen en ga
Ze had ook aanbiedingen van 2 anderen en moest dan kiezen van die Nuno of hem of die anderenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende: Tranny over het aanbod van Nuno om bij hem te dansen ,maar ze moet wel kiezen Of bij hem (internationaal) of bij niemand
![]()
Prima sjel; goed gesprek, we hebben gelachenquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:52 schreef Harrison het volgende:
Jessie: dat is niet echt een cupcakejurk die je wil, dat is gewoon een sexy jurkje met cupcakes erop.
Jens: er zit ook niet zo'n ring op
Sjellie: die moet ik zelf maken
Jens: dan zou ik een wat langere jurk bestellen, want nu valt hij tot boven de knie, als daar nog zo'n ring onder moet...
Sjellie: maar deze wult ik
Brandon is de nr, 1,quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:55 schreef DKUp het volgende:
Brandoff waggelt achter Wim aan, wat leuk en schattig en knap van de nummer 1.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 09:56 schreef DKUp het volgende:
Bedankt Brandoff voor je televisiemomentjes en nu oppleuren.
wat een merkwaardige wangen heeft zijquote:Op vrijdag 20 september 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Oranje boven, oranje boven weg met Merhulllllllllllllllll\
[ afbeelding ]
Image building hé een echte rapper uit een achterstandswijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:00 schreef DKUp het volgende:
Djezzie ziet eruit als een achterbuurt hangjongere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |