mmmm, zo'n lekker gevormde dame mag wel eens bij mij in de straat een stukje komen rollerschaatsen! ;-)quote:
Lelijke bikiniquote:
Je hebt zeker klinkers, flikkert ze op de bek en kan jij dr ''opvangen'' zekerquote:Op donderdag 19 september 2019 23:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmmm, zo'n lekker gevormde dame mag wel eens bij mij in de straat een stukje komen rollerschaatsen! ;-)
Dat kon echt niet meerquote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die IE is ook belachelijk slecht.
Daarom gebruik ik ook al jaren Chromequote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoorde juist dat die het seizoen moet redden voor Feyenoordquote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook al jaren Chrome
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook al jaren Chrome
mager 6je. Maar ook dat is een voldoendequote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?
ha-ha ;-) ga ik geen uitspraken over doen ;-)quote:Op donderdag 19 september 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zeker klinkers, flikkert ze op de bek en kan jij dr ''opvangen'' zeker![]()
Ik weet bij voorbaat al dat deze operatie op rolletjes gaat lopenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ha-ha ;-) ga ik geen uitspraken over doen ;-)
Volgens mij echt 80 procent van alle passes balverliesquote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?
Ben jij een ware feyenoorderquote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mager 6je. Maar ook dat is een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |