mmmm, zo'n lekker gevormde dame mag wel eens bij mij in de straat een stukje komen rollerschaatsen! ;-)quote:
Lelijke bikiniquote:
Je hebt zeker klinkers, flikkert ze op de bek en kan jij dr ''opvangen'' zekerquote:Op donderdag 19 september 2019 23:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmmm, zo'n lekker gevormde dame mag wel eens bij mij in de straat een stukje komen rollerschaatsen! ;-)
Dat kon echt niet meerquote:
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die IE is ook belachelijk slecht.
Daarom gebruik ik ook al jaren Chromequote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoorde juist dat die het seizoen moet redden voor Feyenoordquote:Op donderdag 19 september 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook al jaren Chrome
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik ook al jaren Chrome
mager 6je. Maar ook dat is een voldoendequote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?
ha-ha ;-) ga ik geen uitspraken over doen ;-)quote:Op donderdag 19 september 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zeker klinkers, flikkert ze op de bek en kan jij dr ''opvangen'' zeker![]()
Ik weet bij voorbaat al dat deze operatie op rolletjes gaat lopenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ha-ha ;-) ga ik geen uitspraken over doen ;-)
Volgens mij echt 80 procent van alle passes balverliesquote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je zelf voor cijfer geven voor deze grap?
Ben jij een ware feyenoorderquote:Op donderdag 19 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mager 6je. Maar ook dat is een voldoende
De tweede helft heb ik naar AZ gekeken, al was dat ook wel uiterst zwak op sommige momenten.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij echt 80 procent van alle passes balverliesWas echt krankzinnig.
Haha nee niet bepaaldquote:Op donderdag 19 september 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij een ware feyenoorder
Oh nee hoor dat is al een tijdje zoquote:Op donderdag 19 september 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha na vanavond niet meer wil je zeggen![]()
Oh dat klinkt als een gedwongen breukquote:Op donderdag 19 september 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat is al een tijdje zo
Ben je nu voor Ajax?quote:Op donderdag 19 september 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor dat is al een tijdje zo
Ettointheghettoquote:
Gewoon niet meer zo fanatiek aangelegd als vroeger denk ikquote:Op donderdag 19 september 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een gedwongen breuk
Heb je er nog wel een zwak voor of laten ze je volledig koudquote:Op donderdag 19 september 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon niet meer zo fanatiek aangelegd als vroeger denk ik
Oh jawel hoor. Hoop wel dat ze winnen altijd verder.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je er nog wel een zwak voor of laten ze je volledig koud
Klik deze even aan omdat je bij deze wel expliciet vermeldt dat het een rare video isquote:
Mooi, kan die tattoo op je borst gewoon blijven zittenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Hoop wel dat ze winnen altijd verder.
Jij had wel aan dat cocaïne water lopen lurken zekerquote:
Ik heb babi pangang in het chinees op mijn borstquote:Op donderdag 19 september 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi, kan die tattoo op je borst gewoon blijven zitten
sos is voor de zwakken pep is voor de strakkenquote:Op donderdag 19 september 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had wel aan dat cocaïnewater lopen lurken zeker
Vitessequote:Op donderdag 19 september 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nu voor Ajax?
Of voor Xerxes?
Vind dat meer iets voor de bil hahaquote:Op donderdag 19 september 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb babi pangang in het chinees op mijn borst
DiT S00rt uitSprAken laten zien dat NederlANd een NArCosstAAt is GeWordEn!!quote:Op donderdag 19 september 2019 23:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sos is voor de zwakken pep is voor de strakken
Wat vond je van laatste aflevering Euphoria? Gaan wat leuke theorietjes de rondtequote:
Bonnes vacancesquote:Op donderdag 19 september 2019 23:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga slapen, tot over 9 dagen mensen
Fijne vakantie Kopjeee, geniet er van!quote:Op donderdag 19 september 2019 23:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga slapen, tot over 9 dagen mensen
Vrij vaag, nooit zo'n fan van als het ineens een musical wordt.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vond je van laatste aflevering Euphoria? Gaan wat leuke theorietjes de rondte
Er gaat een theorie rond dat ze dood is en dat dat die laatste scene symboliseertquote:Op donderdag 19 september 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrij vaag, nooit zo'n fan van als het ineens een musical wordt.
Natuurlijk is ze niet dood als er nog een seizoen 2 komt.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er gaat een theorie rond dat ze dood is en dat dat die laatste scene symboliseert
quote:Op donderdag 19 september 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze niet dood als er nog een seizoen 2 komt.
Nee joh, zij is het hoofdpersonage waarmee mensen zich moeten identificeren.quote:Op donderdag 19 september 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan zich toch focussen op anderen
Hopelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zij is het hoofdpersonage waarmee mensen zich moeten identificeren.
Ja ze is wel cute.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk.
Zendaya is wel een genot om naar te kijken
Hmm.. Ja kan dat ze verliefd is op Rue stiekem. Maar is ook wel makkelijk gelinkt als ze de enige is die zich niet als een wilde gedraagtquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze is wel cute.
En die Bob Ross vriendin is lesbisch of aseksueel.
De enige realistische puber uit de serie.quote:Op vrijdag 20 september 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Ja kan dat ze verliefd is op Rue stiekem. Maar is ook wel makkelijk gelinkt als ze de enige is die zich niet als een wilde gedraagt
Nja, ze zijn 18. Niet echt pubers meerquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De enige realistische puber uit de serie.
We praten nu over een goeie show. Die jij zou kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Jongens noem eens een goeie serie die ik ga kijken op Netflix. Naja niet nu maar morgen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |