Drentse Knienekeutels, Brabantse Knakworstjes en Fryske Klompendropquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:06 schreef I. het volgende:
https://www.npostart.nl/k(...)9-09-2019/KN_1709866
Interessante aflevering weer.
Dan ken je de Zaanse Duivekater nog nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drentse Knienekeutels, Brabantse Knakworstjes en Fryske Klompendrop
Echt van alledrie nog nooit gehoord lol
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drentse Knienekeutels, Brabantse Knakworstjes en Fryske Klompendrop
Echt van alledrie nog nooit gehoord lol
Ziet er best lekker uitquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ken je de Zaanse Duivekater nog niet
Mja, mensen die eten kopen in toeristenwinkels heb ik sowieso geen medelijden meequote:Op vrijdag 20 september 2019 02:20 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar dat soort meuk zit dus schijnbaar vaak in kerstpakketten. En toeristen kopen het in van die touristenwinkels.
Is ook lekker, zoetig brood met dunne korst en met een likje boter is het heerlijkquote:
Idem.quote:Op vrijdag 20 september 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, mensen die eten kopen in toeristenwinkels heb ik sowieso geen medelijden mee
Als ik op de Zaanse Schans loop, wat bij mij om de hoek ligt, vragen ze wel heel veel geld voor een doosje stroopwafelsquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, mensen die eten kopen in toeristenwinkels heb ik sowieso geen medelijden mee
Ja, gaat nergens overquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik op de Zaanse Schans loop, wat bij mij om de hoek ligt, vragen ze wel heel veel geld voor een doosje stroopwafels
Daar zit het hem nou in, de Zaanse Schans heeft een replica van de eerste Albert Heijn.quote:Op vrijdag 20 september 2019 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens overBeter de Appie-experience dan voor toeristen
Geen idee, @Flippieee werkt deze?quote:
Zit je nu achter Flippie aan of zo?quote:Op vrijdag 20 september 2019 02:48 schreef Remqo het volgende:
Ik ga verder niet flippen, maar ik bedoel die ene blauwe van ONZ die een nickname draagt wat er sterk op lijkt.
Schijnt soms wel eens in Zaandam te komen
Bijnaquote:
Bijnaquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 20 september 2019 02:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen idee, @:Flippieee werkt deze?
goed bezig soloquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:27 schreef Solotovski het volgende:
Al week niet geblowd, op naar week 2
netjes netjes.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:27 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb vannacht voor het eerst dat ik me kan herinneren 8u lang geslapen, weepee. Goed hè.
Hopelijk doe ik dit vakerquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed bezig solo
[..]
netjes netjes.
Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |