Kan hij ook niet, zag je al gelijk dat die kerel heel veel domme fouten zou maken.quote:
Naar mijn mening was Scharie altijd de kop van jut. Prima speler voor Feyenoord.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan hij ook niet, zag je al gelijk dat die kerel heel veel domme fouten zou maken.
Maar ja veel slechter dan Scharie was haast onmogelijk.
Wat zeg ik. Lekker balverlies jongenquote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu valt ook even door de mand hier
Grootste talent van de afgelopen 15 jaarquote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu valt ook even door de mand hier
Met je ogen dicht gekeken aan het begin van het seizoen ?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Naar mijn mening was Scharie altijd de kop van jut. Prima speler voor Feyenoord.
Is gewoon extreem armoedig, alleen een sjeik/mega-investeerder kan dit team nog redden.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
Is wel wat anders dan een ADO dat alleen druk zet als je twee eigen goals maakt
Mss wel de pijnlijkste conclusie van alles.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Grootste talent van de afgelopen 15 jaar
quote:Op donderdag 19 september 2019 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Is gewoon extreem armoedig, alleen een sjeik/mega-investeerder kan dit team nog redden.
Ja en als ze kort spelen is het weer ros die bal wegquote:Op donderdag 19 september 2019 21:28 schreef alopio het volgende:
Lekker kansloos lange ballen spelen die je elke keer verliest, geen pass die aankomt bij een medespeler, elke bal verliezen, slecht dekken, totaal geen rust in het spel en lekker meegaan met het spelletje van Rangers.
Wie denkt dat dan? Gewoon ruim derde moet je worden met deze selectie.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Zullen we maar niet meer denken dat we gelijkwaardig zijn aan PSV? Mijn god wat een onsamenhangende zooitje. Comedy capers
AZ voetbalt beter.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Gewoon ruim derde moet je worden met deze selectie.
jezus wat een sentimenteel gedoe weer directquote:Op donderdag 19 september 2019 21:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt toch nooit meer goed. Tenzij je op Berghuis en Jorgensen na alles vervangt.
Roep ik al 3 jaar.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
jezus wat een sentimenteel gedoe weer direct
Niet te geloven idd.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
jezus wat een sentimenteel gedoe weer direct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |