abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:16:27 #251
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193478023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:10 schreef illusions het volgende:
Geloof je zelf dar de aarde plat is?
Ik ga dat nog eens zelf onderzoeken. Mij is geleerd dat het bol is. Als ik de tijd ervoor heb ga ik eens alle meningen en standpunten onderzoeken van beide kampen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193478048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

We kunnen allemaal wel redelijk inschatten hoe een mentaal instabiel iemand zich gedraagt maar goed dat terzijde.
[/quote[
Mentale instabiliteit kent veel kanten, persoonlijk vind ik je best koekoek als je gelooft dat de aarde plat is en daarover gaat lopen prediken.

[quote]
Daarentegen leven wij in een vrij land en hoeft niemand (gelukkig) zijn mening en/of politieke voorkeur voor zich te houden. Ook een stewardess.
In privésfeer niet nee, maar wanneer je een publieke functie vervult is het echter zeer ongepast.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik ga dat nog eens zelf onderzoeken. Mij is geleerd dat het bol is. Als ik de tijd ervoor heb ga ik eens alle meningen en standpunten onderzoeken van beide kampen.
Ok, ik wens je er veel succes mee. Ik zou dit topic eens compleet doornemen, er staat heel veel nuttige informatie in. Ik zou overigens niet zoveel waarde hechten aan meningen, die doen er in natuurkunde vrij weinig toe.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:24:23 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193478170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:17 schreef illusions het volgende:

[..]

In privésfeer niet nee, maar wanneer je een publieke functie vervult is het echter zeer ongepast.
[..]

Ok, ik wens je er veel succes mee. Ik zou dit topic eens compleet doornemen, er staat heel veel nuttige informatie in. Ik zou overigens niet zoveel waarde hechten aan meningen, die doen er in natuurkunde vrij weinig toe.
Een mening is uiteraard gebaseerd op onderbouwing. (Als het goed is)
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_193478199
Ik twijfel trouwens of ze wel voor KLM werkte, en als ze daarvoor heeft gewerkt, of het Flat Earth gebeuren echt de reden van haar ontslag is. Het lijkt er meer op dat ze het gebruikt om haar platte aarde nonsens kracht bij te zetten - "kijk, ze censureren ons!".

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:24 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Een mening is uiteraard gebaseerd op onderbouwing. (Als het goed is)
Dat zal je nog verbazen. :D

En wanneer het wel onderbouwd is, is het nog maar helemaal de vraag of het de juiste onderbouwing is. Maargoed, spit het topic eens door zou ik zeggen, er staan o.a. heel veel manieren in om de omtrek van de aarde te berekenen.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:40:16 #255
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193478511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef illusions het volgende:
Ik twijfel trouwens of ze wel voor KLM werkte, en als ze daarvoor heeft gewerkt, of het Flat Earth gebeuren echt de reden van haar ontslag is. Het lijkt er meer op dat ze het gebruikt om haar platte aarde nonsens kracht bij te zetten - "kijk, ze censureren ons!".
Dat is best ver doorgedacht vind ik.
[..]
quote:
Dat zal je nog verbazen. :D

En wanneer het wel onderbouwd is, is het nog maar helemaal de vraag of het de juiste onderbouwing is. Maargoed, spit het topic eens door zou ik zeggen, er staan o.a. heel veel manieren in om de omtrek van de aarde te berekenen.
Welke onderbouwing het meest logisch is en ook nog eens gebaseerd is op praktijkvoorbeelden en testen hebben een streepje bij mij voor.

Ik denk dat ik eerst de laserstraal testen op het aardoppervlak eens ga bekijken en dat projecterend op beide theorieën.
pi_193478589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:40 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat is best ver doorgedacht vind ik.
Ik prefereer ver doordenken boven simpele berederingen die een stoeptegel nog kan maken, zo krijg je namelijk die FE-nonsens. :P

quote:
Welke onderbouwing het meest logisch is en ook nog eens gebaseerd is op praktijkvoorbeelden en testen hebben een streepje bij mij voor.

Ik denk dat ik eerst de laserstraal testen op het aardoppervlak eens ga bekijken en dat projecterend op beide theorieën.
Goed idee. :)

Dat hebben een aantal prominente Flat Earthers ook gedaan, met hilarisch resultaat zoals te zien is in de Netflix documentaire "Behind the curve".

'Behind the Curve' Ending: Flat Earthers Disprove Themselves With Own Experiments in Netflix Documentary

https://www.newsweek.com/(...)entary-movie-1343362
pi_193478704
Laser experiment

_O_ _O_ _O_

Proestte het uit. :D
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:59:38 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193494467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:48 schreef illusions het volgende:
Laser experiment

_O_ _O_ _O_

Proestte het uit. :D
Is van de docu behind the curve op Netflix aanrader.
Fe-ers debunken zichzelf en niet alleen met dit maar ook met een gyroscoop.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193501491
Geloven flat earthers ook in UFO's of beter gezegd,buitenaards leven.

TRU / Is er een UFO gecrasht in Brazilie?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_193503198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is van de docu behind the curve op Netflix aanrader.
Fe-ers debunken zichzelf en niet alleen met dit maar ook met een gyroscoop.
Ik raad je aan om 1 reactie eerder te lezen guyvie. Wellicht was die verstopt achter de curve. :P
  zaterdag 6 juni 2020 @ 15:41:37 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193505157
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik raad je aan om 1 reactie eerder te lezen guyvie. Wellicht was die verstopt achter de curve. :P
Ah yess sorry.
pi_193720808
De nekslag voor de flat earth community? Mits de plannen ook lukken natuurlijk.. niet goedkoop maar een stuk betaalbaarder dan een raketvlucht. of zouden alle passagiers in deze ballon die dan foto's leveren van de curve zonder fish eye lens ook in het complot gaan zitten?

https://www.nu.nl/281458/(...)-ruimte-brengen.html
Alpha kenny one
pi_193729294
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:48 schreef falling_away het volgende:
De nekslag voor de flat earth community? Mits de plannen ook lukken natuurlijk.. niet goedkoop maar een stuk betaalbaarder dan een raketvlucht. of zouden alle passagiers in deze ballon die dan foto's leveren van de curve zonder fish eye lens ook in het complot gaan zitten?

Ze vinden altijd wel een manier om het te ontkennen, er zitten hier tenslotte ook mensen die denken dat satellieten niet bestaan. :P
pi_193729514
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze vinden altijd wel een manier om het te ontkennen, er zitten hier tenslotte ook mensen die denken dat satellieten niet bestaan. :P
Ja maar het wordt wel steeds lastiger te ontkennen als het steeds toegankelijker wordt om de curve te zien. Als een ton de beginprijs is voor zo'n reis zal het daarna ook steeds goedkoper worden.

Lijkt me toch wel tricky met waterstof overigens
Alpha kenny one
  zondag 21 juni 2020 @ 21:58:47 #265
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193729846
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:48 schreef falling_away het volgende:

De ruiten zorgen voor een fish-eye-effect :Y
pi_193732881
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ja maar het wordt wel steeds lastiger te ontkennen als het steeds toegankelijker wordt om de curve te zien. Als een ton de beginprijs is voor zo'n reis zal het daarna ook steeds goedkoper worden.

Klopt, maar voor een paar knaken kun je ook controleren dat satellieten bestaan en dat wordt ook het nog steeds ontkend. :D Ik denk dat het met FE een beetje hetzelfde is, ze moeten en zullen per se in de "globe lie" geloven en hebben één of ander mechanisme aangeleerd wat alles dat ze tegenspreekt gewoon wegwuiven.
pi_193735923
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Of als een experiment juist aantoont dat de aarde rond is, dan is er iets mis met het experiment
Het is wat.......
  maandag 22 juni 2020 @ 15:11:12 #268
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_193737654
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 12:59 schreef gooddaddy het volgende:
_O-
[..]

Of als een experiment juist aantoont dat de aarde rond is, dan is er iets mis met het experiment
... a 15 degrees per hour drift... :D
pi_193737743
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:11 schreef Mano_ het volgende:

[..]

... a 15 degrees per hour drift... :D
Of dat laser-experiment.

Hmm .. interesting.

_O-
  maandag 22 juni 2020 @ 16:40:29 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193738790
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef falling_away het volgende:

[..]

oh dat is helemaal niet moeilijk hoor.
negeren schelden zelf wat verzinnen en voorral heel heel veel schelden!
  zondag 19 juli 2020 @ 07:35:13 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194155377
pi_194166449
quote:
En wat is jouw mening hierover?

Er is ook een Nederlandse vrouw die claimt dat ze KLM pilote was en is ontslagen omdat ze een Flat Earther was.
pi_194170001
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 20:39 schreef illusions het volgende:

[..]

En wat is jouw mening hierover?

Er is ook een Nederlandse vrouw die claimt dat ze KLM pilote was en is ontslagen omdat ze een Flat Earther was.
mijn mening is niet zo relevant.
pi_194170093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 00:11 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

mijn mening is niet zo relevant.
Lijkt me van wel. Het verandert de vorm van de aarde niet, maar jij post hier dat filmpje, dan heb je er vast iets over te zeggen toch? Anders kan iedereen die gekkigheid ook best zelf op YouTube vinden, toch? Het is toch een discussieforum hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')