Ik ga dat nog eens zelf onderzoeken. Mij is geleerd dat het bol is. Als ik de tijd ervoor heb ga ik eens alle meningen en standpunten onderzoeken van beide kampen.quote:
In privésfeer niet nee, maar wanneer je een publieke functie vervult is het echter zeer ongepast.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
We kunnen allemaal wel redelijk inschatten hoe een mentaal instabiel iemand zich gedraagt maar goed dat terzijde.
[/quote[
Mentale instabiliteit kent veel kanten, persoonlijk vind ik je best koekoek als je gelooft dat de aarde plat is en daarover gaat lopen prediken.
[quote]
Daarentegen leven wij in een vrij land en hoeft niemand (gelukkig) zijn mening en/of politieke voorkeur voor zich te houden. Ook een stewardess.
Ok, ik wens je er veel succes mee. Ik zou dit topic eens compleet doornemen, er staat heel veel nuttige informatie in. Ik zou overigens niet zoveel waarde hechten aan meningen, die doen er in natuurkunde vrij weinig toe.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ga dat nog eens zelf onderzoeken. Mij is geleerd dat het bol is. Als ik de tijd ervoor heb ga ik eens alle meningen en standpunten onderzoeken van beide kampen.
Een mening is uiteraard gebaseerd op onderbouwing. (Als het goed is)quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:17 schreef illusions het volgende:
[..]
In privésfeer niet nee, maar wanneer je een publieke functie vervult is het echter zeer ongepast.
[..]
Ok, ik wens je er veel succes mee. Ik zou dit topic eens compleet doornemen, er staat heel veel nuttige informatie in. Ik zou overigens niet zoveel waarde hechten aan meningen, die doen er in natuurkunde vrij weinig toe.
Dat zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een mening is uiteraard gebaseerd op onderbouwing. (Als het goed is)
Dat is best ver doorgedacht vind ik.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:26 schreef illusions het volgende:
Ik twijfel trouwens of ze wel voor KLM werkte, en als ze daarvoor heeft gewerkt, of het Flat Earth gebeuren echt de reden van haar ontslag is. Het lijkt er meer op dat ze het gebruikt om haar platte aarde nonsens kracht bij te zetten - "kijk, ze censureren ons!".
Welke onderbouwing het meest logisch is en ook nog eens gebaseerd is op praktijkvoorbeelden en testen hebben een streepje bij mij voor.quote:Dat zal je nog verbazen.
En wanneer het wel onderbouwd is, is het nog maar helemaal de vraag of het de juiste onderbouwing is. Maargoed, spit het topic eens door zou ik zeggen, er staan o.a. heel veel manieren in om de omtrek van de aarde te berekenen.
Ik prefereer ver doordenken boven simpele berederingen die een stoeptegel nog kan maken, zo krijg je namelijk die FE-nonsens.quote:Op donderdag 4 juni 2020 21:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is best ver doorgedacht vind ik.
Goed idee.quote:Welke onderbouwing het meest logisch is en ook nog eens gebaseerd is op praktijkvoorbeelden en testen hebben een streepje bij mij voor.
Ik denk dat ik eerst de laserstraal testen op het aardoppervlak eens ga bekijken en dat projecterend op beide theorieën.
Is van de docu behind the curve op Netflix aanrader.quote:
Ik raad je aan om 1 reactie eerder te lezen guyvie. Wellicht was die verstopt achter de curve.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is van de docu behind the curve op Netflix aanrader.
Fe-ers debunken zichzelf en niet alleen met dit maar ook met een gyroscoop.
Ah yess sorry.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 12:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik raad je aan om 1 reactie eerder te lezen guyvie. Wellicht was die verstopt achter de curve.
Ze vinden altijd wel een manier om het te ontkennen, er zitten hier tenslotte ook mensen die denken dat satellieten niet bestaan.quote:Op zondag 21 juni 2020 09:48 schreef falling_away het volgende:
De nekslag voor de flat earth community? Mits de plannen ook lukken natuurlijk.. niet goedkoop maar een stuk betaalbaarder dan een raketvlucht. of zouden alle passagiers in deze ballon die dan foto's leveren van de curve zonder fish eye lens ook in het complot gaan zitten?
https://www.nu.nl/281458/(...)-ruimte-brengen.html
Ja maar het wordt wel steeds lastiger te ontkennen als het steeds toegankelijker wordt om de curve te zien. Als een ton de beginprijs is voor zo'n reis zal het daarna ook steeds goedkoper worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel een manier om het te ontkennen, er zitten hier tenslotte ook mensen die denken dat satellieten niet bestaan.
De ruiten zorgen voor een fish-eye-effectquote:Op zondag 21 juni 2020 09:48 schreef falling_away het volgende:
De nekslag voor de flat earth community? Mits de plannen ook lukken natuurlijk.. niet goedkoop maar een stuk betaalbaarder dan een raketvlucht. of zouden alle passagiers in deze ballon die dan foto's leveren van de curve zonder fish eye lens ook in het complot gaan zitten?
https://www.nu.nl/281458/(...)-ruimte-brengen.html
Klopt, maar voor een paar knaken kun je ook controleren dat satellieten bestaan en dat wordt ook het nog steeds ontkend.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja maar het wordt wel steeds lastiger te ontkennen als het steeds toegankelijker wordt om de curve te zien. Als een ton de beginprijs is voor zo'n reis zal het daarna ook steeds goedkoper worden.
Lijkt me toch wel tricky met waterstof overigens
Of als een experiment juist aantoont dat de aarde rond is, dan is er iets mis met het experimentquote:Op zondag 21 juni 2020 21:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel een manier om het te ontkennen, er zitten hier tenslotte ook mensen die denken dat satellieten niet bestaan.
... a 15 degrees per hour drift...quote:Op maandag 22 juni 2020 12:59 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Of als een experiment juist aantoont dat de aarde rond is, dan is er iets mis met het experiment
oh dat is helemaal niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja maar het wordt wel steeds lastiger te ontkennen als het steeds toegankelijker wordt om de curve te zien. Als een ton de beginprijs is voor zo'n reis zal het daarna ook steeds goedkoper worden.
Lijkt me toch wel tricky met waterstof overigens
En wat is jouw mening hierover?quote:
mijn mening is niet zo relevant.quote:Op zondag 19 juli 2020 20:39 schreef illusions het volgende:
[..]
En wat is jouw mening hierover?
Er is ook een Nederlandse vrouw die claimt dat ze KLM pilote was en is ontslagen omdat ze een Flat Earther was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |