abonnement Unibet Coolblue
pi_189020311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:06 schreef paulgo het volgende:
Dus onder het Trump-presidentschap komt eindelijk de aap uit de mouw...
Wat bedoel je daarmee?

Dat het amerikaanse overheid ook bewust onderzoek naar UFO-meldingen doet is juist allang bekend, en ook dat amerikaanse overheidsinstanties ook al lang aangeven dat zulke meldingen, die immers aangegeven dat er 'onidentificeerbare Vliegende Objecten' zijn waargenomen als een potentieel veiligheidsrisico gezien wordt.

minimaal sinds het Robertson Panel uit 1953
https://en.wikipedia.org/wiki/Robertson_Panel

quote:
The Robertson Panel was a scientific committee which met in January 1953 headed by Howard P. Robertson. The Panel arose from a recommendation to the Intelligence Advisory Committee (IAC) in December 1952 from a Central Intelligence Agency (CIA) review of the U.S. Air Force investigation into unidentified flying objects, Project Blue Book.[1] The CIA review itself was in response to widespread reports of unidentified flying objects, especially in the Washington, D.C. area during the summer of 1952.

The panel was briefed on U.S. military activities and intelligence; hence the report was originally classified Secret. Later declassified, the Robertson Panel's report concluded that UFOs were not a direct threat to national security, but could pose an indirect threat by overwhelming standard military communications due to public interest in the subject. Most UFO reports, they concluded, could be explained as misidentification of mundane aerial objects, and the remaining minority could, in all likelihood, be similarly explained with further study.
Juist deze melding, en de vaststelling dat het melden van ongeidenifieerde vliegende objecten belangrijk uit veiligheids-overweging is doe juis vermoeden dat de afwegingen van de Overheid rondom UFO-meldingen juist exact hetzelfde gebleven zijn sinds 1953, dus al bijna 70 jaar
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 september 2019 @ 12:38:17 #27
74056 crew  ToT
pi_189020314
Moerasgas, Jupiter die erg laag aan de hemel staat, weerballonnen enz! :Y
  donderdag 19 september 2019 @ 12:46:04 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189020431
Tientje op Chinese of Russische drones.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  donderdag 19 september 2019 @ 12:59:33 #29
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189020624
Deze video is alweer een jaartje oud en bevat triviale informatie die gewoon beschikbaar is voor alle journalisten die zich er mee bezig hielden... diezelfde journalisten die nu er voor kiezen om die informatie te negeren en het opnieuw te posten als sensatieverhaal en sterk leunen op "een buitenaardse origine".

Het is gewoon een jet.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189020877
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:43 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Eindelijk, ze komen mij halen.
Inderdaad. Eindelijk!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 19 september 2019 @ 13:57:57 #31
74056 crew  ToT
pi_189021345
quote:
17s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:43 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Eindelijk, ze komen mij halen.
Lange vakantie hier gehad? :P

Well, my name is Alf and I'm stuck on earth
I can't get back to my place of birth
I'm making the best of a bad situation
Think of it as an extended vacation




Keek ik vroeger altijd naar, maar ik had echt geen idee wat er zo grappig aan moest zijn. Maar ja; er was gewoon niks anders op tv! :')
pi_189021470
Zeg gewoon dat echt alien is. Daarna kan mensheid uitstekend gaan verenigen tot een volk.
Geen ruzie, onzin politiek economie gedoe.. Iedereen blij, iedereen betere leven, ruimtevaart verdient alle aandacht..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_189021485
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Lange vakantie hier gehad? :P

Well, my name is Alf and I'm stuck on earth
I can't get back to my place of birth
I'm making the best of a bad situation
Think of it as an extended vacation


[ afbeelding ]

Keek ik vroeger altijd naar, maar ik had echt geen idee wat er zo grappig aan moest zijn. Maar ja; er was gewoon niks anders op tv! :')
Dat ie de kat altijd op wilde eten vond ik wel grappig. En ik vond die dochter wel leuk. :@

Maar eigenlijk was het, zoals de meeste comedies maar bagger.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 19 september 2019 @ 20:37:34 #34
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_189028459
TS is achterlijk. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_189028583
Eindelijk, en nu vast nog 50 jaar voordat ze toegeven dat de aarde plat is
pi_189031431
'It's life Jim, but not as we know it'
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189034817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies, dit. Bevestigen dat er ongeïdentificeerde objecten zijn betekent helemaal niet dat het aliens of tijdreizigers zijn.
Dat klopt, maar het valt nooit uit te sluiten in enkele bijzondere gevallen. Juist in deze uitzonderingsgevallen gebeuren er gekke, tot nu toe onverklaarbare dingen: enorm hoge snelheden van vliegende objecten en het plotseling verdwijnen van ervan. Het zouden dus ook goed interdimensionale objecten en evt wezens kunnen zijn. In de fysica zijn er ook modellen van parallelle universums opgesteld. Wij leven echter nog steeds in de oertijd vergeleken met de menselijke beschaving en wetenschap in het jaar 2000019 ;)
Onze raketten en vliegtuigen ( vliegende bommen) worden nog steeds door fossiele brandstoffen voort gestuwd.

Maar even over UFO's, al sinds de oertijd zijn er in alle culturen verhalen en mythes over goddelijke wezens. Daar was onlangs een TV documentaire op History Channel over de Dogon stam in West Afrika, die duizenden jaren geleden allemaal astronomische feiten over de ster Sirius B wisten en allemaal mythes over goddelijke amfibische wezens hebben die vanuit dat sterrenstelsel afkomstig zouden zijn .
Bron:
https://www.history.nl/show/ancient-aliens

https://chandra.harvard.edu/chronicle/0400/sirius_part2.html

Ook tijdens de tweede wereldoorlog zijn er door gevechtspiloten allemaal "Foo Fighters" gezien, heel snel bewegende lichtbollen, die de vliegtuigen snel achtervolgden. Zijn het een soort spionagedrones van een buitenaardse/ interdimensionale beschaving of van tijdsreizigers of is er een fysische /meteorologische verklaring hiervoor??
Nog al controversieel zijn al deze verhalen, je kan absoluut niet beweren dat het echt gebeurd is al die UFO's. Er zijn ook bij aardbevingen, waar enorme krachten vrijkomen, lichtbollen gezien. Maar domweg beweren dat iedereen, die een UFO heeft gezien, gek is die is zelf gestoord en achterlijk.
Al die sukkels in onze maatschappij en ook op dit fok forum, die denken de waarheid in pacht te hebben.
Nog een laatste vraag: Welke Fokker heeft zelf eens een UFO gezien. Ikzelf in ieder geval niet.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 20 september 2019 @ 08:23:56 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189034844
@paulgo ik nodig je met alle respect uit om het filmpje wat ik hierboven postte even te bekijken. Het is iets van 7 minuten of zo? Prima is een lange tijd om je aandacht bij iets te houden anno 2019.. we leven allemaal op de drukke informatiesnelweg en we hebben poezenvideo's om te bekijken en fortnight dabs om te doen...

Maar ik denk dat het de tijdsinvestering wel waard is.

Tip: zet de video op 1.5x speed. Dat scheelt al weer wat minuten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 20 september 2019 @ 08:32:59 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189034911
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Lange vakantie hier gehad? :P

Well, my name is Alf and I'm stuck on earth
I can't get back to my place of birth
I'm making the best of a bad situation
Think of it as an extended vacation


[ afbeelding ]

Keek ik vroeger altijd naar, maar ik had echt geen idee wat er zo grappig aan moest zijn. Maar ja; er was gewoon niks anders op tv! :')
Het was idd totaal niet grappig... ik hoopte elke aflevering gewoon dat 'ie eindelijk die kat eens in de oven zou proppen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189034985
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:23 schreef SpecialK het volgende:
@:paulgo ik nodig je met alle respect uit om het filmpje wat ik hierboven postte even te bekijken. Het is iets van 7 minuten of zo? Prima is een lange tijd om je aandacht bij iets te houden anno 2019.. we leven allemaal op de drukke informatiesnelweg en we hebben poezenvideo's om te bekijken en fortnight dabs om te doen...

Maar ik denk dat het de tijdsinvestering wel waard is.

Tip: zet de video op 1.5x speed. Dat scheelt al weer wat minuten.
Deze Gimball video geeft inderdaad een goede verklaring voor de vreemde snel bewegende lichtbollen, die in 2015 gezien werden door Amerikaanse piloten. Het zijn artefacten in het beeld van infrarood camera's in de Amerikaanse vliegtuigen. Die camera's hebben een snelroterend detectiesysteem, die dan andere warmtebronnen in de lucht als vreemde objecten weergeeft.
Maar dat is nog geen verklaring voor de lichtbollen (Foo Fighters) in WOII, want toen hadden ze zulke infraroodcameras nog niet.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:49 #41
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189035488
Dus de VS geeft toe dat ze niet weten wat er rond vliegt in hun luchtruim :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 09:49:37 #42
74056 crew  ToT
pi_189035609
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het was idd totaal niet grappig... ik hoopte elke aflevering gewoon dat 'ie eindelijk die kat eens in de oven zou proppen.
Dat overdreven articuleren hielp ook niet bepaald, en die "gezichtsuitdrukkingen"/ houding als hij weer eens iets "grappigs" gezegd had. Zo van: "Kom op, waar blijft de lach?"
pi_189039463
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:38 schreef nils7 het volgende:
Dus de VS geeft toe dat ze niet weten wat er rond vliegt in hun luchtruim :')
Dat zoude de Russen nooit doen idd. VS :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189045090
Vroeger was ik fan van The X-Files, niet zozeer vanwege de Ufo's en aliens, maar meer vanwege mevrouw Anderson :9 :9~
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189045379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:19 schreef paulgo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het valt nooit uit te sluiten in enkele bijzondere gevallen. Juist in deze uitzonderingsgevallen gebeuren er gekke, tot nu toe onverklaarbare dingen: enorm hoge snelheden van vliegende objecten en het plotseling verdwijnen van ervan. Het zouden dus ook goed interdimensionale objecten en evt wezens kunnen zijn. In de fysica zijn er ook modellen van parallelle universums opgesteld. Wij leven echter nog steeds in de oertijd vergeleken met de menselijke beschaving en wetenschap in het jaar 2000019 ;)
Onze raketten en vliegtuigen ( vliegende bommen) worden nog steeds door fossiele brandstoffen voort gestuwd.

Maar even over UFO's, al sinds de oertijd zijn er in alle culturen verhalen en mythes over goddelijke wezens. Daar was onlangs een TV documentaire op History Channel over de Dogon stam in West Afrika, die duizenden jaren geleden allemaal astronomische feiten over de ster Sirius B wisten en allemaal mythes over goddelijke amfibische wezens hebben die vanuit dat sterrenstelsel afkomstig zouden zijn .
Bron:
https://www.history.nl/show/ancient-aliens

https://chandra.harvard.edu/chronicle/0400/sirius_part2.html

Ook tijdens de tweede wereldoorlog zijn er door gevechtspiloten allemaal "Foo Fighters" gezien, heel snel bewegende lichtbollen, die de vliegtuigen snel achtervolgden. Zijn het een soort spionagedrones van een buitenaardse/ interdimensionale beschaving of van tijdsreizigers of is er een fysische /meteorologische verklaring hiervoor??
Nog al controversieel zijn al deze verhalen, je kan absoluut niet beweren dat het echt gebeurd is al die UFO's. Er zijn ook bij aardbevingen, waar enorme krachten vrijkomen, lichtbollen gezien. Maar domweg beweren dat iedereen, die een UFO heeft gezien, gek is die is zelf gestoord en achterlijk.
Al die sukkels in onze maatschappij en ook op dit fok forum, die denken de waarheid in pacht te hebben.
Nog een laatste vraag: Welke Fokker heeft zelf eens een UFO gezien. Ikzelf in ieder geval niet.
Het programma 'Ancient Aliens' aandragen als bron :')
pi_189292622
Ik ben om. Deze pilot commander van de befaamde tic-tac video komt op mij uiterst betrouwbaar en geloofwaardig over. Zijn uitleg is logisch, controleerbaar en de claims zijn met elkaar consistent. Snorremans is wel een bron van doorgeschoten/gesnoven speculatie maar levert daarmee vermakelijke context voor het serieuze werk.



[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 02:00:20 ]
pi_189296436
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 01:21 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben om. Deze pilot commander van de befaamde tic-tac video komt op mij uiterst betrouwbaar en geloofwaardig over. Zijn uitleg is logisch, controleerbaar en de claims zijn met elkaar consistent. Snorremans is wel een bron van doorgeschoten/gesnoven speculatie maar levert daarmee vermakelijke context voor het serieuze werk.

Comment op Reddit:

quote:
"My uncle was under command of Commander Fravor on the USS Nimitz at the time this happened. I was talking to him about it earlier, and he said Commander Fravor’s story is 100% true. He said there was a lot of people on the ship that were kinda scared because Fravor was a no BS kind of guy. He also said he got to see the original tapes, and on the original tapes on the monitors meant to play back those tapes, it was much more obvious as to how fast the tic tac really was. And he said the Nimitz had several radar blips like Commander Fravor described before, and after Fravor’s event. Apparently it became pretty common."
Ik moet die podcast nog beluisteren overigens. Maar ja, UFO's bestaan gewoon per definitie. Aliens? Ben ik zeer sceptisch over. Militaire dingen? Kan, maar dat moet toch ooit wel een keer naar buiten komen? Ik bedoel sommige landen hebben een gigantisch vermogen om inlichtingen te verzamelen. Dan moeten er takken zijn van het leger die echt ultra geheim gehouden worden, maar dat lijkt me zo makkelijk nog niet. Dat moet toch een keer naar buiten komen. Weer fenomenen of radar glitches oid? Denk dat we die al wel voor een groot deel verklaart hebben.

We kunnen ontzettend veel dingen oplossen, maar we zijn voor een deel onmogelijk in staat om UFO verschijnselen te verklaren. Dat is een beetje raar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_189296594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
De vraag is of wij daar klaar voor is.
Jij in ieder geval niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189296831
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 12:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij in ieder geval niet.
Waarom niet
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_189297070
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:11 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Waarom niet
Lees je eigen zin nog eens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')