Van wat ik begrijp is de 16-inch MacBook Pro erg vergelijkbaar met de 15-inch MacBook Pro uit 2015 wat formaat en toetsenbord betreft. Je hebt dan puur een groter scherm met meer werkruimte en smallere schermranden, kan niet veel mee mis mee zijn lijkt me.quote:Op zondag 17 november 2019 18:57 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand hier al een eerste indruk van de 16 inch MBP?
Denk erover na om mijn MBP uit 2015 te vervangen (de laatste MBP met USB 3.0 en MagSafe poorten). Maar het idee dat alles USB-C is en via een dongel moet pluggen staat mij niet aan.
Tenzij die 16-inch scherm echt om te fappen is.
risicovol een week voor Black Friday, ik zou ze cancellen. De kans is enorm dat die airpods mee gestunt gaat wordenquote:Op zondag 17 november 2019 18:55 schreef bombmannl het volgende:
AirPods pro besteld bij Apple. Levertijd is nu al 3 weken. Gelukkig nog wel vóór de feestdagen.
Met apple producten wordt nauwelijks gestunt. En al helemaal niet met nieuwe releases. En die ¤20 meer of minder kan mij ook gestolen worden als ik toch al ¤285 uitgeef aan oordopjesquote:Op maandag 18 november 2019 13:06 schreef Blik het volgende:
[..]
risicovol een week voor Black Friday, ik zou ze cancellen. De kans is enorm dat die airpods mee gestunt gaat worden
twitter:LanceUlanoff twitterde op maandag 18-11-2019 om 22:30:06This is unexpected. Apple Event. December 2 in NYC. https://t.co/ok4UtcAylC reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:51 schreef Aether het volgende:
twitter:LanceUlanoff twitterde op maandag 18-11-2019 om 22:30:06This is unexpected. Apple Event. December 2 in NYC. https://t.co/ok4UtcAylC reageer retweet
twitter:alexmak twitterde op maandag 18-11-2019 om 23:01:51@LanceUlanoff @stroughtonsmith But, but the email said… https://t.co/eRdBMm8kcP reageer retweet
twitter:danparedes twitterde op maandag 18-11-2019 om 23:34:34@alexmak @LanceUlanoff @stroughtonsmith Someone’s losing his media pass rights 😂 reageer retweet
Ik zou hele summiere verwachtingen met Apple-producten hebben tijdens Black Friday (tenzij je in de VS woont). Daarnaast komt kerst er nog aan, Apple Stores en APR’s willen dan nog wel gezamenlijke deals hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef Holenbeer het volgende:
op basis van verleden; hoe zijn de Black Friday deals? Ik zit te denken aan een Xr of 11
Een procent of 10 korting op de prijs waarvoor een Bol.com, Mediamarkt, Coolblue ze verkoopt? of valt hier niets zinnigs over te zeggen?
Ga uit van 20 à 50 euro op basis van vorige jaren.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef Holenbeer het volgende:
op basis van verleden; hoe zijn de Black Friday deals? Ik zit te denken aan een Xr of 11
Een procent of 10 korting op de prijs waarvoor een Bol.com, Mediamarkt, Coolblue ze verkoopt? of valt hier niets zinnigs over te zeggen?
Meneer Uche-uche?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:13 schreef Scrapyard het volgende:
Hoi,
Weten jullie hoe je dat achterlijk gedoe kunt uitzetten dat als je AirPods in hebt en je maakt een bepaald geluid, dat er opeens een random iemand uit je telefoon gebeld wordt? Wat is dat voor achterlijks joh![]()
Vanochtend ging hij opeens mijn manager van mijn vorige baan bellen omdat ik even kuchte..
Lijkt dat het (weer) om cadeaubonnen gaat en geen kortingen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef Holenbeer het volgende:
Nee, Alleen een Watch 4 op Amazon.dequote:Op maandag 25 november 2019 15:13 schreef CoExist het volgende:
Iemand al een Black Friday deal gespot voor de Apple Watch 5 Series?
Mooi kleurtje ookquote:Op maandag 25 november 2019 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, Alleen een Watch 4 op Amazon.de
Die willik niet.quote:Op maandag 25 november 2019 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, Alleen een Watch 4 op Amazon.de
Dat was toch niks meer dan een jaaroverzicht van de beste apps in de App Store?quote:Op maandag 2 december 2019 21:35 schreef Aether het volgende:
Over een half uur:twitter:LanceUlanoff twitterde op maandag 18-11-2019 om 22:30:06This is unexpected. Apple Event. December 2 in NYC. https://t.co/ok4UtcAylC reageer retweet
De rest van het artikel in de bron.quote:
Ik zou even wachten op de iPhone 8 opvolger de iPhone SE 2/iPhone 9 die in maart of april 2020 gaat uitkomen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:53 schreef NedKelly het volgende:
Mijn iPhone SE van juni 2016 loopt bijzonder snel leeg. Opgeladen en 100% batterij voor het slapen gaan om 22 uur is 1% batterij om 6 uur 's ochtends. Zelfs als ik hem op energiebespaarstand heb staan.
Uiteraard moet ik hem overdag ook tussentijds opladen of gaat ie bij openen van bepaalde apps al binnen paar minuten met 10-20% batterij achteruit.
Schermtijd staat uit
Ververs op achtergrond staat voor zover ik kan nagaan overal uit
Locatievoorziening staat uit en bij een paar apps alleen aan bij gebruik van de app.
De telefoon is verder prima voor mij. Vooral handzaam voor mijn kleine handen. 64 GB voldoende opslag. Wat mij betreft snel genoeg verder nog.
Ik twijfel nu heel erg of het zinvol is om een nieuwe batterij erin te laten zetten of toch maar beter een nieuwe telefoon uitzoeken. Is nieuwe batterij voor 3,5 jaar oude telefoon zonde geld?
Ik hoor graag jullie ideeën en adviezen. Ik ben niet iemand die het nieuwste van het nieuwste hoeft (wil geen refurbished) of het beste. Ik zit nu naar een iPhone 8 te kijken.
100% is erg extreem voor geen gebruik. Is dit iOS 13?quote:Op zaterdag 7 december 2019 19:53 schreef NedKelly het volgende:
Mijn iPhone SE van juni 2016 loopt bijzonder snel leeg. Opgeladen en 100% batterij voor het slapen gaan om 22 uur is 1% batterij om 6 uur 's ochtends. Zelfs als ik hem op energiebespaarstand heb staan.
Uiteraard moet ik hem overdag ook tussentijds opladen of gaat ie bij openen van bepaalde apps al binnen paar minuten met 10-20% batterij achteruit.
Schermtijd staat uit
Ververs op achtergrond staat voor zover ik kan nagaan overal uit
Locatievoorziening staat uit en bij een paar apps alleen aan bij gebruik van de app.
De telefoon is verder prima voor mij. Vooral handzaam voor mijn kleine handen. 64 GB voldoende opslag. Wat mij betreft snel genoeg verder nog.
Ik twijfel nu heel erg of het zinvol is om een nieuwe batterij erin te laten zetten of toch maar beter een nieuwe telefoon uitzoeken. Is nieuwe batterij voor 3,5 jaar oude telefoon zonde geld?
Ik hoor graag jullie ideeën en adviezen. Ik ben niet iemand die het nieuwste van het nieuwste hoeft (wil geen refurbished) of het beste. Ik zit nu naar een iPhone 8 te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |