Gebruik alweer een tijdje naar tevredenheid Firefox Quantum, imho beter dan Chrome op dit moment.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:03 schreef Aether het volgende:
Welkom in 2009 FireFox!
Dramatically reduced power usage in Firefox 70 on macOS with Core Animation
[ afbeelding ]

quote:
AirPods Pro officieel aangekondigd: nieuwste model met ruisonderdrukking
Het gerucht ging al een tijdje, maar nu is het officieel: de AirPods Pro zijn aangekondigd. Deze nieuwe lijn bestaat naast de huidige AirPods 2 en biedt volgens Apple een betere geluidskwaliteit.
AirPods Pro officieel aangekondigd
Hoewel we geen oktober event gehad hebben, heeft Apple toch een aankondiging gedaan. De AirPods Pro hebben een nieuw design, verbeteringen voor het geluid en dezelfde verbindingsfuncties als de huidige AirPods 2. De prijs van dit nieuwe model ligt vanwege de extra functies iets hoger dan je van de AirPods gewend bent.
De belangrijkste en meest opvallende vernieuwing is het nieuwe design. De AirPods Pro hebben een nieuwe vorm met aan het uiteinde een rubberen dopje voor in je oren. Dit design is enigszins vergelijkbaar met de Powerbeats Pro. Net als deze Beats-oordopjes ondersteunen de AirPods Pro een vorm van ruisonderdrukking. Omgevingsgeluid wordt daarmee afgeschermd, waardoor je beter van je muziek kan genieten. Met de noise cancelling klinkt je muziek dus beter en heb je minder last van storende geluiden om je heen. De AirPods Pro worden geleverd met drie verschillende rubberen oordopjes.
Om dit te kunnen realiseren hebben de AirPods Pro een meer in-ear achtig design. Dat is vermoedelijk ook goed nieuws voor mensen waarbij de huidige AirPods niet goed blijven zitten, omdat de AirPods Pro verder je oren in gaan. Daarnaast zijn de AirPods Pro zweetbestendig en kunnen ze betere tegen een spat water dan de traditionele AirPods. Je maakt verbinding met de H1-chip, die je ook al in de huidige AirPods 2 vindt.
Voor het nieuwe design heeft Apple de oplaadcase ook opnieuw ontworpen. In plaats van een klein bijna vierkant doosje is het nu een veel bredere rechthoekige case. Qua ontwerp ziet het doosje er wel nagenoeg hetzelfde uit, maar dan uitgerekt. Het lampje aan de voorkant geeft aan of de case opgeladen wordt. Ook ondersteunt hij draadloos opladen en zit er een Lightning-ingang aan de onderkant om hem op te laden met een kabel. Na één keer opladen gaan de AirPods Pro zo’n 4,5 uur mee. Met de draadloze oplaadcase wordt dit meer dan 24 uur. In 5 minuten opladen kan je ongeveer 1 uur luisteren.
De nieuwe AirPods Pro zijn beschikbaar vanaf ¤279 en worden later deze week geleverd.
https://www.iculture.nl/nieuws/airpods-pro-officeel/

Tsjah dat had je kunnen wetenquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:00 schreef Renesite het volgende:
Top. Sinds MacOS Catalina kan ik niet meer inloggen op extern bureaublad via Citrix. Top. Heel fijn

Ik installeer netjes vanalles. Maar heb een workaround kunnen vinden.quote:

En dat ligt aan macOS of aan je Citrix-omgeving?quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:00 schreef Renesite het volgende:
Top. Sinds MacOS Catalina kan ik niet meer inloggen op extern bureaublad via Citrix. Top. Heel fijn

MacOS update doet het niet leuk met Citrix' oudere versie. Nu opgelost met een nieuwe béta.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dat ligt aan macOS of aan je Citrix-omgeving?

Piece of cakequote:Op maandag 28 oktober 2019 19:48 schreef Renesite het volgende:
Ik wil graag de foto's van mijn macbook die nu in fotostream staan, naar mijn icloud hebben zodat ik ze niet meer op mn macbook, fysiek, heb staan... Het vreet nogal wat van mijn toch wat beperkte schijfruimte.
Maar als ik ze verwijder, dan gaan ze van ál mijn devices. Dat wil ik niet
Hoe doen we dit?

Houd ik alsnog 11gig over. Ga ik later nog es naar kijken. Had wat schijfruimte tekort met de updatequote:

Die functionaliteit springt ook alleen in als je weinig opslagruimte hebt, inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd ik alsnog 11gig over. Ga ik later nog es naar kijken. Had wat schijfruimte tekort met de update

Dit.quote:

Bedoel je het Dashboard? Die is er uit... https://www.theverge.com/(...)gets-removed-featurequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb laatst naar Catalina geupdate maar nu ben ik weer mijn sneltoets voor de overlay (die met rekenmachine, weer etc.) kwijt. Dat was fn+f12 maar die werkt niet meer, waar kan ik die aanpassen dat die weer normaal werkt?

Oh das jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bedoel je het Dashboard? Die is er uit... https://www.theverge.com/(...)gets-removed-feature

Of het zin heeft is voor jezelf om te bepalen, sommige software of updates zullen niet meer werken, maar ligt er ook aan waar je hem voor wilt gebruiken. Accuprijs valt op zich nog wel mee, hier zijn ze onder de ¤40,- te krijgen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:45 schreef rmrt2010 het volgende:
Vraagje. Heb nog eens uit de kelder mijn oude witte MacBook (
zoals dit voorbeeld) gehaald en zag dat de batterij uit zijn "voeg" (staat bol) is. Heeft het zin om nog achter een soort gelijke batterij te gaan ,of wegen de kosten niet op tegen de aanschaf? Los van dat , is de vraag of je nog batterijen voor dit soort oude meuk kan krijgen in NL. Doet het verder gewoon op zijn oude MacOS 10.5. als je het aansluit en opstart.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |