abonnement Unibet Coolblue
pi_189011233


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Agenda:
18 September: Gerrit is er 15 maanden.
19 September: Merel 1 jaar in Utopia.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt.
21 September: Mylene jarig. .
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt.
4 Oktober: Single release party. 18 tot 23 Uur.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon.
26 Oktober: Cabaret avond.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest.
24 November: Utopia Uitverkoop.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:26:41 #2
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011247
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189011250
Willem is erg dik geworden in korte tijd.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_189011261
Willem zonder baard ......
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:27:25 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011263
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2019 @ 20:27:30 #6
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_189011270
Leipe shit ouwe
pi_189011272
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189011282
quote:
:r
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_189011283
Ger had een man in een frikandellen pak verwacht,
Nou Ger je hebt een frikandel in een pakkie gekregen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189011285

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:28:34 #12
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Flow3r het volgende:

[..]

echte liefde :+
Druipt er vanaf toch ? :+
Drup drup drup
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 september 2019 @ 20:28:48 #13
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_189011292
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Ger had een man in een frikandellen pak verwacht,
Nou Ger je hebt een frikandel in een pakkie gekregen
:D _O-
pi_189011294
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Gym gevuld met apparaten.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Nog 104 dagen.



Dinsdagavond.

Elf uur. De dagsluiting is er uit. Ga even Frankie Drake Mysteries kijken. Of toch maar iets anders.

Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2

-------

Woensdagmiddag.

Kwart over een. Op de loungeset zitten Maris en Hiske te schuren. Boven in de silo zitten Gerrit, Jessie en Shelley achter de computers. Het Franterpalace is nu helemaal roze geschilderd aan de buitenkant. Jordy en Franny staan bij de dieren te praten.

Drie uur. In de keuken zijn Hiske en Maris bezig met de voorbereidingen van het Eten op Woensdag. Nog niet gehoord hoeveel eters ze hebben.

Brandon ligt doodziek op bed. Lexy is de eerste die komt informeren hoe het met hem gaat. Lexy biedt aan om asperine te halen en dat gaat ze ook gelijk doen. Nu is ze ineens heel moederlijk. Ze gaat terug naar de zieke in de caravan en vraagt of hij iets wil eten. Brandon heeft geen trek. Hij krijgt een kopje thee.

In de gym staan Jessie en Franny te praten over de clip van Jessie en Gerrit. Jessie moet eerst met Gerrit overleggen zegt hij.

Jessie en Franny over het meelullen van Franny.

Dotteke zag dit:

Jessie vraagt hoe het zit met geheimen bewaren van Franny, ze heeft in het verleden wel eens dingen door geluld, ook al hadden ze pinkyzweer gedaan
Hij hoort de laatste tijd steeds meer dat ze met alle winden meewaait

Ze heeft het gehoord vanmorgen en ze zat best wel in een situatie, ze gaat er aan werken

Er zijn een paar mensen met wie ik de eind streep wil halen dat heb ik vanmorgen ook met Merel besproken en daar hou ik me aan
Maar jullie hebben gelijk, ik praat met iedereen mee
Mijn broer probeerde het ook al te zeggen tijdens het bezoek

---

Beterschap

Franny zegt dat ze nu in het midden van de groep staat, ze kan met iedereen overweg
Ze staat een beetje dom te lullen, ze blijft bij het feit dat ze niet op Jessie en Merel zal stemmen
Ze wil met iedereen door een deur kunnen en het is nu misschien de tijd m het af te leren, je hoeft niet iedereen leuk te vinden
Ze vindt het moeilijjk wie ze kan vertrouwen maar ze handelt er zelf ook niet naar
Ze vindt het goed van Jessie dat hij het zegt en niet achter haar rug om lult
Ja, en Jessie wil haar natuurlijk ook advies geven in deze

Einde samengesteld bericht.


Half vier. Jens is gestopt met zagen. Hij is nu de wei aan het maaien. Lekker alleen met zijn gedachten. Jens houdt er wel van om alleen te zijn.

Boven zitten Gerrit en Jessie. De Ripple is flink in waarde gestegen. Van 25 naar 32 cent.

Kwart voor vijf. Op de loungeset schuren Andrea en Lexy stapels hout weg. Arbeidstherapie om ze voor te bereiden op terugkomst in de buitenwereld.

Ondertussen proberen Merel en Franny een vrouwenversie van de Jessie en Gerrit song te maken.

Vijf uur. Maris en His hebben het over het 15 maanden feestje van Gerrit vanavond. Ze hebben er iets speciaals voor gedaan mede gezien zijn 2 verjaardagen die zwaar tegenvielen.

Lelie68 nam de telefoon aan:

Hè Merel... yeti heeft gebeld en wil zijn vacht terug..

Einde bericht.


Bramenstruik noemde naam van het beest:

Merel Servaes weer bezig

Einde bericht.

Zes uur de ploeg die komt Eten op woensdag is binnen. Ze klinken provinciaal. Waarom moet er nou eigenlijk door iedereen gezoend worden vraag ik me af.

Zeven uur. De inwoners eten in de kuil waar Dyl spareribs staat te grillen. En er is patat en eindeloze hoeveelheden saus.

Het wachten is op een Willem Alexander impersonator. Deze nep Willem heeft een schoonmaakbedrijf en komt Gerrit ook schoonmaaktips geven.

Half acht. De Eten op woensdag crowd zijn aan het dessert. Ze krijgen monchou taart.

Kwart voor acht. Jessie heeft Remco de hit producer aan de lijn.

zodeju was goed aan het opletten en hoorde:
ennogmeer.

Het kan niet op.......sigaren , modellen, champie met led verlichting onder in, en dat alles voor de clip ......Het is dus niet bij een nummertje opnemen gebleve

Einde bericht.


Acht uur. Het wachten op de majesteit is begonnen.

Dotteke noteerde:

Verzamelen, roept Franny
Hij is zenuwachtig, zegt Lex
Wat verwacht je nu Gerrit, vraagt Jordie
Niks, zegt Ger

---

Ger wordt er heel ongemakkelijk van, zegt hij

---

Jullie staan allemaal op een kluitje, zegt Merel Merel moet een batterij voor haar charlie, maar ze is niet fit genoeg om snel te rennen, of iemand anders het wil doen

---

Hij is er en zingen het wilhelmus

Einde samengesteld bericht. [/b]

Ze gaan de silo in en de koning gaat ook nog zingen. Het kan werkelijk niet op daar. Kosten nog plastic worden gespaard. Wat vreselijk dit. Echt om plaatsvervangende schaamte van te krijgen. Dronkemans gebral terwijl de meeste daar nog nuchter zijn. Ze doen zelfs een uitbundige polonaise. Hij zingt er nog een over zonnebrillen op het strand. Wereldberoemd in Tilburg en omstreken.

Ik brei er een eind aan voor vandaag. Morgen meer.

Sluiting. Ik was de halve dag afwezig mijn excuses daarvoor. Maar gelukkig waren er Cossers die er wel waren en ook schreven. Hun bijdragen worden op prijs gesteld.

Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.

19 September: Merel 1 jaar in Utopia. Dank je KeesAnders.
20 September: Ben Saunders en vrouw. Dyl krijgt les en vrouw kookt. Dank je StruisZVeugelT.
21 September: Mylene jarig. 21 jaar diner. Dank je Maria.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
8 Oktober: ???
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
27 Oktober: Utopia Markt.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_189011301
quote:
Hij hebt geen baard :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:29:57 #16
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011310
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189011311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Hij hebt geen baard :{w
En hij lijkt meer op Benny Hill dan op W.A.
Leipe shit ouwe
pi_189011320
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral Jens en Jes die vaak ook helemaal losgaan wanneer Shell weer egoïstisch van alles wult
Dan ga je al ervan uit dat Jessie gelijk heeft.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_189011321
wat een slechte look a like :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:31:10 #20
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan ga je al ervan uit dat Jessie gelijk heeft.
Hoe kom je daar nou weer bij :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189011339
frenkie
pi_189011340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

En hij lijkt meer op Benny Hill dan op W.A.
Ja verdomd _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 18 september 2019 @ 20:31:21 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_189011343
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189011346
Wat een domme verrassing voor Gerrit. Stelletje egoïsten. Hij vind het niet eens leuk volgens mij
pi_189011354
creepy king :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')