SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.RED ONS HENNIEGOD
Woestquote:Op woensdag 18 september 2019 20:16 schreef bianconeri het volgende:
De Ligt speelt. Dat worden dus zeker 3 goals tegen. Zucht.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:16 schreef bianconeri het volgende:
De Ligt speelt. Dat worden dus zeker 3 goals tegen. Zucht.
Dat boeit toch geen kut nu al.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan zo weer zakken op de coëfficiëntenlijst.
Nja het ligt wel erg dichtbij elkaar allemaal al.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat boeit toch geen kut nu al.
Wat een act.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Godenkind brengt ons naar het beloofde land.
Niet te zuinig idd. Een soort alarm ofzo?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:38 schreef Bolasie het volgende:
De tering wat een kutgeluid bij die Grieken.
Heerlijk altijd die bejaardentehuizen in Griekenland en Turkijequote:Op woensdag 18 september 2019 20:40 schreef Bolasie het volgende:
Leuk dat al die spelers waarvan je al jaren niets meer hebt gehoord even doodleuk invallen voor Olympiakos.
Tegenwoordig ook in Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk altijd die bejaardentehuizen in Griekenland en Turkije
Die tegenstanders zoeken nog steeds de bal.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook in Nederland.
[ afbeelding ]
Die zal ook wel weer blunderen. In de voorbereiding ook al voor lul gezet door die Portugees.quote:
Ooit moet ie toch weer eens z'n normale niveau gaan halen...quote:Op woensdag 18 september 2019 20:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zal ook wel weer blunderen. In de voorbereiding ook al voor lul gezet door die Portugees.
je bent zelf heerlijkquote:Op woensdag 18 september 2019 21:00 schreef hhh38 het volgende:
Zo'n Champions League avondje met twee wedstrijden achter elkaar is toch wel heerlijk
Doet elke club toch? Iedereen raus.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:59 schreef Bolasie het volgende:
Clubs die de CL hymne uitfluiten moeten uitgesloten worden.
@El-Stinhotwitter:SamLee twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:02:20Fernandinho playing left centre-back. Thought he might, it does give them more options (when Stones is fit anyway) reageer retweet
Wel een heel sjieke LCV dan.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:03 schreef Bolasie het volgende:
@:el-stinhotwitter:SamLee twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:02:20Fernandinho playing left centre-back. Thought he might, it does give them more options (when Stones is fit anyway) reageer retweet
Had zo een uitspraak van Graydonmannetje kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:05 schreef KennyPowers het volgende:
"Atletico betaalde 50 miljoen euro meer voor Felix dan Juventus voor De Ligt"
Oke bedankt Wietske
Wat is er leuk aan PSG zonder Mbappé, Cavani en Neymar?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Speelt PSG-Real. Gaan ze Juventus uitzenden.![]()
Je moet niksquote:Op woensdag 18 september 2019 20:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het vreselijk dat ik Atalanta moet missen.
PSG bakt er niks van. Real domineertquote:Op woensdag 18 september 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Wat? 2 complete B teams zowat.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
1-0 PSG.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSG bakt er niks van. Real domineert
Het is nog steeds een heel goed team.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan PSG zonder Mbappé, Cavani en Neymar?
Jeetje wat een overdrijvingquote:Op woensdag 18 september 2019 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat? 2 complete B teams zowat.
quote:
Ik sluit mij aan bij @hafcfanquote:Op woensdag 18 september 2019 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is nog steeds een heel goed team.
Hoezo. Hele aanval doet niet mee en rest zijn waterdragers. Op Marco na.quote:
En scoren tegen dit Real is nou ook niet bepaald een wereldprestatie.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo. Hele aanval doet niet mee en rest zijn waterdragers. Op Marco na.
Het beste dat de Ajax opleiding sinds 2007 heeft voortgebrachtquote:
1999quote:Op woensdag 18 september 2019 21:16 schreef DeeBee het volgende:
Lekker Nike logo op de PSG shirts, party like it is 1997.
Icardi en Di Maria zijn ook uitstekende spelers.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo. Hele aanval doet niet mee en rest zijn waterdragers. Op Marco na.
Nee dat Real is ook nog niks. Hele matige transferperiode hadden die.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En scoren tegen dit Real is nou ook niet bepaald een wereldprestatie.
twitter:swearimnotpaul twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:18:2518% possession for Lokomotiv and winning 1-0. Classic Leverkusen. #B04 #UCL reageer retweet
Gras is groenquote:Op woensdag 18 september 2019 21:19 schreef Bolasie het volgende:
twitter:swearimnotpaul twitterde op woensdag 18-09-2019 om 21:18:2518% possession for Lokomotiv and winning 1-0. Classic Leverkusen. #B04 #UCL reageer retweet
"winning"quote:Op woensdag 18 september 2019 21:19 schreef Bolasie het volgende:
Taalkundig gewoon juist, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"winning"
Het is net 20 minuten bezig joh
Dat weet ik. Het dramatiseert alleen een stuk meer dan "ahead"quote:Op woensdag 18 september 2019 21:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Taalkundig gewoon juist, maar dat geheel terzijde.
Het nieuwe posterkind, heeft toegang tot speciale dope.quote:
Sja, maakt misschien net te weinig goals voor de absolute top. Meeverdedigen gaat niet van hartequote:
quote:Op woensdag 18 september 2019 21:23 schreef SaferSephy het volgende:
Wat is diego costa toch een spuuglelijke voetballer. Bah.
Die extra Italiaanse clubs in de CL dragen vooralsnog weinig bij.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:33 schreef TLC het volgende:
Dat had Atalanta toch zich anders voorgesteld denk ik
Maat, zelfs fucking Levante scoorde er twee. Dit Real stelt geen reet voor.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:36 schreef hhh38 het volgende:
"De voorste 3 zijn er niet en de rest zijn alleen maar waterdragers"
Serie a stelt gewoon niks meer voorquote:Op woensdag 18 september 2019 21:33 schreef TLC het volgende:
Dat had Atalanta toch zich anders voorgesteld denk ik
Het ging er toch om of het leuk was om naar te kijken?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maat, zelfs fucking Levante scoorde er twee. Dit Real stelt geen reet voor.
Luuk de Jong gaat scoren tegen Real dit weekendquote:Op woensdag 18 september 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maat, zelfs fucking Levante scoorde er twee. Dit Real stelt geen reet voor.
Mijn reactie was op de keuze voor Atléti-Juve in plaats van PSG-Real. Die keuze vond ik zeer begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging er toch om of het leuk was om naar te kijken?
Ik niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn reactie was op de keuze voor Atléti-Juve in plaats van PSG-Real. Die keuze vond ik zeer begrijpelijk.
Gebeurde ook niet helemaal bewust, desalniettemin terecht afgekeurd volgens de nieuwe regels.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:39 schreef hhh38 het volgende:
Wat dom trouwens, hij had de bal al onder controle
Hij beweegt z'n arm naar de bal, dit was ook onder de oude regels afgekeurd mag ik hopenquote:Op woensdag 18 september 2019 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gebeurde ook niet helemaal bewust, desalniettemin terecht afgekeurd volgens de nieuwe regels.
Dat mag, maar PSG en zeker dit Real blijven gewoon lollerteams.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik niet.
Juve-Atleti is nog nooit leuk geweest. Dan liever twee ploegen die open huis houden
Het PSV van Spanjequote:
Nu weer zo'n keepersfout, was ook altijd met Bürki zo bij Dortmundquote:Op woensdag 18 september 2019 21:41 schreef -XOR- het volgende:
Fijn dat Bosz door zijn spelers geholpen wordt.
City?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is geen enkele Europese club op dit moment écht goed.
Anderlecht?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit de hoofdstad, superioriteitscomplex, recordkampioen.
Liverpool?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk is geen enkele Europese club op dit moment écht goed.
Wordt ook nooit meer wat😭quote:Op woensdag 18 september 2019 21:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Serie a stelt gewoon niks meer voor
Op basis van eendagsvlieg Atalanta?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wordt ook nooit meer wat😭
Hoe kom je erbij dat het een eendagsvlieg is?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op basis van eendagsvlieg Atalanta?
Je weet dat dat Gueye is hè?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef Ramboetan het volgende:
Die Gana van Psg is een leuk spelertje.
Eerste keer CL ooit, dan stijg je wel boven jezelf uit lijkt me? Of zie jij ze dit seizoen weer CL halen?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een eendagsvlieg is?
Wel leuk voor Zagreb, hebben van hun afgelopen 24 CL-wedstrijden er maar liefst één gewonnen en één gelijk gespeeld. Tering wat hebben die een lachwekkende resultaten geboekt in de CLquote:Op woensdag 18 september 2019 21:42 schreef Bolasie het volgende:
Het CL debuut van Atalanta verloopt wel soepeltjes.
Als je een top drie maakt van clubs in Europa die het beste gerund worden staan ze er altijd in. Ze gaan het Roma en Milan ook dit jaar weer moeilijk maken.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Eerste keer CL ooit, dan stijg je wel boven jezelf uit lijkt me? Of zie jij ze dit seizoen weer CL halen?
Ja, maar het klinkt alsof ie het over een onontdekt talent heeftquote:Op woensdag 18 september 2019 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gana komt toch ook in z'n naam voor?
Echte voetballiefhebbers weten natuurlijk over wie hij het heeft.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt alsof ie het over een onontdekt talent heeft
Ook dagjesmensen kennen Idrissa.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Echte voetballiefhebbers weten natuurlijk over wie hij het heeft.
Op basis van dat dit dramatische Juve in de winter al kampioen isquote:Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Op basis van eendagsvlieg Atalanta?
Onderling nog wel vermakelijk om te volgen,zodra ze Europa instromen lijkt het nergens opquote:Op woensdag 18 september 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wordt ook nooit meer wat😭
Eredivisie 2.0 Meeste goals van de top 5 competities, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onderling nog wel vermakelijk om te volgen,zodra ze Europa instromen lijkt het nergens op
Echt he, kan me zo ergeren aan die vent en dan dit.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
cuadrado kan er niets van, maar af en toe is ie geniaal
Kut ja. Speelt die weer 3 maandquote:Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
cuadrado kan er niets van, maar af en toe is ie geniaal
Dat klopt helaas ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt het aan mij of ligt het geluid iets voor op de beelden?
Klopt,was best kut bij de goalquote:Op woensdag 18 september 2019 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt het aan mij of ligt het geluid iets voor op de beelden?
Ik kan me de ergernis voorstellen ja. Net als wanneer Hendrix weer elke week zes keer gaat schieten als er toevallig eentje inploft.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kut ja. Speelt die weer 3 maand
Dacht het in de eerste helft al te horen, maar nu was het best jammer ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt,was best kut bij de goal
De Ligt is de enige die wat doet. Sneu commentaar hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
De Ligt, jonge wat doe je toch
2 minuten te laat ja.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
De Ligt is de enige die wat doet. Sneu commentaar hoor.
Ik bespeur hier wat woede.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekker voor dat wandelende hompje incompetentie.
Jij snapt echt niks van voetbal he. De Ligt dekt de weg naar de goal prima af. Dat 3 Juve speler vervolgens niet een speler op elf meter meter kunnen afdekken is een groter probleem.quote:
Hahah wat? Subjectief dit.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van voetbal he. De Ligt dekt de weg naar de goal prima af. Dat 3 Juve speler vervolgens niet een speler op elf meter meter kunnen afdekken is een groter probleem.
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef Bolasie het volgende:
Uitgerekend de twee slechtste spelers scoren.
Atletico kan er niks van.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Ongelofelijk. 0-2 winnen met dit elftal, wat een wonder
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
@:KK HIER EENS MEE OP @:DANNY
GVD MAN
Nu die mof nog.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef Bolasie het volgende:
Uitgerekend de twee slechtste spelers scoren.
Juve ook niet. Armoedige bendequote:
Heb ik Stijn nog verteld. Hopelijk gelooft hij mij nu.quote:
Zijn er veel clubs in Europa te noemen die overduidelijk beter zijn dan Juve?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Ongelofelijk. 0-2 winnen met dit elftal, wat een wonder
Echt he. 5 x per dag.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
@:KK HIER EENS MEE OP @:DANNY
GVD MAN
Ajaxquote:Op woensdag 18 september 2019 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zijn er veel clubs in Europa te noemen die overduidelijk beter zijn dan Juve?
Deed ie waarschijnlijk expres,viespeuk.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelie doet hier stoute dingen.
Jammer, die wordt gewisseld. Ik gun Juventus op Buffon na het allerbeste, van mij mogen ze de Champions League winnen.quote:
Proberen allemaal een wit voetje te halen door extra bezorgd te zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelie doet hier stoute dingen.
Ajax is veel meer genot.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Juve ook niet. Armoedige bende
RKC, Fortuna Sittard, Emmen...quote:Op woensdag 18 september 2019 22:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zijn er veel clubs in Europa te noemen die overduidelijk beter zijn dan Juve?
quote:Op woensdag 18 september 2019 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Die De Roon brengt veel BALANS
Ik heb echt nergens last van.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone heeft dezelfde cookie sheiz
Schijnbaar addblocker
Ga dat niet uitzetten @:danny @:yvonne @:ggmm
Add :’)quote:Op woensdag 18 september 2019 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone heeft dezelfde cookie sheiz
Schijnbaar addblocker
Ga dat niet uitzetten @:danny @:yvonne @:ggmm
En als je de opties aanpast?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke pagina wat ik laad krijg ik dat scherm, heel hinderlijk
Het zit diepquote:Op woensdag 18 september 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel wennen voor Zagreb, 4-0 in de CL maken ze wel vaker mee, maar niet op deze manier.
Dat is ook zo'n onzin altijd.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Die De Roon brengt veel BALANS
Ik ook. Op mobiel toch?quote:Op woensdag 18 september 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke pagina wat ik laad krijg ik dat scherm, heel hinderlijk
Mja. Vanwege Ronaldo en de centen.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:32 schreef hjansen82 het volgende:
De Ligt is naar Juve gegaan vanwege de sportieve uitdaging.
Dat valt best wel mee doorgaans.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n onzin altijd.
De bal afpakken om hem dan meteen in te leveren. ENOHED
De Ligt komt nu vooral zelf sportief uitgedaagd over.quote:Op woensdag 18 september 2019 22:32 schreef hjansen82 het volgende:
De Ligt is naar Juve gegaan vanwege de sportieve uitdaging.
1-7 ookquote:Op woensdag 18 september 2019 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel wennen voor Zagreb, 4-0 in de CL maken ze wel vaker mee, maar niet op deze manier.
Zo dan!quote:Op woensdag 18 september 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Macbook
[..]
Gister bij je moeder
@GGMMquote:Op woensdag 18 september 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is de Bayern-speler met een kort dreadlockkapsel en een smerig snorretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |