Klopt natuurlijk dat Ajax (licht) favoriet is, de wedkantoren geven dat ook. Maar die redenatie is wel belachelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:47 schreef Tarado het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 20-09-2019 om 14:07:30'Ik vind dat Ajax favoriet is, omdat zij ontzettend veel geld hebben en uit kunnen geven. Zover zijn wij nog niet. Wij hebben ook heel veel kwaliteit in onze selectie, maar ik vind hun de favoriet'#PSVAJA https://t.co/NUHKgris1p reageer retweet
Ik geef mijn titel aan niemand broer.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kan je je titel beter aan hem geven
De heldhaftige favoriet mag de broekpoepende bangerik toch wel een beetje uitlachen?quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:18 schreef nickhguitar het volgende:
Alle Ajacieden hier die weglopen voor de favorietenrol, lol. Bange poeperts.
1-3 denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
Het gaat 2-2 of 3-3 worden. Veel doelpunten beide hebben goede aanval en gatenkaas achterin.
Echt hèquote:Op vrijdag 20 september 2019 20:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat wordt hier nou vreemd gedaan ineens jongens. Dat Ajax de (titel) favoriet is, omdat ze veel meer geld hebben (uitgegeven) en daardoor betere spelers hebben kunnen halen, is toch niet gek?
Was nice geweest.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè![]()
Wat moet je dan roepen? "JAHA WIJ ZIJN FUCKING GOED JONGUH! NEUZEN GAAN ERAAN LOL! DE KALE GAAT JANKEND TERUG DE BUS IN HAHAHAHA!"
Ja lekker voor je eigen spelers ook. Ajax is beter, jullie zijn allemaal minder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat wordt hier nou vreemd gedaan ineens jongens. Dat Ajax de (titel) favoriet is, omdat ze veel meer geld hebben (uitgegeven) en daardoor betere spelers hebben kunnen halen, is toch niet gek?
Ajax heeft het bijna altijd moeilijk in Eindhoven , dus ik denk dat PSV gaat winnen met 4-1quote:Op vrijdag 20 september 2019 20:18 schreef nickhguitar het volgende:
Alle Ajacieden hier die weglopen voor de favorietenrol, lol. Bange poeperts.
Dat is wat overdreven, maar wij gaan veel goals tegen krijgen. Bij tijd en wijlen is de verdediging van ons echt zo lek als een mandje, ongelofelijk hoe makkelijk de spelers van de tegenpartij er door heen lopen bij een omschakeling. Ik gok 4-1 voor PSV. Jammer dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen om een solide betrouwbare verdediger als Baumgartl te halenquote:
Het is wat.quote:Op vrijdag 20 september 2019 21:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja lekker voor je eigen spelers ook. Ajax is beter, jullie zijn allemaal minder.
Ik zou Baumgartl anders graag ruilen voor Alvarez. Baumgartl is prima maar Alvarez is het neusje van de zalm.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar wij gaan veel goals tegen krijgen. Bij tijd en wijlen is de verdediging van ons echt zo lek als een mandje, ongelofelijk hoe makkelijk de spelers van de tegenpartij er door heen lopen bij een omschakeling. Ik gok 4-1 voor PSV. Jammer dat Ajax het niet voor elkaar heeft gekregen om een solide betrouwbare verdediger als Baumgartl te halen
Appels met peren. Baumgartl is een verdediger, Alvarez middenvelder.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zou Baumgartl anders graag ruilen voor Alvarez. Baumgartl is prima maar Alvarez is het neusje van de zalm.
Dat Ten Hag hem daar neer zet is wat anders. Alvarez is beste als CV.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Appels met peren. Baumgartl is een verdediger, Alvarez middenvelder.
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als CV dat je dat weet?quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat Ten Hag hem daar neer zet is wat anders. Alvarez is beste als CV.
Mexicaanse nationaal elftal.quote:Op vrijdag 20 september 2019 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als CV dat je dat weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |