Kutzooi. Ik dacht dat we goud in handen hadden maar dit verandert allesquote:Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is geen populaire mening hier maar ik denk dat Ihatarren een groot risico loopt om net zo te eindigen als al die tientallen andere Marrokaanse supertalenten. (Inclusief Ibi.)
Maakt op mij in zijn interviews een vervelende en nu al arrogante indruk.
Dat blijven factoren waar je ook rekening moet houden. Het is niet alleen voetbal, maar ook mentaliteit.
OMDAT HIJ EEN ACCENT HEEFT!!! LET GOFFETOMME EENS OP.quote:
Natuurlijk kan hij de uitzondering op de regel worden, maar het gaat mij een beetje om een algemene indruk. Hij heeft datzelfde wat jongens als Aisatti en inderdaad Bakkali ook hadden. Iets onverschilligs, iets van schopperigs en arrogants. Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. (En daar zijn ook prima redenen voor, want hoeveel Marrokaanse supertalenten hebben we wel niet gehad de laatste 20 jaar?)quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Beetje arrogantie kan geen kwaad. Al interpreteer ik zijn houding persoonlijk niet als arrogant, beetje meer het standaard Nederlandse tienervoetballertje met buitenlandse roots. Volgens mij is het in die kringen ook 'stoer' om zo'n buitenlands accentje een beetje extra te benadrukken.
Hele talentvolle speler verder, dat lijkt me duidelijk. Verder even afwachten hoe hij zich gaat ontwikkelen om de lange termijn, bij PSV hebben natuurlijk ook jongens zoals Aisatti, Labyad, Bakkali en Maher rondgelopen wat een minder leuke of succesvolle wending kreeg. Dit kereltje krijgt nu ook enorm veel over zich heen en dat zal er niet minder op worden als hij zijn keuze gaat bekend maken voor Marokko of Nederland. Afwachten hoe hij hier mee om weet te gaan, en tevens natuurlijk de bekende mindere fase die bijna elk talent wel krijgt.
Dat is wel heel makkelijk gelijk krijgen natuurlijk. De meeste spelers halen immers de top niet.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is aan hem om het tegendeel te bewijzen.Als hij over een jaar of 5 bij een internationale topclub speelt geef ik graag mijn ongelijk toe. Tot nu toe biedt het verleden daar weinig hoop op.
Ja, je kunt een karikatuur van mijn argument maken maar dit is een ontzettend belangrijke factor bij de ontwikkeling van dit soort jongens. Net als mensen die bij Willems nog steeds roepen: Hoe kan het nou dat dat niks geworden is?quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kutzooi. Ik dacht dat we goud in handen hadden maar dit verandert alles.
Je hebt mij niet nodig om een karikatuur van jezelf te maken hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, je kunt een karikatuur van mijn argument maken maar dit is een ontzettend belangrijke factor bij de ontwikkeling van dit soort jongens. Net als mensen die bij Willems nog steeds roepen: Hoe kan het nou dat dat niks geworden is?
Ja gek hé, met zo’n mentaliteit.Dat zag je toch 7 jaar geleden al aankomen man.
zondag vriend... zondag.quote:Op donderdag 19 september 2019 20:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat is er nou aan de hand met MitroGOD?
quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het is geen populaire mening hier maar ik denk
Niks geworden? Wanneer is het voor jou goed genoeg dan? Als een speler bij de top10 van Europa speelt? Want dan heb ik een geheim voor je: dat haalt bijna niemand. Daarom is het ook de 'top'.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja, je kunt een karikatuur van mijn argument maken maar dit is een ontzettend belangrijke factor bij de ontwikkeling van dit soort jongens. Net als mensen die bij Willems nog steeds roepen: Hoe kan het nou dat dat niks geworden is?
Als je met middenmoot Duitsland (en daar vaak niet spelen) genoegen neemt dan is het inderdaad prima. Dat zie ik Ihatarren ook nog wel halen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:13 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Niks geworden? Wanneer is het voor jou goed genoeg dan? Als een speler bij de top10 van Europa speelt? Want dan heb ik een geheim voor je: dat haalt bijna niemand. Daarom is het ook de 'top'.
Mijn punt is dat jij zegt dat de 'Marokkaanse mentaliteit' (zo vat ik het even samen) zorgt dat hij niet op de absolute top komt. Terwijl ik stel dat dat een onzinnig argument is, omdat de top nu eenmaal bijna nooit - onafhankelijk van afkomst dus - wordt bereikt.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je met middenmoot Duitsland (en daar vaak niet spelen) genoegen neemt dan is het inderdaad prima. Dat zie ik Ihatarren ook nog wel halen.
Het gaat om de mensen die hem rechtstreeks naar Barcelona of City schreeuwen.
Je vergeet alleen 1 belangrijk iets.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
sinds Jetro dat kampioenschap goed heeft voorspeld neem ik hem toch wel serieusquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vergeet alleen 1 belangrijk iets.
Jetro is nooit heel verstandig geweest. Die denkt in een Homer-shirt een contract te kunnen komen onderteken.
[ afbeelding ]
Onze grote vriend Ihattaren heeft er zelfs nog aan gedacht om jasje dasje te gaan. Uiteindelijk werd het zonder das.
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal; Ihattaren is een verstandige (en tevens hele lieve) jongen die ver gaat komen. En Generationalpha is een heel vreemd mannetje.
Succes ermee LBM.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vergeet alleen 1 belangrijk iets.
Jetro is nooit heel verstandig geweest. Die denkt in een Homer-shirt een contract te kunnen komen onderteken.
[ afbeelding ]
Onze grote vriend Ihattaren heeft er zelfs nog aan gedacht om jasje dasje te gaan. Uiteindelijk werd het zonder das.
[ afbeelding ]
Moraal van het verhaal; Ihattaren is een verstandige (en tevens hele lieve) jongen die ver gaat komen. En Generationalpha is een heel vreemd mannetje.
Wat heeft dit te maken met zijn accent? Door zijn accent heeft hij juist wel de top gehaald.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:21 schreef -XOR- het volgende:
Zinedine Zidane, ook nooit de top gehaald met zijn Noordafrikaanse mentaliteit.
Neem jou sowieso niet serieusquote:Op vrijdag 20 september 2019 12:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent een succesverhaal dus voel je niet aangesproken als Marokkaan aub.
Dat Amsterdamse accent dan. Je hoort gewoon de arrogantie! Nee, die Cruijff gaat nooit wat worden, dat hoor je meteen.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met zijn accent? Door zijn accent heeft hij juist wel de top gehaald.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds Jetro dat kampioenschap goed heeft voorspeld neem ik hem toch wel serieus
Ibi en Ihat zijn puur aanvallende spelers. Die zullen als controleurs het niet bol werken. Verder is het zeer de vraag of Ibi ooit nog wedstrijdfit wordt. Thomas is een beetje een onbekende grootheid maar daar verwacht ik nog weinig van ivm nog niet fit en heel lang eruit geweest.quote:Op vrijdag 20 september 2019 08:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Afellay, Thomas, Ihattaren, Sadilek, Guti, Rosario en Hendrix.
Dat zijn 7 namen die mits wedstrijdfit in de basis kunnen starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |