Als je 'm wint?quote:Op donderdag 19 september 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je er wel een CL-ticket mee verdienen natuurlijk.
Ja.quote:
En met wat pech vlieg je er voor de winter uit, kan allemaal. Maar winnen lijkt me toch wat hoog gegrepen.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
PSV kan ook best die finale halen met wat geluk hoor, kijk met wat voor elftal Ajax het deed een paar jaar geleden.
Moet je vooral geluk hebben met de loting, maar het kan wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En met wat pech vlieg je er voor de winter uit, kan allemaal. Maar winnen lijkt me toch wat hoog gegrepen.
Jawel,hebben een leuk team.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
En vanavond, hebben jullie daar wel zin in?
Is altijd moeilijk voorspellen als je die teams niet wekelijks ziet spelen. Sporting vond ik altijd een prachtige club en daar lopen stiekem toch nog best prima spelers rond hè. Rosenborg kan ik me nog wel herinneren van twee seizoenen geleden en Linz vloog er nipt uit tegen Brugge nadat ze van Basel wisten te winnen. Maar op voorhand zou je zeggen dat PSV het aan zijn stand verplicht is om in deze groep door te gaan.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je vooral geluk hebben met de loting, maar het kan wel.
PSV moet sowieso deze poule overleven natuurlijk, zelfs 1e moet wel kunnen met een Sporting wat in puin ligt. LASK Linz en Rosenborg is maximaal niveautje Heerenveen.
Alsof PSV hem wintquote:Op donderdag 19 september 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je er wel een CL-ticket mee verdienen natuurlijk.
Win eerst vanavond maar eens. LASK wordt ook nog lastig zat.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is zeker mogelijk met wat geluk ,loting etc
Het blijft nog steeds het mongolen broertje van de Champions League natuurlijk. Prima voor clubs als AZ en Feyenoord maar PSV hoort CL te spelen.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Vroeger was het kut en daarom hebben we nooit ons best gedaan om ver te komen?twitter:
PSV had geluk met de loting tegen Basel. Maar we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 19 september 2019 15:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is zeker mogelijk met wat geluk ,loting etc
Selectie was niet compleetquote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had geluk met de loting tegen Basel. Maar we weten hoe dat is afgelopen.
had ook wel gekund als ze het sneller op orde hadden gehad, bedoel een rcv stond al heel lang op het verlanglijstje, dure les.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds het mongolen broertje van de Champions League natuurlijk. Prima voor clubs als AZ en Feyenoord maar PSV hoort CL te spelen.
Dat denk ik niet. psv "hoort" niet Champions League te spelen met de huidige selectie. Dat is niet van hoog genoeg niveau om de poule in de Champions League te overleven. Laat psv eerst maar eens wat zien in de EL.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds het mongolen broertje van de Champions League natuurlijk. Prima voor clubs als AZ en Feyenoord maar PSV hoort CL te spelen.
Toen was het team niet compleet en onze talenten niet ontpoptquote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV had geluk met de loting tegen Basel. Maar we weten hoe dat is afgelopen.
Wist ie wel die troll.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Toen was het team niet compleet en onze talenten niet ontpopt
Op basis waarvan hoort PSV in de CL te spelen? Is ook gewoon EL niveau en Ajax zit daar ook niet ver boven of zo, afgezien van die uitschieter van vorig seizoen. Die moeten ook hartstikke blij zijn met een EL finale.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
absoluut, gezien de geschiedenis van de NL clubs kunnen we beter niet te hoog van de toren blazen, al hoop ik wel dat ze allemaal punten pakken vanavond.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op basis waarvan hoort PSV in de CL te spelen? Is ook gewoon EL niveau en Ajax zit daar ook niet ver boven of zo, afgezien van die uitschieter van vorig seizoen. Die moeten ook hartstikke blij zijn met een EL finale.
Ajax heeft dinsdag gewoon met 3-0 gewonnen. Die club hoort thuis in de Champions League.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
bs als AZ en Feyenoord maar PSV hoort CL te spelen.
Op basis waarvan hoort PSV in de CL te spelen? Is ook gewoon EL niveau en Ajax zit daar ook niet ver boven of zo, afgezien van die uitschieter van vorig seizoen. Die moeten ook hartstikke blij zijn met een EL finale.
Van een EL team waar ajax alsnog veel moeite mee had.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ajax heeft dinsdag gewoon met 3-0 gewonnen. Die club hoort thuis in de Champions League.
quote:Op donderdag 19 september 2019 16:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. psv "hoort" niet Champions League te spelen met de huidige selectie. Dat is niet van hoog genoeg niveau om de poule in de Champions League te overleven. Laat psv eerst maar eens wat zien in de EL.Dat is tot op heden nog niet het geval geweest.
Toon Topsport wil terug naar top 32 van Europa. PSV heeft die ambitie uitgesproken. Dan hoor je in de CL. PSV en Ajax zijn op t moment gelijkwaardig qua selectie.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |