abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189010479
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga je nou weer doen alsof je het niet ziet?
pi_189010484
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Dat heb ik net gedaan.. ga jij eerst maar een poosje lezen.. Ik kom later wel een keer terug

Moet je je wonden likken?
  woensdag 18 september 2019 @ 19:33:29 #243
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189010497
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:32 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Moet je je wonden likken?
Lees maar even wanneer ik begonnen ben.. daaag
pi_189010505
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Lees maar even wanneer ik begonnen ben.. daaag
Ik lees dat je argumentjes op zijn
pi_189010534
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:
Koop een hamer.. het gaat om coke
Het was jouw voorbeeld die hamer. Niet de mijne. Zijn je argumenten op en ga je nu doen of ik met dat achterlijke voorbeeld van die hamer kwam joh?
  woensdag 18 september 2019 @ 19:36:54 #246
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189010540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:34 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

Ik lees dat je argumentjes op zijn
Nee hoor.. Ik maak je later wel even in..

Dan kun je nu alvast vertellen welke argumenten je bedoeld en waartegen die dan zouden moeten zijn..

Jij beweert vanalles zonder enige bron..
pi_189010542
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:14 schreef Hendrik_Bever het volgende:

Comazuipers? Men heeft alcohol aan banden gelegd tot 18 jaar. En sinds die tijd zijn er inderdaad veel minder berichten over comazuipende jeugd, Dus verbieden werkt deels wel.
Je moet toch het nieuws wat meer volgen het comazuipen is toegenomen door het verbod.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)er-jonge-comazuipers

Juist verboden werken een wens naar gebruik in de hand.
Dat hebben we ook met het alcoholverbod in de vs gezien en de opkomst van de maffia.
pi_189010578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je moet toch het nieuws wat meer volgen het comazuipen is toegenomen door het verbod.

Dat hebben we ook met het alcoholverbod in de vs gezien en de opkomst van de maffia.
Tja, maar is er een casuaal verband?
Kan dat geen andere (mede)oorzaak hebben?
pi_189010617
Laten we eerlijk zijn. Dit zal niet stoppen voor die Marokkaan Taghi gepakt is.

En die zit ergens ver weg waarschijnlijk. Wel interessant dat er nog communicatie is.

Klopjacht zoals op Bin Laden of Escobar.
Love is in the air!
  woensdag 18 september 2019 @ 19:43:45 #250
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189010620
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:40 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Uiteraard kan de toegenomen welvaart medeoorzaak zijn, maar je kan het eenvoudig testen door de maatregel weer ongedaan te maken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189010634
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:37 schreef Basp1 het volgende:

O het verbaasd me niks hoor. Er is minder controle op. En zuipen en uitgaan hoort nou eenmaal bij je jeugd. Ik denk wel dat er minder jongeren zijn die zuipen, maar netto meer zijn die excessief zuipen omdat er geen controle meer op is. Maar berichten er over zie ik nauwelijks nog. Wellicht omdat het geen hot topic meer is. Vraag is alleen of er meer of minder jongeren zuipen in totaal nu het verboden is. En ik denk dat dat lager ligt. En wat laten de cijfers zien als het weer wordt toegestaan? Wellicht stijgt het dan nog meer.

quote:
Volgens mij wordt er meer gebruikt als het toegestaan is, maar zijn de problemen door excessen groter door slechtere drank of drugs omdat er geen controle meer is. Op lange termijn(vooral bij coke) komt meer gebruik wel neer op meer problemen lijkt me
pi_189010646
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:40 schreef Klepper272 het volgende:
Jazeker zijn er causale verbanden. In een tijd van depressie wordt er meer gezopen. En dat was tijdens de drooglegging in de VS ook het geval. Vraag is dan dus, waarom men meer zoop. Omdat het verboden was? Of omdat er een depressie was?
pi_189010657
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:43 schreef Landgeld het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Dit zal niet stoppen voor die Marokkaan Taghi gepakt is.

En die zit ergens ver weg waarschijnlijk. Wel interessant dat er nog communicatie is.

Klopjacht zoals op Bin Laden of Escobar.
De volgende "Taghi's" staan al klaar hoor. De meeste problematiek met Taghi speelt vooral rond Utrecht af. Amsterdam heeft ook zijn Taghi's
pi_189010724
Het ois ook naief om te denken dat de problematiek met de Mocramaffia weg gaat als je harddrugs legaliseert. Het enige dat je zult zien is dat je slechts een verschuiving krijgt in waar het geweld zich gaat afspelen. Is het met drugs niet meer te verdienen? Dan vindt men wel andere manieren. Afpersing, gijzeling, meer juwelenroof, meer overvallen en ga zo maar door.
pi_189010959
Terug naar de gebeurtenis van vandaag. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de opdrachtgever ooit gepakt gaat worden, daarom zou ik er geen moeite mee hebben als er onconventionele methoden worden ingezet. Maar ja..Nederland. Wij hebben geen Mossad.
pi_189011025
quote:
Voorbarig
Inez Weski, de advocaat van Taghi in het Marengo-proces, vindt de conclusies over een verband tussen de moord en haar cliënt voorbarig.

"Ik begrijp de speculaties over de mogelijke achtergronden van de zeer tragische dood van de advocaat", zegt ze in een reactie, "maar ik kan slechts constateren dat daar niets over bekend is op dit moment. De geschiedenis leert dat soms volstrekt tegengestelde of niet vermoede belangen en partijen een rol blijken te hebben gespeeld in gebeurtenissen."
Je zal advocaat zijn van die gast zeg. Dan slaap je niet lekker meer. Stel je voor dat je iets zegt dat hem niet aanstaat.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:16:06 #257
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189011074
Als het dan om opvoeding gaat en zorg voor de zwakbegaafde/uitgevallen gasten,hoe bereik je die mensen? In mij komt het volgende op. Het consultatiebureau de gehele jeugdperiode een jaarlijks vrijwillig gesprek laten aanbieden waarbij we het ook hebben over sociale en psychologische opvoedfactoren. Personeel dat voeling heeft met de gezinnen die zich van de gangbare maatschappij afkeren. Je ingraven in de wijken.

En ja iets met het verdienmodel achter die kutdrugs.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189011119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Terug naar de gebeurtenis van vandaag. Ik heb er weinig vertrouwen in dat de opdrachtgever ooit gepakt gaat worden, daarom zou ik er geen moeite mee hebben als er onconventionele methoden worden ingezet. Maar ja..Nederland. Wij hebben geen Mossad.
We hebben toch de DSI en AIVD bv? Kunnen die dan geen camerabeelden opvragen van het moment en daarna?

#hunted
pi_189011144
Echt verbazen doet het me niet; de rechtsstaat wordt al decennia lang omgebouwd naar een beschermingscontructie voor mensen die geen stuiver geven voor de maatschappij.
Dan kun je erop gaan wachten dat dit soort dingen gebeurt. Executies in volle nachtclubs enzo met flink wat collateral damage de volgende stap?
pi_189011153
Tja, dat is de Randstad.
pi_189011237
Dit is ook wel bizar hoor:

Richard Korver tweet dan nog nietsvermoedend over een willekeurige liquidatie. Al vrij snel in zijn tijdlijn wordt hij erop gewezen dat het waarschijnlijk een beroepsgenoot van hem is. (je moet de tweet even openen en het lijntje lezen om het te zien)
Somebody that I used to know
pi_189011304
Ik vind het wel erg hoor. Heb de hele dag al het gevoel dat hier iets onomkeerbaars ofzo is gebeurd. Net als toen met 9/11 en met de moord op Pim Fortuyn. Dat er een grens over is gegaan, dat we in een nieuwe werkelijkheid zijn beland. Gruwelijk.
Somebody that I used to know
pi_189011337
Ik vind dit heel erg. En dan zie je in het nieuws die domme kop van Halsema die de Marokkanen maar blijft faciliteren. Uch dom wijf
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_189011338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Tja, dat is de Randstad.
En Brabant en Limburg.
pi_189011402
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het wel erg hoor. Heb de hele dag al het gevoel dat hier iets onomkeerbaars ofzo is gebeurd. Net als toen met 9/11 en met de moord op Pim Fortuyn. Dat er een grens over is gegaan, dat we in een nieuwe werkelijkheid zijn beland. Gruwelijk.
'Dit idd.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:35:13 #266
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189011410
quote:
Zo lijkt het voor mij ook wel ja.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_189011425
quote:
Dat er een grens over is gegaan, dat we in een nieuwe werkelijkheid zijn beland. Gruwelijk.
Eens.

Het helpt ook niet mee dat de overheid er totaal niet op is voorbereid en er geen grip op lijkt te hebben.
pi_189011432
quote:
Ik weet het niet hoor....
De dood van de onschuldige broer van de kroongetuige is imho net zo erg.
pi_189011444
quote:
Tijd voor burgeroorlog of een nieuwe politieke wind in Europa. Kan niet langer meer doorgaan zo.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189011451
quote:
Handhaven en met scherp schieten.
pi_189011577
Ach ja, dit is de prijs die je betaalt om een deugend snuifkonijn te kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2019 20:44:36 ]
pi_189011616
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:19 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

We hebben toch de DSI en AIVD bv? Kunnen die dan geen camerabeelden opvragen van het moment en daarna?

#hunted
De schutter is niet belangrijk..dat is een of ander zwakbegaafd imbecieltje. De opdrachtgever moet je hebben en die zit waarschijnlijk ergens in het buitenland.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:48:37 #273
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189011644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De schutter is niet belangrijk..dat is een of ander zwakbegaafd imbecieltje. De opdrachtgever moet je hebben en die zit waarschijnlijk ergens in het buitenland.
Follow the money.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189011687
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:19 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik denk dat je vooral in intelligentie moet zoeken, of beter gezegd, het gebrek eraan en de beïnvloedbaarheid van deze mensen. Gemeenschappen in geïsoleerde gebieden trouwden regelmatig binnen de familie waardoor er inteelt ontstaat. Het mag algemeen bekend zijn wat daaruit voortvloeit. Als je uitgerekend deze mensen importeert, tja...... Je hebt ze overigens ook bij Turken, herkenbaar aan de geboortedatum van 1 januari. De burgerlijke stand kwam één keer per jaar in de dorpen om de geboortes op te nemen. Omdat meestal alleen het geboortejaar bekend was werd er maar 1 januari van gemaakt.
Maar hoe komt het dat de Nederlandse politie bestaande uit producten van zaaddonors dit niet onder controle weet te houden. Inferieure fysiek van de Nederlandse politie?
  woensdag 18 september 2019 @ 20:53:39 #275
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189011749
Als we nou eens beginnen dat het niet is toegestaan om 2 nationaliteiten/paspoorten te hebben.
Ze kiezen toch voor Marokko , omdat ze eigenlijk die keuze niet hebben.
Dat maakt het een stuk makkelijker om dat tuig het land uit te zette / als ongewenst vreemdeling te bestempelen.
Ik ben inmiddels overleden
pi_189011856
Met zijn allen aangeslagen doen maar wel ondertussen ieder weekend je neus vol stoppen met coke.

Er zijn 2 oplossingen:
- De doodstraf op gebruik van harddrugs (of zware straffen)
- Harddrug legaliseren en reguleren. In de gehele EU, anders krijg je dit geweld toch wel als doorvoerhaven.

Beide gaat niet gebeuren. Mensen zullen ook niet stoppen met het gebruiken van coke. Zolang er vraag is zal er aanbod zijn. Dit gaat nooit veranderen.
pi_189011859
Komt het wel uit de hoek van Taghi?

Op welke zaken zat hij nog meer?
pi_189012068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:31 schreef Hendrik_Bever het volgende:

[..]

O jawel hoor. Alleen daar kan men zich enkel afzetten tegen de eigen roots, en dat is natuurlijk een stuk lastiger he? Maar ook in Marokko is drugcriminaliteit Maar arokko straft veel harder
Geen harddrugs criminaliteit en geen schietpartijen. Hoeveel schietpartijen zijn in Marokko per jaar ondanks meer dan 1 miljoen wapens.

The estimated total number of guns (both licit and illicit) held by civilians in Morocco is

2017: 1,690,0001
2007: 1,500,0002

In Morocco, annual firearm homicides total

2014: 36
2013: 2
2012: 16

De politie en inlichtingendienst is ook van een andere niveau. De Zuid Amerikaanse cartel weet dat de Nederlandse politie een lachertje is.
pi_189012198
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het "marrokanenprobleem" bestaat daar iig niet.. En de kracht van het geweld ook niet..

Tuurlijk overal op de wereld word gesnoven.. er heeft alleen iemand ooit bedacht dat het niet mocht.. je mocht alleen comazuipen..
Nja, ook daar zijn dealers veelal migranten. Zal wel iets met sociaal-economische positie te maken hebben.

En die hypocrietie? Ja, eens.
pi_189012201
Opnieuw een schietpartij in Amsterdam, nu in Zuid-Oost.

https://www.parool.nl/ams(...)n-zuidoost~bd191a5f/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')