Bij mij (Grote borsten, fors postuur) lukt een normale bh niet. Daar krijg ik borstontstekingen van. Zeker als ik dat ook nog eens afknel met knopen.quote:Op zaterdag 21 september 2019 13:43 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hmm, ik draag alleen bhs zonder beugel en wel strakke/ aansluitende kleding maar alles is rekbaar. Met de draagdoek om voel ik druk op mn borsten. Ze worden ook vaak n beetje naar de zijkant geduwd. Ik heb instructies van verschillende filmpjes gekeken en zou eigenlijk niet weten hoe ik t anders moet knopen.

quote:Op maandag 23 september 2019 01:05 schreef Stippelrientje het volgende:
En dan zit je haaka zo volgelekt dat hij van je borst afknalt en je als een ware ninja de boel in een reflex weet op te vangen en je net slapende baby droog door snurkt.... ipv dat je weeeeeeeeeeer opnieuw kunt beginnen met verkleden, omhoog houden ivm hik (want dat is standaard als je haar verkleed/verschoond) en weer in slaap proberen te sussen.
Waar is mijn cape?
 Aanbidding op afstand ook oké?
 Aanbidding op afstand ook oké?

quote:Op maandag 23 september 2019 01:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]Aanbidding op afstand ook oké?

Wat bij mij helpt bij een dreigende borstontsteking is eens per dag warm douchen en dan met de douchestraal en je handen of de elektrische tandenborstel-achterkant de harde plek proberen weg te masseren. Als alles goed warm is en goed gemasseerd, onder de douche vandaan en je kind laten drinken. Daarna koelen met een koelpack (bevroren maandverbandjes of een zakje met appelstroop uit de vriezer).quote:Op zaterdag 21 september 2019 11:50 schreef -Mellow- het volgende:
Hoi
Hier ging het borstvoeden vanaf de geboorte zo ontzettend goed, maar nu heb ik een borstontsteking te pakken
De koorts die ik gisteren had is gelukkig wel verdwenen, dus ik hoop dat het met vaak aanleggen/ kolven vanzelf weer weggaat.
Ik vermoed dat het komt omdat m'n borsten zo bekneld raken achter de draagdoek. Ook balen dat ik die nu dus even niet kan gebruiken want zowel ik als beeb waren er zo'n fan van.
Als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag.

Van klein baby'tje naar dreumes aan de borst.
 Van klein baby'tje naar dreumes aan de borst. 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

@lunapuella, wat fijn dat het al zolang goed gaat
 @lunapuella, wat fijn dat het al zolang goed gaat   
  voedt je in de avond ook trouwens?
 voedt je in de avond ook trouwens?  

Wat heerlijk dat jullie er al een jaar zo van genieten!
 Wat heerlijk dat jullie er al een jaar zo van genieten! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |