Tekenbord?quote:Op woensdag 25 september 2019 13:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Welkom nieuwe dreumesjes.
Dat klinkt niet fijn VitaBella.
Gefeliciteerd OIT!!![]()
Tekenbord is bij ons ook een hit Mini, bedankt voor de tip. En na elf jaar samen leerde ik ineens wat nieuws over mijn man, hij kan mooi tekenen.![]()
Wij zitten ook een beetje in een taaie periode. Bij van alles wat ik doen wil hoor ik "tidde" omdat hij getild wil worden. Het liefst leeft hij op mijn heup. Laatst werd hij 's nachts wakker en riep nog "tillen!".
Zelfs bij dreumesdans wil hij getild worden bij liedjes waar hij zelf rond mag dansen. Om dan rond te rennen wanneer we een dansje zittend op de grond doen. Pffft.
Eten wil niet zoals ik had gehoopt. Hij eet echt bijna geen groen, uitgezonderd groene klei. Bonen vindt hij wel lekker.
Wat ik wel frustrerend vind is dat hij soms aan het einde van de maaltijd pas begint te eten. Of dat hij zijn mond helemaal volpropt , dan besluit dat het teveel is en het weer uit te spugen en daarna hoeft hij dan niets meer.
Zijn nieuwe favoriete uitspraak "niet doen poes, brrrroodjes". Hij hoorde mij dat zeggen toen de kat onze broodjes wou opeten.

Komt erop neer dat er veel driftbuien om niks zijn, rechtop in je slaap huilen, 4u een goeie tijd vinden om op te staan, vervolgens 5u, half 6 en 6u ookquote:Op woensdag 25 september 2019 12:30 schreef Songeur het volgende:
Ging het goed op de loopfiets Jagar? Lijkt zo groot dan ineens
Gefeli olivia! En welkom Helsinki!
Qua eten tsja. Ene dag eet ze heel veel. Andere dag bijna niks. Behalve bananen. Die eet ze het liefst de hele dag :p
Vita. Ik weet niet wat sprong 10 is. Maarvoor de drama

Oef, dat klinkt pittigquote:Op woensdag 25 september 2019 15:25 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Komt erop neer dat er veel driftbuien om niks zijn, rechtop in je slaap huilen, 4u een goeie tijd vinden om op te staan, vervolgens 5u, half 6 en 6u ookEn papa kan niets goed doen, het leven is enkel acceptabel in mama's armen.
Thnx

Geweldig! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 september 2019 10:11 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Bedankt, bedankt!
Idd mini, bijna gelijk op! Ben benieuwd welke van ons er het meeste haast heeft. Ik ga voor de 42 weken deze keer
Welkom Helsinki! Gaat het met de groene vingers dan intussen ook beter, of blijkt daar geen verband tussen te bestaan?

quote:Op dinsdag 24 september 2019 09:12 schreef lunapuella het volgende:
Ik legde gisteren een baby in bed en haalde er vanochtend een dreumes uit!Oftewel, ik kom me melden met Welpje.
We hebben zijn verjaardag zondag al gevierd met de familie, maar vandaag mag hij nog trakteren bij de GO (lot van de tweede: ik was het compleet vergeten, maar gelukkig hadden we nog appels en bladerdeeg, dus trakteert hij appelflapjes vandaag
). En vandaag eten we pannenkoeken voor de feeststemming.
Jij ook gefeliciteerd en welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.

Heb jij ook weer 'n nieuwe in de maak dan?quote:Op woensdag 25 september 2019 20:39 schreef Aure het volgende:
Die van mij zit hier nog wel een tijdje hoor!

Zie nu dit bericht verschijnen.quote:

Die hebben wij ook gehaald voor Simon dankzij jouw tip. Hier ook een grote hitquote:Op woensdag 25 september 2019 17:34 schreef minilot het volgende:
Deze van de Lidl kost maar ¤6,99 en is tot dusver onverwoestbaar gebleken: is inmiddels van de trap gesmeten, nat geworden en Günther gaat er geregeld bovenop staan.
https://www.lidl-shop.nl/(...)0EAQYASABEgLAefD_BwE

quote:Op woensdag 25 september 2019 20:47 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Zie nu dit bericht verschijnen.Dan is die nog niet in de maak denk ik.
Dat bedoelde ik met de 'versterking op komst'

Dank je! En gezellig, kom er maar bijquote:Op woensdag 25 september 2019 18:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Geweldig! Gefeliciteerd!![]()
Nu ga ik nog harder rammelen. Z&G druppelt vol met users uit mijn tijd.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |