quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan blijft hij maar lekker hier, het is hier wel vaker voetbalavond of F1-midag of watdanook.
Ja dat moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan blijft hij maar lekker hier, het is hier wel vaker voetbalavond of F1-midag of watdanook.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hoort hij erbij. Vind ook dat hij verdomd goed Nederlands kan typen voor een Oostenrijker en moet vaak om z'n posts lachen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daarom is het mijn knuffelinbuseel. Hij hoort er gewoon bij.
Amen.quote:
Idem hier. Gast heeft onwijze humor. En als hij al eens humeurig is duurt het nooit lang.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hoort hij erbij. Vind ook dat hij verdomd goed Nederlands kan typen voor een Oostenrijker en moet vaak om z'n posts lachen.
Vragen terwijl je het antwoord al weet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik stuurde hem ook niet weg hoor, ik vroeg t alleen.
mario is een gevoelig puntje bij me.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:09 schreef Nizno het volgende:
maar wel lief dat iedereen namens hem antwoordt![]()
en hij het zelf negeert
ik weet t antwoord niet, nu nog niet trouwens, want hij antwoordt nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vragen terwijl je het antwoord al weet.
Tubje?
Ik mag hem ook erg graag.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mario is een gevoelig puntje bij me.
Dit dus. Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik geef geen fuck om voetbal of F1 racen maar als daar hier over gepost word reageer of lees ik er overheen
Ga wopke fappen dan in POLquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
mario is een gevoelig puntje bij me.
Zo gaat dat met Marioquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:09 schreef Nizno het volgende:
maar wel lief dat iedereen namens hem antwoordt![]()
en hij het zelf negeert
Mag je daar off topic lullen? Want dan past GB er wel tussen.quote:
Have you ever seen the rain.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet t antwoord niet, nu nog niet trouwens, want hij antwoordt niet
ik weet tquote:
Ze zien me aankomen met me gekwijl.quote:
Misschien zit hij inmiddels in VBL.quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet t antwoord niet, nu nog niet trouwens, want hij antwoordt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |