We wachten op het gifje @Zipportalquote:Op woensdag 18 september 2019 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort een interview met die weggelopen vrouw in de Telegraaf (KUTKRANT) met als kop: 'Ik ben boos"
Goed gezienquote:Op dinsdag 17 september 2019 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh nee. Die kneus van D66 zit er. Achterlijk wijf is dat.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die taak delegeer ik aan @:zipportal
quote:Op woensdag 18 september 2019 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We wachten op het gifje @:zipportal
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk dat het ikweethetookniet was.
Halsema heeft geen tijd om over vuurwapen geweld te pratenquote:Op woensdag 18 september 2019 09:25 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer Peter Air aan tafel gok ik
Denk eerder MickGod.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:25 schreef monkyyy het volgende:
Vanavond weer Peter Air aan tafel gok ik
Jammer gemistquote:Op woensdag 18 september 2019 09:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoofd van Jinek.quote:
Het kwam allemaal wel héél dichtbij.quote:
Robert Oey nietquote:Op woensdag 18 september 2019 10:51 schreef DKUp het volgende:
Vanavond Saskia Bellemans, Peter R. de Vries, Femke Halsema, Martien Meiland, Martijn Koning en Johan Derksen met een muzikale gast.
Een bomvolle show
Ik was het alweer compleet vergeten. Maar ze is inderdaad gevraagd door Youtube. Ze zien haar blijkbaar als wapen in de komende stream oorlogen.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:56 schreef Nober het volgende:
34.000 kijkertjes na 22 uur. Matig voor een internationaal topmodel. Maar ja dat youtubekanaal was ook niet haar idee, toch?
Stream oorlogen?quote:Op woensdag 18 september 2019 10:58 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik was het alweer compleet vergeten. Maar ze is inderdaad gevraagd door Youtube. Ze zien haar blijkbaar als wapen in de komende stream oorlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |