Lekker slapen in het vliegtuig danquote:Op dinsdag 17 september 2019 10:57 schreef dud0r het volgende:
Ik houd al niet van vliegen dan lijkt dronken vliegen me helemaal geen goede optie.
Dan moet ik echt doodmoe zijn anders kan ik dat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker slapen in het vliegtuig dan
Ik ook niet tenzij ik dronken benquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik echt doodmoe zijn anders kan ik dat niet.
Naar en van san francisco ook niet geslapen. Dat is een vlucht van 15 uur. Ik kan het gewoon niet.
Hele vlucht misselijk en volgende vlucht koppijn.quote:Op dinsdag 17 september 2019 10:57 schreef dud0r het volgende:
Ik houd al niet van vliegen dan lijkt dronken vliegen me helemaal geen goede optie.
Heb in Vietnam eens hele sterke slaappillen gekocht. Eentje genomen vlak voor de vlucht en toen werd dat een uur uitgesteld...wat had ik spijt, kon amper wakker blijven.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik echt doodmoe zijn anders kan ik dat niet.
Naar en van san francisco ook niet geslapen. Dat is een vlucht van 15 uur. Ik kan het gewoon niet.
Rustig dagjequote:Op dinsdag 17 september 2019 10:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oké. Wel een leuke vakantie gehad in zijn geheel?![]()
Ik ook niet echt. Zo boodschappen doen en wassen, en daarna viool oefenen en naar les. Morgen wel, dan ga ik uit eten met vrienden
Naarquote:Op dinsdag 17 september 2019 11:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hele vlucht misselijk en volgende vlucht koppijn.
Kan je ze dan niet beter nemen zodra je het vliegtuig in stapt?quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb in Vietnam eens hele sterke slaappillen gekocht. Eentje genomen vlak voor de vlucht en toen werd dat een uur uitgesteld...wat had ik spijt, kon amper wakker blijven.
Dank uquote:
Haha geen zesquote:
Sommige mensen weten wanneer ze de betere persoon moeten zijn.quote:
Uh ok.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen weten wanneer ze de betere persoon moeten zijn.
Waar is die gaande dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:NATTEKAT moet geen hoge bloeddruk krijgen van de piet discussie
Rustig aan maat!
Mijn reactie was:quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:NATTEKAT moet geen hoge bloeddruk krijgen van de piet discussie
Rustig aan maat!
Tis toch 1 groot zootje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Weet je waar ik een hoge bloeddruk van krijg? Mensen die de randstad op een hoop gooien
@Kopjechinoquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
Maak ik zo'n lieve TT aan komt ze niet eens er even naar kijken
Alles links van Amersfoort en de polder aflaten drijvenquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Weet je waar ik een hoge bloeddruk van krijg? Mensen die de randstad op een hoop gooien
Eindhoven aan zeequote:Op dinsdag 17 september 2019 12:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alles links van Amersfoort en de polder aflaten drijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is bij 20 meter stijgingquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is die kaart niet heel overdreven trouwens ?
Das wel een mooiequote:Op dinsdag 17 september 2019 12:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is bij 20 meter stijging
Bij 5:
[ afbeelding ]
Dan krijg ik volgens mij net geen natte voeten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is bij 20 meter stijging
Bij 5:
[ afbeelding ]
Ik zeker nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan krijg ik volgens mij net geen natte voeten.
Zodra jij natte voeten krijgt is de anarchie al Uitgebroken gok ikquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik zeker niet![]()
Ik wil tegen die tijd de garage wel verhuren
Dankjewel schatje voor deze prachtige TTquote:Op dinsdag 17 september 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
Maak ik zo'n lieve TT aan komt ze niet eens er even naar kijken
Denk et het, woon een 100 boven NAP, m'n ouders 200. Mijn kamer is er nog dus kan daar wel hokken als het nog veel hoger komtquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zodra jij natte voeten krijgt is de anarchie al Uitgebroken gok ik
quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankjewel schatje voor deze prachtige TT
Lekker op tijdquote:
Bij 5 houden de dijken het nog gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Is bij 20 meter stijging
Bij 5:
[ afbeelding ]
Precies op tijd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Lekker op tijd
En nu tijd voor een fijn liedje
Dit blijft zo lekker
Mogen we hopen van welquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij 5 houden de dijken het nog gewoon.
Ze mogen toch niet verstevigd worden door het stikstof gebeurenquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij 5 houden de dijken het nog gewoon.
Kak, dan moet ik gaan verhuizen.quote:
@Limoentjuh ?quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:52 schreef JJH het volgende:
Ken je de mop van de citrusvrucht die kwam?
Ik geloof je nietquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh ?
[..]
Ik geloof je niet
Nee ik geloof je echt nietquote:
Ben je niet eens een beetje nieuwsgierig?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je niet eens een beetje nieuwsgierig?
Ze kwam niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:limoentjuh ?
[..]
Ik geloof je niet
quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:56 schreef dud0r het volgende:
Nou vooruit dan maar. Ik zal nog eens helpen als je om homo's roept
Dat zeg je nu wel maar we zullen het pas weten als moentjuh er ooit weer isquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou, dat is niet mijn schuld ofzo.
Moet je allemaal doen dan ? Leuke dingen wel?quote:
Beetje alles regelen voor de vakantie; boodschappen doen, wasjes draaien, moest nog dingen halen voor de honden etc. Maar ik ga nu even niks doen, daarna oefenen en naar lesquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:23 schreef dud0r het volgende:
Moet je allemaal doen dan ? Leuke dingen wel?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje alles regelen voor de vakantie; boodschappen doen, wasjes draaien, moest nog dingen halen voor de honden etc. Maar ik ga nu even niks doen, daarna oefenen en naar les
ik lees een beetje wazigquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker ruiken
Zet je bril op danquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:34 schreef -Chakotay- het volgende:
ik lees een beetje wazig
heb mn bril niet op
wat is een planga?quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel een hele kekke planga
Dat weet je wel, je houdt me voor de gekquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef -Chakotay- het volgende:
wat is een planga?
een soort kwast?
nee man, ik ben te oud voor deze wazige meukquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet je wel, je houdt me voor de gek
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:41 schreef -Chakotay- het volgende:
nee man, ik ben te oud voor deze wazige meuk
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry. Blij dat ik terug ben?
formateer deze woorden aub uit je hersenpan..quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:43 schreef Kopjechino het volgende:
Eigenlijk valt het meer onder de noemer 'snelle planga'
Krijg ze er niet meer uit helaas. Gelukkig kan ik ook gewoon netjes ABN praten, en gebruik ik deze woorden niet in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:46 schreef -Chakotay- het volgende:
formateer deze woorden aub uit je hersenpan..
wat een bagger
JE GAAT BIJNA NAAR DE ARDENNEN!!!quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg ze er niet meer uit helaas. Gelukkig kan ik ook gewoon netjes ABN praten, en gebruik ik deze woorden niet in het dagelijks leven.
Nadeel van mijn leeftijd; je krijgt deze woorden hoe dan ook mee
ABN =quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg ze er niet meer uit helaas. Gelukkig kan ik ook gewoon netjes ABN praten, en gebruik ik deze woorden niet in het dagelijks leven.
Nadeel van mijn leeftijd; je krijgt deze woorden hoe dan ook mee
Ga ik niet hier postenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nog pics van je haar?
JAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JE GAAT BIJNA NAAR DE ARDENNEN!!!
quote:
Staat niet in mijn Spotify lijst, maar kan het zeker waarderen. Mavis Staplesquote:
Dat weet ik, maar doe het lekker toch nietquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Maak ze maar gewoon, zouden we leuk vinden!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar doe het lekker toch niet
Zijn jullie naar een God vernoemd dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn jullie naar een God vernoemd dan?
quote:
Nu kan ik die naam alleen niet meer kiezen voor mijn kind, anders moet ik elke keer aan jullie denken.quote:
Draai het om en noem hem oviquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu kan ik die naam alleen niet meer kiezen voor mijn kind, anders moet ik elke keer aan jullie denken.
ovi.rdw.nlquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Draai het om en noem hem ovi
Zou ons juist eren!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu kan ik die naam alleen niet meer kiezen voor mijn kind, anders moet ik elke keer aan jullie denken.
Dan maak ik er in mijn hoofd ovulatie vanquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Draai het om en noem hem ovi
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ovi.rdw.nl
[..]
Zou ons juist eren!
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan maak ik er in mijn hoofd ovulatie van
Dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan maak ik er in mijn hoofd ovulatie van
Nee, ik heb al andere namen in mijn hoofdquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik heb al andere namen in mijn hoofd
Groot gelijk!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk geheim houden
Flauwquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk geheim houden
Dankjequote:
Niet. Straks kraken jullie ze af en is het voorgoed verpestquote:
zouden we nooit doenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Niet. Straks kraken jullie ze af en is het voorgoed verpest
Je bent nog jong.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
Waarschijnlijk nooit kinderen krijgen en toch namen hebben is best bijzonder bedenk ik me net
Dat is wat iedereen zegt, en er weinig mee te maken heeftquote:
Ga er voor!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
Waarschijnlijk nooit kinderen krijgen en toch namen hebben is best bijzonder bedenk ik me net
Oh okquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wat iedereen zegt, en er weinig mee te maken heeft
Echt he.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:dud0r dit kan echt niet!
Eens met deze statementquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maak ze maar gewoon, zouden we leuk vinden!
Niet?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet de bedoeling
Heb je dr telefoonnummer al?quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Eens met deze statement
[..]
Niet?
In ander nieuws. Ik heb de milf weer gezien. Haar kind is blijkbaar naar groep 3 en nu staat ze dus bij de andere ingang.
Maar weer gezien dus m'n dag is weer goed.
Neequote:Op dinsdag 17 september 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dr telefoonnummer al?
Alleen maar omdat ze graag geneukt wil worden wil niet zeggen dat ze kinderen wilquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijke kinderwens
Komt misschien nog wel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Alleen maar omdat ze graag geneukt wil worden wil niet zeggen dat ze kinderen wil
Ach het zaad kan de juiste kant op zwemmenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Alleen maar omdat ze graag geneukt wil worden wil niet zeggen dat ze kinderen wil
Wajooooquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel.
Ik werd wel keihard toen je over andere ingang begon
Geen blad voor de mond vandaagquote:
Kan het vast oefenenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach het zaad kan de juiste kant op zwemmen
Gaat inderdaad beter als je een kind wil maken om het te vullen jaquote:
Dat is dan weer het eerste waar jij aan denkt.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat inderdaad beter als je een kind wil maken om het te vullen ja
schoten gevuurd!quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan weer het eerste waar jij aan denkt.
Ging het daar niet over danquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan weer het eerste waar jij aan denkt.
Altijd toch.quote:
Lolquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt door mijn aanwezigheid.
Ja, want jij bent zo ongelofeloos fabeltastisch.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door mijn aanwezigheid.
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo ongelofeloos fabeltastisch.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo ongelofeloos fabeltastisch.
Beetje saai nog. Ga iets te vrij om met mijn alcoholgebruik ook. Maar vrijdag vertrekken dus komt goedquote:
OEIquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje saai nog. Ga iets te vrij om met mijn alcoholgebruik ook. Maar vrijdag vertrekken dus komt goed
Ik ken dat eerste.quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje saai nog. Ga iets te vrij om met mijn alcoholgebruik ook. Maar vrijdag vertrekken dus komt goed
quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:00 schreef JJH het volgende:
Zoep'n als een grote en tekeergaan als een beest.
Bier. Soms rum cola.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En wat drink je dan vooral, bier?
Dat klinkt eigenlijk best wel mooi, man!quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:00 schreef JJH het volgende:
Zoep'n als een grote en tekeergaan als een beest.
Ja dat is mooi, mooi, mooi man.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best wel mooi, man!
Nee, vind ik ook onzin. Al kijk ik er tegenwoordig niet echt meer naar om eerlijk te zijn. Maar als ik ga stappen drink ik meestal gewoon een biertje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:05 schreef JJH het volgende:
Allen thuis hoor. Buiten de deur ga ik geen 5 of 6 euro betalen voor een drankje
Dat dus inderdaad, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook onzin. Al kijk ik er tegenwoordig niet echt meer naar om eerlijk te zijn. Maar als ik ga stappen drink ik meestal gewoon een biertje.
Krijg op een gegeven moment hequote:Op dinsdag 17 september 2019 16:09 schreef JJH het volgende:
Dat dus inderdaad, lekker makkelijk.
Al is dat tegenwoordig eigenlijk alleen nog bij de voetbal. Ik ben een saaie lul tegenwoordig.
Nog even dan lekker achter de geranniums.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg op een gegeven moment he![]()
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn wilde jaren ook wel achter mij heb gelaten.
Nou, dat duurt nog wel even bij mij hoor, weet niet hoe dat met jou zitquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:11 schreef JJH het volgende:
Nog even dan lekker achter de geranniums.
Was ook niet helemaal serieus hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, dat duurt nog wel even bij mij hoor, weet niet hoe dat met jou zit
Zou ik ook doen als jij 'm atquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:14 schreef stokj het volgende:
Pampa jere, zit ik een lekkere stroopwafel te eten, komt collega D naar mij toe en zit ie tijdens zijn gesprek de hele tijd te loeren naar mijn stroopwafel. Man man man...hele tijd naar andermans eten kijken.
Wat een liefde heb je voor mij overquote:Op dinsdag 17 september 2019 16:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als jij 'm at
Een kopje!quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man wat is dit nou weer....
Aids.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man wat is dit nou weer....
Ah, ook naar de Jumbo geweest?quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Goeie bokbieraanbieding, dat wordt weer zuipen
Oh de plus heeft 2=1quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ook naar de Jumbo geweest?
50% korting op alle lente-, zomer- en herfstbokbier!
Keek op de website zag dat niet alle herfstbok dat heeft, alleen bde grote merken. Bij Plus ook de duurdere merken als IJbok Jopen etc.quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:58 schreef ToT het volgende:
Ja okee bij Jumbo is 2=1 voor herfstbock, en de rest heeft gewoon 50% korting.
Ah, beter!quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Keek op de website zag dat niet alle herfstbok dat heeft, alleen bde grote merken. Bij Plus ook de duurdere merken als IJbok Jopen etc.
Zou dit echt laten horen aan mijn kinderen voor het slapengaanquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je een branderig gevoel van aan je snikkel!
Als je de hel neukt?quote:
Haha sukkel. Moet je je maar aan de regels houdenquote:
Nee dat brandt wel schoonquote:
Ja na een boete van fl.550,- of zo ben ik een heel stuk rustiger gaan rijden, maar zo af en toe ploft er toch nog wel eens zo'n klote enveloppe op de mat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha sukkel. Moet je je maar aan de regels houden
Reed 75 waar ik 50 mochtquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oewwww da's kut! Hoe hard was je aan het boeken?
Binnen de bebouwde kom?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed 75 waar ik 50 mocht
Oh lol, ik snapte het verkeerdquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:22 schreef ToT het volgende:
Als je de hel neukt?
Nou, die eeuwig brandende ziel-verwoestende zwavelvuren daar zullen niet echt prettig aanvoelen!
Goed hoor! Druk dagje vandaag, maar ik denk dat ik eenmaal thuis even lekker in bad ga. Muziekje op, haarmasker, gezichtsmasker. Helemaal freshquote:
¤250+ komt jouw kant opquote:
Ik ben altijd in de mix, mijn playlists zijn ongeëvenaard!quote:
Had ik altijd bij Delft. Heb er toen 7 gehad ofzoquote:
Je had je gewoon aan de regels moeten houdenquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achja
Politie politie, de hoeren van justitie!
Kijk, dat is nou eens genieten! Ga je ook jezelf verwennen met lekker eten?quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
Goed hoor! Druk dagje vandaag, maar ik denk dat ik eenmaal thuis even lekker in bad ga. Muziekje op, haarmasker, gezichtsmasker. Helemaal fresh![]()
En hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de mix, mijn playlists zijn ongeëvenaard!
Eten geen idee, weet nog niet wat we gaan eten vanavondquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:33 schreef stokj het volgende:
Kijk, dat is nou eens genieten! Ga je ook jezelf verwennen met lekker eten?
Met mij gaat het wel, veel hoofdpijndossiers en irritatie richting een van mijn managementassistenten (nr 2). De nieuwe nummer 1 is veel leuker. En de meid van de administratie heeft me vanochtend een hele verhaal verteld over haar 2 katten.
Doe de frituur maar aan joh en gooi een paar snacks erinquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eten geen idee, weet nog niet wat we gaan eten vanavond![]()
Oh, dat is balen. Altijd kut als je niet goed met collega's kan samenwerken.
Kattenverhalen zijn wel leuk, al hoeven ze van mij nooit te lang te duren
Nee, bahquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:42 schreef stokj het volgende:
Doe de frituur maar aan joh en gooi een paar snacks erin![]()
Ja dat wel. Vooral als die collega D heet. Die collega van administratie is wel leuk.
Ja, ze heeft donkerblond haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, bah![]()
Is de collega van administratie toevallig een vrouw?
Mooiquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
Ja, ze heeft donkerblond haar en blauwe ogen.
Ik zou het wel willen maar denk niet dat ze dat gaat willen. En bovendien is het inderdaad een te directe collega dus dat gaat helaas niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ga je haar daten?
Oh wacht, dat deed je niet met collega's he.
Alsof jij zo'n heilig boontje bentquote:Op dinsdag 17 september 2019 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had je gewoon aan de regels moeten houden
Echt hequote:Op dinsdag 17 september 2019 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Pampa jere, alsof ze niks te doen hebben!
Ik doe niks wat illegaal is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n heilig boontje bent
De weg schuin oversteken?quote:
Daarom triangelvormig overstekenquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De weg schuin oversteken?
Niet volledig stoppen bij een stop-bord?
De hond van je buurman rattengif geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |