abonnement Unibet Coolblue
pi_188976461
Dus juist fijn als iemand er wat van zegt
pi_188976469
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:20 schreef MCH het volgende:
Dus juist fijn als iemand er wat van zegt
Jij komt hier alleen om te stoken.
pi_188976485
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij komt hier alleen om te stoken.
Ik post hier (bijna) nooit
pi_188976488
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 18:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik post hier (bijna) nooit
Precies.
  maandag 16 september 2019 @ 18:25:41 #30
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188976518
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vorige deel was ook een shitload aan offtopic.
We proberen jullie hier meer ruimte te geven. Dus grijpen lang niet altijd meer in omdat we erop vertrouwen dat de grens niet al te vaak opgezocht wordt. Die is nu wel een beetje bereikt. Kleding op een date hoort hier gewoon niet thuis. Ook niet nodig om users aan te vallen als ze dat benoemen. On topic hier dus weer. En dan ook echt on topic. :+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188976525
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We proberen jullie hier meer ruimte te geven. Dus grijpen lang niet altijd meer in omdat we erop vertrouwen dat de grens niet al te vaak opgezocht wordt. Die is nu wel een beetje bereikt. Kleding op een date hoort hier gewoon niet thuis. Ook niet nodig om users aan te vallen als ze dat benoemen. On topic hier dus weer. En dan ook echt on topic. :+
Ja is goed hoor.
pi_188976617
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij komt hier alleen om te stoken.
Het wordt langzaamaan ook wel weer wat kouder 's avonds..

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:12 schreef Gruj0 het volgende:
Zo'n bloementjesjurk vind ik erg leuk staan.
Is wel mijn go to kledingstuk op een eerste date.
pi_188976639
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We proberen jullie hier meer ruimte te geven. Dus grijpen lang niet altijd meer in omdat we erop vertrouwen dat de grens niet al te vaak opgezocht wordt. Die is nu wel een beetje bereikt. Kleding op een date hoort hier gewoon niet thuis. Ook niet nodig om users aan te vallen als ze dat benoemen. On topic hier dus weer. En dan ook echt on topic. :+
Ik heb al eerder aangegeven dat 2 topics rondom hetzelfde thema (want uiteindelijk gaat het wel gewoon om daten) eigenlijk nergens op slaat. Wat mij betreft komt er gewoon 1 centraal dating-topic waarin alle date-gerelateerde zaken besproken kunnen worden. Dus ook apps.
  maandag 16 september 2019 @ 18:35:24 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188976695
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven dat 2 topics rondom hetzelfde thema (want uiteindelijk gaat het wel gewoon om daten) eigenlijk nergens op slaat. Wat mij betreft komt er gewoon 1 centraal dating-topic waarin alle date-gerelateerde zaken besproken kunnen worden. Dus ook apps.
Dat hadden we en dat ging niet goed. En toen wilden users een splitsing. We blijven niet bezig. Zo moeilijk is het niet om even na te denken waar een bepaalde post het beste thuis hoort.

En zoals ik al zei: hier on topic. Als je het er verder over wil hebben ben je welkom in FB. Niet hier doorgaan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188976713
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat hadden we en dat ging niet goed. En toen wilden users een splitsing. We blijven niet bezig. Zo moeilijk is het niet om even na te denken waar een bepaalde post het beste thuis hoort.

En zoals ik al zei: hier on topic. Als je het er verder over wil hebben ben je welkom in FB. Niet hier doorgaan.
Is goed.
pi_188976799
Mijn gesprekje is nu al vastgelopen.

Jammer!
pi_188976853
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn gesprekje is nu al vastgelopen.

Jammer!
Gooi gewoon die punchlines dan broer!
pi_188976881
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn gesprekje is nu al vastgelopen.

Jammer!
Waar ging het mis?
pi_188978447
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 18:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar ging het mis?
ja geen gespreksstof

ik probeer een praatje te maken maar reageert ze niet echt op en krijg ik een random wedervraag wat voor kleur ogen ik heb

uiteindelijk heb ik maar een foto geupload

krijg ik een ''aah'' te horen

zij heeft flink overgewicht en ik ben bodybuilder

dit doet wel echt ff pijn !
pi_188979402
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 16:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Doe gewoon tinder of happn zoals iedereen?
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd: Op Tinder krijg je verreweg het grootste aanbod. Je moet alleen wel zelf de juiste mensen er uit filteren maar dat kun jij. ;)
Tinder geprobeerd. Geen reet aan. Is niets voor mij. Volgens mij is dat alleen maar leuk voor mensen die ontzettend knap zijn of hele leuke Instagram-foto's op hun profiel hebben staan. Wat dat betreft ben ik maar old-school denk ik.
Een vriend van mij betaald trouwens voor Tinder; dan kan hij mensen swipen die hem ook leuk vinden. Doen meer mensen dat?

Happn van gehoord maar nooit geprobeerd.

Ik begrijp dat de "serieuzere" datingsites passé zijn dan?

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat als je betaald en berichtjes kunt sturen, de tegenpartij geen berichtjes terug kan sturen (want geen betaald lid). Dan schiet je er alsnog niets mee op.

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 17:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja zo’n site filtert fijntjes voor je...
Ik bheb wel wat beters te doen dan tinder swipen.

En ik ben 41... de gemiddelde happn-catch is 18.
Jonge vent ok... maar graag wel iemand die zich al scheert he
Heb jij wel ervaringen met een "ouderwetse" datingsite?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_188979961
quote:
Ik begrijp dat de "serieuzere" datingsites passé zijn dan?

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat als je betaald en berichtjes kunt sturen, de tegenpartij geen berichtjes terug kan sturen (want geen betaald lid). Dan schiet je er alsnog niets mee op.
[..]

Heb jij wel ervaringen met een "ouderwetse" datingsite?
Op zich valt daar nog wel een mouw aan te passen. Ik zit sinds een klein weekje op Relatieplanet (betaald account), en als je creatief met je mailadres om kunt gaan kun je op die manier wel contact opnemen met de andere sexe. Valt op dat er best veel vrouwen zijn die geen betaald account hebben, en die via smileys (de enige manier om een berichtje te sturen zonder betaald account) contact leggen. Zo heb ik inmiddels een in potentie kansrijk mailcontact.
pi_188980570
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja geen gespreksstof

ik probeer een praatje te maken maar reageert ze niet echt op en krijg ik een random wedervraag wat voor kleur ogen ik heb

uiteindelijk heb ik maar een foto geupload

krijg ik een ''aah'' te horen

zij heeft flink overgewicht en ik ben bodybuilder

dit doet wel echt ff pijn !
Niets van aantrekken, gewoon doorgaan. Je komt vanzelf wel iemand tegen met wie het gesprek vanzelf zal lopen.
pi_188983073
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:56 schreef Salina het volgende:

[..]


[..]

Tinder geprobeerd. Geen reet aan. Is niets voor mij. Volgens mij is dat alleen maar leuk voor mensen die ontzettend knap zijn of hele leuke Instagram-foto's op hun profiel hebben staan. Wat dat betreft ben ik maar old-school denk ik.
Een vriend van mij betaald trouwens voor Tinder; dan kan hij mensen swipen die hem ook leuk vinden. Doen meer mensen dat?

Happn van gehoord maar nooit geprobeerd.

Ik begrijp dat de "serieuzere" datingsites passé zijn dan?

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat als je betaald en berichtjes kunt sturen, de tegenpartij geen berichtjes terug kan sturen (want geen betaald lid). Dan schiet je er alsnog niets mee op.
[..]

Heb jij wel ervaringen met een "ouderwetse" datingsite?
Ga gewoon speeddaten via Flitsdate.nl ofzo..

20 mensen mee te lullen, je weet meteen hoe ze uit zien en wat ze doen. Je kan ze al aanraken door een hand te geven en je hoort meteen de stem die er bij hoort.
Misschien wel een beetje eng om je zolder te verlaten, maar anders is een grotere gok. Kan ook spannend zijn :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188984661
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:18 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Op zich valt daar nog wel een mouw aan te passen. Ik zit sinds een klein weekje op Relatieplanet (betaald account), en als je creatief met je mailadres om kunt gaan kun je op die manier wel contact opnemen met de andere sexe. Valt op dat er best veel vrouwen zijn die geen betaald account hebben, en die via smileys (de enige manier om een berichtje te sturen zonder betaald account) contact leggen. Zo heb ik inmiddels een in potentie kansrijk mailcontact.
Kansrijk mailcontact in smileys? :)
pi_188984773
Ik wil toch nog even een raar verhaal met jullie delen. Laatst een knappe vent gematcht op tinder en binnen enkele berichten krijg ik ineens een lap tekst waarin hij uitlegt dat hij eigenlijk niet op zoek is naar iets serieus, de indruk had dat ik dat wel was en dat hij denkt dat ik heel goed bij een goede vriend van hem zou passen. Ik denk wtf is dit, maar wel grappig, dus ik kreeg het tel nr van die vriend en heb hem geappt.

Maar hoe langer het contact met beide heren duurde, hoe bizarrer het eigenlijk werd. Op een gegeven moment had ik bijna ruzie met de tinder gast, die vond dat ik “zijn maat” een kans moest geven, en met whatsapp gast die vond dat ik niet meer met tinder gast moest appen. Uiteindelijk heb ik ze allebei verwijderd en begon steeds meer op te vallen dat het volgens mij gewoon dezelfde persoon was die op deze manier via een “knappe vriend” met vrouwen in contact probeerde te komen 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_188984811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil toch nog even een raar verhaal met jullie delen. Laatst een knappe vent gematcht op tinder en binnen enkele berichten krijg ik ineens een lap tekst waarin hij uitlegt dat hij eigenlijk niet op zoek is naar iets serieus, de indruk had dat ik dat wel was en dat hij denkt dat ik heel goed bij een goede vriend van hem zou passen. Ik denk wtf is dit, maar wel grappig, dus ik kreeg het tel nr van die vriend en heb hem geappt.

Maar hoe langer het contact met beide heren duurde, hoe bizarrer het eigenlijk werd. Op een gegeven moment had ik bijna ruzie met de tinder gast, die vond dat ik “zijn maat” een kans moest geven, en met whatsapp gast die vond dat ik niet meer met tinder gast moest appen. Uiteindelijk heb ik ze allebei verwijderd en begon steeds meer op te vallen dat het volgens mij gewoon dezelfde persoon was die op deze manier via een “knappe vriend” met vrouwen in contact probeerde te komen 🙈
Wel creatief! ;)
pi_188984891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil toch nog even een raar verhaal met jullie delen. Laatst een knappe vent gematcht op tinder en binnen enkele berichten krijg ik ineens een lap tekst waarin hij uitlegt dat hij eigenlijk niet op zoek is naar iets serieus, de indruk had dat ik dat wel was en dat hij denkt dat ik heel goed bij een goede vriend van hem zou passen. Ik denk wtf is dit, maar wel grappig, dus ik kreeg het tel nr van die vriend en heb hem geappt.

Maar hoe langer het contact met beide heren duurde, hoe bizarrer het eigenlijk werd. Op een gegeven moment had ik bijna ruzie met de tinder gast, die vond dat ik “zijn maat” een kans moest geven, en met whatsapp gast die vond dat ik niet meer met tinder gast moest appen. Uiteindelijk heb ik ze allebei verwijderd en begon steeds meer op te vallen dat het volgens mij gewoon dezelfde persoon was die op deze manier via een “knappe vriend” met vrouwen in contact probeerde te komen 🙈
Creatief en kut voor jou. ;)
pi_188985026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Creatief en kut voor jou. ;)
Oh nee hoor, ik vond het gewoon wel grappig. Vind het jammer dat ik alles verwijderd heb, achteraf bezien. Was eigenlijk wel benieuwd hoe het nou precies zat 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_188985049
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik vond het gewoon wel grappig. Vind het jammer dat ik alles verwijderd heb, achteraf bezien. Was eigenlijk wel benieuwd hoe het nou precies zat 🙈
Goed dat je daar een beetje om kunt lachen. :P

Denk wel dat het voor veel mannen serieus wel als vernederend kan worden ervaren als ze bijna geen likes krijgen. Vrienden van me deden een wedstrijdje in het buitenland wie de meeste likes kreeg. De aantrekkelijkste tientallen, de middelste 5 en de minst aantrekkelijke 0. Niet goed voor je zelfvertrouwen.
pi_188985081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goed dat je daar een beetje om kunt lachen. :P

Denk wel dat het voor veel mannen serieus wel als vernederend kan worden ervaren als ze bijna geen likes krijgen. Vrienden van me deden een wedstrijdje in het buitenland wie de meeste likes kreeg. De aantrekkelijkste tientallen, de middelste 5 en de minst aantrekkelijke 0. Niet goed voor je zelfvertrouwen.
Ja ik snap de tactiek ook wel. Ik swipete knappe mannen naar rechts, ook al wist ik dat er verder niks serieus in zal zitten en soms heb je dan een match, alleen maar leuk. Maar deze gast begon al van “jaaa die maat is niet zo knap, maar echt een hele goede gozer, hij doet alles voor je en ik vind dat hij tinder een kans moet geven”. Dat was eigenlijk een grotere afknapper dan het mindere uiterlijk van die jongen. Ja ok, niet knap idd, maar de wanhoop droop er bijna vanaf... brr. Zonde dat dat dan wel een soort vicieuze cirkel wordt...
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')