Speciaal voor jouquote:Op maandag 16 september 2019 13:59 schreef Kiid het volgende:
Naamtopics, dat is waarom ik inlog iedere dag
Wat lief van je.quote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik waardeer het enorm. Nu kan ik je met een gerust hart met rust laten
quote:Op maandag 16 september 2019 14:01 schreef Kiid het volgende:
Ik waardeer het enorm. Nu kan ik je met een gerust hart met rust laten
BIJNA VRIEND BIJNA!!!quote:Op maandag 16 september 2019 14:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo ben ik. Het is sowieso aftellen tot Fifa 20. Dan zal mijn activiteit zowat bevriezen
Daarover gesproken. Je boy speelt ook HS. Moet je raden hoeveel uur ik dat heb gespeeldquote:Op maandag 16 september 2019 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
BIJNA VRIEND BIJNA!!!
En nog 2 weken voordat er prerelease is van de nieuwe magic set.
Teveel.quote:Op maandag 16 september 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Je boy speelt ook HS. Moet je raden hoeveel uur ik dat heb gespeeld
Ja tochquote:
Ja blablablaquote:Op maandag 16 september 2019 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Is mijn droomvrouw (nou ja een van de vele) op het werk om haar verse baby te laten zien ben ik er niet.
Krijg ik appje, Goh had wel gedacht dat je zou komen kijken naar wat je zomaar had kunnen hebben ongelofelijke klootzak.
_!
Gaat je niks aan lieverd.quote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja blablabla
Wat voor werk doe jij eigenlijk
Schaam je je voor je werk?quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Is mijn droomvrouw (nou ja een van de vele) op het werk om haar verse baby te laten zien ben ik er niet.
Krijg ik appje, Goh had wel gedacht dat je zou komen kijken naar wat je zomaar had kunnen hebben ongelofelijke klootzak.
_!
Fulltime casanovaquote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja blablabla
Jezus je bent flink aan het uitdelen zegquote:Op maandag 16 september 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook op jou van toepassing kunnen zijn.
Dat kan en mag op de maandagquote:Op maandag 16 september 2019 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezus je bent flink aan het uitdelen zeg
Rake klappenquote:Op maandag 16 september 2019 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan en mag op de maandag
Hij schrijft sprookjes. Dat zie je tochquote:Op maandag 16 september 2019 15:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja blablabla
quote:
Scruppie 👊quote:
Primaquote:Op maandag 16 september 2019 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ook op jou van toepassing kunnen zijn.
Uh, jij liever dan ik.quote:Op maandag 16 september 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Ja jongens laten we allemaal haags gaan pijpen
Heerlijk!quote:Op maandag 16 september 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Als ik dan toch ooit homofiele neigingen zou krijgen zou ik NOOIT iemand uit die kutstad pijpenquote:Op maandag 16 september 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Leugens, water loopt je al in de bek wanneer je denkt samen met scrup haags cum te swappenquote:Op maandag 16 september 2019 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dan toch ooit homofiele neigingen zou krijgen zou ik NOOIT iemand uit die kutstad pijpen
Nou nee niet echt mijn waarde landverrader.quote:Op maandag 16 september 2019 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Leugens, water loopt je al in de bek wanneer je denkt samen met scrup haags cum te swappen
@Geerdquote:Op maandag 16 september 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |