YWquote:Op maandag 16 september 2019 13:49 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Magnaal, goeie TT.![]()
Ja, ik geloof nu steeds meer dat hij daar voorheen gewoon werkzaam was achter de schermenquote:Op maandag 16 september 2019 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
In de top 9 pikante momenten zitten Jens en Mylène niet he.... Jens lijkt wel beschermd te worden dat heeft ie goed voor elkaar
Ze zijn lekker bezig.....geeft voldoening bij ze.quote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef magnaal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja grappig, ik hou daar van...quote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig.....geeft voldoening bij ze.
En het elektriek leg ook al, der hangt dus ook al een camera binnen.quote:Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig.....geeft voldoening bij ze.
denk nu ook dat ze daar wat moeten doen . back to basic misschien. (ook weer iets uit 1quote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En het elektriek leg ook al, der hangt dus ook al een camera binnen.
Verlichting zullen ze dus ook wel van de FEBO krijgen
Is wel te hopen......heel eerlijk vond ik streams af en toe wel leuk in de gym.....vooral als ze zichzelf in de spiegel aan het bekijken waren.....quote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En het elektriek leg ook al, der hangt dus ook al een camera binnen.
Verlichting zullen ze dus ook wel van de FEBO krijgen
Ja, vooral omdat Brandon het zo goedkoop mogelijk heeft gehouden.....en dan zeggen dat het een doorn in haar oog is.......misselijk mens.....bar is al gedeeltelijk ingestort hoorde ik vanmorgen. Maar die is natuurlijk prachtig.quote:Op maandag 16 september 2019 14:07 schreef magnaal het volgende:
Het is zo jammer, als mensen lekker bezig zijn geweest, dat er dan kritiek komt...
Zoals Mariska vanmorgen...en Jessie destijds met het sanitair, het meteen overpakken..
En waar is Alexandra om te helpen?
Zou ze misschien jaloers zijn, dat haar niet gevraagd is om het te bouwen?quote:Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat Brandon het zo goedkoop mogelijk heeft gehouden.....en dan zeggen dat het een doorn in haar oog is.......misselijk mens.....bar is al gedeeltelijk ingestort hoorde ik vanmorgen. Maar die is natuurlijk prachtig.
Weet ik niet, het is natuurlijk zo dat ze totaal niks met sport heeft....alleen buiten van alles doet aan sport.quote:Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou ze misschien jaloers zijn, dat haar niet gevraagd is om het te bouwen?
Je vergeet der successen met pizza oven, buitenkeuken en snackbar .quote:Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat Brandon het zo goedkoop mogelijk heeft gehouden.....en dan zeggen dat het een doorn in haar oog is.......misselijk mens.....bar is al gedeeltelijk ingestort hoorde ik vanmorgen. Maar die is natuurlijk prachtig.
Het is voor drie maanden en als ze rekening houden met weersinvloeden, dan moet het zo kunnen..quote:Op maandag 16 september 2019 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is natuurlijk zo dat ze totaal niks met sport heeft....alleen buiten van alles doet aan sport.![]()
Tuurlijk is het gebouw niet moeders mooiste maar volgens mij was de gym in 1 ook gewoon op de stenen....toen hadden ze nog die puzzelmatten.
O ja...ze lijkt op iemand met die fake projecten, die niet lukkenquote:Op maandag 16 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Je vergeet der successen met pizza oven, buitenkeuken en snackbar .
Projecten die VOOR de gym gingen!!
Yep, ik ben in ieder geval geen fan die penningmeester die daar rond hobbelt en en ander z'n pleziertje niet gunt.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
O ja...ze lijkt op iemand met die fake projecten, die niet lukken
quote:Op maandag 16 september 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kijk, m'n Dré op stream op stream 2 en 4.
FF genieten
Je kan ook naar Shelley kijken.quote:Op maandag 16 september 2019 14:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Da was van korte duur, dan maar stream 1 en 3.
Bouw beelden
Ga 'k nie doen.quote:Op maandag 16 september 2019 14:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan ook naar Shelley kijken.
Goed bezig.quote:Op maandag 16 september 2019 14:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ga 'k nie doen.
Ik hebt friendjes bij de FEBO.
Dré weer op 2 streams
Die indruk heb ik niet hoor...Brandon zal wel eens iets zeggen, maar Jessie is nog altijd de eindbaas..quote:Op maandag 16 september 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat de botsauto's gewoon kunnen. Dan kan Brandon wel zeggen dat het niet kan maar het kan gewoon.
Moet Brandon nou de kleuterleider worden? Wordt de Zwarte Piet eindelijk eens bij Jessie weggehaald?
Dat zou tijd worden. Jessie krijgt overal de schuld van omdat hij steeds de spreekbuis van de regie moet zijn. Hoog tijd dat een ander eens de stront over zich heen krijgt.
Ben benieuwd over wie het meer zegt. Ik denk over Hiske, het namaakmens.quote:Op maandag 16 september 2019 14:29 schreef mazaru het volgende:
Hiske vond het een leuk idee zegt Shelley.
Ja dat klopt. Gisteren zei Hiske tegen Shelley dat ze het een leuk idee vond en toen Shelley weg was lachte ze haar uit samen met Gerrit en zei ze dat het er toch niet door zou komen dus dat ze er daarom niet tegenin ging.
Dat vind ik ook. Gewoon ja knikken en een ander de kolen uit het vuur laten halenquote:Op maandag 16 september 2019 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd over wie het meer zegt. Ik denk over Hiske, het namaakmens.
Die bemoeit zich ook met Brandon, zodra hij daar de gelegenheid toe ziet.quote:Op maandag 16 september 2019 14:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet hoor...Brandon zal wel eens iets zeggen, maar Jessie is nog altijd de eindbaas..
Durf er een wedje op te maken, dat het dan zeer gewaardeerd en bejubeld gaat worden.quote:Op maandag 16 september 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
Shelley zegt dat de botsauto's gewoon kunnen. Dan kan Brandon wel zeggen dat het niet kan maar het kan gewoon.
Moet Brandon nou de kleuterleider worden? Wordt de Zwarte Piet eindelijk eens bij Jessie weggehaald?
Dat zou tijd worden. Jessie krijgt overal de schuld van omdat hij steeds de spreekbuis van de regie moet zijn. Hoog tijd dat een ander eens de stront over zich heen krijgt.
quote:Op maandag 16 september 2019 14:34 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Durf er een wedje op te maken, dat het dan zeer gewaardeerd en bejubeld gaat worden.
Ik weetquote:Op maandag 16 september 2019 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Die weddenschap ga je dan gegarandeerd winnen
Inderdaad de snackbar, was die al helemaal vergetenquote:Op maandag 16 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2019 14:34 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Leuke anekedote om te vertellen.
Het schijnt dat voordat je het utopen terrein op komt er van het weekend een ventje zat die alle inwoners had geboetseerd uit paarden stront wat daar in de omgeving op de ruiterpaden vinden is.
Alleen koning snotkoker stond er niet tussen.
Op de vraag waarom niet wist de kunstenaar in spe te vertellen:"Zoveel stront leg er nou ook niet"![]()
![]()
.. en de tattooshop een boost geven....quote:Op maandag 16 september 2019 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Haar wurglijst.quote:Op maandag 16 september 2019 14:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en de tattooshop een boost geven....
Oja, en Merel aanpakken!![]()
Ik wilde het niet zeggen, want ze zei dat ze dat niet gezegd had.quote:
Dat denk ik niet, want het heeft niet gewerkt en hij is niet met iets anders gekomen. Verder bemoeit hij zich er niet echt met die insteek mee.quote:Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja, ik kreeg meer het idee dat het een 'opdracht van achter' is om voor een bepaalde datum die gym af te hebben.....
Het beproefde concept, .........geef de persoon die weg is de schuld.quote:Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zeiden van de week wel dat Mike het destijds 'geregeld' had...... en grinnikten
Ik hoor anderen ook vaker over dingen opzoeken, dus snap het ook niet.quote:Op maandag 16 september 2019 14:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dacht dat ze zichzelf niet mochten googelen, maar dat geldt natuurlijk niet voor Shelly
quote:Op maandag 16 september 2019 14:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Hiske zei vlak daarna (lacherig) tegen Gerrit dat het nooit goedkeuring zou krijgen ...
Ik was iets te snel met reageren ... je had het er zelf al neergezet ...quote:
Maakt niet uit. Dat bewijst in ieder geval dat het zo is gegaan.quote:Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik was iets te snel met reageren ... je had het er zelf al neergezet ...
Goede reclame voor die naaktslaksukkel. Die rugtattoo was toch gaan ontsteken? Dan vallen er hele stukken weg.quote:Op maandag 16 september 2019 14:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dylan gaat er niet mee verder.
Wat een lul is het toch ook.
Nu nog meer ontstekingen op zn rugquote:Op maandag 16 september 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goede reclame voor die naaktslaksukkel. Die rugtattoo was toch gaan ontsteken? Dan vallen er hele stukken weg.
Ik gun het hem wel trouwens. Moet je maar niet zo stom zijn om bij die halve zool een tattoo te laten zettenquote:Op maandag 16 september 2019 14:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nu nog meer ontstekingen op zn rug
Ik krijg bijna medelijden met meneer rugstuk.quote:Op maandag 16 september 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goede reclame voor die naaktslaksukkel. Die rugtattoo was toch gaan ontsteken? Dan vallen er hele stukken weg.
En dan ook nog eens een hele grote tattoo, een heel rugstuk.quote:Op maandag 16 september 2019 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel trouwens. Moet je maar niet zo stom zijn om bij die halve zool een tattoo te laten zetten
Zo rolt Gerrit....quote:Op maandag 16 september 2019 15:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
In alles wat Gerrit tegen Jessie zegt haalt ie m naar beneden, op een sarcastische neerbuigende manier.
Doet keizer snotkoning niet anders?quote:Op maandag 16 september 2019 15:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
In alles wat Gerrit tegen Jessie zegt haalt ie m naar beneden, op een sarcastische neerbuigende manier.
Niet zoals gerrit dat doet, maar ook hij kan er wat van.quote:Op maandag 16 september 2019 15:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Doet keizer snotkoning niet anders?
Wat was ie bang he, kwam ook goed naar voren in de uitzending.quote:Op maandag 16 september 2019 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo rolt Gerrit....Toen Billy er was liet hij zich ook zo kennen samen met Merel.
Er bestaat altijd een kans dat je tattoo ontstoken raakt. Er is een kans op een ontsteking wanneer de tatoeëerder niet hygiënisch heeft gewerkt en/of wanneer je zelf de tatoeage niet goed verzorgt. Maar ook al is alles zo hygiënisch als mogelijk uitgevoerd dan nog kan een ontsteking ontstaan.quote:Op maandag 16 september 2019 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch ook zeil gebruikt om achter het scherm te zetten op die fameuze filmavond?quote:Op maandag 16 september 2019 15:34 schreef snetje het volgende:
Hiske: Klopt het dat de sportschool nog meer gaat kosten? ...
Mariska: Dat meen je niet ...
Hiske: Ze hebben te weinig zeil ...
Ook toevallig dacht dat vanmorgen Jessie en Mariska zeil nodig hadden voor de bar die stuk was.quote:Op maandag 16 september 2019 15:34 schreef snetje het volgende:
Hiske: Klopt het dat de sportschool nog meer gaat kosten? ...
Mariska: Dat meen je niet ...
Hiske: Ze hebben te weinig zeil ...
Erg he, alleen haar kont is bedekt. Je ziet zelfs die dikkere aanzetstuk van panty.quote:Op maandag 16 september 2019 15:38 schreef snetje het volgende:
Is er nou echt niemand daar die even tegen haar zegt dat dit gewoon niet kan? ...![]()
[ afbeelding ]
In Turkye , bij de All-inclusive is dat heel normaal..quote:Op maandag 16 september 2019 15:38 schreef snetje het volgende:
Is er nou echt niemand daar die even tegen haar zegt dat dit gewoon niet kan? ...![]()
[ afbeelding ]
Lelijk dat witte randje onderaan, klopt gewoon niet, zal geen duur jurkje geweest zijn...quote:Op maandag 16 september 2019 15:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erg he, alleen haar kont is bedekt. Je ziet zelfs die dikkere aanzetstuk van panty.
Dat witte is een onderjurkje/rokje ... geen idee waar het bij haar eigenlijk voor dient ...quote:Op maandag 16 september 2019 15:41 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Lelijk dat witte randje onderaan, klopt gewoon niet, zal geen duur jurkje geweest zijn...
Geld dat ook voor jouw wijntjesvoorraad die door jou genuttigd wordt Mariska??quote:Op maandag 16 september 2019 15:49 schreef snetje het volgende:
Ook zonet ....
Mariska: Jessie en ik hebben al besloten om de omzet van de aankomende markt in de glazen box doen dan kunnen we er niet meer aankomen ...
Oh echt? dacht dat het een verkeerd doorgelopen baan was...quote:Op maandag 16 september 2019 15:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat witte is een onderjurkje/rokje ... geen idee waar het bij haar eigenlijk voor dient ...
Die vieze reet weer uitdagend naar achteren stekend. Roept inderdaad onderstaande associaties opquote:
quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 07:07 schreef Bramenstruik het volgende:
GM Dot, dat apparaat doet me denken aan de reet van Frennie
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op maandag 16 september 2019 16:05 schreef zodeju het volgende:
Whaaa.....krijg gelijk, er willen slapers in het hok van Shelley.
Andrea lacht zich rot.....ook in de boot willen ze slapen.....![]()
![]()
Ja, er is net een mail binnen gekomen. Waarschijnlijk streamers die vanmorgen de vergadering hebben gevolgd......quote:
Ze vindt het hilarisch .......interactie.quote:Op maandag 16 september 2019 16:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Andrea kijkt in de camera en zegt: "Jullie zijn ook stout."
Ik mag dat wel.quote:Op maandag 16 september 2019 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vindt het hilarisch .......interactie.
Dat is gaaf!quote:Op maandag 16 september 2019 16:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, er is net een mail binnen gekomen. Waarschijnlijk streamers die vanmorgen de vergadering hebben gevolgd......
4 man willen komen twee in de boot en twee in huisje van Shell.
Nee dat snap ik maar de klant is koning toch.quote:Op maandag 16 september 2019 16:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wil niet dat gasten zelf bepalen waar ze slapen.
(vooral als ze in de boot willen liggen)
Ik zou niet eens willen.quote:Op maandag 16 september 2019 16:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Oh jee, ze mogen niet op hun matrassen!
Nou die twee viezerikken die amper water zien....durven het te zeggen over andere B&Bers......quote:
En er kan flink geld mee verdient worden voor de pot.......quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar de klant is koning toch.
Merel staat elke dag wel onder de douche.quote:Op maandag 16 september 2019 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou die twee viezerikken die amper water zien....durven het te zeggen over andere B&Bers......
Zal er eens op letten......Wanneer gaat ze s'avonds of s'morgens.?quote:Op maandag 16 september 2019 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Merel staat elke dag wel onder de douche.
In het begin toen de bewoners de bnb inkomsten nog deels zelf mochten houden, werden gasten in de watten gelegd als ze in de yurt verbleven. Schoon beddegoed, gezellig kletsen, volle aandacht, hapje, drankje, ontbijtje, massage. Daar is nu onder het communistische bewind van Jessie niets meer van over. Je mag je tentje opzetten en verder zoek je het maar uit.quote:Op maandag 16 september 2019 16:16 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar de klant is koning toch.
Dat verschilt. Soms in de ochtend en soms in de avond. Op douchen staat lijkt me toch geen klok wanneer je moet.quote:Op maandag 16 september 2019 16:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal er eens op letten......Wanneer gaat ze s'avonds of s'morgens.?
Waarom?quote:Op maandag 16 september 2019 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry wult dansles in de scootmobiel? Lekker winstgevend meid [ afbeelding ]
Soort van Dancing With The Stars In A Scoot
Ok ik zal haar even mailenquote:Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vraag het ff aan Sherry, die wult alles........ en het liefst gratis
steek de pizza oven effe in de hens en .... (nee dat mag ik niet zeggen)quote:Op maandag 16 september 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
Maris weer wouwelen wat ze allemaal niet wil.
hoop dat de kosten nog snel oplopenquote:Op maandag 16 september 2019 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:
gym heeft tot nu toe 2400 gekost.
quote:Op maandag 16 september 2019 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry wult dansles in de scootmobiel? Lekker winstgevend meid [ afbeelding ]
Soort van Dancing With The Stars In A Scoot
Dat mens lult echt zo dom ..... alsof ze dat zelf wel is. Als zij de 100 meter moet rennen, valt ze na 30 meter uitgeteld neer.quote:Op maandag 16 september 2019 15:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Utopia kijkers zijn niet sportief volgens Lexy.
Das nog altijd niet het hele bedrag dat ze in de min staan... Wat heeft er nog meer geld gekost dan ? Heb vanochtend de finance update gemistquote:Op maandag 16 september 2019 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:
das juist lastig .. das een vuurvast iets...quote:Op maandag 16 september 2019 16:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
steek de pizza oven effe in de hens en .... (nee dat mag ik niet zeggen)
ik doelde op een bepaalde inhoud in de oven... maar nee zeg niets meerquote:Op maandag 16 september 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
das juist lastig .. das een vuurvast iets...
dat mag ook over de poortquote:Op maandag 16 september 2019 16:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik doelde op een bepaalde inhoud in de oven... maar nee zeg niets meer
quote:Op maandag 16 september 2019 16:34 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoop dat de kosten nog snel oplopen
leeg mot die pot
kapot mot die pot
Zal wel net als het toiletgebouw twee keer zoveel gaan kosten en twee keer zo lang duren voordat het af is.quote:Op maandag 16 september 2019 16:33 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2019 16:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een klassieker van Sodeknetters.
zit je straks met je hand diep in dr reet ...quote:Op maandag 16 september 2019 16:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
ook goed!
sta al klaar om d'r niet op te vangen
getverrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 16 september 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
zit je straks met je hand diep in dr reet ...
Moet je wel gaan zwaaien,dat zal haar leren.quote:
Geschreeuw weer van dat wijf.quote:Op maandag 16 september 2019 16:47 schreef Giggio het volgende:
EEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNTJUSSSSSSSSSSSSSSS
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETIEEEEEEEEEEEEE
MADURODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMM
Soort van Driehuis-Westerveld maar dan in Larenquote:Op maandag 16 september 2019 16:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik doelde op een bepaalde inhoud in de oven... maar nee zeg niets meer
Zelfs boven in de silo keken Jessie en Mariska geërgerd door het geblèr van het viswijf.quote:Op maandag 16 september 2019 16:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Geschreeuw weer van dat wijf.
quote:Op maandag 16 september 2019 16:47 schreef danaqui het volgende:
Alex"" we hebben toch mordurodam?""![]()
Tegeltje?
Ja apart wel.??quote:Op maandag 16 september 2019 16:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarom is Shelley die persoonlijk in de min stond nu opeens zo bezorgd over het geld van de BV?
Shelley is totaal niet zakelijk ingesteld. Haar domheid speelt haar parten.quote:
Lijkt wel een scriptje van de febo. Dit is het eerst dat ik haar zo hoor sinds haar binnenkomst.quote:
Ze is niet dom maar ontwetend.quote:Op maandag 16 september 2019 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Shelley is totaal niet zakelijk ingesteld. Haar domheid speelt haar parten.
Die vraagt zich ook nog steeds af hoe 'n schaar werktquote:Op maandag 16 september 2019 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar zit ze ook niet voor, Shelly kan knippen en niks anders.quote:Op maandag 16 september 2019 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maris wil dat al vanaf het beginquote:Op maandag 16 september 2019 16:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze gaan Lego sleutelhangers verkopen? Zal wel Lepin zijn dan.
Echt snugger is ze ook niet...quote:Op maandag 16 september 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is niet dom maar ontwetend.
Iets van dat zeg maar...quote:Op maandag 16 september 2019 16:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die vraagt zich ook nog steeds af hoe 'n schaar werkt
Lego hangers zijn best leukquote:Op maandag 16 september 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maris wil dat al vanaf het begin
Ze heeft dacht ik maar 16 samples zei ze vanmorgen
Moet je ze wel hebben he?quote:Op maandag 16 september 2019 16:54 schreef Giggio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de hersens van btxlip gaan zo te keer die krijgt er geen hersenschudding van
Sleutelhangers was het geloof ik wat ze wilde gaan doenquote:
Mogen ze wel de naam Lego© gebruiken?quote:Op maandag 16 september 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maris wil dat al vanaf het begin
Ze heeft dacht ik maar 16 samples zei ze vanmorgen
Ik denk dat de markt verzadigd is. Lego is hipquote:Op maandag 16 september 2019 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sleutelhangers was het geloof ik wat ze wilde gaan doen
Ja, kan leuk zijn, en niet al te duur lijkt mji
Kistjes en varkentjes van 25 euro is toch niet meer leuk
Dat denk ik nietquote:Op maandag 16 september 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogen ze wel de naam Lego© gebruiken?
Zwijntje kun je wel weer meenemen in dat kistje ... kassa 50¤quote:Op maandag 16 september 2019 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Kistjes en varkentjes van 25 euro is toch niet meer leuk
Daarom zei ik al dat het waarschijnlijk namaak zooi is (Lepin)quote:Op maandag 16 september 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogen ze wel de naam Lego© gebruiken?
Vond Lego altijd heel leuk, ook leuk om uit te zoeken, kon er de hele avond mee bezig zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de markt verzadigd is. Lego is hip
Die sleutelhangers zijn best leuk. Ik moet ook iets groots hebben aan mijn sleutelbos.quote:Op maandag 16 september 2019 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond Lego altijd heel leuk, ook leuk om uit te zoeken, kon er de hele avond mee bezig zijn.
Jens zou gaan voor de puzzel zegt hij
Ze zijn dus al in omloop, moeten ze dan geen toestemming vragen om het ook te doen.......o wacht, in Utopia mag allesquote:Op maandag 16 september 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sleutelhangers zijn best leuk. Ik moet ook iets groots hebben aan mijn sleutelbos.
Ik heb geen idéé of ze in omloop zijn dat maak jij ervanquote:Op maandag 16 september 2019 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn dus al in omloop, moeten ze dan geen toestemming vragen om het ook te doen.......o wacht, in Utopia mag alles
Tip: Neem een tepelpiercing.quote:Op maandag 16 september 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sleutelhangers zijn best leuk. Ik moet ook iets groots hebben aan mijn sleutelbos.
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n claim van Lego op de mat, of ze ff willen betalen..... NU!
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Krijgen ze 'n claim van Lego op de mat, of ze ff willen betalen..... NU!
Daar is over nagedachtquote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwijntje kun je wel weer meenemen in dat kistje ... kassa 50¤
Tip2 Negeer FFquote:Op maandag 16 september 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tip: Neem een tepelpiercing.
quote:Op maandag 16 september 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
Shelly vraagt in haar scootmobiel of ze uit het rood komen? UHHHHH Shelly flessen shampoo van 40 euro helpt ook niet
Ik denk dan toch eerder aan een Prins Albertquote:Op maandag 16 september 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tip: Neem een tepelpiercing.
Zo werkt dit niet.quote:
Dat mag jij vinden.quote:
Voor Soury?quote:Op maandag 16 september 2019 17:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik denk dan toch eerder aan een Prins Albert
Dat mens moet zelf eens haar lelijke snavel dicht houdenquote:Op maandag 16 september 2019 17:00 schreef Mumbojumbo het volgende:
Schreeuwt Lex weer tegen de hanen dat ze stil moeten zijn
quote:Op maandag 16 september 2019 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley over geld verdienen,heeft ze gezopen?
De dans heeft ze binnen las ik als het goed is. Dit is even om de tijd te doden.quote:Op maandag 16 september 2019 17:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley over geld verdienen,heeft ze gezopen?
Ik vind die hanen heerlijk rustgevend in vergelijking met haarquote:Op maandag 16 september 2019 17:07 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat mens moet zelf eens haar lelijke snavel dicht houden
Dan moet ik dus elke keer mee?quote:Op maandag 16 september 2019 17:08 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kan ook, dan heeft ze zeker iets groots aan dr sleutelbos.
Voor de vegans was er geen gehakt. Daar ging het omquote:Op maandag 16 september 2019 17:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn ze köfte aan het maken, maar ze hebben geen gehakt.![]()
Keuze is broodje met groente of het vegan gehakt aanbreken.
SC FF en doeiquote:Op maandag 16 september 2019 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus elke keer mee?
quote:Op maandag 16 september 2019 16:58 schreef Giggio het volgende:
I love Jens!!
we kunnen nu ook door de bliksem geraakt worden
Hij is in ieder geval niet voor zichzelf bezig.....dat hij liever niet ziet dat Jessie wint is wat anders.quote:Op maandag 16 september 2019 17:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
We laten het lekker gebeuren dat we jessie gaat winnen, zegt Jens. Dat gaat niet gebeuren zegt Shelly, nee we zeggen allemaal Messias Messias zegt Jens. Als je het niet wil moet je actie ondernemen dat het niet gebeurt zegt Jens.....
Wie zei
Ook alweer dat Jens nul komma nul met de stemmingen bezig is.....
quote:Op maandag 16 september 2019 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan moet ik dus elke keer mee?
OMG.......quote:Op maandag 16 september 2019 17:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik heb ook een creatieve manier gevonden om weer uit de min te komen
Ja iedereen wil zelf winnen...lijkt mij toch?quote:Op maandag 16 september 2019 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet voor zichzelf bezig.....dat hij liever niet ziet dat Jessie wint is wat anders.
Jens heeft toch geen stem meer ....quote:Op maandag 16 september 2019 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet voor zichzelf bezig.....dat hij liever niet ziet dat Jessie wint is wat anders.
quote:Op maandag 16 september 2019 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex: Die madu da du dabedie dabado i'm blue Madurodam moet er echt komen.
Tuurlijk, maar het is ook logisch nadenken......of je kans maakt.quote:Op maandag 16 september 2019 17:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja iedereen wil zelf winnen...lijkt mij toch?
Febo heeft het al klaar liggenquote:Op maandag 16 september 2019 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex: Die madu da du dabedie dabado i'm blue Madurodam moet er echt komen.
Over 11 weken liggen ze in de panquote:Op maandag 16 september 2019 17:14 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hou me hart vast voor die eendjes als die 2 weer op die scoots zitten
Shelley doet buiten soms een knipklantje niet veel, valt mij ook op...quote:Op maandag 16 september 2019 17:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Mensen aan het koken, mensen achter de pc bezig voor Utopia, mensen bouwen aan de gym.
Shelley rijdt met haar scootmobiel iedereen langs om te praten over geld verdienen..
Ze hebben een mooi leven gehadquote:
Dit is toch wel heel bizar he.quote:Op maandag 16 september 2019 17:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Mensen aan het koken, mensen achter de pc bezig voor Utopia, mensen bouwen aan de gym.
Shelley rijdt met haar scootmobiel iedereen langs om te praten over geld verdienen..
quote:Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Die 'babbelheads' vond ik ook heel erg tof.
Ik weet niet wat het is. Ze probeert te laten zien dat ze meedenkt?quote:Op maandag 16 september 2019 17:16 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel bizar he.
Wil ze zo de financiën weer overnemen?
Vind het maar verdacht.quote:Op maandag 16 september 2019 17:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Ze probeert te laten zien dat ze meedenkt?
Dat zeker. Als ze er zelf maar beter van kan worden.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je schrikt je afentoe de tyfus van die diklipgoerami
Als tattoo binnenkant onderlip van Alex...... plek zat!quote:Op maandag 16 september 2019 17:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dit zou dan wel een leuke opdruk zijn.
Welke?quote:Op maandag 16 september 2019 17:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als tattoo binnenkant onderlip van Alex...... plek zat!
En dan gaat ze erachter heen en weer benen en meekijken met de bedoeling er gelijk achter te schieten zodra er iemand opstaat, zodat ze weer naar foto's van zichzelf kan kijkenquote:Op maandag 16 september 2019 17:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley loopt naar de pc's, helaas zijn ze beide bezet.
Alles om in beeld te komen, maakt niet uit wat.quote:Op maandag 16 september 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
Shelly draait zich expres om en loert nog even in de camera
Dat moesten er vandaag al meer heb ik gelezen.quote:Op maandag 16 september 2019 17:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Alles om in beeld te komen, maakt niet uit wat.
Ze geilt erop.
Hiske moet koffie drinken
quote:Op maandag 16 september 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
Mariska had door dat Shelley weer stond te loeren om op de comp te gaan. Ze roept naar Leen dat ze erop kan voordat ze opstaat![]()
[ afbeelding ]
codenaam voor Sjon de Molquote:
Komt omdat gerrit het op het laatste moment doet en merel al heel lang mee bezig is. Die laat niets aan het toeval over, gerrit is een lamzakquote:Op maandag 16 september 2019 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
febo doet moeilijk geloof ik. bij merel kon t wel en bij hem niet.
hij kan er niks over zeggen
goed gesprek wel
na elkaar merel donderdag 3 dj's en en fakir komen haar behagenquote:Op maandag 16 september 2019 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
Vallen de feestje van Merel en Gerrit tegelijk?
Dag na elkaarquote:Op maandag 16 september 2019 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
Vallen de feestje van Merel en Gerrit tegelijk?
Zij regelt het, hij zit en wacht..... ik bedoe ligtquote:Op maandag 16 september 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
na elkaar merel donderdag 3 dj's en en fakir komen haar behagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |