quote:Op maandag 16 september 2019 10:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben klaar met guerrillaposten. 😜 ik wens jullie toch nog een fijne maandag. Daaaaag x
Dankjewel. 👏quote:Op maandag 16 september 2019 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Fijne dag borrel
Ik ben ook weg
Daaaaagquote:Op maandag 16 september 2019 10:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ben klaar met guerrillaposten. 😜 ik wens jullie toch nog een fijne maandag. Daaaaag x
Ik zie dat ik al weer gemist benquote:
Jij maakt je zorgen om iedereen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maak me zorgen om @:cinderelladreamer . Tijdje niet gezien
Ik geef gewoon veel om anderen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij maakt je zorgen om iedereen.
Daarom altijd een parkeerapp hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 10:55 schreef Nattekat het volgende:
Echt... Ik moest even naar de tandarts en gooi dus voor 25 minuten geld in de automaat. 5 minuten van tevoren, kwartier zitten en wat marge.
Die afspraak zou 15 minuten geleden moeten zijn
Goede eigenschapquote:Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geef gewoon veel om anderen.
Voor die twee keer per jaar? Neh.quote:Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom altijd een parkeerapp hebben
Waarom ga je niet gewoon 1x per jaar?quote:Op maandag 16 september 2019 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor die twee keer per jaar? Neh.
@Already_in_use @Limoentjuhquote:Op maandag 16 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Parkeer je alleen bij de tandarts dan?quote:
Alleen als hij een gaatje vrij heeft.quote:Op maandag 16 september 2019 11:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Parkeer je alleen bij de tandarts dan?
Normaal zou ik of met de fiets of vanaf de P+R met de bus zijn gegaan, maar om een onverklaarbare reden stond er om 10:30 file op de A4 en miste ik de busquote:Op maandag 16 september 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon 1x per jaar?
quote:Op maandag 16 september 2019 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Normaal zou ik of met de fiets of vanaf de P+R met de bus zijn gegaan, maar om een onverklaarbare reden stond er om 10:30 file op de A4 en miste ik de bus
Maar tandarts is niet de enige reden om ooit in een stad te parkeren.
quote:Op maandag 16 september 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen als hij een gaatje vrij heeft.
Man man man.quote:Op maandag 16 september 2019 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Mijn laatste afspraak was trouwens 2017
Sinds die een nieuwe liefde heeft mag ze niet meer online.quote:Op maandag 16 september 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je doet alsof dat erg is.quote:Op maandag 16 september 2019 11:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij maakt je zorgen om iedereen.
BEHALVE OM MIJ!!!quote:Op maandag 16 september 2019 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon veel om anderen.
Moest lachen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen als hij een gaatje vrij heeft.
Jij met je multiquoten. man man manquote:Op maandag 16 september 2019 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds die een nieuwe liefde heeft mag ze niet meer online.
[..]
Je doet alsof dat erg is.
[..]
BEHALVE OM MIJ!!!
[..]
Moest lachen.
Dat zei je daarna pas.quote:Op maandag 16 september 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch: goede eigenschap
Ik ben bang voor kopje dus dat doe ik nietquote:
waarom?quote:Op maandag 16 september 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
Ik was twee jaar geleden voor het eerst sinds 8 jaar naar de tandarts geweest.
Goedzo.quote:Op maandag 16 september 2019 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben bang voor kopje dus dat doe ik niet
Ik heb hele erge angst voor de tandarts. Mijn verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg was dan ook een hele onderneming.quote:
Je had niks te kiezen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb hele erge angst voor de tandarts. Mijn verstandskiezen laten verwijderen bij de kaakchirurg was dan ook een hele onderneming.
quote:Op maandag 16 september 2019 11:22 schreef dud0r het volgende:
Ik ben bang voor kopje dus dat doe ik niet
ik quote niet alles.quote:
Klopt snap ik ook wel.quote:
Nog niet. Kerriesoep met kip straks.quote:
gedverquote:Op maandag 16 september 2019 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog niet. Kerriesoep met kip straks.
Nou je wil niet weten hoor. Achteraf gezien echt medelijden met de kaakchirurg en zijn assistentenquote:
ahwquote:Op maandag 16 september 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou je wil niet weten hoor. Achteraf gezien echt medelijden met de kaakchirurg en zijn assistenten
Opzich, maar ik kan die angst niet uitleggen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:33 schreef SoS87 het volgende:
Stelde eigenlijk niet veel voor toch, kies laten trekken?
De verdoving is vervelender dan het trekkenquote:Op maandag 16 september 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Opzich, maar ik kan die angst niet uitleggen.
Dat was.. niet fijn nee. Maar door de adrenaline kon ik dat wel goed hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 11:36 schreef SoS87 het volgende:
De verdoving is vervelender dan het trekken
Heb eens een voortand in de bovenkaak laten trekken.quote:Op maandag 16 september 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat was.. niet fijn nee. Maar door de adrenaline kon ik dat wel goed hebben
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 16 september 2019 11:42 schreef SoS87 het volgende:
Heb eens een voortand in de bovenkaak laten trekken.
Dan krijg je een naald in je gehemelte
Die voel je er echt ingaanquote:Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad![]()
Echt vreselijk. De horror..
Gebit was niks mis mee, op de verstandskiezen na die wel wat meer liefde konden gebruiken. Alleen een beetje veel tandsteen waardoor mijn tandvlees is gaan ontstoken.quote:Op maandag 16 september 2019 12:05 schreef Kopjechino het volgende:
Ik skip het altijd en kaakchirurg zei nog dat hij zelden zo'n mooi gebit voorbij ziet komen
Oh dat valt nog mee allemaal gelukkigquote:Op maandag 16 september 2019 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Gebit was niks mis mee, op de verstandskiezen na die wel wat meer liefde konden gebruiken. Alleen een beetje veel tandsteen waardoor mijn tandvlees is gaan ontstoken.
Nou... Het enige wat mee viel is dat ik net niet over de grens van een hele dure behandeling zat.quote:Op maandag 16 september 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee allemaal gelukkig
Had je eerder wakker moeten worden of dan wat meer moeten eten.quote:Op maandag 16 september 2019 12:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu heb ik honger. 10:40 was de afspraak met de tandarts, dus alleen vlak na het wakker worden wat gegeten, en nu moet ik een uur wachten
Mijn maag is het hier niet mee eens. Die kan soms echt helemaal niks hebben, en vandaag was zo'n dag.quote:Op maandag 16 september 2019 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je eerder wakker moeten worden of dan wat meer moeten eten.
Was je weg dan?quote:
Eens in de 7 jaar is voldoende. Tussendoor wel wat vullen met cementmixquote:Op maandag 16 september 2019 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon 1x per jaar?
xDquote:
xDquote:Op maandag 16 september 2019 12:27 schreef DePoependeHond het volgende:
[..]
Eens in de 7 jaar is voldoende. Tussendoor wel wat vullen met cementmix
Niet gemerktquote:
Ik ben 90's hiphop aan het luisteren. Voel me helemaal shizzle in the hizzlequote:
Lekker man!quote:Op maandag 16 september 2019 12:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben 90's hiphop aan het luisteren. Voel me helemaal shizzle in the hizzle
Het is al bijna kerst! Ik ben vorige week begonnen met uit m'n kerstmok te drinken op werkquote:Op maandag 16 september 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zodra het kerst is straks:
[ afbeelding ]
Nah ik doe dat altijd begin december. Maar ben dan ook de enige hier die zo enthousiast is over kerst. Super irritant.quote:Op maandag 16 september 2019 12:33 schreef dud0r het volgende:
Het is al bijna kerst! Ik ben vorige week begonnen met uit m'n kerstmok te drinken op werk![]()
![]()
Eind september ga ik m'n mini sneeuwbol en lichtgevend boompje neer zetten![]()
![]()
![]()
lol.quote:Op maandag 16 september 2019 12:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zodra het kerst is straks:
[ afbeelding ]
Dat is vervelend.Die kleine van mij begon in juli al of we bij de kerstman op bezoek mochten en dat het al bijna kerst isquote:Op maandag 16 september 2019 12:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah ik doe dat altijd begin december. Maar ben dan ook de enige hier die zo enthousiast is over kerst. Super irritant.
Ik heb als kerstfan niet eens een speciale kerstmok
Hahaquote:Op maandag 16 september 2019 12:38 schreef dud0r het volgende:
Dat is vervelend.Die kleine van mij begon in juli al of we bij de kerstman op bezoek mochten en dat het al bijna kerst is
Maar waarom heb je geen kerstmok? Ik heb er meerdere
Meestal beginnen we met kerst als halloween geweest is. Maar ik vond dat als er kruidnoten in de winkel liggen ik ook al aan m'n kerstmok mocht beginnen.
Ik wil er wel eentje voor je kopen hoorquote:Op maandag 16 september 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha![]()
Geen idee, koop er geen voor mezelf en hoop altijd dat iemand er één voor mij koopt, maar dat gebeurt nooit
Nawhquote:Op maandag 16 september 2019 12:42 schreef dud0r het volgende:
Ik wil er wel eentje voor je kopen hoor![]()
Doe zelf.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 16 september 2019 12:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
NEE WANT IK HEB VAKANSIIEEEEE
Weet je dat zekerquote:
Hahahahaquote:Op maandag 16 september 2019 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
Dank voor deze verwijzing naar mij in de TT![]()
Lach maar, zullen we wel zien wie er het laatst lacht als je aan de hemel poort staatquote:
Ik geloof niet in hemel of hel, kan het wel aan de wormen vragen aangezien je voer voor de wormen wordt als je onder de zoden wordt gelegdquote:Op maandag 16 september 2019 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
Lach maar, zullen we wel zien wie er het laatst lacht als je aan de hemel poort staat
@haags_kwartiertje pak jij de vaseline even voor geerd?quote:
Kijk, dit is een warm welkomquote:
Mag ook!quote:Op maandag 16 september 2019 12:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geloof niet in hemel of hel, kan het wel aan de wormen vragen aangezien je voer voor de wormen wordt als je onder de zoden wordt gelegd
Ekte ekte bazen verdienen dat.quote:
Kun je het ook niet laten bezorgen?quote:Op maandag 16 september 2019 13:21 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zin in een surinaams broodje. Maar helaas hier in de buurt niet te krijgen en geen zin om het nu zelf te maken.
Alleen dikke Haags mag mij zo noemenquote:Op maandag 16 september 2019 13:25 schreef Kopjechino het volgende:
Thuisbezorgd is je beste vriend fattie
Misschien wel. Zal eens kijken. En anders toch maar zelf maken dan heb ik ook morgen gelijk lunchquote:Op maandag 16 september 2019 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je het ook niet laten bezorgen?
Skinny bitch dan?quote:Op maandag 16 september 2019 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen dikke Haags mag mij zo noemen![]()
En Flippiee
[..]
Misschien wel. Zal eens kijken. En anders toch maar zelf maken dan heb ik ook morgen gelijk lunch
Dat is weer de hele andere kant op. Lekkertje wordt geaccepteerdquote:
Nee. Ik verzin nog wel een andere bijnaam voor je.quote:Op maandag 16 september 2019 13:30 schreef dud0r het volgende:
Dat is weer de hele andere kant op. Lekkertje wordt geaccepteerd
Dude is ook goedquote:Op maandag 16 september 2019 13:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. Ik verzin nog wel een andere bijnaam voor je.
......quote:Op maandag 16 september 2019 13:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Pinkeltje. Omdat je klein bent.
Maar jij komt al van een zacht briesjequote:
Je doet net of ik 1.30 benquote:
Dat lijkt me best vervelend, Heeft Geerd ooit eens de mazzel dat een vrouw hem wil, haalt ze die harde staaf uit z'n broek ademt ze er op met het naar de mond brengen en hoppa daar gaat Geerd z'n lading.quote:Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar jij komt al van een zacht briesje
Ja daarvoor al flats denk ik ...quote:Op maandag 16 september 2019 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je doet net of ik 1.30 ben
[..]
Dat lijkt me best vervelend, Heeft Geerd ooit eens de mazzel dat een vrouw hem wil, haalt ze die harde staaf uit z'n broek ademt ze er op met het naar de mond brengen en hoppa daar gaat Geerd z'n lading.
1.35 dan?quote:Op maandag 16 september 2019 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je doet net of ik 1.30 ben
[..]
Dat lijkt me best vervelend, Heeft Geerd ooit eens de mazzel dat een vrouw hem wil, haalt ze die harde staaf uit z'n broek ademt ze er op met het naar de mond brengen en hoppa daar gaat Geerd z'n lading.
ja swsquote:Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1.35 dan?
Denk dat het al gebeurd is zodra ze zijn rits opent
Bijna. 1.78quote:Op maandag 16 september 2019 13:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
1.35 dan?
Denk dat het al gebeurd is zodra ze zijn rits opent
Snap echt niet waarom je mij dan groot vindt.quote:
Jij was 1.80 zei je. Dat is groter dan ik ben.quote:Op maandag 16 september 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je mij dan groot vindt.
ALs je 1.78 bent is alles al snel groot natuurlijk van zijn oogpunt uitgaande ...quote:Op maandag 16 september 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je mij dan groot vindt.
Neequote:Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef dud0r het volgende:
Jij was 1.80 zei je. Dat is groter dan ik ben.
quote:Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef Geerd het volgende:
ALs je 1.78 bent is alles al snel groot natuurlijk van zijn oogpunt uitgaande ...![]()
En daarna was het weer 1.69. Het is allemaal zo verwarrend.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 13:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALs je 1.78 bent is alles al snel groot natuurlijk van zijn oogpunt uitgaande ...![]()
Ik ben 1.69quote:Op maandag 16 september 2019 13:48 schreef dud0r het volgende:
En daarna was het weer 1.69. Het is allemaal zo verwarrend.
Nice. Dan ben ik niet meer bang voor.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als ik jou was
Kom danquote:Op maandag 16 september 2019 13:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou ik wel zijn als ik jou was
Eerst kapper, daarna rijd ik gelijk door naar jouquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 13:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst kapper, daarna rijd ik gelijk door naar jou
Zozoquote:Op maandag 16 september 2019 13:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst kapper, daarna rijd ik gelijk door naar jou
Moest even mijn eten terug inslikken toen ik het typte, but I did itquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest even mijn eten terug inslikken toen ik het typte, but I did it
Hmmmquote:Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest even mijn eten terug inslikken toen ik het typte, but I did it
Nou nou nou, zo walgelijk ben ik ook weer niet hoor.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 16 september 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
Nou nou nou, zo walgelijk ben ik ook weer niet hoor.
Altijd tochquote:
was je gister in de kuip?quote:Op maandag 16 september 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYY
quote:Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel in een boterkuip volgens Dud0r
Zegt de man die het woord origineel moet opzoeken in het woordenboekquote:
Wablief?quote:Op maandag 16 september 2019 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt de man die het woord origineel moet opzoeken in het woordenboek
En vanaf hoe laat al aan het pils?quote:
Niet..vakance voorbij morgen weer trainen..donderdag vrij dus dan denk ik pas weerquote:Op maandag 16 september 2019 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vanaf hoe laat al aan het pils?
Goede planningquote:
Geen goede planningen hebbenquote:
Nou we zijn zeer benieuwd.quote:Op maandag 16 september 2019 15:24 schreef Kopjechino het volgende:
Kleur gaat niet precies zoals ik wil, maar ze gaat er iets moois van maken zegt ze![]()
Zal er in ieder geval al een stuk beter uitzien.
Echt hequote:Op maandag 16 september 2019 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou we zijn zeer benieuwd.
quote:Op maandag 16 september 2019 15:24 schreef Kopjechino het volgende:
Kleur gaat niet precies zoals ik wil, maar ze gaat er iets moois van maken zegt ze![]()
Zal er in ieder geval al een stuk beter uitzien.
Lol nee. Mijn haar wordt net weer een beetje lang.quote:
Er zijn vast mensen die dat leuk vindenquote:
Mag je al naar huisquote:
Echt hèquote:
Ik zat eerder aan Weert te denken.quote:
Ja dat kan ook.quote:Op maandag 16 september 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Weert te denken.
Das nie Best.quote:Op maandag 16 september 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Weert te denken.
Ook niet erg Nicequote:
Hahaatjes!quote:
Je moeder op een roeiboot!quote:
Bolkpanterquote:
Zal je niet snel zien.quote:Op maandag 16 september 2019 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moeder op een roeiboot!
[..]
Bolkpanter
Nee die zinkt naar de bodem met dat gewichtquote:Op maandag 16 september 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je niet snel zien.
Mogelijk.quote:Op maandag 16 september 2019 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die zinkt naar de bodem met dat gewicht
Ik wel ja.quote:Op maandag 16 september 2019 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die zinkt naar de bodem met dat gewicht
Moddervette panter ben ik.quote:
Hmm sterkte!quote:Op maandag 16 september 2019 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moddervette panter ben ik.
Maar vanavond weer pompen in de gym!
PICS VAN JE LELIJKquote:
okok.quote:
Dan mag ik hier nooit meer komen in dagbagger denk ikquote:
Niet volgens plan gegaan?quote:Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan mag ik hier nooit meer komen in dagbagger denk ik![]()
Of word ik weggepest, die kans bestaat ook.
Wat ik wilde kan niet, omdat er teveel rood in zit. Maar het wordt wel wat blonder met een donkere aanzet. En dan kan ik uiteindelijk gaan voor wat ik in eerste instantie wilde. Maar alles beter dan dit lelijke rood met bruine uitgroei kotskapselquote:
Er zijn zoveel redenen om je weg te pestenquote:Op maandag 16 september 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan mag ik hier nooit meer komen in dagbagger denk ik![]()
Of word ik weggepest, die kans bestaat ook.
Nou, vertel.quote:Op maandag 16 september 2019 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
Er zijn zoveel redenen om je weg te pesten
Is het klaar?quote:Op maandag 16 september 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ik wilde kan niet, omdat er teveel rood in zit. Maar het wordt wel wat blonder met een donkere aanzet. En dan kan ik uiteindelijk gaan voor wat ik in eerste instantie wilde. Maar alles beter dan dit lelijke rood met bruine uitgroei kotskapsel
Nog lang niet. Eerste kleuring zit er nu in.quote:
Zodat mensen buiten van je aanwezigheid kunnen genieten.quote:
Schatje ben je soms ook he.quote:Op maandag 16 september 2019 16:42 schreef scrupuleus het volgende:
Zodat mensen buiten van je aanwezigheid kunnen genieten.
In het echt ben je waarschijnlijk nog veel leuker.
Twee keer laten verven dan of wat?quote:Op maandag 16 september 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat ik wilde kan niet, omdat er teveel rood in zit. Maar het wordt wel wat blonder met een donkere aanzet. En dan kan ik uiteindelijk gaan voor wat ik in eerste instantie wilde. Maar alles beter dan dit lelijke rood met bruine uitgroei kotskapsel
Eigenlijk 3quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eigenlijk 3![]()
Blonder, donkere aanzet en nog een spoeling voor de extra KAPOWWWW
Tot middernachtquote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dus ik zit hier nog wel even
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet.quote:
Succes met zitten dan.quote:Op maandag 16 september 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toch is het zo.quote:Op maandag 16 september 2019 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet.
[..]
Succes met zitten dan.
Ik was met een half uurtje klaar inclusief wassen.
Nee bij mij was het alleen wassen en knippen. En jij weet heul niet hoe lang mijn haar wasquote:Op maandag 16 september 2019 17:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Ja hallo, jij hoeft niet te knippen en 3x te verven. Daarbij heb ik een stuk langer haar waardoor het langer duurt.
Gaat het goed?quote:
Of de verkeerde gesliktquote:
Verkeerde geslikt danquote:
Ga je nog stappen?quote:Op maandag 16 september 2019 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkeerde geslikt dan
Kopje moet wel opschieten bij de kapper als ze nog hier langs wil komen. Ga straks nog de deur uit
Weer een teleurstelling voor jou. Hahaquote:Op maandag 16 september 2019 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkeerde geslikt dan
Kopje moet wel opschieten bij de kappeals ze nog hier langs wil komen. Ga straks nog de deur uit
Nee. Nog even met vrienden naar jumpsquare om salto's te doenquote:
Dit meen je toch niet hequote:Op maandag 16 september 2019 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Nog even met vrienden naar jumpsquare om salto's te doen
Ik kom net van de kapper plus roze Polo en roze zwarte sneakers. Ik ben fresh to death vandaag. Vrouwen beginnen spontaan te wateren als ze me zien.quote:Op maandag 16 september 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een teleurstelling voor jou. Haha
HA HA HAquote:Op maandag 16 september 2019 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom net van de kapper plus roze Polo en roze zwarte sneakers. Ik ben fresh to death vandaag. Vrouwen beginnen spontaan te wateren als ze me zien.
Oh kijk meneer vindt zich te goed om te bewegen. Vuile vetklepquote:Op maandag 16 september 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet he?
Nee dat niet, wel voor dat jump gebeuren das voor kinderen man.quote:Op maandag 16 september 2019 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh kijk meneer vindt zich te goed om te bewegen. Vuile vetklep
Moet jij weten. Waar ga jij salto's oefenen danquote:Op maandag 16 september 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel voor dat jump gebeuren das voor kinderen man.
Niet.quote:Op maandag 16 september 2019 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten. Waar ga jij salto's oefenen dan
quote:Op maandag 16 september 2019 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Nog even met vrienden naar jumpsquare om salto's te doen
quote:Op maandag 16 september 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
Man van bijna 50 kan nog salto's@:dud0r
Haha... Maar klinkt misschien kinderachtig, zo verkeerd is het niet om je lichaam een beetje lenig te houdenquote:
quote:
Kom ook dan.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 17:51 schreef eNGine10 het volgende:
Man van bijna 50 kan nog salto's@:dud0r
Lenigheid beoefen ik in bedquote:Op maandag 16 september 2019 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha... Maar klinkt misschien kinderachtig, zo verkeerd is het niet om je lichaam een beetje lenig te houden
ALS DAT GEEN NEUKEN WORDTquote:Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik spot seksuele spanning tussen dud0r en haags
Spannendquote:Op maandag 16 september 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lenigheid beoefen ik in bed
Zo zal dat waarschijnlijk wel gaan ja.quote:
Geil hèquote:Op maandag 16 september 2019 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik spot seksuele spanning tussen dud0r en haags
Ik heb de pot glijmiddel al klaar staanquote:
dit is jullie signature move i knowquote:Op maandag 16 september 2019 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zal dat waarschijnlijk wel gaan ja.
[..]
Geil hè
[..]
Ik heb de pot glijmiddel al klaar staan
quote:Op maandag 16 september 2019 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dit is jullie signature move i know![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op maandag 16 september 2019 18:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooi die liefde tussen jullie
heerlijk.quote:
Een Haags kwartiertje?quote:Op maandag 16 september 2019 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
Bijna klaar, nog kwartiertje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Jaquote:Op maandag 16 september 2019 18:18 schreef ToT het volgende:
Een Haags kwartiertje?En dan ben je klaar?
Prima. Beetje thuis gewerkt, eindelijk naar de kapper geweest, net simpel maar lekker gekookt (gevulde pasta met groenten en saus) straks nog even salto's oefenen. Prima dagje.quote:Op maandag 16 september 2019 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heerlijk.
ik ben extreem lui behalve dat ik wel lekker eten heb gekookt, mexicaans.. ga zo aan de ''The Clinton Affair'' beginnen.. daarna zal ik wel in slaap vallen (afterdinnerdip).
En jouw dag dudie?
quote:Op maandag 16 september 2019 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
Bijna klaar, nog kwartiertje ofzo
quote:Op maandag 16 september 2019 18:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb wel foto van mijn eten ziet er miss niet zo smakelijk uit
maar is lekkerZiet er prima uit. Zou eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. Beetje thuis gewerkt, eindelijk naar de kapper geweest, net simpel maar lekker gekookt (gevulde pasta met groenten en saus) straks nog even salto's oefenen. Prima dagje.
[..]
[..]
Ziet er prima uit. Zou eten.
Je hebt sowieso meer voor jou want ik heb nog geen uitnodiging gehad om te komen etenquote:Op maandag 16 september 2019 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
meer voor mij
#viesdik
![]()
maar hou van salade en andere frisse dingen erbij
Klopt 😜 aso van mij dat ik niks aanbied 🐣 je bent.. wat je eetquote:Op maandag 16 september 2019 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt sowieso meer voor jou want ik heb nog geen uitnodiging gehad om te komen eten
Salade erbij is altijd goed. Beetje gezond doen.
Dus ik ben een bord pasta en jij bent een bord guacamole, crème fraiche en nachosquote:Op maandag 16 september 2019 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt 😜 aso van mij dat ik niks aanbied 🐣 je bent.. wat je eet
Multiquote lees ik over je tegenreactie heen. Lastig 😜 lekker hoor pasta! Wat voor chapsel is het geworden? Helemaal fresh to death las ik 😎 lekker manquote:Op maandag 16 september 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. Beetje thuis gewerkt, eindelijk naar de kapper geweest, net simpel maar lekker gekookt (gevulde pasta met groenten en saus) straks nog even salto's oefenen. Prima dagje.
[..]
[..]
Ziet er prima uit. Zou eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |