SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Er is ook niets aan Dotteke , saaiheid ten top .quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
TT Sorry heb echt geen idee zo saai is het daar, eten en wachten op wat komen gaat
quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Leuk voor CeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Wie is die man links boven aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja echt hequote:Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is ook niets aan Dotteke , saaiheid ten top .
Dat geloof ik directquote:Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook , hij zal genoten hebben
oh ivanquote:
Zei ze dat echt? Die durftquote:Op maandag 16 september 2019 08:49 schreef magnaal het volgende:
Mariska: kon je het knopje van de wekker niet v inden Ger?
Gerrit: ik deed een Mariskaatje
Is dat niet die willem????quote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Dot ?, ik vond deze op FB
Dat klinkt niet bestquote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef zodeju het volgende:
Jens krijgt steken in zijn hoofd al vanaf gisteravond af....
Stomme is ik kijk streams en denk wat doet Jens vreemd.....kijkt glazig in het rond en wil zijn mok pakken maar zet hem vlug weer terug en staart op tafel.....
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoietsquote:
Het Utopia virusquote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef zodeju het volgende:
Jens krijgt steken in zijn hoofd al vanaf gisteravond af....
Stomme is ik kijk streams en denk wat doet Jens vreemd.....kijkt glazig in het rond en wil zijn mok pakken maar zet hem vlug weer terug en staart op tafel.....
Hij zette die beker echt vlug terug uit pijn denk ik....ff later zei hij dat tegen een bewoner.quote:
Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoiets
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.quote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoiets
Champix geeft heel veel bijwerkingen. Zo jammer dat in Nederland Tabex nog niet wordt voorgeschreven. Dat is op puur natuurlijke basis gemaakt van goudsbloemen en werkt hetzelfde als Champix alleen dan zonder de chemische toevoegingen, zonder ook maar 1 bijwerking behalve dat je steeds minder gaat roken en kost 20 euro voor 100 tabletten.quote:Op maandag 16 september 2019 08:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar zeg je wat, ze is toch ook gestopt met roken? Champix, wordt ook als anti depressiva gebruikt, ooit gehad, om te stoppen met roken, werd er helemaal gek van, wel bijna gestopt met roken, maar niet op de manier wat wenselijk is![]()
met ademen nl ook
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenquote:
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.quote:Op maandag 16 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.
Dat mokkel van die bas vind ik zo'n enge en rare kop hebben, bah.quote:Op maandag 16 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.
Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Deze leek niet op Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenik word vergeetachtig
Dat was Harald toch? Dit schijnt Bronno te zijn alleen had hij toen lang haar en was dikker?quote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.
Ik had hem echt niet meer herkendquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Bronno of Brunno, de bewoner die een been miste
Dat is het vast en zeker, en zeker bij Jens, het doet gekke dingen met je hoofd, meeste mensen hebben geen idee hoe schadelijk het kan zijn het wat voor invloed het heeft op het dagelijks functioneren.quote:
Hij ziet er ook veel verzorgder uit.....als dat hem is.quote:Op maandag 16 september 2019 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was Harald toch? Dit schijnt Bronno te zijn alleen had hij toen lang haar en was dikker?
Dat dusquote:Op maandag 16 september 2019 09:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat is het vast en zeker, en zeker bij Jens, het doet gekke dingen met je hoofd, meeste mensen hebben geen idee hoe schadelijk het kan zijn het wat voor invloed het heeft op het dagelijks functioneren.
mooie prijs voor de winnaarquote:
Ow net gemist , dank je , ik lach me rot , en nu Shelly weer met haar bots auto tjes , echt wat een gek mokkel is het ookquote:
Staat me bij dat hij een stuk dikker was , hij lijkt hier afgevallenquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenik word vergeetachtig
Baldrquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |