SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Er is ook niets aan Dotteke , saaiheid ten top .quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
TT Sorry heb echt geen idee zo saai is het daar, eten en wachten op wat komen gaat
quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Leuk voor CeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 16 september 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
Wie is die man links boven aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja echt hequote:Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is ook niets aan Dotteke , saaiheid ten top .
Dat geloof ik directquote:Op maandag 16 september 2019 09:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook , hij zal genoten hebben
oh ivanquote:
Zei ze dat echt? Die durftquote:Op maandag 16 september 2019 08:49 schreef magnaal het volgende:
Mariska: kon je het knopje van de wekker niet v inden Ger?
Gerrit: ik deed een Mariskaatje
Is dat niet die willem????quote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Dot ?, ik vond deze op FB
Dat klinkt niet bestquote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef zodeju het volgende:
Jens krijgt steken in zijn hoofd al vanaf gisteravond af....
Stomme is ik kijk streams en denk wat doet Jens vreemd.....kijkt glazig in het rond en wil zijn mok pakken maar zet hem vlug weer terug en staart op tafel.....
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoietsquote:
Het Utopia virusquote:Op maandag 16 september 2019 09:01 schreef zodeju het volgende:
Jens krijgt steken in zijn hoofd al vanaf gisteravond af....
Stomme is ik kijk streams en denk wat doet Jens vreemd.....kijkt glazig in het rond en wil zijn mok pakken maar zet hem vlug weer terug en staart op tafel.....
Hij zette die beker echt vlug terug uit pijn denk ik....ff later zei hij dat tegen een bewoner.quote:
Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoiets
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.quote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dit staat op FB .......dat was die man die die beenprothese had heette boris of bronco of zoiets
Champix geeft heel veel bijwerkingen. Zo jammer dat in Nederland Tabex nog niet wordt voorgeschreven. Dat is op puur natuurlijke basis gemaakt van goudsbloemen en werkt hetzelfde als Champix alleen dan zonder de chemische toevoegingen, zonder ook maar 1 bijwerking behalve dat je steeds minder gaat roken en kost 20 euro voor 100 tabletten.quote:Op maandag 16 september 2019 08:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar zeg je wat, ze is toch ook gestopt met roken? Champix, wordt ook als anti depressiva gebruikt, ooit gehad, om te stoppen met roken, werd er helemaal gek van, wel bijna gestopt met roken, maar niet op de manier wat wenselijk is![]()
met ademen nl ook
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenquote:
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.quote:Op maandag 16 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.
Dat mokkel van die bas vind ik zo'n enge en rare kop hebben, bah.quote:Op maandag 16 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, had hem niet meer herkend, zie der wel meer tussen staan waarvan ik denk wie was dat ook weer.
Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Deze leek niet op Bronnoquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenik word vergeetachtig
Dat was Harald toch? Dit schijnt Bronno te zijn alleen had hij toen lang haar en was dikker?quote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.
Ik had hem echt niet meer herkendquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Bronno of Brunno, de bewoner die een been miste
Dat is het vast en zeker, en zeker bij Jens, het doet gekke dingen met je hoofd, meeste mensen hebben geen idee hoe schadelijk het kan zijn het wat voor invloed het heeft op het dagelijks functioneren.quote:
Hij ziet er ook veel verzorgder uit.....als dat hem is.quote:Op maandag 16 september 2019 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat was Harald toch? Dit schijnt Bronno te zijn alleen had hij toen lang haar en was dikker?
Dat dusquote:Op maandag 16 september 2019 09:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat is het vast en zeker, en zeker bij Jens, het doet gekke dingen met je hoofd, meeste mensen hebben geen idee hoe schadelijk het kan zijn het wat voor invloed het heeft op het dagelijks functioneren.
mooie prijs voor de winnaarquote:
Ow net gemist , dank je , ik lach me rot , en nu Shelly weer met haar bots auto tjes , echt wat een gek mokkel is het ookquote:
Staat me bij dat hij een stuk dikker was , hij lijkt hier afgevallenquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat is de naam , maar of hij dit ook is ? ik kan me hem niet meer voor me halenik word vergeetachtig
Baldrquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, dacht dat het die eerste was die toen op zijn kop kreeg omdat zijn vrouw bij het hek stond.
bedankt voor de tip, rook tegenwoordig buiten en heb nu een E-smoker, dat scheelt al een hoop, wil echt stoppen, maar vind het echt moeilijkquote:Op maandag 16 september 2019 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Champix geeft heel veel bijwerkingen. Zo jammer dat in Nederland Tabex nog niet wordt voorgeschreven. Dat is op puur natuurlijke basis gemaakt van goudsbloemen en werkt hetzelfde als Champix alleen dan zonder de chemische toevoegingen, zonder ook maar 1 bijwerking behalve dat je steeds minder gaat roken en kost 20 euro voor 100 tabletten.
Superwoman.......quote:Op maandag 16 september 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het weer zo ver, centraal dag 474 van Utopia 2.
Het regent lekker in Utopia land en de Utopianen hebben zich verzameld in de silo,
Vooraf gaand aan de vergadering hadden we een SL waardoor we dus het begin gemist hebben
Jessie zegt dat ze -¤8.000 staan.
De markt is bijna uitverkocht een kleine 30 kaarten.
Voor de markt is alles geregeld, springkussen ballenbak, eendjes om mee te vissen, een kikker die zichzelf iedere keer opblijft en leuke standhouders
Maris zegt dat ze binnenkort naar de inkoop moeten kijken en naar de merchandise
De Ur komt eind deze week, zegt Merel
Mylen wil schilderijen met kinder dingen gaan maken ze verwacht dat ze wel gaan verkopen omdat er kinderen komen
Liedjes zijn aangevraagd ,om dansjes te doen
His zegt dat ze dat met de dj van die dag moet bespreken
Ze moeten nog dansjes gaan oefenen, tante Rita, en dergelijke
Mariska zegt dat het jaren lang haar werk is geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door PTLe op 16-09-2019 09:25:36 ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Lees hier maar eens: https://tabex-nederland.nl/quote:Op maandag 16 september 2019 09:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, rook tegenwoordig buiten en heb nu een E-smoker, dat scheelt al een hoop, wil echt stoppen, maar vind het echt moeilijk
Ik dacht dat Hiske dat zei...quote:Op maandag 16 september 2019 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Hiske vraagt wat ze gaan verkopen
Serval jackws, het varken, legohangertje Mariska heeft wat sambles
WRTW, Donny en Diva
En persoonlijke kleding, daar gaan ze het later in de vergadering nog over hebben.
Jessie vraagt of er mensen zijn die dingen moeten bestellen.
Wat shirts moeten er besteld worden
Heb het aangepastquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooie prijs voor de winnaar
die mis ik echt toen met Isa en Nicolienquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef magnaal het volgende:
Lex ziet een boerenmarkt niet zitten...
Nicoquote:Op maandag 16 september 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die mis ik echt toen met Isa en Nicolien
Alex is niet zo van de boeren dingen...Kippen moeten gebraden zijn bv...quote:Op maandag 16 september 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar ik zag Mylenequote:Op maandag 16 september 2019 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ging mij voornamelijk om die pruik van Lex
Wat is Ur?quote:Op maandag 16 september 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het weer zo ver, centraal dag 474 van Utopia 2.
Het regent lekker in Utopia land en de Utopianen hebben zich verzameld in de silo,
Vooraf gaand aan de vergadering hadden we een SL waardoor we dus het begin gemist hebben
Jessie zegt dat ze -¤8.000 staan.
De markt is bijna uitverkocht een kleine 30 kaarten.
Voor de markt is alles geregeld, springkussen ballenbak, eendjes om mee te vissen, een kikker die zichzelf iedere keer opblijft en leuke standhouders
Maris zegt dat ze binnenkort naar de inkoop moeten kijken en naar de merchandise
De Ur komt eind deze week, zegt Merel
Mylen wil schilderijen met kinder dingen gaan maken ze verwacht dat ze wel gaan verkopen omdat er kinderen komen
Liedjes zijn aangevraagd ,om dansjes te doen
een winkel of groothandelquote:
Toen was het ook echt nog leuk , niet te vergelijken met nuquote:Op maandag 16 september 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ongelooflijkquote:Op maandag 16 september 2019 09:35 schreef mazaru het volgende:
De overweldigende inbreng van de energieke en bruisende nummer 1!![]()
[ afbeelding ]
Te belachelijk voor woorden en ze gaan er bijna allemaal in meequote:Op maandag 16 september 2019 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom zouden er twee hun huisje ook uit moeten voor benb, terwijl een huisje een inloopkast geworden is..
Ja snap er niks van..quote:Op maandag 16 september 2019 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden en ze gaan er bijna allemaal in mee
Yepquote:Op maandag 16 september 2019 09:46 schreef snetje het volgende:
Andrea gaat nu wel haar huisje uit voor de B&B? ...
Bizarwquote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
Is de yurt ook beschikbaar ? en de Boot, nee zeker die mensen schreeuwen het hardst
Die begon toch toen met de stoere woorden met "Ik ga mijn huisje niet uit!" ...quote:
Yepquote:Op maandag 16 september 2019 09:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Die begon toch toen met de stoere woorden met "Ik ga mijn huisje niet uit!" ...
Shelly krijgt de schuld, maar d e schuld ligt bij die strontverwende Merelquote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
Is de yurt ook beschikbaar ? en de Boot, nee zeker die mensen schreeuwen het hardst
kost niets..quote:Op maandag 16 september 2019 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil met iedereen naar boven, voor de aankonding met de derde artiest.
Merel legt uit wat voor feest ze heeft voor haar 15 maanden daar zitten, er komen artiesten er komt ook een fakir, vol trots verteld Merel wat ze allemaal voor haar eigen feestje geregeld heeft
Toont aan hoe onwijs gestoord dit "programma" geworden is. Stelletje koekwauzen daar.quote:Op maandag 16 september 2019 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom zouden er twee hun huisje ook uit moeten voor benb, terwijl een huisje een inloopkast geworden is..
Het is een inloopkastquote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Niemand die een probleem maakt van dat huisje dat alsnog een B&B kan worden, zonder enig probleem.
Het inloopkasthuisje is beschikbaar.quote:Op maandag 16 september 2019 09:47 schreef chufi het volgende:
Dat loeder gaat het nog moeilijk krijgen in het echte leven buiten de poortquote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shelly krijgt de schuld, maar d e schuld ligt bij die strontverwende Merel
Nee, het is nu Shel die de schuld krijgt,quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Morgen!
Niemand die een probleem maakt van dat huisje dat alsnog een B&B kan worden, zonder enig probleem.
Je kan het ook overdrijvenquote:Op maandag 16 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Misschien moet ik woensdag toch maar een keer op Shell stemmen
Ik kijk het nog ff aan tot woensdag,quote:Op maandag 16 september 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Misschien moet ik woensdag toch maar een keer op Shell stemmen
Ik snap die mensen daar steeds minder.quote:Op maandag 16 september 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Shelly krijgt de schuld, maar d e schuld ligt bij die strontverwende Merel
De rest is slappe hap en gaat helemaal mee in alles, Shell nietquote:
precies raar volk dat daar rond looptquote:Op maandag 16 september 2019 09:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap die mensen daar steeds minder.
Die Merel en Franny zitten erbij en doen alsof ze van de prins geen kwaad weten.quote:Op maandag 16 september 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is nu Shel die de schuld krijgt,
omdat Jessie de grootste hypocriet isquote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Merel en Franny zitten erbij en doen alsof ze van de prins geen kwaad weten.
Jessie die al voorspeld had dat het problemen zou opleveren, houdt zijn mond stevig dicht.
De maatschappij..!!!quote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies raar volk dat daar rond loopt
En wat doen ze als de slapers nu graag in het huisje van Shell willen slapen uit bewondering voor haar.quote:Op maandag 16 september 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De rest is slappe hap en gaat helemaal mee in alles, Shell niet
Dus mijn stem gaat woensdag naar Shell
Yep, de zo eerlijke Jessie.quote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat Jessie de grootste hypocriet is
Shell heeft gewoon groot gelijkquote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat doen ze als de slapers nu graag in het huisje van Shell willen slapen uit bewondering voor haar.
Precies, hij heeft er dagen over lopen zeuren, dan moet hij nu ook zijn mond open doen. Als hij Merel niet kan stoppen met het maken van die kast, dan konden Andrea en Shelly dat helemaal niet.quote:Op maandag 16 september 2019 09:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Merel en Franny zitten erbij en doen alsof ze van de prins geen kwaad weten.
Jessie die al voorspeld had dat het problemen zou opleveren, houdt zijn mond stevig dicht.
Ja, dat snap ik, maar tegenwoordig mogen de slapers aangeven waar ze willen slapen.quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Shell heeft gewoon groot gelijk
En ze heeft het vanaf het begin gezegd
Benquote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit geeft aan dat ze een jaar hun best hebben gedaan om hun ambachtelijke dingen te verkopen
Ze gaan met de Gerkse bakkerij stoppen, ze gaan nog een week alles maken en dan stopt het, dan is Gerske bakkerije failliet, zegt Ger.
Na wat dimdammen wordt besloten dat er ook macarons gaan maken.
Morgen gaan Ger en Jessie hun tweede track opnemen.
Als het goed is is die volgende week af en hebben ze twee nummers voor 4 okt af.
Jens wil geen nieuw schoonmaak rooster maken, hij doet nu zelf wat dingen extra. Hij wil geen politie agent zijn.
Laat het lekker zijn, als je ziet dat er iets is gewoon schoonmaken
Dylan geeft aan dat vrijdat Ben Saunders met zijn vrouwtje komt, die gaat koken voor de he le groep
En Shell heeft duidelijk aangegeven dat zij haar huisje niet uitgaatquote:Op maandag 16 september 2019 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar tegenwoordig mogen de slapers aangeven waar ze willen slapen.
13uur komt hijquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De rest is slappe hap en gaat helemaal mee in alles, Shell niet
Dus mijn stem gaat woensdag naar Shell
Precies. Laffe herders, stuk voor stuk, en anders kontenkruipers, zoals Jordy.quote:Op maandag 16 september 2019 09:55 schreef JcQ10 het volgende:
[..]
Precies, hij heeft er dagen over lopen zeuren, dan moet hij nu ook zijn mond open doen. Als hij Merel niet kan stoppen met het maken van die kast, dan konden Andrea en Shelly dat helemaal niet.
De klootzakken haar je er zo uit. We zitten er met onze snufferd bovenop, dus duidelijk.quote:
quote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit geeft aan dat ze een jaar hun best hebben gedaan om hun ambachtelijke dingen te verkopen
Ze gaan met de Gerkse bakkerij stoppen, ze gaan nog een week alles maken en dan stopt het, dan is Gerske bakkerije failliet, zegt Ger.
Als het goed is is die volgende week af en hebben ze twee nummers voor 4 okt af.
Jens wil geen nieuw schoonmaak rooster maken, hij doet nu zelf wat dingen extra. Hij wil geen politie agent zijn.
Dylan geeft aan dat vrijdat Ben Saunders met zijn vrouwtje komt, die gaat koken voor de he le groep
Geen idee, heb ik niets over gehoordquote:Op maandag 16 september 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt hij niet meer overnachten?
Wowquote:Op maandag 16 september 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Brandon heeft contact gehad waar de gym aan moest voldoen, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan.
Het dak moest hoger en de deur moest 1 meter breed zijn.
Er komt ook isolatie
En hij heeft een verassing voor me zegt Alexandra, waarschijnlijk werk.
Dylan over de handcirkel zaag, er liep gisteren water uit en toen hij er mee aan het werk was kwam er allemaal rook uit
Ze hadden hem toen aangeboden om een keer te komen overnachten, toen hij er was. Heb er verder ook niets over gehoord. Ben ergens wel blij. Wat moet je bij die zwervers!quote:Op maandag 16 september 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik niets over gehoord
En dat was te veel sensatie op 1 dag voor Dyl? Is die nu helemaal van slag 't zacht gekookte eiquote:Op maandag 16 september 2019 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Brandon heeft contact gehad waar de gym aan moest voldoen, zodat ze niet voor verrassingen komen te staan.
Het dak moest hoger en de deur moest 1 meter breed zijn.
Er komt ook isolatie
En hij heeft een verassing voor me zegt Alexandra, waarschijnlijk werk.
Dylan over de handcirkel zaag, er liep gisteren water uit en toen hij er mee aan het werk was kwam er allemaal rook uit
Twee zure druivenquote:
Het valt mij mee dat Jessie niet zegt dat het gaat snijden in de verkoop van eigen spullen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil niet dat het groots aangepakt wordt, ook niet op de webshop
Jessie geeft aan dat iedereen vrij is om eigen spullen te verkopen.
Hiske vraagt of ze dingen die ze gekregen hebben ook mogen verkopen.
Brandon zegt wat je hebt gekregen en je verkoopt is het je eigen verantwoording.
Voorheen kon ik haar gekwebbel wel waarderen, maar nu slaat het nergens op.quote:Op maandag 16 september 2019 10:11 schreef puzziepie het volgende:
Miloontje zit weer diep in de reet van Jessie en Merel
Dat is het punt ook niet, denk eerder omdat het geschonken geld is wat ze niet kunnen bewijzen totdat mevrouw die jurk komt ophalen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop dat de mevrouw die de jurk aan Shelley gegeven heeft, een pittige mail stuurt dat ze het vervelend vindt dat er zo gemauwd wordt die jurk en dat zij er geen enkel probleem mee heeft.
Ik zie het probleem ook niet.
Heee.....komt hij toch??quote:Op maandag 16 september 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
Ahhh Def Rhymz gaat aangekondigd worden
Buiten de inloopkast om is dat huisje vaak gebruikt voor de B&B ( ik heb die 2 vaak zien verhuizen en sjouwen met een matras) zo ook de Yurt en dan kon Gerrit weer in de boot ... ik heb Andrea en Shelley nog niet 1 keer plek zien maken voor de B&B ... terwijl dat eigenlijk nog de leukste plek is voor een B&B ...quote:
Euh van wie mag het dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 16 september 2019 10:13 schreef Dotteke het volgende:
Heb je iets gekregen voor een dienst dan vindt Jessie niet t dat je het kan verkopen.
Als je een gratis pakket krijgt voor het zetten voor wimpers dan kan je die niet verkopen
Gerrit vindt dat mensen het wel heel erg ongemakkelijk aan het doen zijn
Gerrit begint weer over het jurkje van Shelly
Maar, zo zegt Jessie die heeft ze niet gekregen heeft voor een dienst
Andrea heeft hoofdpijn, of ze niet door kunnen gaan
Jessie wil het niet opgeven, Shelly zegt dat het groter is gemaakt dan het was.
Jessie zegt als ze het nu er over hebben weten mensen waar ze het over hebben.
Stel je doet je zaad in een potje en je wil dat verkopen dan mag het.
Einde vergadering
Ze moeten niet zeiken. Dat was het punt van Mariska overigens. Het gaat nu om of het wel verkocht mocht worden.quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is het punt ook niet, denk eerder omdat het geschonken geld is wat ze niet kunnen bewijzen totdat mevrouw die jurk komt ophalen.
Die is rijp voor eenzame opsluiting in 'n dwangbuis en 'n gecapitoneerde cel......quote:Op maandag 16 september 2019 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Gerrit... met zijn gegil. Het is niet te doen!!
Kan er nog net af...quote:Op maandag 16 september 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
Ahhh Def Rhymz gaat aangekondigd worden
Mevr wilde de jurk helemaal niet hebben want hij past haar toch niet .ze mochten hem houdenquote:Op maandag 16 september 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoop dat de mevrouw die de jurk aan Shelley gegeven heeft, een pittige mail stuurt dat ze het vervelend vindt dat er zo gemauwd wordt die jurk en dat zij er geen enkel probleem mee heeft.
Ik zie het probleem ook niet.
Niet opgelet. Wie was dat?quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar ben je blij mee Dolle Jan, Merel had iets heel anders verwacht
Zijn "vrouwtje"quote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef Dotteke het volgende:
Dus geen enkel probleem. Anders krijgt mevrouw de jurk alsnog, om de hypocrieten tevreden te stellen. Ze kunnen zich beter afvragen wat ik al die tassen gezeten heeft die Merel naar huis gestuurd heeft.quote:Op maandag 16 september 2019 10:17 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Mevr wilde de jurk helemaal niet hebben want hij past haar toch niet .ze mochten hem houden
De jurk is gebruikt om die 50 euro te verantwoorden die ze gewoon van de mevr ,die groot fan is heeft gekregen
Katie zit gewoon steeds bij de vetput te schnabbelen hoorde ik Franny zeggen en niemand die daar een oplossing voor wist ...quote:
Ik heb de aankondiging net gemist , was ff druk met belangrijkere zakenquote:
Zal haar vast ook zo noemen. Ik zit er niet mee.quote:
En ze blijft bij haar standpunt da ze dr huisje niet uitgaat en ik geef dr groot gelijkquote:Op maandag 16 september 2019 10:22 schreef zodeju het volgende:
Shelley krijgt priveles van haar danslerares ......voor 75euro.
Zo lekker denigrerend .quote:
Je hoort ook heleboel vrouwen zeggen "mijn mannetje".quote:Op maandag 16 september 2019 10:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Zo lekker denigrerend .
Alfred Lagarde draait zich om in zijn graf , die kon daar zo kwaad om worden
En wie gaat dat betalen?quote:Op maandag 16 september 2019 10:22 schreef zodeju het volgende:
Mooi! Ze kan dus gelijk al 50 euro zelf betalen .... toch? ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:22 schreef zodeju het volgende:
Ja maar ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Mooi! Ze kan dus gelijk al 50 euro zelf betalen .... toch? ...
Ja daag, ze heeft al acteerlessen gehad van de bv voor haar droomquote:Op maandag 16 september 2019 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De bv want het is haar droom
Ik ook! Die kast moet eruit..en klaar.quote:Op maandag 16 september 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze blijft bij haar standpunt da ze dr huisje niet uitgaat en ik geef dr groot gelijk
Ja dat dacht ik al te zien gisteren...dat is natuurlijk al langer aan de gang..Hun schuld dus, dat ze niet opgelet hebben..Het ligt echt niet aan dat ene stuk wortel, wat Hiske af en toe geeft...Vet is vele malen ergerquote:Op maandag 16 september 2019 10:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Katie zit gewoon steeds bij de vetput te schnabbelen hoorde ik Franny zeggen en niemand die daar een oplossing voor wist ...
Een of ander derderrangs zangertje of zoquote:
Ja, zo zegt hij hetquote:
In die kringen hebben ze nog niet van emancipatie gehoord, die lopen decennia achter..quote:Op maandag 16 september 2019 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo zegt hij hetkan er niets anders van maken
Lijkt me vermoeiend om maar continue zo rond te moeten lopen .. of zzou het opreatief zijn gebeurd?quote:Op maandag 16 september 2019 10:32 schreef Bramenstruik het volgende:
dat smoelwerk van Merel, ik kan me niet voorstellen dat je daar met een serieus gezicht naar kan kijken, dan schiet je toch enorm van in de lach???
vraag dat niet aan mij, ik doe iedereen na, totaan Frennie aan toe, is een hobbyquote:Op maandag 16 september 2019 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend om maar continue zo rond te moeten lopen .. of zzou het opreatief zijn gebeurd?
Gerrit is zo bezig met de stemmingen obsessie voor hemquote:
Er is niet eens bekend wanneer er stemmingen zijnquote:Op maandag 16 september 2019 10:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Gerrit is zo bezig met de stemmingen obsessie voor hem
Oh : dus zo werkt datquote:Op maandag 16 september 2019 10:37 schreef chufi het volgende:
GG weer lekker veel kaarten verkocht voor de 4e Natalie bedankt Jens gelijk ssshht die heb ik zelf net aangemaakt ...
En hij weet ook precies hoe het gaat lopen, tof toch?quote:Op maandag 16 september 2019 10:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Gerrit is zo bezig met de stemmingen obsessie voor hem
Met z'n nagelvijltje?quote:Op maandag 16 september 2019 10:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh hemel Jordi probeert iets te zagen
Zijn daar filmpjes van?quote:Op maandag 16 september 2019 10:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vraag dat niet aan mij, ik doe iedereen na, totaan Frennie aan toe, is een hobby
Is toch 'n veel te grove zaag voor triplex?quote:Op maandag 16 september 2019 10:43 schreef cobain1994 het volgende:
Zagen zagen wiede wiede wagen..
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op maandag 16 september 2019 10:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is toch 'n veel te grove zaag voor triplex?
Yep kan ze weer bij Gerrit kruipenquote:Op maandag 16 september 2019 10:46 schreef Harrison het volgende:
Alles net na veel discussie in kannen en kruiken voor de b&b, iedereen tevreden, Jens en Mylene gaan in de kast, Lex en Franny in de caravan. Komt Franny nu opeens weer chaos creeren: "jongens, ik heb DE oplossing! Lex gaat in haar eentje in de kast, Jens en Mylene gaan in de caravan en ik ga in de tent".
Waarom heb ik nu het gevoel dat ze daar alleen zelf op de een of andere manier beter van wordt?
Het was Lex die eerder al zeurde hoor, die wilde niet in de caravanquote:Op maandag 16 september 2019 10:46 schreef Harrison het volgende:
Alles net na veel discussie in kannen en kruiken voor de b&b, iedereen tevreden, Jens en Mylene gaan in de kast, Lex en Franny in de caravan. Komt Franny nu opeens weer chaos creeren: "jongens, ik heb DE oplossing! Lex gaat in haar eentje in de kast, Jens en Mylene gaan in de caravan en ik ga in de tent".
Waarom heb ik nu het gevoel dat ze daar alleen zelf op de een of andere manier beter van wordt?
Mooi dan is dat geld vast weg, kijken wat ze dan verder nog zo wilT.quote:Op maandag 16 september 2019 10:45 schreef zodeju het volgende:
Shelley gaat haar droomgeld gebruiken voor de danslerares.
Jessie vindt dat ze dit niet kan maken....die moet begroot worden bij het evenement.....en dat wil Jordy niet (wat ik logisch vindt) Dus toch maar van haar zakgeld??quote:Op maandag 16 september 2019 10:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Mooi dan is dat geld vast weg, kijken wat ze dan verder nog zo wilT.
En haar echte droom werd door de hele groep gedwarsboomd ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie vindt dat ze dit niet kan maken....die moet begroot worden bij het evenement.....en dat wil Jordy niet (wat ik logisch vindt) Dus toch maar van haar zakgeld??
Gelijk heeft ie, er zijn er wel meer daar die nog helemaal niks hebben gekregen. Het is wel eens klaar met alleen Shelleyquote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie vindt dat ze dit niet kan maken....die moet begroot worden bij het evenement.....en dat wil Jordy niet (wat ik logisch vindt) Dus toch maar van haar zakgeld??
Dat dus ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, er zijn er wel meer daar die nog helemaal niks hebben gekregen. Het is wel eens klaar met alleen Shelley
dat was toch die film?quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En haar echte droom werd door de hele groep gedwarsboomd ...
Vind je? Iedereen heeft toch mee gewerkt?quote:Op maandag 16 september 2019 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
En haar echte droom werd door de hele groep gedwarsboomd ...
Jessie is een grote zwamneus. Hoe kan iemand die man nog serieus nemen.quote:Op maandag 16 september 2019 10:52 schreef Harrison het volgende:
Shelley blijft herhalen dat het gelinkt is aan haar droom. Jessie: ja tuurlijk, dat je 's ochtends wakker wordt is ook gelinkt aan je droom.
Ja ... maar het gedoe er om heen ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je? Iedereen heeft toch mee gewerkt?
en dat is ook zo, hij bepaald alles. en Merel kondigt net nog een feest aan als ze daar 1 jaar is, wie gaat dat betalenquote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is een grote zwamneus. Hoe kan iemand die man nog serieus nemen.
Hij had meer moeite moeten doen om die inloopkast te verbieden.
Hij doet nog steeds alsof hij alles alleen bepaalt.
Je kan alles wel linken aan acteren idd, bedscènes heeft ze goddank al gehadquote:Op maandag 16 september 2019 10:52 schreef Harrison het volgende:
Shelley blijft herhalen dat het gelinkt is aan haar droom. Jessie: ja tuurlijk, dat je 's ochtends wakker wordt is ook gelinkt aan je droom.
wat een idioot planquote:Op maandag 16 september 2019 10:46 schreef Harrison het volgende:
En niemand die maar op het idee komt dat die inloopkast juist gebouwd is om Shelley en Andrea eens een keer uit hun hut te krijgen voor de B&B? ...quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie is een grote zwamneus. Hoe kan iemand die man nog serieus nemen.
Hij had meer moeite moeten doen om die inloopkast te verbieden.
Hij doet nog steeds alsof hij alles alleen bepaalt.
Ja, maar dat heeft met andere dingen te maken, en niet zo met gedwarsboomd......alles heeft ze gekregen wat ze wilde......zelfs op het laatste moment een andere rode loper....terwijl ze al weken die andere had maar niet even gekeken heeft , met gosh wel een heel klein dun matje.quote:Op maandag 16 september 2019 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... maar het gedoe er om heen ...
Dat komt vast wel goed. Zal wel wat besputterd worden en zo (voor de buhne) maar Merel krijgt wat ze wil en wordt niet koppig genoemd.quote:Op maandag 16 september 2019 10:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dat is ook zo, hij bepaald alles. en Merel kondigt net nog een feest aan als ze daar 1 jaar is, wie gaat dat betalen
Je kunt alles bedenken. Wat ik in ieder geval bedenk, is dat het Shelley zo moeilijk mogelijk gemaakt moet worden. Het is Utopia ja. Het is een soort nep-DGK geworden. Meer opties zijn er niet. Een format dat een Utopia moest zijn, dat gelinkt wordt met een pestshow.quote:Op maandag 16 september 2019 10:57 schreef snetje het volgende:
[..]
En niemand die maar op het idee komt dat die inloopkast juist gebouwd is om Shelley en Andrea eens een keer uit hun hut te krijgen voor de B&B? ...
Shelley moet gewoon een deel van het geld wat zij gewonnen hebben vragen. Opgelost.quote:Op maandag 16 september 2019 11:00 schreef Mohitah het volgende:
Shelley zogenaamd belangstelling oa bij Mylene waar zij haar droomgeld aan uit wil geven. De achterliggende gedacht van Shelley is waarschijnlijk als iem zijn droomgeld niet gebruikt kan ik dat mooi gebruiken
Dat zou ze wel willen! Dat geld is niet voor individuen maar voor het groepje als geheel dat gekozen is.quote:Op maandag 16 september 2019 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley moet gewoon een deel van het geld wat zij gewonnen hebben vragen. Opgelost.
Dat idee had ik ook......ze wil het zo graag dus gewoon van haar zakgeld.....quote:Op maandag 16 september 2019 11:00 schreef Mohitah het volgende:
Shelley zogenaamd belangstelling oa bij Mylene waar zij haar droomgeld aan uit wil geven. De achterliggende gedacht van Shelley is waarschijnlijk als iem zijn droomgeld niet gebruikt kan ik dat mooi gebruiken
Klopt, Jordy heeft ook een deel gekregen.quote:Op maandag 16 september 2019 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ze wel willen! Dat geld is niet voor individuen maar voor het groepje als geheel dat gekozen is.
Daar wil ze al botsauto's voor ...quote:Op maandag 16 september 2019 11:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley moet gewoon een deel van het geld wat zij gewonnen hebben vragen. Opgelost.
Voor dat feest waar ze allemaal bij zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, Jordy heeft ook een deel gekregen.
Ja, dat idee is en petit comité geopperd, maar is nooit afgesproken en waarschijnlijk te duur.quote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Daar wil ze al botsauto's voor ...
Als zij gaat dansen is ook iedereen erbij/kunnen erbij zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 11:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor dat feest waar ze allemaal bij zijn.
Valt wel op jaquote:Op maandag 16 september 2019 11:07 schreef Verida het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Merel van alles heeft georganiseerd voor als zij er 1 jaar zit?
en daar is geen commentaar op gekomen van Jessie?
En de paar euro die uitgeven zijn voor de mickey mouse dingen voor de 15 maanden van His, kwam wel commentaar op?
het wordt met de dag krommer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |