abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188989049
- Kappen nou.-

[ Bericht 96% gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-09-2019 13:07:17 ]
pi_188989240
- Kappen nou. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Gizmogirl28 op 17-09-2019 13:11:52 ]
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_189021437
mag een vraag over moderatie wel?

Wat is de deal tussen de mods en Wyatt? Als er een opmerking wordt geplaatst over zijn transgender zijn, dan wordt deze verwijdert, met als reden dat wyatt hier geen prijs op stelt.

Waarom sluiten de mods een dergelijke afspraak met een mede user, die wel zijn hele transgender zijn op de streams heeft gegooid?

hij is nu niet op de streams, was als trollactie door iemand op de Cos geplaatst, Maar offtopic werd niet als reden opgegeven voor het vegen

dus mijn vraag is nu, wat is de deal hierover?
pi_189021513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:04 schreef Verida het volgende:

Wat is de deal tussen de mods en Wyatt? Als er een opmerking wordt geplaatst over zijn transgender zijn, dan wordt deze verwijdert, met als reden dat wyatt hier geen prijs op stelt.

Waarom sluiten de mods een dergelijke afspraak met een mede user, die wel zijn hele transgender zijn op de streams heeft gegooid?

hij is nu niet op de streams, was als trollactie door iemand op de Cos geplaatst, Maar offtopic werd niet als reden opgegeven voor het vegen

Geen deal, maar mijn interpretatie van de FOK regels, klachten graag naar forum@fok.nl.
pi_189021522
quote:

Wat mij betreft ging het puur over het niet on-topic zijn, en het gebruik van naam en achternaam.

Hoewel ik ook zeker kan begrijpen dat zulke reacties voor Wyatt niet fijn zijn staat hij, en dat weet hij zelf ook, in een positie waarin hij regelmatig voorbij komt.

Deze discussie(mits hij wel een beetje redelijk blijft), over transgender zijn, past beter in bijv de sc., maar ook in dat geval is 1 specifiek persoon op die manier aan vallen niet de bedoeling.
pi_189021536
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:10 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Geen deal, maar mijn interpretatie van de FOK regels, klachten graag naar forum@fok.nl.
Is dit een grapje? :@
pi_189021562
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Is dit een grapje? :@
Grapjes plaats ik elders
pi_189021681
quote:

Er mag gerust over Wyatt geschreven worden. Mits op nette manier zoals bij iedereen de bedoeling is. Wyatt heeft zichzelf in de aandacht geplaatst door hier zelf over te vertellen en regelmatig op de streams te zien zijn dus hij kan reacties verwachten. En op een nette manier is dat ook helemaal geen probleem vind ik.
pi_189021847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er mag gerust over Wyatt geschreven worden. Mits op nette manier zoals bij iedereen de bedoeling is. Wyatt heeft zichzelf in de aandacht geplaatst door hier zelf over te vertellen en regelmatig op de streams te zien zijn dus hij kan reacties verwachten. En op een nette manier is dat ook helemaal geen probleem vind ik.
^O^
  donderdag 19 september 2019 @ 14:44:22 #210
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189022014
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:31 schreef Crabapple het volgende:

[..]

^O^
Goh, daar had je net totaal geen boodschap aan, elke post die het niet eens was met de stelling "het is een man" heb je rückzichloss onder censuur geplaatst en gewist!
pi_189022042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:44 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Goh, daar had je net totaal geen boodschap aan, elke post die het niet eens was met de stelling "het is een man" heb je rückzichloss onder censuur geplaatst en gewist!
Dan heb ik een andere definitie van 'op een nette manier ergens over hebben' dan jou.
pi_189022164
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Dan heb ik een andere definitie van 'op een nette manier ergens over hebben' dan jou.
het lijkt me dat de definitie "op een nette manier", als moderatie, breed gedragen moet worden door de andere mods.

En dat idee had ik niet echt.
pi_189022323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 14:57 schreef Verida het volgende:

[..]

het lijkt me dat de definitie "op een nette manier", als moderatie, breed gedragen moet worden door de andere mods.

En dat idee had ik niet echt.
Het antwoord op je vraag is dat er gerust over Wyatt een mening geuit mag worden hij komt tenslotte op de streams, als het maar netjes blijft.

We zijn als mods een team, maar dat houd niet in dat we allemaal automatisch dezelfde mening en grenzen hebben en dat heeft hier ook niks mee te maken.
Zoals je ziet zijn we wel allemaal van mening dat er gerust over Wyatt getikt mag worden als het maar netjes blijft.
Daar gaat het om toch?
pi_189022353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het antwoord op je vraag is dat er gerust over Wyatt een mening geuit mag worden hij komt tenslotte op de streams, als het maar netjes blijft.

We zijn als mods een team, maar dat houd niet in dat we allemaal automatisch dezelfde mening en grenzen hebben en dat heeft hier ook niks mee te maken.
Zoals je ziet zijn we wel allemaal van mening dat er gerust over Wyatt getikt mag worden als het maar netjes blijft.
Daar gaat het om toch?
Ik had het idee dat de veegactie niet echt door alle mods werd gedragen. Aangezien het dus echt niet zo heel erg vreselijk was wat er werd geschreven.
pi_189022484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:15 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik had het idee dat de veegactie niet echt door alle mods werd gedragen. Aangezien het dus echt niet zo heel erg vreselijk was wat er werd geschreven.
Als er iets gebeurd dan zijn de mod(s) die aanwezig zijn degene die de keuzes moeten maken.
Er waren nou in dit geval meerdere mods aanwezig, er zijn een aantal posten uitgehaald die richting beledigen gingen en de rest van de meningen staat er gewoon nog.

Ik zie het probleem niet zo, we vragen gewoon wat rekening met elkaar te houden en de meningen netjes te houden aangezien Wyatt ook een COSser is.
pi_189022524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Als er iets gebeurd dan zijn de mod(s) die aanwezig zijn degene die de keuzes moeten maken.
Er waren nou in dit geval meerdere mods aanwezig, er zijn een aantal posten uitgehaald die richting beledigen gingen en de rest van de meningen staat er gewoon nog.

Ik zie het probleem niet zo, we vragen gewoon wat rekening met elkaar te houden en de meningen netjes te houden aangezien Wyatt ook een COSser is.
daar mogen we gelukkig van mening in verschillen. Ik zie er wel een probleem in en vond het veegreactie die nergens op sloeg. Er werd echt nog niet zo vreselijk beledigend geschreven, gaat in mijn ogen richting censuur.
pi_189022541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:30 schreef Verida het volgende:

[..]

daar mogen we gelukkig van mening in verschillen. Ik zie er wel een probleem in en vond het veegreactie die nergens op sloeg. Er werd echt nog niet zo vreselijk beledigend geschreven, gaat in mijn ogen richting censuur.
Dat is idd een verschil van mening die gelukkig mag. :)
pi_189023184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat is idd een verschil van mening die gelukkig mag. :)
het zou overigens wel sieren als er gewoon gezegd zou kunnen worden dat een (beginnende) mod iets te enthousiast heeft geveegd, in plaats van elkaar enorm de hand boven het hoofd te houden wat betreft de netheid van de reacties en van wat al dan niet door Wyatt als beledigend gezien kan worden.
pi_189023192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 15:30 schreef Verida het volgende:

[..]

Preventief ruimen
pi_189023209
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Preventief ruimen
het leek mij "ruimen op naam van de user" ipv ruimen om de tekst die in de reactie stond. Maar ook dat is slechts mijn bescheiden mening
pi_189023249
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:23 schreef Verida het volgende:

[..]

het zou overigens wel sieren als er gewoon gezegd zou kunnen worden dat een (beginnende) mod iets te enthousiast heeft geveegd, in plaats van elkaar enorm de hand boven het hoofd te houden wat betreft de netheid van de reacties en van wat al dan niet door Wyatt als beledigend gezien kan worden.
We hoeven idd niet vóór Wyatt te denken. Dat kan hij zelf heel goed blijkens zijn optredens daar en zijn posts op UTO.
  donderdag 19 september 2019 @ 16:31:25 #222
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_189023303
Whoops verkeerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189023316
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Merol hou je rot bek dicht

Vies stook wijf
pssst, je zit in de Feedback
:P
pi_189023328
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:31 schreef puzziepie het volgende:
Whoops verkeerd
psst dit is niet de COS ;)
pi_189025773
Familie van Tranny was ook zeer te spreken dat ze hier door iemand 'Freaky Familie' werd genoemd. :')
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  donderdag 19 september 2019 @ 19:34:07 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_189026669
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Familie van Tranny was ook zeer te spreken dat ze hier door iemand 'Freaky Familie' werd genoemd. :')
Moeten ze maar op Fok posten, dan worden ze beschermd.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_189026802
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:34 schreef mazaru het volgende:

[..]

Moeten ze maar op Fok posten, dan worden ze beschermd.
Ah ja dat is wel hypocriet ja :{
pi_189026846
Wanneer heeft die Wyatt eigenlijk voor het laatst iets gepost hier?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189026970
‘Ze vragen er zelf om als ze met hun kop op tv komen :{w
pi_189027013
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef mootie het volgende:
in de mate van Wyatt wel ja
  donderdag 19 september 2019 @ 19:49:00 #231
38396 mazaru
pi_189027092
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:44 schreef mootie het volgende:
Dat geldt dan toch niet alleen voor Wyatt? Dan zou iedere opmerking die enigszins beledigend zou kunnen zijn over familie, marktbezoekers, bezorgers etc. verwijderd moeten worden. Maar omdat Wyatt ook op fok post wordt het ineens anders en mogen meningen die niet vlijend zijn niet meer geschreven worden.
pi_189027617
Ik heb em ook in de SC gezet, maar vergeten hier ook even neer te zetten. :@

Om heel eerlijk te zijn.

Het is voor de moderatie ook moeilijk om hier een weg in te vinden.

Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.

Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.

We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie. -O-
pi_189027754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Om heel eerlijk te zijn.

Wyatt is op de streams kiest hij zelf voor en daar mag een mening over geuit worden.
Aan de andere kant is hij een user die in de COS post en die als user zijnde niet neergehaald hoeft te worden, het kan dan snel naar een persoonlijke aanval neigen.

Het kan wezen dat we soms daar te snel in verwijderd hebben hoewel sommigen dat ook weer niet vinden, je kan het van 2 kanten zien en ieder ziet het anders.

We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest, het is best een lastige situatie. -O-
Snap ik dat het lastig is. Maar daarom mijn vraag wanneer hij voor het laatst heeft gepost. Daar zou je ook iets mee kunnen doen.
  donderdag 19 september 2019 @ 20:11:57 #234
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_189027775
Hij is een Cosser, geen bewoner, leave Cossers aloneee }:|
  donderdag 19 september 2019 @ 20:14:42 #235
38396 mazaru
pi_189027842
quote:

Om heel eerlijk te zijn.

Lijkt mij niet zo lastig. Zolang het commentaar gaat over wat er op de streams is geweest dan zou het gewoon moeten blijven staan. Tenzij het de algemene regels van Fok overtreedt zoals doodverwensingen, maar dat lijkt me logisch.

Hij heeft zelf lopen vertellen op de streams over zijn operaties en het hele transgendergebeuren. Dan mogen mensen daar ook een mening over posten.

Bevalt het hem niet dan zou hij beter niet meer op Fok moeten meelezen. De familie van de Utopianen kiezen er ook voor om niet mee te lezen op Fok omdat ze niet willen lezen wat er geschreven wordt over ze. Dat is een keuze.
pi_189027882
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Lijkt mij niet zo lastig. Zolang het commentaar gaat over wat er op de streams is geweest dan zou het gewoon moeten blijven staan. Tenzij het de algemene regels van Fok overtreedt zoals doodverwensingen, maar dat lijkt me logisch.

Hij heeft zelf lopen vertellen op de streams over zijn operaties en het hele transgendergebeuren. Dan mogen mensen daar ook een mening over posten.

Bevalt het hem niet dan zou hij beter niet meer op Fok moeten meelezen. De familie van de Utopianen kiezen er ook voor om niet mee te lezen op Fok omdat ze niet willen lezen wat er geschreven wordt over ze. Dat is een keuze.
quote:

Om heel eerlijk te zijn.

We proberen hier zoveel mogelijk in te schipperen neem het ons aub niet kwalijk als we een keer te snel zijn of zijn geweest,
het is best een lastige situatie. -O-
pi_189027899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:10 schreef Charmian het volgende:

[..]

Snap ik dat het lastig is. Maar daarom mijn vraag wanneer hij voor het laatst heeft gepost. Daar zou je ook iets mee kunnen doen.
Geen idee, volgens mij komt ie nog wel eens langs.
  donderdag 19 september 2019 @ 20:16:58 #238
38396 mazaru
pi_189027904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

[..]

Dat had ik dus gelezen en mijn post was daar een antwoord op.
pi_189027925
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat had ik dus gelezen en mijn post was daar een antwoord op.
Ow ik las het als een vraag. _O-

Dan heb ik niks gezegd. :)
pi_189027962
quote:

[..]

Eens.
En wat Gizmo schrijft.
Volgens mij was Wyatt twee weken geleden nog van plan om naar Utopia te gaan, maar toen kreeg hij op het laatste moment de boodschap dat hij een andere dag moest komen want ze hadden die dag ineens iets anders.
pi_189029249
quote:

[..]

Eens.
pi_189033851
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens.
En wat Gizmo schrijft.
Volgens mij was Wyatt twee weken geleden nog van plan om naar Utopia te gaan, maar toen kreeg hij op het laatste moment de boodschap dat hij een andere dag moest komen want ze hadden die dag ineens iets anders.
Klopt inderdaad, hij zou tegelijk met die oudere meneer op de fiets maar dat mocht niet vanwege een feestje.

En verder, helemaal mee eens met maz, lav en giz. Het hoeft niet te over de top te gaan maar als je weet dat je op camera komt moet je er ook op rekenen dat daar over gepraat word. O^
  vrijdag 20 september 2019 @ 02:01:12 #243
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_189034208
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 19:39 schreef Charmian het volgende:
Wanneer heeft die Wyatt eigenlijk voor het laatst iets gepost hier?
In de afgelopen paar weken. Hij had een stuk over dat hij wettelijk ook al een hij is geworden. Hij wenste met hij aangesproken te worden en niet met het of zij. Was een een keurig bericht.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:43:00 #244
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189036176
Edit, te moeilijk, geveegd door mij!

[ Bericht 94% gewijzigd door BloesBloes op 20-09-2019 10:59:40 ]
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:32:07 #245
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189038366
Volgens mij gaat er wat mis in de SC...Zitten er twee op de laatste pagina te posten alsof ze in de cos zitten...Mag dit wel trouwens, wie weet wordt dit ook geveegd..
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_189038451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij gaat er wat mis in de SC...Zitten er twee op de laatste pagina te posten alsof ze in de cos zitten...Mag dit wel trouwens, wie weet wordt dit ook geveegd..
:P
Gifjes en oud nieuws, dat willen we niet in de COS toch?
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:43:53 #247
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189038492
En wanneer is dat irritante gevraag om die cookies eens afgelopen....Wordt je ook moedeloos van.
pi_189038550
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Dank, denk dat ze de weg een beetje kwijt waren ;) .
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:51:32 #249
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189038581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yw en ik durfde het bijna niet te posten, het zal maar geveegd worden of een ban opleveren.
pi_189038593
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Yw en ik durfde het bijna niet te posten, het zal maar geveegd worden of een ban opleveren.
Ben je mal, nee hoor. :N Juist bedankt voor de tip ^O^
pi_189039208
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
En wanneer is dat irritante gevraag om die cookies eens afgelopen....Wordt je ook moedeloos van.
Hier geef ik je gelijk in. Stront vervelend maar ze zijn er mee bezig
  vrijdag 20 september 2019 @ 19:53:11 #252
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189043812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En ik denk dat je daarmee goed fout zit weer, na jarenlang pushen dat zijwegen rest discussies naar de SC verplaatst dienen te worden om de COS niet te "vervuilen" , doen een paar precies dat krijgen ze comment dat ze niet in de COS zitten…

En dat in de SC álles besproken kan worden is inmiddels ook BS gebleken gezien de recente ontwikkelingen.. duidelijkheid was het devies begreep ik
pi_189043920
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En ik denk dat je daarmee goed fout zit weer, na jarenlang pushen dat zijwegen rest discussies naar de SC verplaatst dienen te worden om de COS niet te "vervuilen" , doen een paar precies dat krijgen ze comment dat ze niet in de COS zitten…

En dat in de SC álles besproken kan worden is inmiddels ook BS gebleken gezien de recente ontwikkelingen.. duidelijkheid was het devies begreep ik
Kan best hoor, dat ik het niet goed zag. Dacht echt dat men dacht dat ze op de COS zaten, dat gebeurt wel vaker en is ook helemaal niet erg. Dan geef ik ze meestal een seintje en that's it.
En verder mag zo'n beetje alles besproken worden op de SC.
pi_189082796
Ik heb op mijn telefoon last van de privacy pop-up, bij elke wisseling die ik maak krijg ik die pagina in beeld. Op mijn laptop heb ik nergens last van. Iemand een slimme tip?
pi_189082828
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:05 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik heb op mijn telefoon last van de privacy pop-up, bij elke wisseling die ik maak krijg ik die pagina in beeld. Op mijn laptop heb ik nergens last van. Iemand een slimme tip?
MED / Problemen met popup en privacyknop onderin

Helpt dit?
pi_189083135
quote:
Nee, helemaal niets. Ik heb er dus geen last van op de laptop, alleen de telefoon en dat pas sinds 2 dagen. Het is niet leuk meer zo. -O-
pi_189083180
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:37 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, helemaal niets. Ik heb er dus geen last van op de laptop, alleen de telefoon en dat pas sinds 2 dagen. Het is niet leuk meer zo. -O-
Ik heb precies hetzelfde. Het is inderdaad ontzettend irritant.
pi_189119398
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 11:41 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Het is inderdaad ontzettend irritant.
En het komt ook bijna elke dag een paar keer langs.
pi_189119666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En het komt ook bijna elke dag een paar keer langs.
Ik krijg vandaag een paar keer op de gewone pc als ik op FOK kom die irritante cookie vraag
Het lukt ze nog niet echt om de boel goed te krijgen schijnbaar.\Veel werk allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_189119972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 19:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik krijg vandaag een paar keer op de gewone pc als ik op FOK kom die irritante cookie vraag
Het lukt ze nog niet echt om de boel goed te krijgen schijnbaar.\Veel werk allemaal
Sinds een half uur heb ik er geen last meer van op mijn telefoon. *O* Ooit komt het allemaal goed.
pi_189120086
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Sinds een half uur heb ik er geen last meer van op mijn telefoon. *O* Ooit komt het allemaal goed.
O zet net de iPad aan. En hier nog niet opgelost. Maar ze zijn er mee bezig dus nog ff geduld dan maar
pi_189185334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 20:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O zet net de iPad aan. En hier nog niet opgelost. Maar ze zijn er mee bezig dus nog ff geduld dan maar
Ik vermoed dat het enorm lastig is om dit weg te krijgen. Hoop wel dat het ze gaat lukken.
pi_189186166
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het enorm lastig is om dit weg te krijgen. Hoop wel dat het ze gaat lukken.
Op mijn telefoon is het weer terug, nu in het engels.... :(
  Moderator maandag 30 september 2019 @ 06:35:43 #264
388664 crew  Dotteke
pi_189186794
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is heel vervelend voor degene die het op moet lossen.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:34:32 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_189214509
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Op mijn telefoon is het weer terug, nu in het engels.... :(
Ja, heb hem vandaag ook weer paar keer gehad, maar ik klik het maar gewoon weg.
pi_189249315
Even afkloppen, maar het is sinds vandaag weg. *O* *O* *O*
pi_189260996
Mag er een t bij uigedroogd in de TT? _O_
pi_189261558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Mag er een t bij uigedroogd in de TT? _O_
Fixed ^O^
pi_189261565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 11:30 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Fixed ^O^
^O^
pi_189368089
cos is kapot :(
ooh volgens mij word er al aangeprutst ^O^
hij doet weer, nothing to read here ^O^

[ Bericht 32% gewijzigd door Schakeltopia op 10-10-2019 19:43:13 ]
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_189426332
Ik heb een klacht @murp
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 10:49:51 #272
58651 crew  murp
murp
pi_189426346
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb een klacht @:murp
Mag je mailen :)
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 10:51:25 #273
58651 crew  murp
murp
pi_189426357
Of over mij een klacht? :o

Maar dan mag je alsnog mailen :')
pi_189426358
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:49 schreef murp het volgende:

[..]

Mag je mailen :)
Heb een klacht over jou, dus dat gaat niet
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 10:52:01 #275
58651 crew  murp
murp
pi_189426365
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:51 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Heb een klacht over jou, dus dat gaat niet
Dan moet je er maar mee dealen.
pi_189426383
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:52 schreef murp het volgende:

[..]

Dan moet je er maar mee dealen.
Nee
  Forum Admin maandag 14 oktober 2019 @ 10:54:15 #277
58651 crew  murp
murp
pi_189426394
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:53 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Nee
Open een topic in FB zou ik zeggen.
pi_189461638
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door murp op 16-10-2019 12:05:27 ]
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:52:40 #279
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189462524
Is er een mod die de OP kan wijzigen. Iop moet op zijn....Thx alvast
pi_189462565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Is er een mod die de OP kan wijzigen. Iop moet op zijn....Thx alvast
Done. :)
  woensdag 16 oktober 2019 @ 12:55:40 #281
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189462583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 12:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Done. :)
^O^ Top
pi_189512562
TT is niet naar wens in de Cos , maar mag verandert worden of graag een hooft letter W .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:21:29 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189518142
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2019 10:54 schreef murp het volgende:

[..]

Open een topic in FB zou ik zeggen.
Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
pi_189518721
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Hou op, enig souplesse zou op zijn plaats zijn.. zoveel "vakantiegangers" om nix hoor ik al.. met nog twee maanden te gaan tot Einde COS zouden Blauw&Rood een keer de boel de boel moeten laten.. da klad zit er al lang in
Er zijn momenteel vrij weinig "vakantiegangers" vind ik zelf, en of het om niks is, tja dat bespreken we natuurlijk met de persoon in kwestie, en niet andere users. We willen het allemaal leuk houden tot op het eind maar dat moet ook van 2 kanten komen.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:31:28 #285
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189519107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:37:03 #286
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189519194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Je kunt ook aangeven dat sommige users eens ter rade kunnen gaan bij hunzelf en niet over alles te gaan zeiken. Het is nog maar 2 maanden, moet je elkaar dan nog even het leven zuur maken? Het ligt telkens aan de moderatie, maar sommige users zouden ook enige zelfreflectie mogen tonen...Ik zal nu geen vriendjes maken bij enkele users met deze posting, maar dat boeit mij geen ruk. Ik wil het gewoon nog even leuk hebben hier en dat gezeur negeer ik gewoon. Dit wou ik toch even kwijt.
Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestreden
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:43:07 #287
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189519273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Neejj.. ik blijf het op vakantie sturen een foute methode vinden, het afkappen van een discussie tussen users belonen met 24u oprotten heb ik altijd bestreden
Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:49:12 #288
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189519362
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:43 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dus een politieagent hoeft ook geen bekeuringen meer uit te delen? Je moet je gedragen naar de richtlijnen van een forum, houd je je daar niet aan, dan is er een passende straf nodig. Het zou anders toch compleet uit de hand lopen? Ik ben voor de monoloog, maar wanneer dat niet meer mogelijk is en users worden onredelijk, zit er niets anders meer op dat je moet gaan waarschuwen, wanneer dat niet meer werkt, dan volgt er een passende straf. Het is niet anders, zo werkt het gewoon.
Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vinden
pi_189519756
Het loopt andersom uit de hand. Ik las net in JUB een stukje terug in de tijd, waar woorden aan te pas kwamen, waar wij 2 weken voor moeten 'bloeden'.
Kritiek geven,meningen uiten, zeggen dat je elkaar niet mag/moet mag niet meeheeer hoohooor.
Hoe help ik een forum om zeep.
Iedereen de tyfus bannen en de mond snoeren ^O^ . Dat wekt alleen maar meer weerstand op en mensen die wegblijven. En t lijkt alleen in Uto te gebeuren, want als je een topic leest in POL of Nieuws, gaat het nog veel harder aan toe. :?
Ik uit nu mijn mening, maar zal het blijven staan ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Actief aanwezig zijn en melden is meer dan genoeg wegsturen blijft ik een te hard middel vinden
En dit.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:24:28 #290
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189520024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
Het loopt andersom uit de hand. Ik las net in JUB een stukje terug in de tijd, waar woorden aan te pas kwamen, waar wij 2 weken voor moeten 'bloeden'.
Kritiek geven,meningen uiten, zeggen dat je elkaar niet mag/moet mag niet meeheeer hoohooor.
Hoe help ik een forum om zeep.
Iedereen de tyfus bannen en de mond snoeren ^O^ . Dat wekt alleen maar meer weerstand op en mensen die wegblijven. En t lijkt alleen in Uto te gebeuren, want als je een topic leest in POL of Nieuws, gaat het nog veel harder aan toe. :?
Ik uit nu mijn mening, maar zal het blijven staan ?
[..]

En dit.
Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:38:17 #291
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_189520300
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dus in jou ogen zijn de users de liefertjes en de moderatie zijn de boosdoeners? Elkaar uitmaken voor van alles en nog wat moet gewoon kunnen? Elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen moet volgens jou kunnen? Elkaar uitdagen zoals kinderen doen in groep 1 van de basisschool moet gewoon kunnen? Kom op zeg, het is hier vaak gewoon een kleuterklas en kleuters die vervelend zijn straf je ook. De users hebben het er gewoon naar gemaakt. Neem maar van mij aan dat de moderatoren het ook niet leuk vinden om telkens zo te moeten handelen of te reageren. Wanneer je een waarschuwing krijgt en je blijft gewoon doorgaan, dan vraag je er gewoon om.
En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..

Tig veel boetes uitgedeeld voor appen op de fiets

Nul boetes voor 90% die zonder licht rijden
pi_189520308
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Er speelt meer,maar dat weet je blijkbaar niet. En mods kunnen ook fouten maken of denk je van niet, net als oom Agent.
En het is idd een kleuterschool geworden, fok stond bekend dat het wat vrijer was. Gone.....
Als jij nu liever in een keurslijf post (want je was geen haar beter) dan be my guest.
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:40:46 #293
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189520328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

En nog steeds ga je voorbij de impact die een ban heeft ongeacht het "vergrijp" die een zg hufter poster gedaan heeft..

Tig veel boetes uitgedeeld voor appen op de fiets

Nul boetes voor 90% die zonder licht rijden

Men heeft dan gevraagd om die impact.
pi_189520379
Volgens mij is er wel weer genoeg gezegd aan beide kanten.

Bannen gebeurt niet zomaar, de impact word echt niet onderschat, daarom komen er ook meerdere mensen bij kijken. Users zien over het algemeen lang niet alles wat daar bij komt kijken en ook dat is met een reden. Dan kan die ban voor de gebande een impact hebben, dat kan het gedrag van een user ook hebben op de andere users en ook dat moet niet onderschat worden.

Als we het met een vriendelijke melding afkunnen doen we dat graag maar dat is helaas niet altijd het geval, en eindeloze discussies daarover aangaan lost vrij weinig op.

Volgens mij is het allemaal wel weer vrij duidelijk zo en daarom gaan we het hier ook bij laten.
pi_189524338
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 20:44 schreef Soulraven het volgende:
Volgens mij is er wel weer genoeg gezegd aan beide kanten.

Bannen gebeurt niet zomaar, de impact word echt niet onderschat, daarom komen er ook meerdere mensen bij kijken. Users zien over het algemeen lang niet alles wat daar bij komt kijken en ook dat is met een reden. Dan kan die ban voor de gebande een impact hebben, dat kan het gedrag van een user ook hebben op de andere users en ook dat moet niet onderschat worden.

Als we het met een vriendelijke melding afkunnen doen we dat graag maar dat is helaas niet altijd het geval, en eindeloze discussies daarover aangaan lost vrij weinig op.

Volgens mij is het allemaal wel weer vrij duidelijk zo en daarom gaan we het hier ook bij laten.
Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.
Hopla, ban en doei.
pi_189524444
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat me wel stoort is dat een ban gewoon gezet wordt. Er is geen waarschuwing, geen dm, niks.
Hopla, ban en doei.
Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.

Doe je er wel wat mee, dan is een ban uiteraard overbodig.
pi_189524497
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:21 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Over het algemeen is er wel eerst een waarschuwing maar we blijven ons uiteraard niet herhalen. Als je meerdere keren voor iets word aangesproken en je blijft ermee doorgaan, tja.

Doe je er wel wat mee, dan is een ban uiteraard overbodig.
Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.
En dan geen algemene waarschuwing in de Cos.
pi_189524520
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:25 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon policy? Waarschuwing en dan een ban.
En dan geen algemene waarschuwing in de Cos.
Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.

Je moet een waarschuwingssysteem natuurlijk niet gaan zien als "oh dus de volgende keer kom ik er een keer mee weg zonder ban want ze MOETEN me eerst waarschuwen". Als iemand genoeg is gewaarschuwd voor hetzelfde is dat genoeg.
pi_189524540
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Maar dat houd natuurlijk niet in dat we ons hoeven blijven herhalen. En ja, een algemene waarschuwing in de cos telt wat mij betreft iig net zo hard mee.

Je moet een waarschuwingssysteem natuurlijk niet gaan zien als "oh dus de volgende keer kom ik er een keer mee weg zonder ban want ze MOETEN me eerst waarschuwen". Als iemand genoeg is gewaarschuwd voor hetzelfde is dat genoeg.
Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 00:49:17 #300
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_189524823
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:28 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het maar een bijzonder systeem. Meer een uitvlucht om mensen niet persoonlijk te hoeven aanspreken.
Ik ben vaak genoeg gewaarschuwd/ergens op gewezen in DM, dat kun je indirect zien als een persoonlijke waarschuwing. Mocht je daar dan geen gehoor aangeven, dan volgt de sanctie die leidt of kan leiden tot een ban.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')