hylarischquote:Op zondag 15 september 2019 20:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger moet van His der piemol afblijvon
Nee nee is goed ik open nooitquote:Op zondag 15 september 2019 20:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:DeKenau
zeg maar welke TT
jij had de laatste posting
En alle andere Utopianen met traanoogjes langs de kant toekijken en vragen of ze ook alsjeblieft een keertje met haar speeltje mogen spelen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het voor me Shelly met wapperende haren in haar uppie
quote:Op zondag 15 september 2019 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En alle andere Utopianen met traanoogjes langs de kant toekijken en vragen of ze ook alsjeblieft een keertje met haar speeltje mogen spelen.
En Shelley:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
Wat fijn om te weten. Ik zou haar een rotschop verkopen.quote:Op zondag 15 september 2019 20:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny: Ik laat wel minder poepies dan eerst.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hylarisch![]()
wrd tijd dat die scheele eens flink random genomen wrd door \\bubbah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Shelley is daarin wel echt het ergste.quote:Op zondag 15 september 2019 20:40 schreef mazaru het volgende:
Hier zou ik zo link van worden. Als er 1 achter me gaat staan als een aasgier om achter de comp te schieten als je je kont ligt.
En vooral als het die vieze stinkrat is.
![]()
[ afbeelding ]
Ja en op de voet gevolgd door die stookrat die shelley probeert te zijn.quote:Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shelley is daarin wel echt het ergste.
de computerstreams zijn een soort streamlock net als in Utopia 1.quote:Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef Mumbojumbo het volgende:
Laat dan de beneden silo zien inplaats van zwijgende pc'ers
gerrit en vieze frannie ook.... en hiske en mariska... en leen en jens.... we zitten eigenlijk naar 1 grote streamlock te kijkenquote:Op zondag 15 september 2019 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de computerstreams zijn een soort streamlock net als in Utopia 1.
En schijnbaar moeten we naar Fran en Ger kijkenquote:Op zondag 15 september 2019 20:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de computerstreams zijn een soort streamlock net als in Utopia 1.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
gerrit en vieze frannie ook.... en hiske en mariska... en leen en jens.... we zitten eigenlijk naar 1 grote streamlock te kijken
Echt, wat een vulgair type is dat. Op het achterlijke af.quote:Op zondag 15 september 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat fijn om te weten. Ik zou haar een rotschop verkopen.
quote:Op zondag 15 september 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
En weer chips vreten. Het is een uur geleden dat ze gevreten hebben
Vanmiddag tijdens het planken slepen liep ze de hele tijd enorm fake te lachen. Ze dacht kennelijk dat het publiek daar niet doorheen kijkt.quote:Op zondag 15 september 2019 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, wat een vulgair type is dat. Op het achterlijke af.
En dat komt dan uit de bek van die naaktslak waar geen vonkje energie vanaf komtquote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dill gezwam
dichtslibbeh en hart transplanietsen
beter je leeft tot ut gaatje
knulliee mening geblaat
ff schoen zetten Sinteklaas kan zomaar ff langs in sept
Liever te dik in een net gebouwde utopia kist, dan weer een fittie gemistquote:Op zondag 15 september 2019 20:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dill gezwam
dichtslibbeh en hart transplanietsen
beter je leeft tot ut gaatje
knulliee mening geblaat
ff schoen zetten Sinteklaas kan zomaar ff langs in sept
hij heeft het er vandaag veel over. his en maris nu ookquote:Op zondag 15 september 2019 20:56 schreef mazaru het volgende:
Dylan en Brandon over de stemming tot brndn zag dat het lichtje van de camera ging branden
Met de stemming moeten ze kleur bekennen dat valt niet mee voor een lege batterijquote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij heeft het er vandaag veel over. his en maris nu ook
quote:Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Caravan streams
Dill naar bed
Brandson naar bed
Jordie idem
en ze gaan vragen of het licht voortaan om 9 uur uitmagquote:Op zondag 15 september 2019 21:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Caravan streams
Dill naar bed
Brandson naar bed
Jordie idem
quote:Op zondag 15 september 2019 20:41 schreef mazaru het volgende:
vieze frannie is geil. Ik word misselijk van die kreunstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |