Is dat Prof?quote:Op zondag 15 september 2019 20:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
letssssss dance
[ afbeelding ]
Ik fast and the furious 8quote:Op zondag 15 september 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo vis a vis kijken, mensen
Ik welquote:Op zondag 15 september 2019 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeft hij zulke smooth danceskills dan?
Hou gewoon op daarmee.quote:
Zoiets zet je niet zomaar uit vriendin. Voor mij is het net als ademhalen.quote:Op zondag 15 september 2019 21:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hou gewoon op daarmee.
Ik heb je al een x eerder gezegt, ik waardeer dat niet als je zo praat.
Saaie doosquote:Op zondag 15 september 2019 21:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja sorry ik kan er niet tegen.
Dit gaat echt door merg en been.quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zoiets zet je niet zomaar uit vriendin. Voor mij is het net als ademhalen.
😂quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Azpi doet dit bij alle vrouwen, misschien stelt dat je gerust.quote:Op zondag 15 september 2019 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit gaat echt door merg en been.
Ja hahahquote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Azpi doet dit bij alle vrouwen, misschien stelt dat je gerust.
Daar kun je ook mee stoppen als je echt je best doet.quote:Op zondag 15 september 2019 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je speelt hard to get maar ik snap niet waaromquote:Op zondag 15 september 2019 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit gaat echt door merg en been.
quote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Solotovski het volgende:
Als k hier mod was zou k alles van kiid verwijderen
bij mannen ook hoor, of liever, alles met een hartslag. heb hem op de vorige meet van mijn kat af moeten stampen toen ik bier ging halen in de keuken, ze heeft er nog steeds moeite mee om geaaid te worden door vreemdenquote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Azpi doet dit bij alle vrouwen, misschien stelt dat je gerust.
Helaas heeft onz geenquote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Solotovski het volgende:
Als k hier mod was zou k alles van kiid verwijderen
Niet zonder hulpmiddelenquote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kun je ook mee stoppen als je echt je best doet.
Jij hebt blijkbaar geheugenverlies.quote:Op zondag 15 september 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je speelt hard to get maar ik snap niet waarom
Je speelt het ook veel te voorzichtig, kun je niet wat harder aandringen?quote:Op zondag 15 september 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je speelt hard to get maar ik snap niet waarom
Hahaha 😂quote:Op zondag 15 september 2019 21:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
bij mannen ook hoor, of liever, alles met een hartslag. heb hem op de vorige meet van mijn kat af moeten stampen toen ik bier ging halen in de keuken, ze heeft er nog steeds moeite mee om geaaid te worden door vreemden
Dat is niet waar wat ze zegt. Ik doe het alleen bij vrouwen die ik zie zittenquote:Op zondag 15 september 2019 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja hahah
dat stelt wel gerust
Je wilt ze niet afschrikkenquote:Op zondag 15 september 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je speelt het ook veel te voorzichtig, kun je niet wat harder aandringen?
Nee, dat snap ik niet want ik vermaak mij altijd prima op fokquote:Op zondag 15 september 2019 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geheugenverlies.
Elke x word ik zo benaderd door jou, iets met foto's... altijd heel doelgericht. En je meent er geen zak van en je hebt een vriendin. Ik vind dat gewoon helemaal niks.
Het is geen leuke conversatie snap je dat?
Ik vind het storend als je zo tegen mij doet.quote:Op zondag 15 september 2019 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar wat ze zegt. Ik doe het alleen bij vrouwen die ik zie zitten
Dan typen we verder vanaf nuquote:Op zondag 15 september 2019 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind het storend als je zo tegen mij doet.
Dus heb geen zin om te praten verder.
Ja ok dat is prima, doe je ding maar word niet lastig danquote:Op zondag 15 september 2019 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik niet want ik vermaak mij altijd prima op fok
Ik doe mijn ding maar jij klaagt over mijn ding. Dat doet geen enkele vrouw normaal gesproken iykwimquote:Op zondag 15 september 2019 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ok dat is prima, doe je ding maar word niet lastig dan
Nee hoor. Vroeg haar gewoon ten dans en dit is de aftermathquote:Op zondag 15 september 2019 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
is azpi weer vrouwtjes aan het lastig vallen
Respecteer je medemens gewoon.quote:Op zondag 15 september 2019 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik doe mijn ding maar jij klaagt over mijn ding. Dat doet geen enkele vrouw normaal gesproken iykwim
Nee niet alleen daarom, maar je meent er geen zak van en vind het storend.quote:Op zondag 15 september 2019 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor. Vroeg haar gewoon ten dans en dit is de aftermath
Ik heb niet genoeg respect om miljarden mensen ermee te voorzienquote:Op zondag 15 september 2019 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Respecteer je medemens gewoon.
Dankjewel.
Ik ben uitgepraat.quote:Op zondag 15 september 2019 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg respect om miljarden mensen ermee te voorzien
Ik meende het hoor. Noem maar een plaats en tijdquote:Op zondag 15 september 2019 21:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee niet alleen daarom, maar je meent er geen zak van en vind het storend.
Natuurlijk dat zal het zijn he.quote:Op zondag 15 september 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem droom je wel eens vochtig over een oversekste Limbo die je bespringt, je hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |