Jazekerquote:Op dinsdag 17 september 2019 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Noem je mij nou een volksjongen
Nou ja zegquote:
Ik mag je graag.quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Da’s wel erg veel eer
Wederzijdsquote:
hahahquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
Zullen we speculeren waarom?
Ik denk dat zijn vriendin achter zijn affaire met haags_kwartiertje is gekomen.
Sneu dit. Na alle inzet die hij heeft getoond om KLB op een hoger plan te zettenquote:
XDquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
Toch enigszins jammer dat haags niet betrapt isquote:Op dinsdag 17 september 2019 13:37 schreef Catkiller het volgende:
Nee man, lekker dat ie weg is.quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sneu dit. Na alle inzet die hij heeft getoond om KLB op een hoger plan te zetten
[..]
XD
Kun je ook vertellen waarom? We hopen jouw KLB ervaring nog beter te makenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee man, lekker dat ie weg is.
De huidige klb mod opstelling ben ik zeer blij mee![]()
Houd eens je smoel dicht Noëllequote:Op dinsdag 17 september 2019 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen waarom? We hopen jouw KLB ervaring nog beter te maken
Zuig mn ballenquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd eens je smoel dicht Noëlle
Ik vind het wel fijn dat we hier een pagina per dag vol posten. Zo blijft het lekker overzichtelijkquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij tevreden bent, is heel FOK! tevreden maat.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat johquote:
Hou je howrensmoel eens johquote:
quote:
quote:
Howrenquote:
quote:
quote:
Dat blijkt hieruit niet (lol)quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat blijkt hieruit niet (lol)
Kun je beter klb hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit op Dumpert een stel kneuzen van reageerders zeg.
Ja ben geen autistquote:Op dinsdag 17 september 2019 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je het wat, de nieuwe lay-out van dumpert
Eigenlijk wel ja.quote:
Ik duik er meteen opquote:Op dinsdag 17 september 2019 18:44 schreef Catkiller het volgende:
Openbaren van DM, dat is een permban.
Wil je even op je taal letten.quote:Op dinsdag 17 september 2019 18:33 schreef Rozevla het volgende:
NOU DUMPERT HEB TENMINSTE GEEN HOEREN COOKY KUT MUUR KNOP 10488273 KEER IN DRUKKEN EN DAN WEER TERUG KOMEN !!!!!!!!!!!
COOKCOOKJES !!!!
Ze zouden voor jou de euthanasie wetgeving mogen versoepelen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik duik er meteen op
Net als op je wijf
Waarom wil jij dat ze zich na de bevalling nogmaals vies en kwetsbaar voeltquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik duik er meteen op
Net als op je wijf
Ook een mooie dit, ben jij van het kliekje?quote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Ze zouden voor jou de euthanasie wetgeving mogen versoepelen.
Kom mee naar buiten dan, met je grote bekquote:Op dinsdag 17 september 2019 19:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Ze zouden voor jou de euthanasie wetgeving mogen versoepelen.
Duh tuurlijk. Je zou dat sneue discordgroepje van ze eens moeten zien. De treurnis klotst tegen de plinten omhoog, niet te zuinigquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook een mooie dit, ben jij van het kliekje?
Ja, maar wie is hetquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Duh tuurlijk. Je zou dat sneu discordgroepje van ze eens moeten zien. De treurnis klotst tegen de plinten omhoog, niet te zuinig
Weet ik veel, 1 pot nat johquote:
Sjonge jonge jonge, jij hebt ook voldoende mensen buiten die kliek die jou het liefst door een buisje zien ademen hoorquote:
Kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, jij hebt ook voldoende mensen buiten die kliek die jou het liefst door een buisje zien ademen hoor
Hahaquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou kan het zijn dat je het stukje voorstellen inmiddels wel aardig kapotgesnoven hebt haha
Volgens mij verwar je me met iemand andersquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou kan het zijn dat je het stukje voorstellen inmiddels wel aardig kapotgesnoven hebt haha
Ik heb je kenteken en ik zoek je op en ik fuck je op eet je op schijt je uit en gebruik je as om de ledematen van je geliefden boven te kokenquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je me met iemand anders
Geilquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:52 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb je kenteken en ik zoek je op en ik fuck je op eet je op schijt je uit en gebruik je as om de ledematen van je geliefden boven te koken
Ga je dan met de trein ??quote:Op dinsdag 17 september 2019 20:52 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb je kenteken en ik zoek je op en ik fuck je op eet je op schijt je uit en gebruik je as om de ledematen van je geliefden boven te koken
Heeyquote:Op dinsdag 17 september 2019 20:52 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |