Vrij domme post.quote:Op zondag 15 september 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Beste verdediging van de eredivisie volgens sommigen hier
Net zoals in bijna elke wedstrijd. Simpele spelerquote:Op zondag 15 september 2019 16:13 schreef Sacioli het volgende:
Kokcu overigens ook helemaal niet meer gezien in de 2e helft.
Dit is....quote:Op zondag 15 september 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Ach, mag die een keer wat minder spelen. Vaak genoeg een vd betere geweest dit seizoen. Komt wel goed.quote:Op zondag 15 september 2019 16:13 schreef Sacioli het volgende:
Kokcu overigens ook helemaal niet meer gezien in de 2e helft.
Flauw.quote:Op zondag 15 september 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Geen kans weggegeven.quote:Op zondag 15 september 2019 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Hoeveel ADO spelers hebben er gescoord dan?quote:Op zondag 15 september 2019 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat wisten de meesten hopelijk al toen sommige users dat hier verkondigden
quote:Op zondag 15 september 2019 16:32 schreef Generationalpha het volgende:
Iedereen lijkt alweer vergeten dat Jörgensen al 2,5 jaar uit vorm is.
Kun je lang en breed praten over een rentree maar het is helemaal geen goede speler meer.
Ietwat gechargeerd, maar Jorgensen heeft inderdaad maar 1 goed seizoen gedraaid wat betreft goals. Velen willen dat niet zien ja.quote:Op zondag 15 september 2019 16:32 schreef Generationalpha het volgende:
Kun je lang en breed praten over een rentree maar het is helemaal geen goede speler meer.
Wat heeft Toornstra nou weer misdaan?quote:Op zondag 15 september 2019 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Jaap maakte een fout door Arzakan te brengen. Je moet Senesi laten spelen. Toornstra kan echt niet
Je bedoelt dat Jorgensen 2,5 jaar geleden ver boven zijn kunnen presteerde en nu weer de matige voetballer is die hij altijd al was.quote:Op zondag 15 september 2019 16:32 schreef Generationalpha het volgende:
Te traag, liet gaten open, middenveld was helemaal wegquote:Op zondag 15 september 2019 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Toornstra nou weer misdaan?
Dit dusquote:Op zondag 15 september 2019 16:39 schreef Barlexus het volgende:
Mijn scherpe analyse zegt dat Feyenoord totaal de controle van de wedstrijd verloor toen Fer gewisseld werd door Toornstra........
Het verval was al ingezet voor Toornstra erin kwam hoor.quote:Op zondag 15 september 2019 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Te traag, liet gaten open, middenveld was helemaal weg
Leuke kloon Klaas.quote:Op zondag 15 september 2019 16:39 schreef Barlexus het volgende:
Mijn scherpe analyse zegt dat Feyenoord totaal de controle van de wedstrijd verloor toen Fer gewisseld werd door Toornstra........
Inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2019 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Wedstrijdje met pieken en dalen. Ik hou me maar vast aan de goede eerste helft. Maar Feyenoord mag nooit denken dat ze er al zijn, zelfs niet als de tegenstander een hopeloze eerste helft gespeeld heeft.
Dit.quote:Op zondag 15 september 2019 16:26 schreef KillemWieft het volgende:
Figuren die komen trollen na een gewonnen wedstrijd.
Misschien moeten we Toornstra en Jorgensen gewoon niet opstellen....quote:Op zondag 15 september 2019 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar Ajax, PSV en AZ in de tweede helft juist (verder) uitliepen dit weekend, laten wij onze tegenstander terugkomen tot 1 goal verschil. Maar Jörgensen en Toornstra zijn pas net weer terug, Senesi heeft nog helemaal niet gespeeld en Berghuis was er vandaag niet bij, dus je kan ook zeggen dat 3 punten al goed genoeg is.
Hopelijk kunnen we in de komende wedstrijden dat niveau van de eerste helft langer volhouden.
Ah, ons psv trolletje is ook weer terug.quote:Op zondag 15 september 2019 16:39 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Jorgensen 2,5 jaar geleden ver boven zijn kunnen presteerde en nu weer de matige voetballer is die hij altijd al was.
ADO was rijp voor gigantisch pak slaag. Dan moet je dat ook geven. Deze tweede helft kon echt niet..quote:Op zondag 15 september 2019 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar Ajax, PSV en AZ in de tweede helft juist (verder) uitliepen dit weekend, laten wij onze tegenstander terugkomen tot 1 goal verschil. Maar Jörgensen en Toornstra zijn pas net weer terug, Senesi heeft nog helemaal niet gespeeld en Berghuis was er vandaag niet bij, dus je kan ook zeggen dat 3 punten al goed genoeg is.
Hopelijk kunnen we in de komende wedstrijden dat niveau van de eerste helft langer volhouden.
Postlocatie: Harvard Universityquote:Op zondag 15 september 2019 16:51 schreef Barlexus het volgende:
Aanval met Larson, Sinistra en Narsingh, Berghuis wil gewoon hard werken en veel beweging in de ploeg brengen
we hebben helemaal geen Jorgensen meer nodig met zijn rare gebaartjes iedere keer...
Ehm wat?quote:Op zondag 15 september 2019 17:04 schreef PIETR het volgende:
Jaap StamWat een randdebiel. Iedereen zit op de entree van Senesi te wachten, Feyenoords duurste aankoop ooit, en wat doet Stam? Geeft hem geen minuten. Want hij moet rustig gebracht worden ofzo, terwijl hij gewoon wedstrijdfit is. Onbegrijpelijk.
Inmiddels ook wel klaar mee.quote:Op zondag 15 september 2019 17:05 schreef PIETR het volgende:
En kappen met Larsson. Contractje ontbinden, wegwezen. Verschrikkelijke speler.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2019 16:39 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Jorgensen 2,5 jaar geleden ver boven zijn kunnen presteerde en nu weer de matige voetballer is die hij altijd al was.
Nee, het is gewoon een achterlijk overdreven post van je. Waar je je druk om kan maken zeg.quote:
Mee eens, vervelende pot werd het. ADO was gelukkig veel te slecht verder. Het is jammer, als het nu met 4-0 uitgespeeld was ga je met een goed gevoel naar Glasgow. Dat valt nu een beetje tegen.quote:
Ja, belachelijk. Je wint uiteindelijk vrij gemakkelijk van ADO, maar je biedt ze gewoon eigenhandig een kans aan op een late gelijkmaker. Botteghin is als aanvoerder blijkbaar ook slappe hap.quote:Op zondag 15 september 2019 17:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Absoluut, maar alsnog totaal niet in de problemen geweest.
En dan twee eigen goals maken
Duurste speler ooit, enorm veel over te doen geweest, iedereen wil hem in actie zien, je staat met 3-0 voor maar je gunt hem geen minuten. Waar slaat dat op dan?quote:Op zondag 15 september 2019 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een achterlijk overdreven post van je. Waar je je druk om kan maken zeg.
Precies. Alhoewel is het misschien ook niet slecht dat je nu zonder een soort misplaatste zelfoverschatting Ibrox binnenstapt.quote:Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, vervelende pot werd het. ADO was gelukkig veel te slecht verder. Het is jammer, als het nu met 4-0 uitgespeeld was ga je met een goed gevoel naar Glasgow. Dat valt nu een beetje tegen.
Sinisterra was best aardig ja. Tapia, Larsson en ondanks zijn goal Narsingh vond ik (weer) erg matig. De invallers waren ook niet echt gelukkig, maar ja. Is ook wel kut invallen als je 3-0 voor staat en het team ‘t wel gelooft.quote:Op zondag 15 september 2019 17:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Je wint uiteindelijk vrij gemakkelijk van ADO, maar je biedt ze gewoon eigenhandig een kans aan op een late gelijkmaker. Botteghin is als aanvoerder blijkbaar ook slappe hap.
Gelijk een extra reden om die band om de arm van Steven of Leroy te schuiven en Senesi in te brengen.
Was wel erg te spreken over het spel van Sinisterra, om even een positief puntje te noemen.
Ik snapte dat ook niet helemaal. Je had heus niet zowel Toornstra als Jørgensen hoeven brengen. Ik zie in dit elftal Toornstra überhaupt niet bij de eerste elf staan.quote:Op zondag 15 september 2019 17:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Duurste speler ooit, enorm veel over te doen geweest, iedereen wil hem in actie zien, je staat met 3-0 voor maar je gunt hem geen minuten. Waar slaat dat op dan?
Hallo Klaas.quote:Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef Barlexus het volgende:
Deze Selectie is op dit moment beter dan die van het kampioensjaar onder gio
Ben benieuwd of Stam het gaat verneuken door straks toornstra in de basis te gooien....
Jörgensen is al 2 jaar een spits van maximaal subtopniveau. Zeker geen topspits.quote:Op zondag 15 september 2019 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ietwat gechargeerd, maar Jorgensen heeft inderdaad maar 1 goed seizoen gedraaid wat betreft goals. Velen willen dat niet zien ja.
lolquote:Op zondag 15 september 2019 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Al die blessures is gewoon pech. Maar goed dat we een extra spits hebben gehaald. Vandaag wordt puntverlies helaas. 0 scorend vermogen.
Toornstra en Jorgensen zijn wedstrijdritme nodig, Senesi heeft niet.quote:Op zondag 15 september 2019 17:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik snapte dat ook niet helemaal. Je had heus niet zowel Toornstra als Jørgensen hoeven brengen. Ik zie in dit elftal Toornstra überhaupt niet bij de eerste elf staan.
Nou ja, Kokcu vond ik vandaag echt niet best, hij moet niet te veel van dit soort potjes spelen want dan ga ik terugverlangen naar Toornstra (sorry klaas)quote:Op zondag 15 september 2019 17:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik snapte dat ook niet helemaal. Je had heus niet zowel Toornstra als Jørgensen hoeven brengen. Ik zie in dit elftal Toornstra überhaupt niet bij de eerste elf staan.
Toornstra speelt en klaas is weer terug. 🤔🤔🤔quote:Op zondag 15 september 2019 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lukt hem ook echt totaal niet om niet op te vallen
Een jongen van 18 heeft er een mindere wedstrijd tussenzitten. Dat is wel shocking, inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, Kokcu vond ik vandaag echt niet best, hij moet niet te veel van dit soort potjes spelen want dan ga ik terugverlangen naar Toornstra (sorry klaas)
Jeetje. Kökcü speelt even wat minder (eerste helft was nog best redelijk). ‘T is wat.quote:Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, Kokcu vond ik vandaag echt niet best, hij moet niet te veel van dit soort potjes spelen want dan ga ik terugverlangen naar Toornstra (sorry klaas)
Ik zeg toch ook dat je hem moet laten staanquote:Op zondag 15 september 2019 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje. Kökcü speelt even wat minder (eerste helft was nog best redelijk). ‘T is wat.
Lekker laten staan.
Was met name tweede helft kut. Eerste helft viel dat wel mee.quote:Op zondag 15 september 2019 17:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je hem moet laten staanMeteen lekker butthurt allemaal als je zegt dat iemand kut speelt wanneer ie ook kut speelt
Die viel ook verschrikkelijk slecht in.quote:Op zondag 15 september 2019 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja het is mooi maar ik denk ondertussen wel verzin eens wat nieuws of zo. Maar ff serieus die tweede helft. Wat de fak.quote:
Niet gezien.quote:Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ja het is mooi maar ik denk ondertussen wel verzin eens wat nieuws of zo. Maar ff serieus die tweede helft. Wat de fak.
Echt he. Meestal is het omgekeerd.quote:Op zondag 15 september 2019 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een jongen van 18 heeft er een mindere wedstrijd tussenzitten. Dat is wel shocking, inderdaad.
Hij heeft bijzonder weinig bijgedragen aan Feyenoord sinds het kampioensjaar inderdaad. Meest opvallende waren nog de 2 goals tegen PSV vorig jaar, daarna denk ik dat je snel klaar bent.quote:Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef hhh38 het volgende:
Als Jørgensen niet scoort is ie vaak alsnog belangrijk als aanspeelpunt. Gaan we nou doen alsof ie helemaal niets heeft bijgedragen sinds het kampioensjaar?
Ligt een beetje aan z'n fitheid natuurlijk, maar als het kan zou ik 'm gewoon in de basis zetten donderdag met Sini op links en Berghuis op rechts. Toornstra mag wel lekker banken.
Ik geef Timmmmm niet gauw gelijk maar het is wel waar dat je een beetje butthurt reageert als iemand benoemt dat Kökcü niet zo goed speelde. Dat laatste mag gewoon benoemd worden, zeker aangezien zijn rendement in de Eredivisie dit seizoen vooralsnog nul is.quote:Op zondag 15 september 2019 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Jeetje. Kökcü speelt even wat minder (eerste helft was nog best redelijk). ‘T is wat.
Lekker laten staan.
Dat mag zeker benoemd worden. Ik zeg toch ook nergens dat dit niet mag?quote:Op zondag 15 september 2019 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef Timmmmm niet gauw gelijk maar het is wel waar dat je een beetje butthurt reageert als iemand benoemt dat Kökcü niet zo goed speelde. Dat laatste mag gewoon benoemd worden, zeker aangezien zijn rendement in de Eredivisie dit seizoen vooralsnog nul is.
Vond het eigenlijk een stuk leuker toen ze nog gewoon lawinepijlen (zonder stok) de gracht ingooiden.quote:Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ja het is mooi maar ik denk ondertussen wel verzin eens wat nieuws of zo. Maar ff serieus die tweede helft. Wat de fak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |