Laat ze maar kijken gewoon je ding doen of andere sportschool zoeken en volgende keer een review schrijven op een manier dat ze niet weten welke persoon erachter zit?quote:Op zondag 15 september 2019 17:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn sportschool paar dagen geleden als review geschreven 'Ik steek mezelf liever in de fik dan dat ik hier weer kom sporten' en daar zijn ze boos over vgm want ze kijken me echt gek aan nu maar wil gewoon normaal sporten daar beetje domme actie maar iedereen verdient een tweede kans vind ik
whehehequote:Op zondag 15 september 2019 17:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja gewoon als prank lol, zat beetje te kloten met maat
Ik deed het onder de naam Henk Tabak, maar ik denk dat ze het wel wetenquote:Op zondag 15 september 2019 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat ze maar kijken gewoon je ding doen of andere sportschool zoeken en volgende keer een review schrijven op een manier dat ze niet weten welke persoon erachter zit?
Hoe weten ze het dan?quote:Op zondag 15 september 2019 17:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik deed het onder de naam Henk Tabak, maar ik denk dat ze het wel weten
Omdat de gemiddelde leeftijd 65 is, en wij de enige 2 echt 'pubers' nog zijn, dus ik denk dat ze het op die manier bekijken. Iemand van 60 zet zoiets niet snel neerquote:
Wat een kut spotschool heb je dan ..ik zit bij zo een bij veel scholen veel studentes etcquote:Op zondag 15 september 2019 17:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde leeftijd 65 is, en wij de enige 2 echt 'pubers' nog zijn, dus ik denk dat ze het op die manier bekijken. Iemand van 60 zet zoiets niet snel neer
ja maar wel druk zeker, die oudjes lullen alleen maar hier dus alles is beschikbaarquote:Op zondag 15 september 2019 17:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een kut spotschool heb je dan ..ik zit bij zo een bij veel scholen veel studentes etc![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens even normaal man. Je kan ook wel echt heel erg overdrijven. Dwerg dat je er bent.quote:Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je Haags z'n zusje optillen?
[..]
110 valt mee als ze 2.39 meter is
[..]
Jij ook
[..]
Jij bent dan ook 2+ meter.
[..]
@:devzero Haags roept je.![]()
[..]
Iedereen is nieuwsgierig
[..]
Ik hoop het maar voor je
quote:Op zondag 15 september 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man. Je kan ook wel echt heel erg overdrijven. Dwerg dat je er bent.
Hoe kom je aan die dates?quote:Op zondag 15 september 2019 17:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Morgen weer een date broeders, zo maar even auto schoonmaken lol
Pompen in de gym zodat je een eckte muscle boy wordt, dan komen die smatjes vanzelf toch.quote:
Sja dacht ik ook toen ik motor ging rijdenquote:Op zondag 15 september 2019 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pompen in de gym zodat je een eckte muscle boy wordt, dan komen die smatjes vanzelf toch.
Komen de chicks niet af op je stoere motor?quote:Op zondag 15 september 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja dacht ik ook toen ik motor ging rijden![]()
Misschien is het je uitstraling. Je moet zelfverzekerd overkomen toch, beetje borst vooruit, dikke in je mik, afentoe potje knokken, dan gaan ze natquote:Op zondag 15 september 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op een dure snelle blitse rijden. Niet op zo'n verantwoord toermodel of een muffe Japanse chopper.quote:Op zondag 15 september 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat mijn ktm superduke 1290 wel stoer genoeg was eigenlijkquote:Op zondag 15 september 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op een dure snelle blitse rijden. Niet op zo'n verantwoord toermodel of een muffe Japanse chopper.
Ben jij ook van de Hells Angels?quote:Op zondag 15 september 2019 17:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat mijn ktm superduke 1290 wel stoer genoeg was eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |