Hoezo wat bedoel je? Dat jij het blijkbaar negatief opvat ligt niet aan mij want ik zeg fijn voor je mbt je eigen reactie.quote:Op zondag 15 september 2019 12:32 schreef Kopjechino het volgende: [..] Heb ik iets gedaan waardoor je boos op me bent ofzo?
![]()
Er is niks aan de hand blijf maar kalm.quote:Op zondag 15 september 2019 12:36 schreef dud0r het volgende:
Moet ik de popcorn al pakken voor een bitchfight ?
Doe normaal.quote:Op zondag 15 september 2019 12:36 schreef dud0r het volgende:
Oké oké.quote:Op zondag 15 september 2019 12:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand blijf maar kalm.
Doe zelfquote:
Beetje zonnen, lekker relaxt lowkey dagje. Ik weet het niet 😜quote:Op zondag 15 september 2019 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oké oké.
Maar wat ga jij vandaag doen?
Goede TT hèquote:
Chill chill. Moet ook af en toe kunnen.quote:Op zondag 15 september 2019 12:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beetje zonnen, lekker relaxt lowkey dagje. Ik weet het niet 😜
Liefst altijd zulke vibes maarja kan niet he.quote:Op zondag 15 september 2019 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chill chill. Moet ook af en toe kunnen.
Kan wel. Moet je de loterij winnen. Kan je naar een zonovergoten land en elke dag niks doen.😎quote:Op zondag 15 september 2019 12:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Liefst altijd zulke vibes maarja kan niet he.
quote:
Dat is de droom ja 😜 kwestie van geluk hebben. Valt tot nu toe tegen.quote:Op zondag 15 september 2019 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan wel. Moet je de loterij winnen. Kan je naar een zonovergoten land en elke dag niks doen.😎
[..]
Zorgen dat mensen weten dat het een nul is en geen o ;pquote:Op zondag 15 september 2019 12:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat zou jij doen dudor als je de jackpot wint?
Mwah.quote:Op zondag 15 september 2019 12:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een soort bromance hebben jullie wel 👨❤👨
Waarom diss je mij 😜 niet expres natuurlijk excuseer mij dan. Dud0r 👻 ja aan het water heerlijk rustgevend.. ook een rustig leven dan.quote:Op zondag 15 september 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zorgen dat mensen weten dat het een nul is en geen o ;p
Verder een huis in the lake District kopen, minder of stoppen met werken, meer trainen, meer Magic spelen. Etc etc
Voel weinig liefde.quote:Op zondag 15 september 2019 12:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Stiekem wel.. haat liefde 👻
Echt hey lesbian fight !!! Rimmen fisten allesquote:Op zondag 15 september 2019 12:36 schreef dud0r het volgende:
Goedzo kerelquote:Op zondag 15 september 2019 13:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was gisteren dronken en heb:
-niemand uitgescholden
-niemand bedreigd
-niemand pijn gedaan
Dat is een applaus waard!
quote:Op zondag 15 september 2019 13:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey lesbian fight !!! Rimmen fisten alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebeurt dat weleens dan als je gedronken hebt?quote:Op zondag 15 september 2019 13:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik was gisteren dronken en heb:
-niemand uitgescholden
-niemand bedreigd
-niemand pijn gedaan
Dat is een applaus waard!
😂 Geerd...... wtfquote:Op zondag 15 september 2019 13:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt hey lesbian fight !!! Rimmen fisten alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog uit geweest, borrel?quote:Op zondag 15 september 2019 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Je maakt en wel heel spannend. En pijnlijk 😜
Nu tijd voor 🍺quote:Op zondag 15 september 2019 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net lekker effe een kwekkeboompje en een pikanto naar binnen geharkt.![]()
#teamvetpens
HEY JIJ DAAR, BLAUWE !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 15 september 2019 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HEY JIJ DAAR, BLAUWE !MATTIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het leven?Zonder wrijving geen glans
Sjoetuhbrouw slurpen , nee ben naar fam. met de auto dus voor mij geen bier.quote:
Sinds afgelopen Dinsdag weer vrijgezel, naar omstandigheden wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MATTIE
Hoe is het leven?
Mooi klotequote:Op zondag 15 september 2019 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sinds afgelopen Dinsdag weer vrijgezel, naar omstandigheden wel goed eigenlijk.
Vrijdag op terras gezeten en even kort uitgeweest maar gister niet, al had ik wel zin. Maar niet erg.quote:Op zondag 15 september 2019 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog uit geweest, borrel?
Keertje vroeg naar bed is ook niet erg.quote:Op zondag 15 september 2019 13:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vrijdag op terras gezeten en even kort uitgeweest maar gister niet, al had ik wel zin. Maar niet erg.
Ah veel plezier toch nogquote:Op zondag 15 september 2019 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sjoetuhbrouw slurpen , nee ben naar fam. met de auto dus voor mij geen bier.
Nee precies, houd je knapquote:Op zondag 15 september 2019 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Keertje vroeg naar bed is ook niet erg.
Oef ...waarom uit danquote:Op zondag 15 september 2019 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sinds afgelopen Dinsdag weer vrijgezel, naar omstandigheden wel goed eigenlijk.
Joah, maar beter zo. Heb er goed aan gedaan er een punt achter te zetten.quote:
Voor haar 10 anderen.quote:Op zondag 15 september 2019 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah, maar beter zo. Heb er goed aan gedaan er een punt achter te zetten.
Sterkte, al is het als het meer een last is dan dat je er gelukkig van word.. je nu toch wel bevrijd ben want anders ga je er gewoon aan onderdoor en word je ongelukkig.quote:Op zondag 15 september 2019 13:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Joah, maar beter zo. Heb er goed aan gedaan er een punt achter te zetten.
Werkte niet meer en moe. Non-stop ruzies, die uiteraard allemaal mijn schuld waren... En nog veel meer dingen maar dat houd ik liever privé.quote:
Gezellig dan....quote:Op zondag 15 september 2019 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Werkte niet meer en moe. Non-stop ruzies, die uiteraard allemaal mijn schuld waren... En nog veel meer dingen maar dat houd ik liever privé.
Daarom. Zo niet veel meer :p . Toen ik nog met haar was, ik werd opgevroten door de ogen van het vrouwelijk schoon dat ons zag lopenquote:
Klopt idd.quote:Op zondag 15 september 2019 13:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sterkte, al is het als het meer een last is dan dat je er gelukkig van word.. je nu toch wel bevrijd ben want anders ga je er gewoon aan onderdoor en word je ongelukkig.
In sommige dingen moet je gewoon wel echt trouw aan jezelf blijven (dat blijkt), vervelend dat het dan kut is gelopen maarja wellicht een levensles en voor jezelf de goede keuze gemaakt..quote:Op zondag 15 september 2019 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom. Zo niet veel meer :p . Toen ik nog met haar was, ik werd opgevroten door de ogen van het vrouwelijk schoon dat ons zag lopen![]()
Beste wat lellen om mijn harses gehad voor het glimlachen naar
![]()
[..]
Klopt idd.
Is ook zo. Even kut, maar nu wel t is wel goed en verder. Hoop (af)geleerd en wijzer geworden.quote:Op zondag 15 september 2019 13:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In sommige dingen moet je gewoon wel echt trouw aan jezelf blijven (dat blijkt), vervelend dat het dan kut is gelopen maarja wellicht een levensles en voor jezelf de goede keuze gemaakt..
Wel af toe nog vol purren dan ??quote:Op zondag 15 september 2019 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is ook zo. Even kut, maar nu wel t is wel goed en verder. Hoop (af)geleerd en wijzer geworden.
Ja.. lief voor jezelf zijn iigquote:Op zondag 15 september 2019 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is ook zo. Even kut, maar nu wel t is wel goed en verder. Hoop (af)geleerd en wijzer geworden.
Ben niet van plan tot mijn 30ste single te blijven eigenlijkquote:
Daten dan maar ?quote:Op zondag 15 september 2019 13:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben niet van plan tot mijn 30ste single te blijven eigenlijk
quote:Op zondag 15 september 2019 13:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb wat potentieel rondlopen.
Haha ja altijdquote:Op zondag 15 september 2019 13:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gebeurt dat weleens dan als je gedronken hebt?
Ja HAAAGS DIKKE HOMO telt niet echt natuurlijk
Een kaasstengel?quote:Op zondag 15 september 2019 14:15 schreef Geerd het volgende:
Nou heb anders wel een harde hap voor je
Geerd en ik hebben puur een platonische verstandhouding. Geen gekke dingen.quote:Op zondag 15 september 2019 14:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Had wel wat meer harde actie verwacht eigenlijk.
Hmm nee. Als ik vol zit, zit ik ook echt volquote:
Nouja hele dagquote:Op zondag 15 september 2019 14:20 schreef Geerd het volgende:
tering wat jetsers ..zou hele dag mee spelen...
okeeeuuuhjquote:Op zondag 15 september 2019 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nouja hele dagpaar uurtjes lijkt me wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |