Heb je contact met een gynaecoloog/verloskundige? Ik zou bij je eerste menstruatie zeker een echo laten maken om te kijken of je schoon bent. Ik heb achteraf veel te lang rond gelopen, curettage was drie maanden na het nieuws dat het mis was. En als je het niet vertrouwt eerder aan de bel trekken hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Fijn dat het mee viel. Ik ben er een beetje bang voor omdat ik nog behoorlijk vloei (met rommel ertussen) ook.
Ik moet dinsdag een controle echo. Maar ik zal maandag wel even bellen of ze dat ook doen als ik nog vloei. Anders moet ik dat even verzetten. Maar gelukkkig is er dus wel een controlequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heb je contact met een gynaecoloog/verloskundige? Ik zou bij je eerste menstruatie zeker een echo laten maken om te kijken of je schoon bent. Ik heb achteraf veel te lang rond gelopen, curettage was drie maanden na het nieuws dat het mis was. En als je het niet vertrouwt eerder aan de bel trekken hoor!
Ach Cygne, wat ontzettend fijn, fantastisch nieuwsquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:05 schreef Cygne het volgende:
Ik doe weer een plottwist.
Vandaag echo op de poli vroege zwangerschap, zag er allemaal keurig uit, zei de echoscopist. Waarop ik zei ja, tuurlijk. 8 weken, maar nog steeds een week achterstand.
Zegt ze: 'Kijk eens, dit kindje is gewoon 9 weken groot!' Echt bizar, van 6 weken en 6 dagen naar 9 weken in 1 week. Ze kunnen niks garanderen maar voor nu zag het er perfect uit. Ik ben nog een beetje in shock, geloof ik.
Dat is het gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:10 schreef Cygne het volgende:
Het komt natuurlijk door de brownies die @:MaJo ons stuurde.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:00 schreef MaJo het volgende:
En alvast bedankt voor de duimen die voor mij draaien!
Ik heb woensdag preoperatieve screening gehad omdat de punctie weer onder narcose is, en de koelkast ligt weer vol met spuiten. Bring it on, nieuw jaar nieuwe kansen
Wat een plottwist! Het zou zo gaaf zijn als het nu goed zou mogen blijven gaan!quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:05 schreef Cygne het volgende:
Vandaag echo op de poli vroege zwangerschap, zag er allemaal keurig uit, zei de echoscopist. Waarop ik zei ja, tuurlijk. 8 weken, maar nog steeds een week achterstand.
Zegt ze: 'Kijk eens, dit kindje is gewoon 9 weken groot!' Echt bizar, van 6 weken en 6 dagen naar 9 weken in 1 week. Ze kunnen niks garanderen maar voor nu zag het er perfect uit. Ik ben nog een beetje in shock, geloof ik.
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:02 schreef Nanuke het volgende:
Cygne!Geloof je er zelf nog wat van met al deze plottwists?
Ik ga in januari bellen en dan gaan wij ook weer op de wachtlijst. Ik vind het ineens doodeng.
Wowquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:05 schreef Cygne het volgende:
Ik duim zo voor jequote:Op vrijdag 13 december 2019 16:00 schreef MaJo het volgende:
En alvast bedankt voor de duimen die voor mij draaien!
Ik heb woensdag preoperatieve screening gehad omdat de punctie weer onder narcose is, en de koelkast ligt weer vol met spuiten. Bring it on, nieuw jaar nieuwe kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |