abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190308393
Wat een ellende in dit topic weer. ;( Sterkte Cygne, zo'n lieve arts is je echt gegund. :*
Gogo en Donna ook een :*.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190318237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:04 schreef Donna het volgende:

[..]

Fijn dat het mee viel. Ik ben er een beetje bang voor omdat ik nog behoorlijk vloei (met rommel ertussen) ook. :N
Heb je contact met een gynaecoloog/verloskundige? Ik zou bij je eerste menstruatie zeker een echo laten maken om te kijken of je schoon bent. Ik heb achteraf veel te lang rond gelopen, curettage was drie maanden na het nieuws dat het mis was. En als je het niet vertrouwt eerder aan de bel trekken hoor! :*
pi_190318299
Cygne :*
Donna :*
  Moderator / Colorchick zondag 8 december 2019 @ 08:35:24 #204
382129 crew  Donna
pi_190322449
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:28 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Heb je contact met een gynaecoloog/verloskundige? Ik zou bij je eerste menstruatie zeker een echo laten maken om te kijken of je schoon bent. Ik heb achteraf veel te lang rond gelopen, curettage was drie maanden na het nieuws dat het mis was. En als je het niet vertrouwt eerder aan de bel trekken hoor! :*
Ik moet dinsdag een controle echo. Maar ik zal maandag wel even bellen of ze dat ook doen als ik nog vloei. Anders moet ik dat even verzetten. Maar gelukkkig is er dus wel een controle :)
pi_190333820
Fijn!! Hopelijk stopt het vloeien snel. :*
  Moderator zondag 8 december 2019 @ 23:03:26 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190336862
Wat een narigheid weer hier ;( het wordt tijd voor weer wat positieve vibes!

Zelf beginnen wij in januari weer, gehele nieuwe poging. Begin januari begin ik met decapeptyl en de punctie staat gepland voor begin februari. Hopelijk gaan de eitjes weer flink groeien! De eerste punctie had ik er 21, de tweede 7. Ik hoop dat we nu ergens tussenin eindigen :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_190346993
Spannend weer @MaJo! :*
pi_190349865
@MaJo: wat spannend! Ik ga het eelt op mijn duimen draaien voor jou. :*

Ik heb wel wat indirecte positieve vibes. Mijn zusje heeft vorig jaar ook een missed abortion gehad, zij waren toen ook al best een tijd bezig geweest om zwanger te worden. Nu, bijna een jaar later, is ze weer zwanger! En dat vind ik zo leuk, ik word voor het eerst tante aan mijn kant van de familie!! Met de broer van man hebben we niet veel contact, dus dit neefje of nichtje gaat zo gigantisch door ons verwend worden!
pi_190418326
Ik doe weer een plottwist.
Vandaag echo op de poli vroege zwangerschap, zag er allemaal keurig uit, zei de echoscopist. Waarop ik zei ja, tuurlijk. 8 weken, maar nog steeds een week achterstand.

Zegt ze: 'Kijk eens, dit kindje is gewoon 9 weken groot!' Echt bizar, van 6 weken en 6 dagen naar 9 weken in 1 week. Ze kunnen niks garanderen maar voor nu zag het er perfect uit. Ik ben nog een beetje in shock, geloof ik.
  vrijdag 13 december 2019 @ 15:09:00 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190418394
Wow cygne!! Trolbaby!!!
*O* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190418398
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:05 schreef Cygne het volgende:
Vandaag echo op de poli vroege zwangerschap, zag er allemaal keurig uit, zei de echoscopist. Waarop ik zei ja, tuurlijk. 8 weken, maar nog steeds een week achterstand.

Zegt ze: 'Kijk eens, dit kindje is gewoon 9 weken groot!' Echt bizar, van 6 weken en 6 dagen naar 9 weken in 1 week. Ze kunnen niks garanderen maar voor nu zag het er perfect uit. Ik ben nog een beetje in shock, geloof ik.
Ach Cygne, wat ontzettend fijn, fantastisch nieuws O+ .

Heel veel succes weer in januari Majo, hopelijk gaat 2020 jouw jaar worden!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_190418414
Het komt natuurlijk door de brownies die @MaJo ons stuurde. O+
pi_190418432
Cygne :o :o O+

Majo veel sterkte en succes :*
  vrijdag 13 december 2019 @ 15:54:55 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_190419098
Wow, wordt het in ene toch nog heel spannend! *O* O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_190419107
Cygne :o . Jemig wat een omkeer weer. Spannend zeg, het blijft wel een achtbaan zo.. Mijn duimen gaan weer draaien!
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 15:56:34 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190419112
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:10 schreef Cygne het volgende:
Het komt natuurlijk door de brownies die @:MaJo ons stuurde. O+
Dat is het gewoon :Y en heeeeel veel duimen en positieve energie :*

Ik word hier wel heel vrolijk van, wát een nieuws O+
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 16:00:38 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_190419171
En alvast bedankt voor de duimen die voor mij draaien!

Ik heb woensdag preoperatieve screening gehad omdat de punctie weer onder narcose is, en de koelkast ligt weer vol met spuiten. Bring it on, nieuw jaar nieuwe kansen ^O^
pi_190419391
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:00 schreef MaJo het volgende:

Ik heb woensdag preoperatieve screening gehad omdat de punctie weer onder narcose is, en de koelkast ligt weer vol met spuiten. Bring it on, nieuw jaar nieuwe kansen ^O^
*O* *O*
  Moderator / Colorchick vrijdag 13 december 2019 @ 16:24:22 #219
382129 crew  Donna
pi_190419464
Jeetje wat spannend Cygne, ik duim heel hard voor jullie! O+

Mijn controle was ook goed dinsdag. Er zat nog wel wat 'rommel', maar dat zou er nog wel uit komen (of bij een volgende menstruatie). Gisteren kwam er nog een golfbal formaat aan rommel uit, dus ik vermoed dat dat het was. Het vloeien is ook bijna helemaal over nu ineens.
Over 5 weken (na de menstruatie) nog een controle voor de zekerheid.

Omdat ik nog geen 30 ben en nu al 3 miskramen heb gehad adviseerde de gyn wel om onderzoeken te doen. Chromosomen onderzoek en bloedstolling. Vanochtend samen bloed geprikt voor de eerste. Over een week of 6 voor de stolling.
pi_190419821
quote:

Wat een plottwist! Het zou zo gaaf zijn als het nu goed zou mogen blijven gaan!
pi_190419963
Cygne! :o Geloof je er zelf nog wat van met al deze plottwists? :*

Ik ga in januari bellen en dan gaan wij ook weer op de wachtlijst. Ik vind het ineens doodeng. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190420034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:02 schreef Nanuke het volgende:
Cygne! :o Geloof je er zelf nog wat van met al deze plottwists? :*

Ik ga in januari bellen en dan gaan wij ook weer op de wachtlijst. Ik vind het ineens doodeng. :X
Nee. :') Het is echt een mega-achtbaan zo. Ik mag me in principe aan gaan melden bij de verloskundige nu. Volgende week vrijdag een belafspraak met de pgd-arts over welke genetische test en ondertussen natuurlijk gewoon nog steeds hopen dat het ondertussen niet stopt.

Wat spannend ook! De wachtlijsten zijn best fors nu heb ik begrepen.
pi_190420514
quote:

Wow :o *O* *O* O+
pi_190420863
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:00 schreef MaJo het volgende:

Ik duim zo voor je O+ Gaan ze nog iets anders doen deze keer?
pi_190421113
Cygne, wowwww O+ *O* !! Wat een achtbaan idd! :D
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')