Das toch een ex pvver?quote:Op maandag 16 september 2019 22:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Hero Brinkman is mijn politiek leider!
En wat voor één!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2019 22:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En wat voor één!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja al die klapjosti's die Yas hierheen lokt uit R&Pquote:Op maandag 16 september 2019 22:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
De SC om zeep helpen. Het waren mooie jaren.
Mja. Misschien kunnen we naar een andere sc?quote:Op maandag 16 september 2019 22:48 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
De SC om zeep helpen. Het waren mooie jaren.
Ja krijg de tyfus joh. Ik lok ze echt hier niet heen.quote:Op maandag 16 september 2019 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al die klapjosti's die Yas hierheen lokt uit R&P
Waarom volgen ze je dan allemaal als een roedel uitgehongerde hyena's?quote:Op maandag 16 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja krijg de tyfus joh. Ik lok ze echt hier niet heen.
Weet ik nietquote:Op maandag 16 september 2019 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom volgen ze je dan allemaal als een roedel uitgehongerde hyena's?
Wat is dat spoor van broodkruimels dan?quote:Op maandag 16 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja krijg de tyfus joh. Ik lok ze echt hier niet heen.
Die is niet van mij...quote:Op maandag 16 september 2019 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat is dat spoor van broodkruimels dan?
Ik zie het alquote:
quote:Op maandag 16 september 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
onschuldige ongesluierde antilope zoals mijzelf
Denk het ja, al dat wulpse gehuppel.quote:
Ik huppel helemaal nietquote:Op maandag 16 september 2019 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het ja, al dat wulpse gehuppel.
Niet? Ja dan weet ik het ook niet hoor.quote:
Die slang hoort juist afstand te creëren.quote:Op maandag 16 september 2019 22:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat suggestieve tongetje in je usericon is.
Ben ook niet echt wulps ofzo.quote:Op maandag 16 september 2019 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet? Ja dan weet ik het ook niet hoor.
Met die grote indringende ogen? Maak dat de kat wijs.quote:Op maandag 16 september 2019 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die slang hoort juist afstand te creëren.
Ja zo kijk ik je weg.quote:Op maandag 16 september 2019 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Met die grote indringende ogen? Maak dat de kat wijs.
quote:Op maandag 16 september 2019 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als dat is hoe je me steeds dichter naderen zou willen omschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |