Ik ben een nette, beschaafde jongedame. Nimmer doe ik dit soort dingen!quote:Op zondag 15 september 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
He gadver, jij weet er altijd net weer wat ranzigers van te maken.
Pfieuw, je hebt jezelf gered.quote:Op zondag 15 september 2019 00:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben een nette, beschaafde jongedame. Nimmer doe ik dit soort dingen!
Intussen weet ik wel hoe, al doende leert men. En ben weer een jaartje ouder. Wijsheid komt echt met de jaren.quote:Op zondag 15 september 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfieuw, je hebt jezelf gered.
Die post altijd in MUZquote:Op zondag 15 september 2019 00:27 schreef devzero het volgende:
Waar is mijn grote vriend @:aloa eigenlijk?
Alles voor de postcount. Maar ik mist toch wel pareltjes alsquote:
quote:
en het briljantequote:
quote:
Ja precies.quote:Op zondag 15 september 2019 00:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Intussen weet ik wel hoe, al doende leert men. En ben weer een jaartje ouder. Wijsheid komt echt met de jaren.
quote:Op zondag 15 september 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles voor de postcount. Maar ik mist toch wel pareltjes als
[..]
[..]
en het briljante
[..]
Alleen gaat de wijsheid op een gegeven moment weer achteruitquote:Op zondag 15 september 2019 00:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Intussen weet ik wel hoe, al doende leert men. En ben weer een jaartje ouder. Wijsheid komt echt met de jaren.
Zo dan!quote:Op zondag 15 september 2019 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen gaat de wijsheid op een gegeven moment weer achteruit
Zover ben ik nog lang niet gelukkig. Heb nog even te gaanquote:Op zondag 15 september 2019 00:31 schreef devzero het volgende:
Alleen gaat de wijsheid op een gegeven moment weer achteruit
Slaat eerder op jou ouwe. Ik ben nog een jonge godin.quote:
Hou ik wel van. Hoe warm is het nu bij jou trouwens? Vandaag ook mooi gehad hier.quote:Op zondag 15 september 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden op een warme zaterdagavond.
Ahahahahahaha ja nee kloptquote:Op zondag 15 september 2019 00:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slaat eerder op jou ouwe. Ik ben nog een jonge godin.
Mooie quotes om thuis aan de muur te hangenquote:Op zondag 15 september 2019 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles voor de postcount. Maar ik mist toch wel pareltjes als
[..]
[..]
en het briljante
[..]
Je geeft me wel veel gelijk vanavond. Dit wordt een beetje eng.quote:
Het is nu 33C, dus valt wel tegenquote:Op zondag 15 september 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou ik wel van. Hoe warm is het nu bij jou trouwens? Vandaag ook mooi gehad hier.
'S avonds een sponsquote:Op zondag 15 september 2019 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooie quotes om thuis aan de muur te hangen
Lekker wel.quote:Op zondag 15 september 2019 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is nu 33C, dus valt wel tegen
Ik zie een mooie markt ervoor...quote:Op zondag 15 september 2019 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooie quotes om thuis aan de muur te hangen
Dat zijn geen aloa uitsprakenquote:Op zondag 15 september 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'S avonds een spons
's ochtends een dweil
'S avonds opgeblazenquote:Op zondag 15 september 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
'S avonds een spons
's ochtends een dweil
Te moeilijk.quote:Op zondag 15 september 2019 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
'S avonds een spons
's ochtends een dweil
Daar doel ik ook niet op.quote:Op zondag 15 september 2019 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn geen aloa uitspraken
Lol.quote:Op zondag 15 september 2019 00:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
'S avonds opgeblazen
'S ochtends lek
quote:Op zondag 15 september 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doel ik ook niet op.
quote:
Gaat dit over condooms?quote:Op zondag 15 september 2019 00:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
'S avonds opgeblazen
'S ochtends lek
Ik slik geen pilquote:Op zondag 15 september 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon de pil slikken toch
Haha slikken
Soms bier. En als ik écht in de stemming ben, slik ik ook wel eens ibuprofenquote:
In de stemmingquote:Op zondag 15 september 2019 00:45 schreef Kopjechino het volende:
[..]
Soms bier. En als ik écht in de stemming ben, slik ik ook wel eens ibuprofen
Ga ik hard op joh, dat wil je niet wetenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Geerd het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig dan ...als je geen condoom gebruikt.. enzo
Lekker man.quote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga ik hard op joh, dat wil je niet weten
dan krijg je aids en ga je doodquote:Op zondag 15 september 2019 00:47 schreef Geerd het volgende:
Hoe gaat dat tegenwoordig dan ...als je geen condoom gebruikt.. enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |