Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ok. Maar dan nog. Ik kan daar echt niet wakker van liggen. Als Femke daarvan wist, ok. Maar hij is gewoon een burger.
in beide scenarios is het natuurlijk droevigquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar die vent van d’r is wel een ontzettende pannenkoek. Ben benieuwd of ze er van wist overigens
Volgens het NRC-artikel niet.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar die vent van d’r is wel een ontzettende pannenkoek. Ben benieuwd of ze er van wist overigens
Maar als je wapen eerder dan die datum volgens de oude regels onklaar is gemaakt blijft hij legaalquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als pa het certificaat heeft wel. Maar daar rept hij met geen woord over. Plus, dat wapen is al 20 jaar oud en de wetgeving van onklaar gemaakte wapens en certificaten is voor het laatst aangepast in 2016.
lekkere relatie moet je dan hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.
Ik vraag me dan af waarom de vriend van Hals een paar weken geleden pas dit wapen heeft gekregen van Oey . Waarom zou je een onklaar gemaakte wapen van iemand ontvangen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar als je wapen eerder dan die datum volgens de oude regels onklaar is gemaakt blijft hij legaal
Het is andersom. Het wapen is ve vriend van Oey. Oey leende die voor zijn werk.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:23 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom de vriend van Hals een paar weken geleden pas dit wapen heeft gekregen van Oey . Waarom zou je een onklaar gemaakte wapen van iemand ontvangen?
Dat weet ik niet zeker, misschien zijn er experts die dat kunnen vertellenquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar als je wapen eerder dan die datum volgens de oude regels onklaar is gemaakt blijft hij legaal
leuk werkquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is andersom. Het wapen is ve vriend van Oey. Oey leende die voor zijn werk.
Vind het opvallender dat hij dat wapen ophaalt, in de woning legt (en daar zelf ook wel een moment van twijfel over heeft) en vervolgens zelf naar het buitenland gaat. Dan had hij hem ook kunnen terugbrengen of pas na zijn buitenlandtripje kunnen ophalen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:23 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom de vriend van Hals een paar weken geleden pas dit wapen heeft gekregen van Oey . Waarom zou je een onklaar gemaakte wapen van iemand ontvangen?
Hij is een pannenkoek vanwege dat interview en de toon die hij daar af en toe aanslaat. Verder weinig mis hoor. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral dat, plus dat wapen en niet vertellen tegen de burgemeester, dan snap je ook niet helemaal in welke context je vrouw opereert zeg maarquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is een pannenkoek vanwege dat interview en de toon die hij daar af en toe aanslaat. Verder weinig mis hoor. Vind ik dan.
Klopt. Had ik gelezen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.
Daar denk ik toch anders over. Hij drukt zich bij problenen en laat zijn partner allesalleen opknappen (zowel bij de arrestatie als de ophef erover). En nu geeft hij weer een interview waardoor zijn partner zich moet verantwoorden bij de Raad.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is een pannenkoek vanwege dat interview en de toon die hij daar af en toe aanslaat. Verder weinig mis hoor. Vind ik dan.
Dat begrijpt hij wel. Maar hij weigert er rekening mee te houden zo blijkt uit het NRC-artikel (en de andere interviews met hem die in dit topic en het vorige topic geplaatst zijn).quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral dat, plus dat wapen en niet vertellen tegen de burgemeester, dan snap je ook niet helemaal in welke context je vrouw opereert zeg maar
Want? Hij heeft het daar gewoon tijdelijk neergelegd. Wat verder volgens mij nog steeds niet illegaal is, al is daar nog wat onduidelijkheid over.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
lekkere relatie moet je dan hebben
Hij snapt het wel, maar weigert zich aan te passen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, vooral dat, plus dat wapen en niet vertellen tegen de burgemeester, dan snap je ook niet helemaal in welke context je vrouw opereert zeg maar
Ik geef toe dat het beeld dat hij van zichzelf schept op dat punt niet al te positief is.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar denk ik toch anders over. Hij drukt zich bij problenen en laat zijn partner allesalleen opknappen (zowel bij de arrestatie als de ophef erover). En nu geeft hij weer een interview waardoor zijn partner zich moet verantwoorden bij de Raad.
Lekkere partner ben je dan..
Dan mag Femke het maar opknappen voor hem. Geen medelijden met beiden danquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar weigert zich aan te passen.
En dat laatste begrijp ik ook nog wel, want dat het grote publiek eist dat politici compleet onmenselijk vlekkeloos moeten zijn is gewoon idioot. En meteen ook een reden dat er veel zeer capabele mensen zijn die dat werk best willen doen, maar er toch niet voor kiezen omdat het gewoon enorm kut is om zo gevangen te zitten.
Ik heb eigenlijk medelijden met alle burgemeesters. Hondenbaan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag Femke het maar opknappen voor hem. Geen medelijden met beiden dan
quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag Femke het maar opknappen voor hem. Geen medelijden met beiden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |