abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles zaterdag 14 september 2019 @ 13:19:16 #126
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_188941386
Heerlijke quotes. :D :'( :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:20:33 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941396
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok. Maar dan nog. Ik kan daar echt niet wakker van liggen. Als Femke daarvan wist, ok. Maar hij is gewoon een burger.
Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188941397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja eens hoor, maar die vent van d’r is wel een ontzettende pannenkoek. Ben benieuwd of ze er van wist overigens
in beide scenarios is het natuurlijk droevig
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:21:15 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941412
quote:

[..]

Ja eens hoor, maar die vent van d’r is wel een ontzettende pannenkoek. Ben benieuwd of ze er van wist overigens
Volgens het NRC-artikel niet.
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:21:20 #130
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188941413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als pa het certificaat heeft wel. Maar daar rept hij met geen woord over. Plus, dat wapen is al 20 jaar oud en de wetgeving van onklaar gemaakte wapens en certificaten is voor het laatst aangepast in 2016.
Maar als je wapen eerder dan die datum volgens de oude regels onklaar is gemaakt blijft hij legaal ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188941420
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor zover ik uit het NRC-artikel begreep wist Femke Halsema er niks van. Dat wapen was volgens een artikel ve vriend van Oey en had hij het een paar weken voor het incident bij die vriend opgehaald om te gebruiken tijdens zijn werk. En thuis opgeborgen zonder het Halsema te vertellen.
lekkere relatie moet je dan hebben
pi_188941451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar als je wapen eerder dan die datum volgens de oude regels onklaar is gemaakt blijft hij legaal ;)
Ik vraag me dan af waarom de vriend van Hals een paar weken geleden pas dit wapen heeft gekregen van Oey . Waarom zou je een onklaar gemaakte wapen van iemand ontvangen?
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:24:55 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941468
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:23 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af waarom de vriend van Hals een paar weken geleden pas dit wapen heeft gekregen van Oey . Waarom zou je een onklaar gemaakte wapen van iemand ontvangen?
Het is andersom. Het wapen is ve vriend van Oey. Oey leende die voor zijn werk.

En Oey is dus de partner van Halsema.
pi_188941472
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker, misschien zijn er experts die dat kunnen vertellen
pi_188941477
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is andersom. Het wapen is ve vriend van Oey. Oey leende die voor zijn werk.
leuk werk :')
pi_188941479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:23 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Vind het opvallender dat hij dat wapen ophaalt, in de woning legt (en daar zelf ook wel een moment van twijfel over heeft) en vervolgens zelf naar het buitenland gaat. Dan had hij hem ook kunnen terugbrengen of pas na zijn buitenlandtripje kunnen ophalen.
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:26:26 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941495
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:25 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

leuk werk :')
Documentairemaker
pi_188941507
quote:

[..]

Hij is een pannenkoek vanwege dat interview en de toon die hij daar af en toe aanslaat. Verder weinig mis hoor. Vind ik dan.
pi_188941510
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Documentairemaker
ahh.. ok
pi_188941520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij is een pannenkoek vanwege dat interview en de toon die hij daar af en toe aanslaat. Verder weinig mis hoor. Vind ik dan.
Ja, vooral dat, plus dat wapen en niet vertellen tegen de burgemeester, dan snap je ook niet helemaal in welke context je vrouw opereert zeg maar
pi_188941530
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt. Had ik gelezen.

Maar het is vooral weer het standaard koe in de kont kijken. Ouders maken fouten en sommige fouten kunnen heel naar aflopen. Op internet staat dan altijd een colonne perfecte ouders, of erger 16 jarigen die nog niet eens op hun eigen benen staan, klaar om schande te spreken.

Zo raar!
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:30:03 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar denk ik toch anders over. Hij drukt zich bij problenen en laat zijn partner allesalleen opknappen (zowel bij de arrestatie als de ophef erover). En nu geeft hij weer een interview waardoor zijn partner zich moet verantwoorden bij de Raad.

Lekkere partner ben je dan.. :N
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:30:50 #143
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188941541
Blijft ergens komisch hoe de opinie zich nu richt op de "man van" ...... terwijl die vent, een kerel naar mijn hart, gewoon doet wat hij als vent hoort te doen.
Doorgaan met wat je aan het doen bent. Niks overdreven je zoon beschermen en zijn vrouw aan haar eigen lotsbeschermende gedrag overlaten. Kwestie van een goed modern huwelijk waar ieder zijn leven heeft. Dit zien als onder de bus gooien van je vrouw, blijkt vooral jezelf als moeder in kwestie blind van emotie onder een trein te willen gooien.

Hierbij wordt de aandacht afgeleid dat Femke Halsema haar functie misbruikte en keihard loog over feiten. De Telegraaf zat er niet zover vandaan met hun alarmpistool. De topadvocaat zal zich de "haren" uit zijn bakkes trekken dat hij met zijn incomplete pleidooi op TV is verschenen. De halve verdediging, van de burgemeester is omver geworpen en de jongere in kwestie kan wegkomen met verwijtbaar ouderlijk gedrag.

Verder mag ik verwachten dat het OM uitgebreid huiszoeking heeft verricht en verder onderzoek doet/deed naar herkomst van het wapen. Dat het wapen afkomstig is uit de burgermeesterswoning maakt mij ook duidelijk waarom het OM ervoor gekozen heeft de zaak over te doen naar Haarlem.
Iets met vermenging van schijn omtrent gemeentelijk zaken en eigenbelangen. Dus niks aangaande voorbeeldige gedrag van een bestuurder, dit nog los van het aankwekken doro Halsema in de driehoek.

Niets fout of strafbaars zien in het gedrag van de burgemeester, is vooral - begrijpelijk als mens - omdat men Femke als moeder graag wil aanbidden.
Verwijten dat critici willen blijven stampen op Halsema, liggen in deze zelfde onbereikbare categorie: niet willen begrijpen dat hun lieve sprookjesprinses toch zo fout kan zijn.

Duidelijk is dat de burgemeester in een opwelling reageerde om haar zoon te beschermen, dat kan ze nog steeds aanvoeren als excuus voor de redenen voor haar gedrag. Daarbij en-passant met name de veiligheidsonderwerpen alsmede zitting in de "driehoek" onmiddellijk overdragen aan de locoburgemeester (nu Kock is opgestapt is dat Wassink).

Femke is vooral goed in feelgood doen bij mensen en moet je niet belasten met serieuze onderwerpen die vragen om objectiviteit en handelingsvermogen.

Verder genoeg reden voor verdere uitleg in de raad of anders maar voorgoed naar Kenia af te reizen om daar naïeve mensen een goedendag toe te wensen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:32:03 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, vooral dat, plus dat wapen en niet vertellen tegen de burgemeester, dan snap je ook niet helemaal in welke context je vrouw opereert zeg maar
Dat begrijpt hij wel. Maar hij weigert er rekening mee te houden zo blijkt uit het NRC-artikel (en de andere interviews met hem die in dit topic en het vorige topic geplaatst zijn).
pi_188941570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:21 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

lekkere relatie moet je dan hebben
Want? Hij heeft het daar gewoon tijdelijk neergelegd. Wat verder volgens mij nog steeds niet illegaal is, al is daar nog wat onduidelijkheid over.

Natuurlijk was het verstandiger het te melden, maar om nu te concluderen dat er iets mis is in die relatie... Geen enkele relatie blijft zonder hobbels hoor.
pi_188941617
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij snapt het wel, maar weigert zich aan te passen.

En dat laatste begrijp ik ook nog wel, want dat het grote publiek eist dat politici compleet onmenselijk vlekkeloos moeten zijn is gewoon idioot. En meteen ook een reden dat er veel zeer capabele mensen zijn die dat werk best willen doen, maar er toch niet voor kiezen omdat het gewoon enorm kut is om zo gevangen te zitten.
pi_188941652
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar denk ik toch anders over. Hij drukt zich bij problenen en laat zijn partner allesalleen opknappen (zowel bij de arrestatie als de ophef erover). En nu geeft hij weer een interview waardoor zijn partner zich moet verantwoorden bij de Raad.

Lekkere partner ben je dan.. :N
Ik geef toe dat het beeld dat hij van zichzelf schept op dat punt niet al te positief is.

Maar ja, zo was hij kennelijk al vanaf het begin en Femke is gevallen voor de persoon met al die facetten. En als beiden gelukkig zijn met elkaar, wie zijn wij dan om daar conclusies aan te verbinden.
pi_188941671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij snapt het wel, maar weigert zich aan te passen.

En dat laatste begrijp ik ook nog wel, want dat het grote publiek eist dat politici compleet onmenselijk vlekkeloos moeten zijn is gewoon idioot. En meteen ook een reden dat er veel zeer capabele mensen zijn die dat werk best willen doen, maar er toch niet voor kiezen omdat het gewoon enorm kut is om zo gevangen te zitten.
Dan mag Femke het maar opknappen voor hem. Geen medelijden met beiden dan :)
pi_188941694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk medelijden met alle burgemeesters. Hondenbaan.
  zaterdag 14 september 2019 @ 13:40:53 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188941698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:? Die conclusie begrijp ik niet. Zou je die willen toelichten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')