abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188940249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:26 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zoals ik hier al weken schrijf: die trut zal moeten aftreden. Zo grappig dat er mensen zijn die dat niet meteen begrijpen.
Komt omdat jouw argument "Halsema moet aftreden want zij is een GroenLinkser" is. Dat is geen onderbouwing over haar persoonlijke functioneren.

Het is grappig dat jij dat niet begrijpt en je begrijpt vast en zeker ook niet dat jouw argument al 22 jaar oud is
pi_188940278
quote:
En zie hier waarom haar man sowieso een enorme lamlul was het wapen in huis te bewaren, al even los van het feit dat je zulke dingen niet laat slingeren als er kinderen in huis zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188940281
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Op basis waarvan precies?
Liegen.
pi_188940284
,,Ze heeft nog niet geroepen: ‘Paardenlul, hoe kún je nou…?’’’, staat in een AD-artikel.

Robert Oey hengelt blijkbaar naar een compliment van Femmke Halsema.
Ik denk dat hij zichzelf overschat.
pi_188940289
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Uit principe zou ze al niet moeten aftreden. Alleen het hebben van een puberzoon die stomme streken uithaalt en een zak hooi van een man zijn namelijk geen redenen om af te treden.
Je moet er maar zin in hebben al dat gedoe alleen om burgermeester van een of andere kutstad te zijn. Ik zou rondkijken voor een ander baantje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188940292
Femke Halsema, burgemeester van Amsterdam, ontkent dat haar 15-jarige zoon een gewapende inbraak heeft gepleegd. Ook is volgens haar geen sprake van een doofpot. Dat schrijft ze in een brief aan alle Amsterdammers. Lees de volledige tekst van de brief hieronder:

quote:
Beste Amsterdammers,

Deze brief is ongewoon. Ik ben ook in een heel ongewone situatie geplaatst en voel mij genoodzaakt u te schrijven. Vanochtend heeft De Telegraaf in chocoladeletters bekendgemaakt dat mijn 15-jarige zoon een gewapende inbraak zou hebben gepleegd. Over (de eerste) 3 pagina’s wordt gemeld dat er daar boven op sprake zou zijn van een doofpot omdat dit niet naar buiten is gebracht. Er wordt verwezen naar anonieme bronnen.

Het is niet mijn gewoonte te reageren maar nu mijn minderjarige zoon wordt beschadigd, vind ik het nodig u uit te leggen wat er werkelijk aan de hand is.

Mijn zoon heeft geen gewapende inbraak gepleegd. Mijn zoon had een (verboden) nepwapen bij zich waarmee hij selfies maakte en was met vriendjes zich aan het vervelen en aan het klieren. Zij vonden een verwaarloosde en verlaten woonboot, waar zij naar binnen zijn gegaan. Daar vonden zij oude brandblussers die zij naar buiten hebben gesleept en leeg hebben gespoten. Politie is op de overlast af gekomen, mijn zoon is gaan rennen, heeft paniekerig het nepwapen weggegooid, is toen alsnog gestopt en ingerekend.

Daarmee heeft hij de wet overtreden - hij had het nepwapen niet bij zich mogen hebben en hij had de verlaten boot niet mogen betreden - en daarvoor zal hij de gevolgen moeten dragen.

Ik heb hem opgehaald, bestraft en daarna eindeloos met hem gepraat. Daarna hebben wij enkele weken zenuwachtig gewacht terwijl het verhoor plaatsvond, onderzoek werd gedaan totdat ons via de advocaat werd gemeld dat de zaak mogelijk wat langer zou duren omdat het OM Amsterdam deze had overgedaan aan het parket Haarlem om te vermijden dat er een verwijt van bevoordeling of de suggestie van een ‘doofpot’ zou kunnen ontstaan. Sindsdien wachten wij op het vervolg.

Vanaf het begin ben ik me scherp bewust geweest van mijn verantwoordelijkheid als burgemeester van deze stad. Al op de avond dat het gebeurde heb ik tegen de politie gezegd dat mijn zoon als elke Amsterdamse jongen behandeld dient te worden. Het enige waarop ik hoopte was dat men discreet zou zijn omdat mijn functie mijn zoon kwetsbaar maakt voor publiciteit die hem jaren kan achtervolgen. Ik heb niet gevraagd om zijn naam af te schermen maar was de politie wel dankbaar toen ik later hoorde dat dit vaak gebeurt en ook in zijn geval was gedaan.

Ik heb daarnaast onmiddellijk de gemeentesecretaris en het integriteitsbureau van de gemeente geïnformeerd omdat ik geen enkele verstrengeling wil laten ontstaan tussen mijn bezorgdheid als moeder en mijn verantwoordelijkheid als burgemeester.

In de driehoek heb ik er niet over gesproken, aan de commissaris en de hoofdofficier heb ik laten weten dat wij als ouders de zaak met de dienstdoende beambten afhandelen.

Er is geen sprake van een doofpot. Er is sprake van een privékwestie, van een jongen van vijftien jaar wiens gegevens in vergelijkbare zaken nooit openbaar zouden zijn gemaakt. Waarbij de politie ambtsgeheim heeft en journalisten er bij andere, minderjarige Amsterdamse jongens zonder strafblad niet over zouden piekeren om hun gegevens zo op straat te gooien. Vanaf vandaag weet iedereen wat hij heeft gedaan. Vriendjes, familie, leraren. Voordat er een rechterlijk oordeel is geveld heeft De Telegraaf hem op de voorpagina veroordeeld voor een delict dat hij niet heeft gepleegd. Ik verdien het elke dag gecontroleerd te worden en ter verantwoording te worden geroepen. Dat hoort bij mijn ambt. Mijn zoon is een gewone Amsterdamse jongen die inderdaad een fout heeft begaan die hij moet herstellen. Hij verdient geen extra publieke straf, alleen omdat hij mijn zoon is.

Met vriendelijke groet,

Femke Halsema
Toen was het nog een nep wapen :')
Alle amsterdammers dus voorgelogen :r
En zo een trut is daar de burgermeester van :|W :|W
pi_188940320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:34 schreef Spectator19 het volgende:
Uit een interview met Robert Oey

Uw partner Femke Halsema schrijft in haar autobiografie Pluche dat u een nogal onthechte indruk op haar maakte toen ze u voor het eerst tegenkwam.
“Hè, staat dat erin? Dat brengt ze dan slim: ‘op mij maakte hij een onthechte indruk’. Zo van: die jongen heeft natuurlijk wat sturing nodig, hahaha. Ik had er zelf niet zo’n last van.”

U ging gewoon flierefluitend door het leven?
“Ja.”

Waar bent u elkaar tegengekomen?
“In Carels Nachtcafé. Stomdronken. Heel gênant. Ik was haar al helemaal vergeten, maar we zagen elkaar opnieuw in De Balie. Ik wist helemaal niet wie ze was. Toen ze zei dat ze voor GroenLinks de Kamer in ging, zei ik alleen: ‘O ja, ik heb ook altijd dominee willen worden.’”
Heb je een linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188940326
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:42 schreef vipergts het volgende:
..Je moet er maar zin in hebben al dat gedoe alleen om burgermeester van een of andere kutstad te zijn. Ik zou rondkijken voor een ander baantje.
Maar dat andere baantje met een boven modaal inkomen zal ze dan wel op eigen kracht moeten vinden, en dat kan ze niet
Die trut is gierend incompetent en is als goedmakertje door Den Haag hier neegezet :r
pi_188940327
Ik denk eigenlijk dat dit een vooropgezet plan is om dit zo naar buiten te brengen.

Dat ze nu "op het matje geroepen" wordt is ideaal, dan blijft er niets boven de markt hangen en kan ze het sneller afsluiten dan wanneer het nog maanden doorsuddert.

En natuurlijk hoeft ze niet af te treden, al zullen sommigen hier nog wel even blijven schuimbekken.
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:45:52 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188940330
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klinkt als een ideaal huwelijk :') _O-
Dit gaat Femke nog veel meer shit opleveren *O*
Vergeet jij je medicijnen niet in te nemen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188940332
quote:
De echtgenoot van Halsema heeft moeite met het vergrootglas waarmee hij wordt bekeken sinds zijn vrouw burgemeester is. „Luister, laatst hadden we al ruzie toen ik onze auto neerzette op een parkeerplek voor laden en lossen. ‘Kijk nou!’ gilde Femke, terwijl ze op het bord wees. ‘Nou én!’, zei ik.’’’
Robert Oey probeert Femke Halsema hier neer te zetten als een hysterisch krijsende vrouw.
pi_188940341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Gevonden:

https://www.parool.nl/ps/(...)ke-halsema~ba6fa06f/
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:47:17 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_188940351
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Liegen.
Waar heeft ze gelogen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:47:30 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188940353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:45 schreef Idisrom het volgende:
Robert Oey probeert Femke Halsema hier neer te zetten als een hysterisch krijsende vrouw.
Nee, dat probeer jij.
pi_188940363
Kunt u uitsluiten dat er op dit moment nog meer illegale wapens bij jullie in huis liggen?

„Ik ben door jullie vragen ook aan het denken gezet. Er staan op de zolder van de ambtswoning nog een heleboel onuitgepakte dozen. Ik moet even goed nadenken wat daar allemaal inzit. Want ik heb dozen waar allemaal gereedschap in zit, tot en met een Japans mes. Ik heb geen idee wat de wettelijk toegestane lengte van een lemmet mag zijn. Al dat soort dingen zit nog in koffers. En weet ik veel wat allemaal nog meer.

Ik denk dat de politie het pand moet verzegelen en huiszoeking moet gaan doen.
pi_188940377
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wonderlijke scenes uit het huwelijk van Femke Halsema en Robert Oey

Robert Oey blijkt zijn zoon het wapen te hebben bezorgd dat leidde tot diens aanhouding. Lag in de woonkamer van de ambtswoning. NRC, die dat achterhaalde, vraagt aan Oef of zijn vrouw boos was dat hij een wapen laat slingeren bij 2 minderjarige kinderen. “Deze kwestie is nog niet uitgesproken tussen Femke en mij. Maar ze is natuurlijk heel boos.

Alleen is dat nog nooit uitgesproken, tot op de dag van vandaag. We kunnen prima ruzie maken, dat is het niet. Maar ze heeft het nog niet tegen me gezegd, al wil ze dat natuurlijk heel graag. Ze heeft nog niet geroepen: ‘Paardenlul, hoe kún je nou…? Ze kan dat zeggen, maar dan zeg ik tegen haar: ‘Dit is gewoon mijn werk. Flikker op met je ambtswoning!’ Dat is de ruzie die we nu beiden uit de weg gaan.”

Toen hun zoon werd aangehouden zat Oey voor zijn werk in Bangkok en hij had geen zin er voor terug te komen. :o

„Femke zei: ‘Ik wil dat je terugkomt.’ Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog twaalf dagen in Bangkok gebleven. Ik heb het weggestopt en heb me volledig op m’n werk gestort daar. Ik heb gedacht: ik zie wel wat ik straks aantref thuis.”

Toen dankzij De Telegraaf de kwestie een nationale rel werd zat het gezin in Kenia. Terwijl zijn vrouw de storm over zich heen kreeg in de nacht voor de publikatie in De Telegraaf ging Oey slapen.

Nog diezelfde nacht tikt Halsema een brief aan alle Amsterdammers. „Buiten op het terras, op haar smartphone,” vertelt Oey, „want we hadden bewust geen laptops bij ons. Ze heeft de hele nacht zitten typen. Ik ben gewoon gaan slapen en las de brief pas de volgende ochtend.” :o

https://www.welingelichte(...)a-en-robert-oey.html

Klinkt als een ideaal huwelijk :') _O-
Dit gaat Femke nog veel meer shit opleveren *O*
Vriend. Al die artikelen die jij post, zijn allemaal gebaseerd op dat éne NRC artikel en de link naar dat éne NRC artikel staat in de OP.

....
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:49:51 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188940381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:48 schreef Spectator19 het volgende:
Ik denk dat de politie het pand moet verzegelen en huiszoeking moet gaan doen.
Ik denk dat de hoofdstedelijke politie andere prioriteiten heeft.
Maar trek je vooral lekker af op het idee.
pi_188940385
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188940387
Wat bezielt je om met een echt wapen ergens in te breken en te gaan vandaliseren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_188940405
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Waar heeft ze gelogen?
Ze heeft het steeds gehad over een nepwapen, terwijl het dus een echt wapen blijkt te zijn.
pi_188940409
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heb je een linkje?
Ja deze : https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ke-halsema~aa6fa06f/
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:52:37 #47
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188940410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:50 schreef Montagui het volgende:
Wat bezielt je om met een echt wapen ergens in te breken en te gaan vandaliseren.
Als vijftienjarige nog wel!
Deug-user Montagui kan het zich niet voorstellen!
pi_188940411
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Vriend. Al die artikelen die jij post, zijn allemaal gebaseerd op dat éne NRC artikel en de link naar dat éne NRC artikel staat in de OP.

....
_O-
pi_188940415
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Femke Halsema, burgemeester van Amsterdam, ontkent dat haar 15-jarige zoon een gewapende inbraak heeft gepleegd. Ook is volgens haar geen sprake van een doofpot. Dat schrijft ze in een brief aan alle Amsterdammers. Lees de volledige tekst van de brief hieronder:
[..]

Toen was het nog een nep wapen :')
Alle amsterdammers dus voorgelogen :r
En zo een trut is daar de burgermeester van :|W :|W
Je weet helemaal niet of ze toen wel wist dat het niet als "nepwapen" gekwalificeerd zou worden, als ze überhaupt al wist dat het een onklaar gemaakte echte revolver was.

Laat ik het zo stellen; van haar man hoeft ze dat iig niet te hebben gehoord.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 september 2019 @ 11:54:42 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_188940433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Ze heeft het steeds gehad over een nepwapen, terwijl het dus een echt wapen blijkt te zijn.
Als het onklaar gemaakt is, is het geen echt wapen.

Daarnaast heeft ze alleen uit tweede hand gehoord wat voor wapen het was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')