Waahquote:Op zaterdag 14 september 2019 13:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij is ook vernoemd naar een heel lief mens dan
quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je later een fotootje wil posten.. Ben wel nieuwsgierig
Wat zie ik allemaal? Ziet er lekker uitquote:
Nice! Die salade ziet er ook heerlijk uitquote:
Mihoen met groenten, garnalen en kip.quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat zie ik allemaal? Ziet er lekker uit
fotos van die vis !quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mihoen met groenten, garnalen en kip.
Mungo (als ik het goed heb). Een soort gedroogde erwt-achtige boontjes met een zooi aan kruiden en spul er doorheen (erg lekker!)
Inktvisringen
Spek dat eerst uren gekookt is en daarna gebakken.
Kippenpootjes
Aardappelen
Een soort saus van azijn, knoflook en uien.
Het belangrijkste komt er nog aan; heel, HEEL erg veel witte rijst!
En volgens mij mis ik nog iets op deze foto.
Oh ja: ladingen vis!
Inktvisringenquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:03 schreef ToT het volgende:
Mihoen met groenten, garnalen en kip.
Mungo (als ik het goed heb). Een soort gedroogde erwt-achtige boontjes met een zooi aan kruiden en spul er doorheen (erg lekker!)
Inktvisringen
Spek dat eerst uren gekookt is en daarna gebakken.
Kippenpootjes
Aardappelen
Een soort saus van azijn, knoflook en uien.
Het belangrijkste komt er nog aan; heel, HEEL erg veel witte rijst!
En volgens mij mis ik nog iets op deze foto.
Oh ja: ladingen vis!
quote:
Veel plezier !!quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:10 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en gehaktbrood, staat er ook nog niet op.
Visite is er!
Nee, heb al drie etentjes gepland staan deze vakantie. Vanavond de eerste van de driequote:
Ohw! Lekker hoorquote:Op zaterdag 14 september 2019 14:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, heb al drie etentjes gepland staan deze vakantie. Vanavond de eerste van de drie
Enjoy!quote:Op zaterdag 14 september 2019 14:10 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en gehaktbrood, staat er ook nog niet op.
Visite is er!
De klok, dat klokt zo lekker wegquote:
Idd lekker pilsje voor een mooie prijs...had altijd eerst dors maar die is bijna 10cent duurder per halve liter bijnaquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De klok, dat klokt zo lekker weg
Nee. Moet nog rijden vandaag dus dan drink ik nietquote:
Nee dat snap ik...quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Moet nog rijden vandaag dus dan drink ik niet
Dors is goorquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd lekker pilsje voor een mooie prijs...had altijd eerst dors maar die is bijna 10cent duurder per halve liter bijna![]()
![]()
Sinds die blikken een andere kleur hebben gekregen idd..ander smaakje, goor is wel erg negatief..moet je die rode blikken export of pitt proberenquote:
Export wel geprobeerd, maar vind Dors wel minder. Zag bij de Dirk holtland liggen voor 45 cent, maar dat smaakte naar niks en had maar 4.1% ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sinds die blikken een andere kleur hebben gekregen idd..ander smaakje, goor is wel erg negatief..moet je die rode blikken export of pitt proberen![]()
4.1..ik drink nog liever uit de sloot.quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Export wel geprobeerd, maar vind Dors wel minder. Zag bij de Dirk holtland liggen voor 45 cent, maar dat smaakte naar niks en had maar 4.1% ofzo
Koekoek!!quote:Op zaterdag 14 september 2019 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
Gewoon Grolsch kanon of La Trappe Quadruple
Meestal drink ik toch whisky, bier eigenlijk alleen als ik met vrienden in de stad ben. En dan maakt het mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:28 schreef Geerd het volgende:
1tje wel lekker...net als glad maar daarna gewoon pils aub...
pooohquote:Op zaterdag 14 september 2019 15:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal drink ik toch whisky, bier eigenlijk alleen als ik met vrienden in de stad ben. En dan maakt het mij niet zoveel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |